Şimdi Ara

^^ SE Xperia Neo l 1 GHz l 3.7'' l 8 Mp l HDMI Out ^^ (997. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20.371
Cevap
32
Favori
813.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 995996997998999
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Çok önemli bir sorunum var. Telefon 5-6 saat şarjda kaldı. Şimdi çıkardım tuş kilidini açayım dedim telefon kapanmış. Açmak için güç butonuna basıyorum 3 kere turuncu ışık yanıp sönüyor ve telefon açılmıyor. Stock rom flashladım gene açılmadı. Sorun nedir?

    Bootload kilidini kapatıp SUS ile onarmayı dener misin? Olmazsa yüksek voltaj falan gitmiş olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Çok önemli bir sorunum var. Telefon 5-6 saat şarjda kaldı. Şimdi çıkardım tuş kilidini açayım dedim telefon kapanmış. Açmak için güç butonuna basıyorum 3 kere turuncu ışık yanıp sönüyor ve telefon açılmıyor. Stock rom flashladım gene açılmadı. Sorun nedir?

    Bootload kilidini kapatıp SUS ile onarmayı dener misin? Olmazsa yüksek voltaj falan gitmiş olabilir.

    Denedim bir şey farketmedi. Elveda Neo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Çok önemli bir sorunum var. Telefon 5-6 saat şarjda kaldı. Şimdi çıkardım tuş kilidini açayım dedim telefon kapanmış. Açmak için güç butonuna basıyorum 3 kere turuncu ışık yanıp sönüyor ve telefon açılmıyor. Stock rom flashladım gene açılmadı. Sorun nedir?

    Bootload kilidini kapatıp SUS ile onarmayı dener misin? Olmazsa yüksek voltaj falan gitmiş olabilir.

    Denedim bir şey farketmedi. Elveda Neo.

    Garantisi yok mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Çok önemli bir sorunum var. Telefon 5-6 saat şarjda kaldı. Şimdi çıkardım tuş kilidini açayım dedim telefon kapanmış. Açmak için güç butonuna basıyorum 3 kere turuncu ışık yanıp sönüyor ve telefon açılmıyor. Stock rom flashladım gene açılmadı. Sorun nedir?

    Bootload kilidini kapatıp SUS ile onarmayı dener misin? Olmazsa yüksek voltaj falan gitmiş olabilir.

    Denedim bir şey farketmedi. Elveda Neo.

    Garantisi yok mu?

    Var da kullanıcı hatası derler her zaman ki gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Çok önemli bir sorunum var. Telefon 5-6 saat şarjda kaldı. Şimdi çıkardım tuş kilidini açayım dedim telefon kapanmış. Açmak için güç butonuna basıyorum 3 kere turuncu ışık yanıp sönüyor ve telefon açılmıyor. Stock rom flashladım gene açılmadı. Sorun nedir?

    Bootload kilidini kapatıp SUS ile onarmayı dener misin? Olmazsa yüksek voltaj falan gitmiş olabilir.

    Denedim bir şey farketmedi. Elveda Neo.

    Garantisi yok mu?

    Var da kullanıcı hatası derler her zaman ki gibi.

    Sanmıyorum Teleservice'e danış bence kullanıcı hatası yok anladığım kadarıyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Telefon açıldı. Benim data kablosu gene ayvayı yemiş. Kardeşiminkini taktım telefon açıldı. Turuncu led yanmasından batarya sorunu olabileceğini düşünmüştüm ki şarjdan kaynaklıymış. Servisle uğraşmama gerek kalmadı. Bl'yi açıp Atomic 8.0'ı yükleyecem keyfime bakacam. Bir de eBaydan kasa alacam tamamdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Telefon açıldı. Benim data kablosu gene ayvayı yemiş. Kardeşiminkini taktım telefon açıldı. Turuncu led yanmasından batarya sorunu olabileceğini düşünmüştüm ki şarjdan kaynaklıymış. Servisle uğraşmama gerek kalmadı. Bl'yi açıp Atomic 8.0'ı yükleyecem keyfime bakacam. Bir de eBaydan kasa alacam tamamdır.

    Kasa ve montaj konusunda yardımcı olabilirim . ben ebaydan şans eseri 23 liraya orijinalini buldum aldım taktım ilk günki gibi oldu . montajı baştan zor sanıyordum basit ama sabır ve incelik isteyen bir iş . yoksa en başta dokunmatik panel ve sensörler ayvayı yiyor :d




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbenzerli

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Telefon açıldı. Benim data kablosu gene ayvayı yemiş. Kardeşiminkini taktım telefon açıldı. Turuncu led yanmasından batarya sorunu olabileceğini düşünmüştüm ki şarjdan kaynaklıymış. Servisle uğraşmama gerek kalmadı. Bl'yi açıp Atomic 8.0'ı yükleyecem keyfime bakacam. Bir de eBaydan kasa alacam tamamdır.

