Şimdi Ara

Msi Anakart ve Msi Garanti Anlayışı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
6.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepblue

    Merhaba Dostum,

    bana konu hakkında detaylı bilgi ve ürününün seri numarasını verebilirmisin.Bizzat ilgilenmek istiyorum. Eğer ürün datagate den alınmışsa problemi çözmek için elimden geleni yapmaya çalışacağım..



    quote:

    Orjinalden alıntı: izmitcarsi

    Tam 1 ay önce anakartımdan duman çıkması üzerine anakartı söküp garanti ye yollamıştım arızasına da mavi deki elemanlarla kitlenme yapıyor diye yazı yazmıştık. Arkadaşlar bilgilerinize sıgınıyorum bu anakart bana 1 ay sora sağlam diye geri geldi ve üstelik kutusuz gelmişti ben gönderirkende full kutu içeriği ile birlikte göndermiştim. Ne yapmama gerekir ürünü bu şekilde teslim almalımıyım.? Yoksa Almayıp msi türkiye ile mi görüşmem lazım bi yardım edin arkadaşlar sinir krizleri geçiriyorum 1 ay beklemişim bilgisayarsız ve bana kart saglam olarak geri geliyor bu nasıl bi anlayış hemde kutusu falan hiç bişey yok göndermemişler.

    Acil bi fikir verin arkadaşlar lütfen birazdan gidicem mavi bilgisayara, sinirden yazamıyorum bile ya..
    MSI firması dünyanın en büyük beş, Taiwan’ın en büyük 3 anakart üreticisi arasında yer alır ve dünyanın en büyük 5 sunucu üreticisinden de biridir. 2008 yılında “Yılın en İyi Yerli Girişimcisi” ödülüne layık görülmüştür ki bu marka bu güne kadar ne anakart'ta nede ekran kartında bir problem çıkarmadı Türkiye servisinin yetersiz olması markayı kötü kılmaz üstelik kart'ın saat hızlarıyla oynayıp bu sorunları yaşamışsınız örnek bkn taşıyabildiğinden fazlasını taşımaya çalışırsanız fıtık bel ağrısı yapar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    geri verip gigabyte almaya çalış

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: K.Kahriman

    geri verip gigabyte almaya çalış


    Benzer bir durumu Gigabyte ile yaşıyorum şu an. Onlarda buram buram hizmet kokmuyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepblue

    Merhaba Dostum,

    bana konu hakkında detaylı bilgi ve ürününün seri numarasını verebilirmisin.Bizzat ilgilenmek istiyorum. Eğer ürün datagate den alınmışsa problemi çözmek için elimden geleni yapmaya çalışacağım..



    quote:

    Orjinalden alıntı: izmitcarsi

    Tam 1 ay önce anakartımdan duman çıkması üzerine anakartı söküp garanti ye yollamıştım arızasına da mavi deki elemanlarla kitlenme yapıyor diye yazı yazmıştık. Arkadaşlar bilgilerinize sıgınıyorum bu anakart bana 1 ay sora sağlam diye geri geldi ve üstelik kutusuz gelmişti ben gönderirkende full kutu içeriği ile birlikte göndermiştim. Ne yapmama gerekir ürünü bu şekilde teslim almalımıyım.? Yoksa Almayıp msi türkiye ile mi görüşmem lazım bi yardım edin arkadaşlar sinir krizleri geçiriyorum 1 ay beklemişim bilgisayarsız ve bana kart saglam olarak geri geliyor bu nasıl bi anlayış hemde kutusu falan hiç bişey yok göndermemişler.

    Acil bi fikir verin arkadaşlar lütfen birazdan gidicem mavi bilgisayara, sinirden yazamıyorum bile ya..
    quote:

    Orjinalden alıntı: deepblue

    Merhaba Dostum,

    bana konu hakkında detaylı bilgi ve ürününün seri numarasını verebilirmisin.Bizzat ilgilenmek istiyorum. Eğer ürün datagate den alınmışsa problemi çözmek için elimden geleni yapmaya çalışacağım..




