Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (962. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.790.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 960961962963964
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KafzieL

    Merhaba arkadaşlar,

    Şu zamana kadar c4 için forumda ve çeşitli sitelerde okuduklarımdan çıkarttığım;

    - Arka süspansiyonların konforsuzluğu ve tabiri caizse ufak bir çukur yada tümsekte bile ''tak'' diye ses çıkması.
    Her ne kadar binip test etmemiş de olsam büyütülecek bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Benim Opel Corsa'nın da süspansiyonlarının sert olduğunu göz önüne alırsak çok da yadırgamam heralde.

    - Aracın yüksek hızlarda, 130-140, özellikle direksiyonunda titreme yaşanması ve aracın yalpalaması. Bu bana kalırsa diğerine göre daha ciddi bir sorun. Bu sorunu yaşayan arkadaşlar salıncak burcu denen zımbırtıyı serviste değiştirdikten sonra sorunun kısmen de olsa ortadan kalktığını sölüyorlar. Bunu dışında rot-balans ayarı da işe yarayabilir diyenler var.

    Ben 2.el düşünen birisiyim. Aldığım araçta bahsedilen titreme olayı yaşanırsa salıncak burçlarının değişimi ve rot-balans ayarı kesin çözüm olur mu? Olur ise maliyetleri ortalama olarak kaça çıkar?

    Teşekkürler

    Merhaba

    - Arka süspansiyonlar malesef bu şekilde çalışıyor. Bununla yaşamaya alıştık.
    - Bende aracımı 2. el aldım(2011 mart faturalı) direksiyonda titreme aldığımdan bu yana yaşamadım.Benden önceki sahibi bir işlem yaptırdı mı onuda sormadım. Benim yüksek hızdaki şikayetim yanal rüzgardan araç fazla etkileniyor ve bazen yolda geziyor. (özellikle hadımköy gişelerinde-silivri gişelerine kadar olan otoban kısmında)
    -Trim ses olarak ta 2 sıkıntım oldu 1. parke taşlı yollarda dikiz aynasının ordan zırıltı geliyor. 2. de araç bozuk yolda yavaş hızda giderken esnediğinde arka taraftan bir ses geliyor onu daha çözemedim.Yakındır çözecem ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark_dewil

    Arkadaşlar 2012 model citroen c4 comfort plus 112 hp beyaz 35000 de ki aracımı satıyorum.

    47000 tl istiyorum.

    daha ne diyim sıfırı patladı gitti :)

    Kelepir fiyata mı aldınız da ucuza satıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KafzieL

    Merhaba arkadaşlar,

    Şu zamana kadar c4 için forumda ve çeşitli sitelerde okuduklarımdan çıkarttığım;

    - Arka süspansiyonların konforsuzluğu ve tabiri caizse ufak bir çukur yada tümsekte bile ''tak'' diye ses çıkması.
    Her ne kadar binip test etmemiş de olsam büyütülecek bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Benim Opel Corsa'nın da süspansiyonlarının sert olduğunu göz önüne alırsak çok da yadırgamam heralde.

    - Aracın yüksek hızlarda, 130-140, özellikle direksiyonunda titreme yaşanması ve aracın yalpalaması. Bu bana kalırsa diğerine göre daha ciddi bir sorun. Bu sorunu yaşayan arkadaşlar salıncak burcu denen zımbırtıyı serviste değiştirdikten sonra sorunun kısmen de olsa ortadan kalktığını sölüyorlar. Bunu dışında rot-balans ayarı da işe yarayabilir diyenler var.

    Ben 2.el düşünen birisiyim. Aldığım araçta bahsedilen titreme olayı yaşanırsa salıncak burçlarının değişimi ve rot-balans ayarı kesin çözüm olur mu? Olur ise maliyetleri ortalama olarak kaça çıkar?