    Kasa ve montaj konusunda yardımcı olabilirim . ben ebaydan şans eseri 23 liraya orijinalini buldum aldım taktım ilk günki gibi oldu . montajı baştan zor sanıyordum basit ama sabır ve incelik isteyen bir iş . yoksa en başta dokunmatik panel ve sensörler ayvayı yiyor :d

    Hafıza kartını biçimlendirdim şimdi de hafıza kartı gözükmüyor. Şaka gibi ya.




  • Arkadaşlar benim cihaz serviste size bir sorum olacak servise kayıt günü mü önemli yoksa benim kargoya verdiğim gün mü önemli 20 iş gününü sayarken bi bilginiz var mı acaba?
  • arkadaşlar benim telefonun menü tuşu basmamaya başladı işlevini yitirdi grantiye yollasam tuş takımını değiştirirler mi bide telin bootloade kilidi falan açık ve custom rom yüklü bunlar bir sorun çıkaırmı teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: painkiller26

    arkadaşlar benim telefonun menü tuşu basmamaya başladı işlevini yitirdi grantiye yollasam tuş takımını değiştirirler mi bide telin bootloade kilidi falan açık ve custom rom yüklü bunlar bir sorun çıkaırmı teşekkürler.

    BL ve root kapatıp ics filan atın. Bir şey olmaz. Garanti kapsamına girer tahminimce hala garantisi devam ediyorsa. Ben toplamda 3 defa gönderdim. Buradan tüm neo sahiplerine söylüyorum. Ekran yanığı, tuş, kapak problemleri, wifi çekme problemi, ses, gprs gibi kronik problemlerden hiç beklemeden gönderin. 1 sene içinde 4 defa aynı arızadan veya 6 defa farklı arızadan para iadesi hakkınız olacak. Ben pazartesi hakem heyetine gittim. Sonucu bekleyeceğim. Bu model telefona ancak böyle yapılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgokhang

    Arkadaşlar benim cihaz serviste size bir sorum olacak servise kayıt günü mü önemli yoksa benim kargoya verdiğim gün mü önemli 20 iş gününü sayarken bi bilginiz var mı acaba?

    Net bilgim olmamakla birlikte, benim gönderdiklerime göre onların kabul tarihleri geçerli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heavyrocker

    quote:

    Orijinalden alıntı: painkiller26

    arkadaşlar benim telefonun menü tuşu basmamaya başladı işlevini yitirdi grantiye yollasam tuş takımını değiştirirler mi bide telin bootloade kilidi falan açık ve custom rom yüklü bunlar bir sorun çıkaırmı teşekkürler.

    BL ve root kapatıp ics filan atın. Bir şey olmaz. Garanti kapsamına girer tahminimce hala garantisi devam ediyorsa. Ben toplamda 3 defa gönderdim. Buradan tüm neo sahiplerine söylüyorum. Ekran yanığı, tuş, kapak problemleri, wifi çekme problemi, ses, gprs gibi kronik problemlerden hiç beklemeden gönderin. 1 sene içinde 4 defa aynı arızadan veya 6 defa farklı arızadan para iadesi hakkınız olacak. Ben pazartesi hakem heyetine gittim. Sonucu bekleyeceğim. Bu model telefona ancak böyle yapılır.

    ilginiz için teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heavyrocker

    quote:

    Orijinalden alıntı: painkiller26

    arkadaşlar benim telefonun menü tuşu basmamaya başladı işlevini yitirdi grantiye yollasam tuş takımını değiştirirler mi bide telin bootloade kilidi falan açık ve custom rom yüklü bunlar bir sorun çıkaırmı teşekkürler.