    Bana datagate e gönderdik dediler servisi o firma sağlamış ve sağlam olarak geri göndermiş. Ürün elimde değil şu an, kutusu gelmediği icin teslim etmediler zaten bana en kısa zamanda size dönerim pm ile sakıncası yoksa. İlginiz için teşekkür ederim.



    quote:

    Orjinalden alıntı: bigmucit34
    MSI firması dünyanın en büyük beş, Taiwan’ın en büyük 3 anakart üreticisi arasında yer alır ve dünyanın en büyük 5 sunucu üreticisinden de biridir. 2008 yılında “Yılın en İyi Yerli Girişimcisi” ödülüne layık görülmüştür ki bu marka bu güne kadar ne anakart'ta nede ekran kartında bir problem çıkarmadı Türkiye servisinin yetersiz olması markayı kötü kılmaz üstelik kart'ın saat hızlarıyla oynayıp bu sorunları yaşamışsınız örnek bkn taşıyabildiğinden fazlasını taşımaya çalışırsanız fıtık bel ağrısı yapar.


    Boşunamı 300-500 ytl anakartlara bayılıyoruz hocam gider yarı fiyatına başka bi model de alabilirdik adamlar zaten iyi o.c olsun diye üstüne soğutma sistemi yerleştiriyolar. Ben Zaten markayı kötülemiyorum servis konusunda yaşadığım sıkıntıdan şikayetçiyim zaten ama yinede bu saatten sonra almam msi falan bu benim kendi görüşüm..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi izmitcarsi -- 26 Ocak 2009; 16:41:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmitcarsi

    quote:

    Orjinalden alıntı: K.Kahriman

    geri verip gigabyte almaya çalış



    Kendime yeni bi gigabyte aldım da onunda süresini dolmayı beklicez artık...

    Yalnız benim merak ettigim hani 30 iş gününü doldurunca biz ürünü göndermiştik kutusu gelmedi diye yenisini veremeyiz derlermi acaba onu merak ediyorum..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: izmitcarsi

    quote:

    Orjinalden alıntı: K.Kahriman

    geri verip gigabyte almaya çalış



    Kendime yeni bi gigabyte aldım da onunda süresini dolmayı beklicez artık...

    Yalnız benim merak ettigim hani 30 iş gününü doldurunca biz ürünü göndermiştik kutusu gelmedi diye yenisini veremeyiz derlermi acaba onu merak ediyorum..



    30 işgünü dolduğu anda seni gerisi ilgilendirmiyor servisten eksik gelmiş veya cart curt olmuş sana ya para iadeni yapıcaklar yada sıfırını vericekler. 3.cü bi ihtimal konuşursun başka bir kart alırsın aradaki farkıda ayarlarsınız.

    Birde msi yaşadığın sorundan sorumlu tutulursa bu tamamen yanlış olur. Bizim ülkemizin güzel teknik servisleri varya hani çok güzel işleyen sorun tamamen onlardan kaynaklanıyor. İnsanı bezdirmekten başka birşey yapmıyolar. Yalnız teknik servisi kaliteli ve güzel olan firmalarda var bunları kapsam dışı tutuyoruz tabiiki .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas

    quote:

    Orjinalden alıntı: izmitcarsi

    quote:

    Orjinalden alıntı: K.Kahriman

    geri verip gigabyte almaya çalış



    Kendime yeni bi gigabyte aldım da onunda süresini dolmayı beklicez artık...

    Yalnız benim merak ettigim hani 30 iş gününü doldurunca biz ürünü göndermiştik kutusu gelmedi diye yenisini veremeyiz derlermi acaba onu merak ediyorum..



    30 işgünü dolduğu anda seni gerisi ilgilendirmiyor servisten eksik gelmiş veya cart curt olmuş sana ya para iadeni yapıcaklar yada sıfırını vericekler. 3.cü bi ihtimal konuşursun başka bir kart alırsın aradaki farkıda ayarlarsınız.

    Birde msi yaşadığın sorundan sorumlu tutulursa bu tamamen yanlış olur. Bizim ülkemizin güzel teknik servisleri varya hani çok güzel işleyen sorun tamamen onlardan kaynaklanıyor. İnsanı bezdirmekten başka birşey yapmıyolar. Yalnız teknik servisi kaliteli ve güzel olan firmalarda var bunları kapsam dışı tutuyoruz tabiiki .