    Teşekkürler

    Arka süspansiyonlardaki ses, sert girlen çukurlarda bendede oluyor. Arabama gözüm gibi bakmama rağmen (2011 excl. 18000 km) genelde bu sorun .4 lerde var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: KafzieL

    Merhaba arkadaşlar,

    Şu zamana kadar c4 için forumda ve çeşitli sitelerde okuduklarımdan çıkarttığım;

    - Arka süspansiyonların konforsuzluğu ve tabiri caizse ufak bir çukur yada tümsekte bile ''tak'' diye ses çıkması.
    Her ne kadar binip test etmemiş de olsam büyütülecek bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Benim Opel Corsa'nın da süspansiyonlarının sert olduğunu göz önüne alırsak çok da yadırgamam heralde.

    - Aracın yüksek hızlarda, 130-140, özellikle direksiyonunda titreme yaşanması ve aracın yalpalaması. Bu bana kalırsa diğerine göre daha ciddi bir sorun. Bu sorunu yaşayan arkadaşlar salıncak burcu denen zımbırtıyı serviste değiştirdikten sonra sorunun kısmen de olsa ortadan kalktığını sölüyorlar. Bunu dışında rot-balans ayarı da işe yarayabilir diyenler var.

    Ben 2.el düşünen birisiyim. Aldığım araçta bahsedilen titreme olayı yaşanırsa salıncak burçlarının değişimi ve rot-balans ayarı kesin çözüm olur mu? Olur ise maliyetleri ortalama olarak kaça çıkar?

    Teşekkürler

    Merhaba

    - Arka süspansiyonlar malesef bu şekilde çalışıyor. Bununla yaşamaya alıştık.
    - Bende aracımı 2. el aldım(2011 mart faturalı) direksiyonda titreme aldığımdan bu yana yaşamadım.Benden önceki sahibi bir işlem yaptırdı mı onuda sormadım. Benim yüksek hızdaki şikayetim yanal rüzgardan araç fazla etkileniyor ve bazen yolda geziyor. (özellikle hadımköy gişelerinde-silivri gişelerine kadar olan otoban kısmında)
    -Trim ses olarak ta 2 sıkıntım oldu 1. parke taşlı yollarda dikiz aynasının ordan zırıltı geliyor. 2. de araç bozuk yolda yavaş hızda giderken esnediğinde arka taraftan bir ses geliyor onu daha çözemedim.Yakındır çözecem ama

    O zırıltı sesi benim aracımda da var. Sanırım cam tavan açma perdesi butonunun içerisinden geliyor ses. Bu sorunu gideren varmıdır acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_dewil

    Arkadaşlar 2012 model citroen c4 comfort plus 112 hp beyaz 35000 de ki aracımı satıyorum.

    47000 tl istiyorum.

    daha ne diyim sıfırı patladı gitti :)

    Kelepir fiyata mı aldınız da ucuza satıyorsunuz?

    Yok beh hocam aracım gayet sahlıklı bende ucuz olmasından en az sizin kadar yakınıyorum ama sizde çok iyi biliyorsunuzki sahibendene koyanlar iyice öldürsüğü için piyasayı bizde bu duruma düşüyoruz. 50000 istiyorum aracıma normalde ama biraz sıkışıklığım var, gidermem lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alpine. kullanıcısına yanıt
    Alakası yok emin olabilirsin ben istermiyim ucuza gitsin aracın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zizi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: KafzieL

    Merhaba arkadaşlar,

    Şu zamana kadar c4 için forumda ve çeşitli sitelerde okuduklarımdan çıkarttığım;

    - Arka süspansiyonların konforsuzluğu ve tabiri caizse ufak bir çukur yada tümsekte bile ''tak'' diye ses çıkması.
    Her ne kadar binip test etmemiş de olsam büyütülecek bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Benim Opel Corsa'nın da süspansiyonlarının sert olduğunu göz önüne alırsak çok da yadırgamam heralde.

    - Aracın yüksek hızlarda, 130-140, özellikle direksiyonunda titreme yaşanması ve aracın yalpalaması. Bu bana kalırsa diğerine göre daha ciddi bir sorun. Bu sorunu yaşayan arkadaşlar salıncak burcu denen zımbırtıyı serviste değiştirdikten sonra sorunun kısmen de olsa ortadan kalktığını sölüyorlar. Bunu dışında rot-balans ayarı da işe yarayabilir diyenler var.

