Depolama alanı yetersiz sorununu nasıl çözebiliriz? Yardımcı olursanırz sevinirim
quote:
Orijinalden alıntı: kdr_
Depolama alanı yetersiz sorununu nasıl çözebiliriz? Yardımcı olursanırz sevinirim
Uğraşırım derseniz unlock bootloader + swap desteği ile büyütebilirsiniz.
beyler telefonumu garantiye yollamak istiyorum,
android 2.3.4 e geri döndürmek için yollayacağım ve kasa kapak tuş değişimi yapıyorlarsa onlarıda değiştirttireceğim yapıyorlarmı? ayrıca ekranda çizikler var bunlar hiç hoşuma gitmiyor ekranıda değiştirirlerrmi? ayrıca bu garanti işi nası oluyor aramak mı lazım müşteri hizmetlerini kargoya gitcezmi kutunun içine ne koycaz yapılcakları yazcazmı bi kağıda .. telefonun durumu vb nerden öğrencez?
quote:
Orijinalden alıntı: xxSpecter
Beyler bu telefonu aldım alalı 6 ay boyunca onarma falan yapmadan kullandım ilk kez şu an 126 uygulama var bazı oyunlar hariç donmuyor. Sübyaw surfers da rekor kırdım 2 milyon yaptım
Nasıl oluyor aceba o iş Benim telefonda takılmaktan oyunlar berbat oluyor ve fazla da kurulu uygulama yok
telefonunu garantiye yollayanlar beni bilgilendirilebilirmi neler yaptınız kargo süreci bekleme süreci vb. neler yapılmasını istediniz kardeşler?
quote:
Orijinalden alıntı: SyNeRGeNIX
quote:
Orijinalden alıntı: xxSpecter
Beyler bu telefonu aldım alalı 6 ay boyunca onarma falan yapmadan kullandım ilk kez şu an 126 uygulama var bazı oyunlar hariç donmuyor. Sübyaw surfers da rekor kırdım 2 milyon yaptım
Nasıl oluyor aceba o iş Benim telefonda takılmaktan oyunlar berbat oluyor ve fazla da kurulu uygulama yok
root
quote:
Orijinalden alıntı: BrainDamaged
beyler telefonumu garantiye yollamak istiyorum,
android 2.3.4 e geri döndürmek için yollayacağım ve kasa kapak tuş değişimi yapıyorlarsa onlarıda değiştirttireceğim yapıyorlarmı? ayrıca ekranda çizikler var bunlar hiç hoşuma gitmiyor ekranıda değiştirirlerrmi? ayrıca bu garanti işi nası oluyor aramak mı lazım müşteri hizmetlerini kargoya gitcezmi kutunun içine ne koycaz yapılcakları yazcazmı bi kağıda .. telefonun durumu vb nerden öğrencez?
Hangi ildesiniz ? Tuş ve kasa değişimi için ben de göndermiştim kullanıcı hatası diyip geri yollamışlar. Ücretle değişim yapıyorlar isterseniz. Ama sitede bazı arkadaşlarınki değişmiş. Şansınızı deneyin isterseniz. Teknik servisi aramanız yeterli olur diye düşünüyorum. Telefonu ve faturasının kopyasıyla birlikte yapılmasını istediğiniz işlemlerin yazılı olduğu bir kağıt ile alıcı ödemeli gönderebilirsiniz kargonuzu. Takibini de yine teknik servisi arayarak yapabilirsiniz. 20 iş günü içerinde size teslim etmek zorundalar. :)
quote:
Orijinalden alıntı: welowis
quote:
Orijinalden alıntı: BrainDamaged
beyler telefonumu garantiye yollamak istiyorum,
android 2.3.4 e geri döndürmek için yollayacağım ve kasa kapak tuş değişimi yapıyorlarsa onlarıda değiştirttireceğim yapıyorlarmı? ayrıca ekranda çizikler var bunlar hiç hoşuma gitmiyor ekranıda değiştirirlerrmi? ayrıca bu garanti işi nası oluyor aramak mı lazım müşteri hizmetlerini kargoya gitcezmi kutunun içine ne koycaz yapılcakları yazcazmı bi kağıda .. telefonun durumu vb nerden öğrencez?