    Alıntıları Göster
    mavide doğru düzgün anakart yok
    MSI P45D3 Platinum .............219 usd
    tekrar msı alma asusun bu modelini alabilirsin
    Asus P5Q WS........................239 usd




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yenerbalcı

    mavide doğru düzgün anakart yok
    MSI P45D3 Platinum .............219 usd
    tekrar msı alma asusun bu modelini alabilirsin
    Asus P5Q WS........................239 usd

    Alıntıları Göster
    Evet yoktu ben 1 hafta daha bekleyemem diye gittim kendime gigabte p45 ud3lr aldım şimdilik bu karttan memnunum.

    Tek sıkıntı kutuyu 30 iş günü dolmadan gönderirseler ne yapcagım olucak.

    Büyük bi ihtimal tekrar göndercem kartı gönderirken karttan duman çıkmıştı biz servis kagıdına yazmamıştık daha dogrusu mavideki arkadaşlar yazdırmadı garanti dışı olur diye eger şimdi kutuyuda 30 iş günü dolmadan gönderirseler bidaha gönderip kagıdada karttan duman çıkmıştır diye yazdırcam. Datagate ilede görüşmem lazım çünkü bu adamlar tekrar kartı saglam diye geri gönderirler..

    Benim anlamadıgım anakartı test ederken p4 işlemci ile test ediyolar varmı böle bişe ya.. datagate den Gelen kağıda baktım bütün testlerden ok ok ok almış p4 işlemci ile. Kartı göndermeden önce 10 veya 20 dakka sora donuyodu pc nasıl bi test anlamadım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepblue

    Merhaba Dostum,

    bana konu hakkında detaylı bilgi ve ürününün seri numarasını verebilirmisin.Bizzat ilgilenmek istiyorum. Eğer ürün datagate den alınmışsa problemi çözmek için elimden geleni yapmaya çalışacağım..



    quote:

    Orjinalden alıntı: izmitcarsi

    Tam 1 ay önce anakartımdan duman çıkması üzerine anakartı söküp garanti ye yollamıştım arızasına da mavi deki elemanlarla kitlenme yapıyor diye yazı yazmıştık. Arkadaşlar bilgilerinize sıgınıyorum bu anakart bana 1 ay sora sağlam diye geri geldi ve üstelik kutusuz gelmişti ben gönderirkende full kutu içeriği ile birlikte göndermiştim. Ne yapmama gerekir ürünü bu şekilde teslim almalımıyım.? Yoksa Almayıp msi türkiye ile mi görüşmem lazım bi yardım edin arkadaşlar sinir krizleri geçiriyorum 1 ay beklemişim bilgisayarsız ve bana kart saglam olarak geri geliyor bu nasıl bi anlayış hemde kutusu falan hiç bişey yok göndermemişler.

    Acil bi fikir verin arkadaşlar lütfen birazdan gidicem mavi bilgisayara, sinirden yazamıyorum bile ya..
    quote:

    Orjinalden alıntı: deepblue

    Merhaba Dostum,

    bana konu hakkında detaylı bilgi ve ürününün seri numarasını verebilirmisin.Bizzat ilgilenmek istiyorum. Eğer ürün datagate den alınmışsa problemi çözmek için elimden geleni yapmaya çalışacağım..






    Pm attım hocam gerekli bilgileri şimdiden teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmitcarsi

    quote:

    Orjinalden alıntı: deepblue

    Merhaba Dostum,

    bana konu hakkında detaylı bilgi ve ürününün seri numarasını verebilirmisin.Bizzat ilgilenmek istiyorum. Eğer ürün datagate den alınmışsa problemi çözmek için elimden geleni yapmaya çalışacağım..






    Pm attım hocam gerekli bilgileri şimdiden teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    hocam ben de vatan bilg dan msı p31 neo f anakart aldım bi süre kullandım üzerinde 2x1 667mhz kingston ram vardı onları bi arkadaşıma uygun fiyata sattım gittim vatan bilg dan 4x1 800mhz ram aldım anakart 2gb ve üztünü görmedi bunun üzerine vatan a gittim sorunu söledim anakartı test ettiler 2x2 gb ram ile çalıştı sizin ramlarle çalışmıyor dediler anakartı bi servise gönderelim dediler ben sorunu çözemezler dedim ordaki arkadaş servistekiler yapar dedi sen merak etme dedi bunun üstüne ben ramleri vatan a geri verdim indirim kuponu verdiler anakartıda servise verdim
    aradan 22 gün geçti vatan a gittim anakart gelmiş fakat veremeyeceklerini sölediler çünkü testte anakart bu kez hiç çalışmamış işlemcinin takıldığı yerdeki pinlerden iki tanesi bükülü vaziyette gelmiş
    bu sefer vatan bilg biz burdan müşteriye yeni anakart verelim diye teklifte bulundu fakat msı servisi kabul etmemiş anakartı gönderin biz bakalım demiş

