Şimdi Ara

FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz (55. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.275
Cevap
32
Favori
211.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öhömm... Öhömm... ! Herkesin bütçesi bir olmuyor ne yazık ki.
    _____________________________
  • Arkadaşar flight sim arada sapıtıyor nedenini anlamıyorum örneğim kalkıyorum FMC'de bir iki ayarlama yaparken o mouse yükleme simgesi haline geliyor. Sonrasında yanıt vermiyor diyor kapanıyor az önce Ankara'dan kalktım İVAO'da direct salgoyu gireyim dedim FMC'deki bir iki tuşa bastım gitti. Bi patch falan mı eksik SP2 falan herşey yüklü anlamadım.
    _____________________________
    i5 750 2.67GHz / ASUS P7P55D-LE / ZOTAC 9800GT / GSKILL RipjawsX 4GB / Kingston HyperX 3K 120GB / Cooler Master 400Watt / WD Cavier Green 1,5TB / Steelseries Kinzuv2Pro/QcK+/6Gv2

    Steam :http://steamcommunity.com/id/hakanwow/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _RevO_

    quote:

    Orijinalden alıntı: The_North_Face

    Arkadaşar flight sim arada sapıtıyor nedenini anlamıyorum örneğim kalkıyorum FMC'de bir iki ayarlama yaparken o mouse yükleme simgesi haline geliyor. Sonrasında yanıt vermiyor diyor kapanıyor az önce Ankara'dan kalktım İVAO'da direct salgoyu gireyim dedim FMC'deki bir iki tuşa bastım gitti. Bi patch falan mı eksik SP2 falan herşey yüklü anlamadım.

    FSX. Başka sebebi yok, ara ara yapar

    Bunca zamandır uçuyorum ama hiç aklıma gelmedi iVap bu tarz kapanmalarda uçuş saati sayacını arttırıyor mu yoksa etkisi olmuyor mu ? Bilginiz var mı?
    _____________________________
    i5 750 2.67GHz / ASUS P7P55D-LE / ZOTAC 9800GT / GSKILL RipjawsX 4GB / Kingston HyperX 3K 120GB / Cooler Master 400Watt / WD Cavier Green 1,5TB / Steelseries Kinzuv2Pro/QcK+/6Gv2

    Steam :http://steamcommunity.com/id/hakanwow/
  • aerosoft airbus x ıle ılgılı TOGA ıle ılgılı sıkayetcı olanlar var cevaben soyle denmıs:

    "A lot of users are falsely reporting the N1 is too low. The truth is that the N1 is accurate, and its from the Airbus FCOM, not anywhere else.

    The rated N1 is affected by this three factors,
    Pressure Altitude
    OAT - Outside Air Temperature
    Airspeed of the aircraft
    On a Cold day, with a low Pressure altitude, a TOGA N1 can be as low as 85.1%.

    On a hot day, with high pressure altitude, a TOGA N1 can be as high as 91.2%.

    So, do not be alarmed if you see such low N1, if you think you cant make if off that runway, check your payload/fuel and Flap setting. "

    Gercek aırbus modellemesınden dolayı agzına kadar gaz veremezsınız dıyor kısaca :)
    _____________________________
    KafSinKaf(since 1912)
  •  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    _____________________________
    Tolga BESCİ
    3D ARCHITECTURAL ARTWORKER (www.tolgabesci.com) - SIMULATION DEVELOPER (aeromesh.rws.aero)




  •  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    _____________________________
    Tolga BESCİ
    3D ARCHITECTURAL ARTWORKER (www.tolgabesci.com) - SIMULATION DEVELOPER (aeromesh.rws.aero)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_North_Face

    Arkadaşar flight sim arada sapıtıyor nedenini anlamıyorum örneğim kalkıyorum FMC'de bir iki ayarlama yaparken o mouse yükleme simgesi haline geliyor. Sonrasında yanıt vermiyor diyor kapanıyor az önce Ankara'dan kalktım İVAO'da direct salgoyu gireyim dedim FMC'deki bir iki tuşa bastım gitti. Bi patch falan mı eksik SP2 falan herşey yüklü anlamadım.

    harici ivap kullan ve UIAutomationCore dll düzeltmesini uygula.
    _____________________________
    Mahfuzz
  •  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BBlackman



     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

    Boeing'ci biri olarak çok özendim airbus'a fakat mcdu hakkında hiç bir bilgim yok FMC ile hemen hemen aynıysa harikulade olur
    _____________________________

    Vladimir Lenin Yoldaş
    [MAHİR ÇAYAN 71'DE YAKTI ATEŞİ ! Ellerinde Sodalar, Taşlar, Molotoflar ! Savaşıp Geliyoruz KİM DURDURACAK




  • @GialloRosso.

    Hocam bu resimdeki Aerosoft Airbus Extended. Ben pek sevmedim. Ama boyamaları ve model çok güzel. Wilco Airbus serisinde ise MCDU (FMC) proglamlama daha kolay.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BBlackman -- 28 Aralık 2012; 13:51:18 >
    _____________________________
  • Revo son postlar prepardan mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hayatınızda iki önemli gün vardır. Doğduğunuz gün ve niye doğduğunuzu bulduğunuz gün. Mark Twain
  •  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    _____________________________




  • revo hoca prepar3d kaç para orjinali ve yurt içinde nerelerde satılıyor ben pek bişi bulamadımda. fsx kaldırıp prp3d ye geçelim diyoruzda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi testing -- 30 Aralık 2012; 1:01:48 >
    _____________________________
    SAGA VirtuaL AirlineS
  • Abi, seni FSX' in huzurlu ortamından biraz uzaklaşıp DCS' da savaş alanında da görmek isterdim :D Hem FSX' da olduğu gibi oc falan kasıp optimizasyon ile de uğraşmana gerek yok. : )
    _____________________________
    No army can stop an idea whose time has come
  • Ya TS ile MCDU ve genel uçuş dersi verebilecek olan varmı? çabuk kaparım söz.
    sürekli boeing baydı beni fazlasıyla fakat şuana kadar hep boeing ile uçuş yaptığım için airbus'la ilgili hiç bir bilgim yok.