Hangi ildesiniz ? Tuş ve kasa değişimi için ben de göndermiştim kullanıcı hatası diyip geri yollamışlar. Ücretle değişim yapıyorlar isterseniz. Ama sitede bazı arkadaşlarınki değişmiş. Şansınızı deneyin isterseniz. Teknik servisi aramanız yeterli olur diye düşünüyorum. Telefonu ve faturasının kopyasıyla birlikte yapılmasını istediğiniz işlemlerin yazılı olduğu bir kağıt ile alıcı ödemeli gönderebilirsiniz kargonuzu. Takibini de yine teknik servisi arayarak yapabilirsiniz. 20 iş günü içerinde size teslim etmek zorundalar. :)
teknik servis dediğiniz hangisi? sony nin servis ağı biraz karışık geldi bana :)
çanakkaledeyim ben.
siz telefonunuza neler yaptırdınız? bende onları yaptırayım yani komple bir bakım gibi düşünün neler yazayım o kağıda?
quote:
Orijinalden alıntı: BrainDamaged
quote:
Orijinalden alıntı: welowis
quote:
Orijinalden alıntı: BrainDamaged
beyler telefonumu garantiye yollamak istiyorum,
android 2.3.4 e geri döndürmek için yollayacağım ve kasa kapak tuş değişimi yapıyorlarsa onlarıda değiştirttireceğim yapıyorlarmı? ayrıca ekranda çizikler var bunlar hiç hoşuma gitmiyor ekranıda değiştirirlerrmi? ayrıca bu garanti işi nası oluyor aramak mı lazım müşteri hizmetlerini kargoya gitcezmi kutunun içine ne koycaz yapılcakları yazcazmı bi kağıda .. telefonun durumu vb nerden öğrencez?
Hangi ildesiniz ? Tuş ve kasa değişimi için ben de göndermiştim kullanıcı hatası diyip geri yollamışlar. Ücretle değişim yapıyorlar isterseniz. Ama sitede bazı arkadaşlarınki değişmiş. Şansınızı deneyin isterseniz. Teknik servisi aramanız yeterli olur diye düşünüyorum. Telefonu ve faturasının kopyasıyla birlikte yapılmasını istediğiniz işlemlerin yazılı olduğu bir kağıt ile alıcı ödemeli gönderebilirsiniz kargonuzu. Takibini de yine teknik servisi arayarak yapabilirsiniz. 20 iş günü içerinde size teslim etmek zorundalar. :)
teknik servis dediğiniz hangisi? sony nin servis ağı biraz karışık geldi bana :)
çanakkaledeyim ben.
siz telefonunuza neler yaptırdınız? bende onları yaptırayım yani komple bir bakım gibi düşünün neler yazayım o kağıda?
Teknik servisten kastım size garanti kağıdı vermişlerdir (kutu içeriğinde var) ona bakmalısınız hangi illerde teknik servisin olduğu adres ve telefon numarasıyla birlikte yazar. :) Ben telefonuma bir şey yaptırmadım çünkü ek ücret karşılığında yapıldığını söyledi ve ben de bunu istemedim. Eğer siz bu ücret dahil yaptıracaksanız "Cihazın tuş takımının, kasasınını ve ekranın değiştirilmesini istiyorum. Ve sürüm olarak gb android 2.3.4 e çevrilmesini istiyorum. " demeniz yeterli :)
quote:
Orijinalden alıntı: welowis
quote:
Orijinalden alıntı: BrainDamaged
quote:
Orijinalden alıntı: welowis
quote:
Orijinalden alıntı: BrainDamaged
beyler telefonumu garantiye yollamak istiyorum,
android 2.3.4 e geri döndürmek için yollayacağım ve kasa kapak tuş değişimi yapıyorlarsa onlarıda değiştirttireceğim yapıyorlarmı? ayrıca ekranda çizikler var bunlar hiç hoşuma gitmiyor ekranıda değiştirirlerrmi? ayrıca bu garanti işi nası oluyor aramak mı lazım müşteri hizmetlerini kargoya gitcezmi kutunun içine ne koycaz yapılcakları yazcazmı bi kağıda .. telefonun durumu vb nerden öğrencez?