    Ben 2.el düşünen birisiyim. Aldığım araçta bahsedilen titreme olayı yaşanırsa salıncak burçlarının değişimi ve rot-balans ayarı kesin çözüm olur mu? Olur ise maliyetleri ortalama olarak kaça çıkar?

    Teşekkürler

    Merhaba

    - Arka süspansiyonlar malesef bu şekilde çalışıyor. Bununla yaşamaya alıştık.
    - Bende aracımı 2. el aldım(2011 mart faturalı) direksiyonda titreme aldığımdan bu yana yaşamadım.Benden önceki sahibi bir işlem yaptırdı mı onuda sormadım. Benim yüksek hızdaki şikayetim yanal rüzgardan araç fazla etkileniyor ve bazen yolda geziyor. (özellikle hadımköy gişelerinde-silivri gişelerine kadar olan otoban kısmında)
    -Trim ses olarak ta 2 sıkıntım oldu 1. parke taşlı yollarda dikiz aynasının ordan zırıltı geliyor. 2. de araç bozuk yolda yavaş hızda giderken esnediğinde arka taraftan bir ses geliyor onu daha çözemedim.Yakındır çözecem ama

    O zırıltı sesi benim aracımda da var. Sanırım cam tavan açma perdesi butonunun içerisinden geliyor ses. Bu sorunu gideren varmıdır acaba?

    Servis bu sorunu biliyor ,dikiz aynasının oradan zırltı şeklinde se geliyor dersen hemen giderirler. Kendin de çözebilirsin.Cam ile aynanın bağlı olduğu plastik aksam arasında boşlık var.O boşluğa kağır sıkıştırırsan ses kesilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: zizi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: KafzieL

    Merhaba arkadaşlar,

    Şu zamana kadar c4 için forumda ve çeşitli sitelerde okuduklarımdan çıkarttığım;

    - Arka süspansiyonların konforsuzluğu ve tabiri caizse ufak bir çukur yada tümsekte bile ''tak'' diye ses çıkması.
    Her ne kadar binip test etmemiş de olsam büyütülecek bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Benim Opel Corsa'nın da süspansiyonlarının sert olduğunu göz önüne alırsak çok da yadırgamam heralde.

    - Aracın yüksek hızlarda, 130-140, özellikle direksiyonunda titreme yaşanması ve aracın yalpalaması. Bu bana kalırsa diğerine göre daha ciddi bir sorun. Bu sorunu yaşayan arkadaşlar salıncak burcu denen zımbırtıyı serviste değiştirdikten sonra sorunun kısmen de olsa ortadan kalktığını sölüyorlar. Bunu dışında rot-balans ayarı da işe yarayabilir diyenler var.

    Ben 2.el düşünen birisiyim. Aldığım araçta bahsedilen titreme olayı yaşanırsa salıncak burçlarının değişimi ve rot-balans ayarı kesin çözüm olur mu? Olur ise maliyetleri ortalama olarak kaça çıkar?

    Teşekkürler

    Merhaba

    - Arka süspansiyonlar malesef bu şekilde çalışıyor. Bununla yaşamaya alıştık.
    - Bende aracımı 2. el aldım(2011 mart faturalı) direksiyonda titreme aldığımdan bu yana yaşamadım.Benden önceki sahibi bir işlem yaptırdı mı onuda sormadım. Benim yüksek hızdaki şikayetim yanal rüzgardan araç fazla etkileniyor ve bazen yolda geziyor. (özellikle hadımköy gişelerinde-silivri gişelerine kadar olan otoban kısmında)
    -Trim ses olarak ta 2 sıkıntım oldu 1. parke taşlı yollarda dikiz aynasının ordan zırıltı geliyor. 2. de araç bozuk yolda yavaş hızda giderken esnediğinde arka taraftan bir ses geliyor onu daha çözemedim.Yakındır çözecem ama

    O zırıltı sesi benim aracımda da var. Sanırım cam tavan açma perdesi butonunun içerisinden geliyor ses. Bu sorunu gideren varmıdır acaba?

    Servis bu sorunu biliyor ,dikiz aynasının oradan zırltı şeklinde se geliyor dersen hemen giderirler. Kendin de çözebilirsin.Cam ile aynanın bağlı olduğu plastik aksam arasında boşlık var.O boşluğa kağır sıkıştırırsan ses kesilir.