    artık sıkıldım yol parası anakart parasına denk gelecek dedim işlemleri hızlandırmalarını istedik dediler raporundada ankartın değişimi isteniyor diye not düştüler

    anakartımı teknik servise gönderdiğime pişman oldum yeni anakartta almadım yaklaşık bir aydır bilgisayarsızım
    ürünü 10 ocakta servise gönderdim acaba yeni anakart gönderirler mi yoksa pinleri düzeltmeye miçalışırlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmitcarsi

    quote:

    Orjinalden alıntı: deepblue

    Merhaba Dostum,

    bana konu hakkında detaylı bilgi ve ürününün seri numarasını verebilirmisin.Bizzat ilgilenmek istiyorum. Eğer ürün datagate den alınmışsa problemi çözmek için elimden geleni yapmaya çalışacağım..






    Pm attım hocam gerekli bilgileri şimdiden teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    bu konuyu görünce foruma üye oldum:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakupkaratas255

    bu konuyu görünce foruma üye oldum:)

    Alıntıları Göster
    bende yaklaşık 1 aydır bilgisayarsızdım ama kartı bana saglam diye geri gönderdikleri için dayanamadım gittim gigabyte p45 aldım ve saglam olarak geri gelen anakartı tekrar gönderttirdim garantiye.. Çok sancılı iş valla bu garanti olayı..

    Pimleri düzeltebiliyolarsa vermezler yenisini..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi izmitcarsi -- 5 Şubat 2009; 13:47:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmitcarsi

    bende yaklaşık 1 aydır bilgisayarsızdım ama kartı bana saglam diye geri gönderdikleri için dayanamadım gittim gigabyte p45 aldım ve saglam olarak geri gelen anakartı tekrar gönderttirdim garantiye.. Çok sancılı iş valla bu garanti olayı..

    Pimleri düzeltebiliyolarsa vermezler yenisini..

    Alıntıları Göster
    Böyle bi mail attım datagate e eksigi varmıdır.? bu mail mail olarak yeterlidir heralde.?

    quote:

    Yaklaşık 1 ay önce Kullanım süresi 2 aylık olan anakartımdan duman çıkması üzerine anakartı söküp mavi bilgisayara getirdim. Gerekli işlemleri yapıp servisinize gönderdiler tam 1 ay anakartımın gelmesini bekledim. Anakart servisinizden sağlam olarak geri gelince şok oldum. Test kağıdını gördüm bütün testlerden "OK" olarak geçmiş. Anakartıda p4 işlemciyle test etmişler. Benim kullandığım işlemci Q9300, sağlam olarak gelen anakartı ben duman çıktıktan sonra 1 saat açık tutamadım kitlenmeler, overclock olmaması, film izleyemem vs. gibi birçok sorunla karşılaşmıştım.

    Ben anakartı teslim almadım ve tekrar geri gönderttim garantiye ve serviside sizin sağladığınızı söylediler. Ben bu durumdan şikayetçiyim ilk defa Msi marka bir anakart aldım ve peşine yine msi marka gtx280 ekran kartı aldım ama aldığımada pişman oldum açıkcası bu nedenle msi markasından soğumaya başladım. 1.5 aydır Bilgisayar kullanmıyordum anakartım garantiden sağlam olarak gelince kendime yeni bir anakart almak zorunda kaldım ve tercihimi tekrar msi dan yana kullanmadım bu sorunlardan dolayı.