Hangi ildesiniz ? Tuş ve kasa değişimi için ben de göndermiştim kullanıcı hatası diyip geri yollamışlar. Ücretle değişim yapıyorlar isterseniz. Ama sitede bazı arkadaşlarınki değişmiş. Şansınızı deneyin isterseniz. Teknik servisi aramanız yeterli olur diye düşünüyorum. Telefonu ve faturasının kopyasıyla birlikte yapılmasını istediğiniz işlemlerin yazılı olduğu bir kağıt ile alıcı ödemeli gönderebilirsiniz kargonuzu. Takibini de yine teknik servisi arayarak yapabilirsiniz. 20 iş günü içerinde size teslim etmek zorundalar. :)
teknik servis dediğiniz hangisi? sony nin servis ağı biraz karışık geldi bana :)
çanakkaledeyim ben.
siz telefonunuza neler yaptırdınız? bende onları yaptırayım yani komple bir bakım gibi düşünün neler yazayım o kağıda?
Teknik servisten kastım size garanti kağıdı vermişlerdir (kutu içeriğinde var) ona bakmalısınız hangi illerde teknik servisin olduğu adres ve telefon numarasıyla birlikte yazar. :) Ben telefonuma bir şey yaptırmadım çünkü ek ücret karşılığında yapıldığını söyledi ve ben de bunu istemedim. Eğer siz bu ücret dahil yaptıracaksanız "Cihazın tuş takımının, kasasınını ve ekranın değiştirilmesini istiyorum. Ve sürüm olarak gb android 2.3.4 e çevrilmesini istiyorum. " demeniz yeterli :)
ben hepsiburadadan aldım cihazı
cihazın kutusnda netcel.com.tr yapıştırılmış bir logosu bbulunuyor.
garanti yeri asyatelekom mudur
quote:
Orijinalden alıntı: BrainDamaged
ben hepsiburadadan aldım cihazı
cihazın kutusnda netcel.com.tr yapıştırılmış bir logosu bbulunuyor.
garanti yeri asyatelekom mudur
emin değilim ama netcell dir sanırım :/ Garanti belgesindeki yetkili servislere baktınız mı ?
quote:
Orijinalden alıntı: yunuss.10
quote:
Orijinalden alıntı: apo424
Ön kamera kaç mp bilgisi olan var mı?
Full HD çekiyo ön kamera
sallama ziya
quote:
Orijinalden alıntı: welowis
quote:
Orijinalden alıntı: BrainDamaged
ben hepsiburadadan aldım cihazı
cihazın kutusnda netcel.com.tr yapıştırılmış bir logosu bbulunuyor.
garanti yeri asyatelekom mudur
emin değilim ama netcell dir sanırım :/ Garanti belgesindeki yetkili servislere baktınız mı ?
hemen bakıyorum birazdan yazarım
baktım garanti belgesinde sadece ithalatçı firma olarak netcell yazıyor..
farklı bir kağıtta garanti merkezleri yazıyor.
asya telekomünikasyon muş yetkili servis yollamadan önce ben bir müşteri hizmetlerini arayayım kasa falan değiştiriyorlarmıymış bakalım.
evet yetkili servis kısmı sizin muhattabınız. Eğer ilinizde varsa daha kolay olur :) Kolay gelsin. Sonucu bildirmeyi unutmayın :D
quote:
Orijinalden alıntı: BrainDamaged
quote:
Orijinalden alıntı: welowis
quote:
Orijinalden alıntı: BrainDamaged
ben hepsiburadadan aldım cihazı
cihazın kutusnda netcel.com.tr yapıştırılmış bir logosu bbulunuyor.
garanti yeri asyatelekom mudur
emin değilim ama netcell dir sanırım :/ Garanti belgesindeki yetkili servislere baktınız mı ?
