Şimdi Ara

Silinsin (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
58
Cevap
6
Favori
78.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ALONSO_06

    allah allah.9 G üstünde bi kuvvette insan ölüyosa;geçen yılki formula 1 kanada GPsinde bmw-sauber pilotu robert kubica duvara çarptığında 75 G yemişti ve adam hala hayatta.hatta 1 veya 2 hafta sonra yarış vardı,o yarışa katıldı ve sezon boyunca en iyi sürüşlerinden birini gerçekleştirdi.biri bunu açıklayabilir mi?


    75g mi..çok fazla değil mi? eger öleyse kurtulmasını şuna bağlayabilirim artaba vurunca ileriye doğru bi g yemiş olabilir..pilotlarda kan aşağıya veya yukarıya toplanıyo adam ileri doğru yani göysüne doğru yediği için sorun olmuyor bence(hiçbi bilgim olmadan yazdım sadece böyle olabileceğini düşündüm)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BetaMode


    quote:

    Orjinalden alıntı: ALONSO_06

    allah allah.9 G üstünde bi kuvvette insan ölüyosa;geçen yılki formula 1 kanada GPsinde bmw-sauber pilotu robert kubica duvara çarptığında 75 G yemişti ve adam hala hayatta.hatta 1 veya 2 hafta sonra yarış vardı,o yarışa katıldı ve sezon boyunca en iyi sürüşlerinden birini gerçekleştirdi.biri bunu açıklayabilir mi?


    75g mi..çok fazla değil mi? eger öleyse kurtulmasını şuna bağlayabilirim artaba vurunca ileriye doğru bi g yemiş olabilir..pilotlarda kan aşağıya veya yukarıya toplanıyo adam ileri doğru yani göysüne doğru yediği için sorun olmuyor bence(hiçbi bilgim olmadan yazdım sadece böyle olabileceğini düşündüm)


    75 G Ne demek ya ?




  • DH genellikle G kuvvetinden cok G noktasıyla ilgilenir
  • Dünya G-rekoru Daytona Nas-Car yarışlarında yapılan bir kazada meydana gelmiştir.Bu kazada G-Force 247 G'lik değer kaydetmiştir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Æmre93

    DH genellikle G kuvvetinden cok G noktasıyla ilgilenir


    güzeldi
  • ben razıyım yeterki o üniformayı ve uçağı kazanayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 7 Mart 2009; 1:06:24 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ALONSO_06

    allah allah.9 G üstünde bi kuvvette insan ölüyosa;geçen yılki formula 1 kanada GPsinde bmw-sauber pilotu robert kubica duvara çarptığında 75 G yemişti ve adam hala hayatta.hatta 1 veya 2 hafta sonra yarış vardı,o yarışa katıldı ve sezon boyunca en iyi sürüşlerinden birini gerçekleştirdi.biri bunu açıklayabilir mi?


    bence 75 g yi çok kısa sürede yediği için sağ kalmıştır.
    pilotlar 8..9 g yi 10...15 saniye yiyor ama kazada bu süre en fazla 1 sn dir belki o kadar da değil.
    beyinde hasar oluşmuyor yani.tabi ölümcül kafa darbesi olmassa.

    bence aradaki fark maruz kalınan g kuvvetinin çok kısa sürmesinden kaynaklanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jaguar19 -- 7 Mart 2009; 1:33:16 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lazer__

    ben razıyım yeterki o üniformayı ve uçağı kazanayım


    valla ben de razıyım hatta bin kere razıyım
    köpekleri bombalamak çok zevkli olurdu
  • önemli olan g kuvvetinin büyüklüğü değil sürekliliğidir normal hayatta bile 9 g kuvvetine 1 sn ulaştığımız olur bayılma veya ölmelerin nedeni kanın damar çeperine yaptığı basıncın sürekliliğidir bu etki beyne bacaklardan daha çok zarar verdiğinden pilotlar daha çok içten manevra yapmayı tercih ederler yani joystick ği itmek yerine çekmeyi tercih ederler. anti g suit te g kuvvetini azaltmak için fazla bir etkisi olmaz daha çok pilotun erken ayılmasını sağlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batum35 -- 11 Haziran 2009; 19:43:45 >
  • Kötüye birşey olmaz.
  • Bu g kuvvetlerinin kullanıldığı bir alan da roller-coaster'lardır. Onlarda da g kuvvetini hissetmek için üstüne bir ton para verirsiniz. Zevkli bir şeydir de yani. Ek olarak negatif g kuvveti pozitife göre çok daha tehlikelidir. Roller-coaster tasarımlarına bakarsanız da negatif g kuvvetlerine maruz kalınan noktalardan kaçınıldığını görürsünüz.
  • Vay be bu g kuvvetine karşı koymak neye göre değişr yani hangi faktörler azaltır :?
  • 6:40a dikkat

  • Selanik, Yunanistan'da 4G adında bi alet var.



    Yolunuz düşerse bi deneyin derim. Ben gitmedim ama gitmek isterim bi gün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT* -- 25 Eylül 2016; 13:51:12 >
  • abd deki bir adam kendi üzerinde deneyler yapmış ordu destekli olarak
    37g kuvvete dayanabilmiş ama 2-3 gün gözleri görmemiş . kan gözlere dolduğu için...kırmızı görmüş heryeri...

    deneyi uçakta değil karada roket itmeli bir tren vagonuyla denemişler bu arada. normal uçaklar 37g de paramparça olur.
  • Benim merak ettiğim, yolcu uçağı pilotları da bu G testine tabi tutuluyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razer

    Benim merak ettiğim, yolcu uçağı pilotları da bu G testine tabi tutuluyor mu?

    Tahminen hayır sanmıyorum belki 2g uygulanıyordur uygulansa dahi uçak düşmelerine karşı reaksiyonlarını test etmelerini icabında yinede bu bir tahmin benim açımdan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.