    Teşekkür ederim kardeşim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkes favori yakitini yazabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim dizelde shellden baska denedigim olmadı total deneyecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de total excellium kullaniyorum gayet memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shell, bulamazsam Opet

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efil

    Herkes favori yakitini yazabilir mi?

    aracım 22000kmde, %85ini total kullandım, gayet memnunum. 2-3 depo shell ve opet aldığım da oldu, sorun yaşamadım,

    fakat!!!!

    Petrol Ofisi dizeli aracımı resmen değiştiriyor, çok eski sayfalarda basa basa söyledim, aracımın sesi değişiyor silkelemeye başlıyor, özellikle günün ilk marşında araç rolantide tutunamıyor stop etmek için titriyor, çok denedim, çok aralıklarla denedim her zaman bu sorunu yaptı bende, bi daha PO mu? aman ha....

    TOTALe devam
  • caglar57 C kullanıcısına yanıt
    ben de aynı sorunu shell v power nitro da yaşadım.total excelium un tek kötü tarafı aracı az bişi hantalaştırıyor.
  • Selamlar aracimi 2012 de aldiktan yaklasik 6 ay sonra 130 km ile çukura girince on sag lastigi parcalamistim o günden beri sag on taraftan tikirti gelmekteydi servise durumu izah ettim aracin sag on amortisör ve sag on yolcu koltugu alt demirini servis degistirdi tabi ses kesilmedi bemde gecen gun otosaya tekrar aracimi goturdum lifte kaldirip aracin altini inceledim aracin altindaki plastik muhafazayi cikartip aracin sagini solunu yoklayinca aracin sag tarafinfaki direksiyon motorunun vidalarinin gevsedigini farkettik vidalari tekrar sıkıp motorun yan tarafinida kopukle sabitleyince sesin kesildigini farkettim ayrica bakimlarda aracin altindaki vidalari servisin kontrol etmedigini farkettim zaten usta sikayet varsa baktiklarini soyledi benve siz siz olun araca bakim yaptirginizda mutlaka aracin yanina gidin sagini solunu elle kontrol edin derim. Sağlıcakla kalın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    ben de aynı sorunu shell v power nitro da yaşadım.total excelium un tek kötü tarafı aracı az bişi hantalaştırıyor.


    Ben de shell nitrodan çok memnunum, aracımda yazılım da var çok çok memnunum.

    Bu arada osram night breaker plus H7 arayan olursa elimde sadece takıp çalıştırdığım bir adet fazla takım var, yeni c4 de arıza ışığı yakmadan çalışıyor.
  • arkadaşlar acil olduğu için buraya yazıyorum araştırdım ne bir şey bulamadım 2013 de sx paket olmadığı için 2011 model bir dizel c4 alacağım sx-sxpk ve özellikle comforta ne fark var baktığım araç comforttu şimdiden teşekkürler.
  • ognemir kullanıcısına yanıt
    Hocam servisin bu konudaki çözümü de oraya kağıt sıkıştırmak mı? Kağıt orada kötü görünebilir, servis farklı bir şekilde çözebilir mi acaba?
  • drarter kullanıcısına yanıt
    Yeni C4'ler boştan doluya doğru attraction, confort ve exclusive şeklinde satılıyor. Confort modele plus paket eklenebiliyor ve confort ile exclusive arası bir donanım paketi oluşuyor. Kendi fikrim "exclusive" lüks, "confort plus" yeterli, "confort" idare eder, attraction baz model diyebilirim.
    Şunu da belirtiyim, Citroenin baz modelleri bile diğer markaların baz modellerinden kesinlikle daha donanımlıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: old.man

    Hocam servisin bu konudaki çözümü de oraya kağıt sıkıştırmak mı? Kağıt orada kötü görünebilir, servis farklı bir şekilde çözebilir mi acaba?

    Bu şikayet için ilk gittiğimde silikon sprey ile çözmüşlerdi sanırım. Ama geçici çözüm . Oranın sabitlenmesi ve titremesini engellemek gerekiyor. Oraya birşey sıkıştırma fikrini forumda okumuştum ..
  • 
Sayfa: önceki 960961962963964
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.