hemen bakıyorum birazdan yazarım
sizlere yardımcı olayım telefonunuzdan simkart ve hafıza kartını çıkarın.varsa orijinal kutusuna herhangibi bir nalyon varsa balonlu poşete sarıp kutusuna koyun. iiçine detaylı şikayetlerininin yazılı olduğu kağıdınız .( tuş değişimi için bahane üretmeniz gerek aksi halde değişmez ben dişli biri olduğumda 2 kez değiştirtdim.) daha sonra göndereceğiniz servis asya telekomda araskargo ya teleservice ise yuriçi kargoya gidiyorsunuz .orda servisin adını söylemeniz yeterli.ücreti servis ödüyor.servis olarak ikiside birbirinden berbat geri zekalı şerefsizler. ama tercihim asya telekomdu ama şahsen tuşları teleserviste değiştirmişimdir.asya telekom tuş konusunda inatçı değiştirmiyorlar.birde sadece istanbul ve ankaradaki servisler donanımsal arızalara bakmakta boşuna izmir antakya ya falan gönderip vakit kaybetmeyin :d isterseniz servis listesini verebilirm .ancak netten asya telekom ve teleservice sitelerinden öğrenebilirsiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: mertbenzerli
sizlere yardımcı olayım telefonunuzdan simkart ve hafıza kartını çıkarın.varsa orijinal kutusuna herhangibi bir nalyon varsa balonlu poşete sarıp kutusuna koyun. iiçine detaylı şikayetlerininin yazılı olduğu kağıdınız .( tuş değişimi için bahane üretmeniz gerek aksi halde değişmez ben dişli biri olduğumda 2 kez değiştirtdim.) daha sonra göndereceğiniz servis asya telekomda araskargo ya teleservice ise yuriçi kargoya gidiyorsunuz .orda servisin adını söylemeniz yeterli.ücreti servis ödüyor.servis olarak ikiside birbirinden berbat geri zekalı şerefsizler. ama tercihim asya telekomdu ama şahsen tuşları teleserviste değiştirmişimdir.asya telekom tuş konusunda inatçı değiştirmiyorlar.birde sadece istanbul ve ankaradaki servisler donanımsal arızalara bakmakta boşuna izmir antakya ya falan gönderip vakit kaybetmeyin :d isterseniz servis listesini verebilirm .ancak netten asya telekom ve teleservice sitelerinden öğrenebilirsiniz.
benim telefonumda da ısınma sorunu vardı ve 2 kez servise yolladım bu yüzden (izmire) İstanbula yollamam daha mı uygun ? Para iadesi istedim ama muhtemelen vermeyecekleri için tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyordum. Tavsiyeniz nedir ?
quote:
Orijinalden alıntı: welowis
quote:
Orijinalden alıntı: mertbenzerli
sizlere yardımcı olayım telefonunuzdan simkart ve hafıza kartını çıkarın.varsa orijinal kutusuna herhangibi bir nalyon varsa balonlu poşete sarıp kutusuna koyun. iiçine detaylı şikayetlerininin yazılı olduğu kağıdınız .( tuş değişimi için bahane üretmeniz gerek aksi halde değişmez ben dişli biri olduğumda 2 kez değiştirtdim.) daha sonra göndereceğiniz servis asya telekomda araskargo ya teleservice ise yuriçi kargoya gidiyorsunuz .orda servisin adını söylemeniz yeterli.ücreti servis ödüyor.servis olarak ikiside birbirinden berbat geri zekalı şerefsizler. ama tercihim asya telekomdu ama şahsen tuşları teleserviste değiştirmişimdir.asya telekom tuş konusunda inatçı değiştirmiyorlar.birde sadece istanbul ve ankaradaki servisler donanımsal arızalara bakmakta boşuna izmir antakya ya falan gönderip vakit kaybetmeyin :d isterseniz servis listesini verebilirm .ancak netten asya telekom ve teleservice sitelerinden öğrenebilirsiniz.
benim telefonumda da ısınma sorunu vardı ve 2 kez servise yolladım bu yüzden (izmire) İstanbula yollamam daha mı uygun ? Para iadesi istedim ama muhtemelen vermeyecekleri için tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyordum. Tavsiyeniz nedir ?