    Bu arada bir konuda yardım isteyecektim, FS'ye geri döndüğümden beridir bir sorun yaşamaktayım FMC'de hız değerlerini ayarladıktan sonra uçuşuma geçiyorum

    Misal (LTAC-LTBA) uçuşu rota PETAR > TOKER > YAA > SADIK üzerinden gidiyor. TOKER üzerinden YAA Voru için alçalmaya başlıyorum, bu sırada FMC'de alçalmadaki hız 220 olarak

    ayarlı olmasına rağmen hız 270'den aşağı inmiyor YAA voruna geldiğimde hızım 270 knot civarlarında oluyor, SADIK'ta yükseklik 4000 feet'te oluyor hız gene 250 civarı oluyor,

    VNAV'dan çıkıp hızı kendim otomatik ayarlamak istesemde hız 270'den düşmemekte ısrar ediyor. E haliyle 270 knot ile SADIK üzerinde pisti ya pas geçiyorum yada piste gömüyorum.

    Bu sorunu son zamanlarda yaşamaya başladım neyi eksik yapıyorum diye düşünüyorum fakat bulamıyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.

    NOT: Flaps kullanmazdım normalde FSP hem bu yüzden - puan verirdi flapsları nerede hangi hızda kaç derecede açacağımı bilmediğim için kullanmıyordum dün bu örnek verdiğim uçuşumda denedim 40 derecede hızı düşürüyor 160-170'lere kadar yani iniş için fakat bu sefer uçak yükselmeye başlıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bir operasyon var bu gece -- 30 Aralık 2012; 12:23:20 >
    _____________________________

    Vladimir Lenin Yoldaş
    [MAHİR ÇAYAN 71'DE YAKTI ATEŞİ ! Ellerinde Sodalar, Taşlar, Molotoflar ! Savaşıp Geliyoruz KİM DURDURACAK




  • http://www.turksim.org/v1/index.php/type-training şu adrese bir bak istersen.
    Birde youtube da wilco airbus mcdu programming yaz arattır. Bir sürü video var. Ben airbus mcdu doldurmayı bu videolardan öğrendim.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abincomartinez

    http://www.turksim.org/v1/index.php/type-training şu adrese bir bak istersen.
    Birde youtube da wilco airbus mcdu programming yaz arattır. Bir sürü video var. Ben airbus mcdu doldurmayı bu videolardan öğrendim.

    Teşekkürler. birde CHARTS'ları nereden temin ediyorsunuz?

    resimler uçmuşhttp://www.turksim.org/v1/index.php/type-training/23-airbus-mcdu-pss



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bir operasyon var bu gece -- 30 Aralık 2012; 19:16:12 >
    _____________________________

    Vladimir Lenin Yoldaş
    [MAHİR ÇAYAN 71'DE YAKTI ATEŞİ ! Ellerinde Sodalar, Taşlar, Molotoflar ! Savaşıp Geliyoruz KİM DURDURACAK




  • _____________________________
  •  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GialloRosso.

    Ya TS ile MCDU ve genel uçuş dersi verebilecek olan varmı? çabuk kaparım söz.
    sürekli boeing baydı beni fazlasıyla fakat şuana kadar hep boeing ile uçuş yaptığım için airbus'la ilgili hiç bir bilgim yok.



    Bu arada bir konuda yardım isteyecektim, FS'ye geri döndüğümden beridir bir sorun yaşamaktayım FMC'de hız değerlerini ayarladıktan sonra uçuşuma geçiyorum

    Misal (LTAC-LTBA) uçuşu rota PETAR > TOKER > YAA > SADIK üzerinden gidiyor. TOKER üzerinden YAA Voru için alçalmaya başlıyorum, bu sırada FMC'de alçalmadaki hız 220 olarak

    ayarlı olmasına rağmen hız 270'den aşağı inmiyor YAA voruna geldiğimde hızım 270 knot civarlarında oluyor, SADIK'ta yükseklik 4000 feet'te oluyor hız gene 250 civarı oluyor,

    VNAV'dan çıkıp hızı kendim otomatik ayarlamak istesemde hız 270'den düşmemekte ısrar ediyor. E haliyle 270 knot ile SADIK üzerinde pisti ya pas geçiyorum yada piste gömüyorum.

    Bu sorunu son zamanlarda yaşamaya başladım neyi eksik yapıyorum diye düşünüyorum fakat bulamıyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.

    NOT: Flaps kullanmazdım normalde FSP hem bu yüzden - puan verirdi flapsları nerede hangi hızda kaç derecede açacağımı bilmediğim için kullanmıyordum dün bu örnek verdiğim uçuşumda denedim 40 derecede hızı düşürüyor 160-170'lere kadar yani iniş için fakat bu sefer uçak yükselmeye başlıyor

    ben de gelirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hayatınızda iki önemli gün vardır. Doğduğunuz gün ve niye doğduğunuzu bulduğunuz gün. Mark Twain




  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.