    BL ve root kapatıp ics filan atın. Bir şey olmaz. Garanti kapsamına girer tahminimce hala garantisi devam ediyorsa. Ben toplamda 3 defa gönderdim. Buradan tüm neo sahiplerine söylüyorum. Ekran yanığı, tuş, kapak problemleri, wifi çekme problemi, ses, gprs gibi kronik problemlerden hiç beklemeden gönderin. 1 sene içinde 4 defa aynı arızadan veya 6 defa farklı arızadan para iadesi hakkınız olacak. Ben pazartesi hakem heyetine gittim. Sonucu bekleyeceğim. Bu model telefona ancak böyle yapılır.

    ilginiz için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • heavyrocker kullanıcısına yanıt
    Kargo onlara ulaşalı 20 iş günü oldu aradım bana anakart gelmeden bir işlem yapamayız diyorlar nasıl bir iş anlamadım
  • xperia j macerasından sonra j yi satıp SP aldım hayırlısıyla sp kullanıcı klübüne taşınıyorum şöyle söyliyim neo nun kamerası hala gözümde bir numara inanın spnin çektiği fotolardan neonun ki kadar haz etmiyorum ama kader yollarımızı ayırdı severek kullandığım neoma veda ettim Hakkınızı helal edin elinizdeki neoların kıymetini bilin
    arada birde olsa konuya uğrar hal hatır sorarım saygılar selamlar benden...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerlix73

    xperia j macerasından sonra j yi satıp SP aldım hayırlısıyla sp kullanıcı klübüne taşınıyorum şöyle söyliyim neo nun kamerası hala gözümde bir numara inanın spnin çektiği fotolardan neonun ki kadar haz etmiyorum ama kader yollarımızı ayırdı severek kullandığım neoma veda ettim Hakkınızı helal edin elinizdeki neoların kıymetini bilin
    arada birde olsa konuya uğrar hal hatır sorarım saygılar selamlar benden...

    Güle güle. Neo güzel de çok fazla kronik sorunu var. Buna geri dönüşümlü malzeme de eklenince hepten cıvkı çıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgokhang

    Kargo onlara ulaşalı 20 iş günü oldu aradım bana anakart gelmeden bir işlem yapamayız diyorlar nasıl bir iş anlamadım

    Tahminimce Asya' ya gönderdiniz. Onlar biraz geç işlem yapıp yolluyorlar. Ayrıca tamir ederken kamerama da hasar verdirdiler. Misal ben Teleservice'ye gönderdim Asya' dan sonra. Kargo veriş tarihim 12.07.13, onlar da kargo giriş tarihi 15.07.13 olarak işlenmiş. Asya' ya gönderdiğim kargo fişine baktım şimdi 21.02.13, servis fişine baktım 25.02.13 yazıyor. Bana güya onarıp gönderdikleri tarih de, 08.03.2013 de onlar yollamışlar. 30 gün süreleri var diye biliyorum. Bu süreye hafta sonları da dahil. Ondan sonra yeni vermeleri gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heavyrocker -- 19 Eylül 2013; 18:55:21 >
  • heavyrocker kullanıcısına yanıt
    Bende teleservice e gönderdim,tüketici hakları hakem heyetine gittim onlarda pek sallamadı beni sinir oldum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgokhang

    Bende teleservice e gönderdim,tüketici hakları hakem heyetine gittim onlarda pek sallamadı beni sinir oldum

    Kaç defa gönderdiniz servise? Aynı veya farklı arıza sebeplerinden kaç defa gitti? Ben de başvuru yaparken raportör pek iç açıcı konuşmadı. Ben aynı arızadan yani ekran yanığı şikayetinden 3 defa gönderdim. Farklı arızalar da toplamda 3 defa oldu. Ben 3 defa biliyordum başvuru için. Raportör 4 defa dedi aynı arıza için. 3. gönderdiğimde ekran değişip gelmişti. Fakat benim kamera sorunum vardı. Kameram da olmayan beyaz noktayla çekimlerde karşılaştım Asya' dan geldikten sonra. Sırf buna kıl kaptığım için heyete gittim. Yoksa gitmezdim. Sonra gönderdiğim servisler de kamera sorununu düzeltmediler. Kameraya verdikleri sorun ise videoda belli oluyor. ölü piksel gibi duran bir beyazlık var. Klima konusu için çektiğim videoda görülüyor.http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wJbvTAypU-8
    Tam ekran yapıp bakarsanız daha rahat göreceksiniz dediğim lekeyi. Fakat heyetten gelecek kararı açıkçası pek olumlu beklemiyorum. Para iadesi istemiştim. Fakat bence bir şey çıkmayacak. İtiraz da edilebilir karara. O andaki duruma göre karar veririm. Zaten telefon açılmaktan kevgire döndü. Bir daha sürekli elden düşmeyen, geri dönüşümlü malzemeli ürünlere tövbe ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heavyrocker -- 19 Eylül 2013; 21:11:11 >




  • 
Sayfa: önceki 995996997998999
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.