ısınma sorunundan kasıt değerlendirilmesi gerekir bunca fonksiyonel olan akıllı ceplerin hepsinde ısınma sorunu mevcuttur ancak ısınma ne zaman olmakta plastikte ısınmadan defarmosyon oluştumu ? yada kaç derece hangi zamanlar ısınıo şeklinde araştırılması gerekir. evet siz telefonu izmire gönderdiğinizde sadace yazılımsal testler yapılmış olup büyük olasılık gb yüklnip geri gönderilmiştir. bahsettiğim gibi ankara ve istanbul dışında ki servislerde sadece yazılımsal sorunlar yapılmaktadır. ben yanılıp izmire gönderdim ordan ankaraya göndermişler 1 hafta geçikti telefonum 3 gün kargo ve 4 gün teknik servis sırasından ötürü .:(
quote:
Orijinalden alıntı: mertbenzerli
ısınma sorunundan kasıt değerlendirilmesi gerekir bunca fonksiyonel olan akıllı ceplerin hepsinde ısınma sorunu mevcuttur ancak ısınma ne zaman olmakta plastikte ısınmadan defarmosyon oluştumu ? yada kaç derece hangi zamanlar ısınıo şeklinde araştırılması gerekir. evet siz telefonu izmire gönderdiğinizde sadace yazılımsal testler yapılmış olup büyük olasılık gb yüklnip geri gönderilmiştir. bahsettiğim gibi ankara ve istanbul dışında ki servislerde sadece yazılımsal sorunlar yapılmaktadır. ben yanılıp izmire gönderdim ordan ankaraya göndermişler 1 hafta geçikti telefonum 3 gün kargo ve 4 gün teknik servis sırasından ötürü .:(
Cihazda bluetooth, wireless, gps vb bileşenler açık değilken yarım saatlik kullanım sonucu(konuşma veya internette gezinme) 42 dereceye kadar ısınma oluyor. Isınma bataryada değil, telefonun üst kısmında. Telefona yüklediğim "pil göstergesi" programında kaç derece olduğunu gösteriyor. Telefonun normal sıcaklığı 26 derecede duruyor. Fakat 20-30 dakika konuştuğumda resmen kulağım yanıyor. Veya internete girip 20-30 dakika gezindiğimde yine aynı sıcaklık yükselmesi meydana geliyor. Dediğiniz gibi gb yüklenip geri gönderilmiş. Sinirlendim ben de böyle olunca. Bu durumda izmirdeki garantiye gönderdiklerim önemsiz mi olacak (iş tüketici hakem heyetine varırsa diye sordum)
quote:
Orijinalden alıntı: welowis
quote:
Orijinalden alıntı: mertbenzerli
ısınma sorunundan kasıt değerlendirilmesi gerekir bunca fonksiyonel olan akıllı ceplerin hepsinde ısınma sorunu mevcuttur ancak ısınma ne zaman olmakta plastikte ısınmadan defarmosyon oluştumu ? yada kaç derece hangi zamanlar ısınıo şeklinde araştırılması gerekir. evet siz telefonu izmire gönderdiğinizde sadace yazılımsal testler yapılmış olup büyük olasılık gb yüklnip geri gönderilmiştir. bahsettiğim gibi ankara ve istanbul dışında ki servislerde sadece yazılımsal sorunlar yapılmaktadır. ben yanılıp izmire gönderdim ordan ankaraya göndermişler 1 hafta geçikti telefonum 3 gün kargo ve 4 gün teknik servis sırasından ötürü .:(
Cihazda bluetooth, wireless, gps vb bileşenler açık değilken yarım saatlik kullanım sonucu(konuşma veya internette gezinme) 42 dereceye kadar ısınma oluyor. Isınma bataryada değil, telefonun üst kısmında. Telefona yüklediğim "pil göstergesi" programında kaç derece olduğunu gösteriyor. Telefonun normal sıcaklığı 26 derecede duruyor. Fakat 20-30 dakika konuştuğumda resmen kulağım yanıyor. Veya internete girip 20-30 dakika gezindiğimde yine aynı sıcaklık yükselmesi meydana geliyor. Dediğiniz gibi gb yüklenip geri gönderilmiş. Sinirlendim ben de böyle olunca. Bu durumda izmirdeki garantiye gönderdiklerim önemsiz mi olacak (iş tüketici hakem heyetine varırsa diye sordum)
ısınma 3g açık olduğundan oluyordur büyük ihtimalle bende avea kullanıyorum malum çekim kalitesi tartışılır memnunum ama sinyal sürekli 1 çucuk .birde 3g yi kapatıp denerseniz sonuçu bende merak ettim. benim de bataryanın sıcaklığı normal kullanımda 25 derece .görüşmelerim genellikle uzun sürer 50 dk 80 dk kadar ancak 3g açık olduğunda dahi bu anlattığınız kadar ısınma yaşamadım ! imkanınız varsa aynı neo model le yan yana deneyin birde ner de ikamet ediyorsunuz bilmiyorum ama bulunduğunuz ilde servis varsa gidip onların yanında test edin yada bir videosunu cekip derece ile ölçüm yapın . tabiki hayır gecersiz sayılmıcak yeni tüketici yasasıa göre 5 kere arızalanan cihaz ayıplı ürün sayılıp yenisi ile değiştirilme yükümlülüğü vardır. ancak aynı sebepten 2 kere arızalanma ibaresi kaldırıldı sanırsam toplam 5 arıza olması gerek . yine de araştırın yada en yakın tüketici haklarına hakem heyetine gidin.