    Eğer sorunum ikinci kez çözülmezse Bu durumu Msi Türkiye ve Msi genel merkezinede bildirmeyi düşünüyorum. 1.5 aydır mağdur durumdayım sorunumu işallah çözersiniz anakartın modelini ve seri numarasını aşağıya giriyorum İyi çalışmalar diliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi izmitcarsi -- 5 Şubat 2009; 14:21:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmitcarsi

    Böyle bi mail attım datagate e eksigi varmıdır.? bu mail mail olarak yeterlidir heralde.?

    quote:

    Yaklaşık 1 ay önce Kullanım süresi 2 aylık olan anakartımdan duman çıkması üzerine anakartı söküp mavi bilgisayara getirdim. Gerekli işlemleri yapıp servisinize gönderdiler tam 1 ay anakartımın gelmesini bekledim. Anakart servisinizden sağlam olarak geri gelince şok oldum. Test kağıdını gördüm bütün testlerden "OK" olarak geçmiş. Anakartıda p4 işlemciyle test etmişler. Benim kullandığım işlemci Q9300, sağlam olarak gelen anakartı ben duman çıktıktan sonra 1 saat açık tutamadım kitlenmeler, overclock olmaması, film izleyemem vs. gibi birçok sorunla karşılaşmıştım.

    Ben anakartı teslim almadım ve tekrar geri gönderttim garantiye ve serviside sizin sağladığınızı söylediler. Ben bu durumdan şikayetçiyim ilk defa Msi marka bir anakart aldım ve peşine yine msi marka gtx280 ekran kartı aldım ama aldığımada pişman oldum açıkcası bu nedenle msi markasından soğumaya başladım. 1.5 aydır Bilgisayar kullanmıyordum anakartım garantiden sağlam olarak gelince kendime yeni bir anakart almak zorunda kaldım ve tercihimi tekrar msi dan yana kullanmadım bu sorunlardan dolayı.

    Eğer sorunum ikinci kez çözülmezse Bu durumu Msi Türkiye ve Msi genel merkezinede bildirmeyi düşünüyorum. 1.5 aydır mağdur durumdayım sorunumu işallah çözersiniz anakartın modelini ve seri numarasını aşağıya giriyorum İyi çalışmalar diliyorum


    Alıntıları Göster
    hocam anakart tekrar geldi işlemci pinlerini düzeltmeye çalışmışlar ve şimdi çalışıyor 4 tane 1gb kingstton rami görmüyordu 2x2gb 800mhz rami gördü ama şimdi de anakartın kutusu yok vatan bilgisayardaki teknisyen depoda kalmıştır diyor
    (sakın ha teknik servisin eline düşmeyin)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakupkaratas255

    hocam anakart tekrar geldi işlemci pinlerini düzeltmeye çalışmışlar ve şimdi çalışıyor 4 tane 1gb kingstton rami görmüyordu 2x2gb 800mhz rami gördü ama şimdi de anakartın kutusu yok vatan bilgisayardaki teknisyen depoda kalmıştır diyor
    (sakın ha teknik servisin eline düşmeyin)

    Alıntıları Göster
    merhaba dostum,

    problemin çözüldümü acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepblue

    merhaba dostum,

    problemin çözüldümü acaba?

    Alıntıları Göster
    msı teknik servisinde anakartlar en fazla 15 gün kalır. 15gün sonra satın aldığın firmaya gider ankartı kutulu yollamışsan sana öyle gelmesi lazım bunu sana aldığın firma açıklamalı çünkü teknikservise nasıl giderse o şekilde çıkar ve hiç bir anakart teknik servisten arızalı çıkmaz. senin diğer donanımlarında sorun vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakupkaratas255

    hocam ben de vatan bilg dan msı p31 neo f anakart aldım bi süre kullandım üzerinde 2x1 667mhz kingston ram vardı onları bi arkadaşıma uygun fiyata sattım gittim vatan bilg dan 4x1 800mhz ram aldım anakart 2gb ve üztünü görmedi bunun üzerine vatan a gittim sorunu söledim anakartı test ettiler 2x2 gb ram ile çalıştı sizin ramlarle çalışmıyor dediler anakartı bi servise gönderelim dediler ben sorunu çözemezler dedim ordaki arkadaş servistekiler yapar dedi sen merak etme dedi bunun üstüne ben ramleri vatan a geri verdim indirim kuponu verdiler anakartıda servise verdim
    aradan 22 gün geçti vatan a gittim anakart gelmiş fakat veremeyeceklerini sölediler çünkü testte anakart bu kez hiç çalışmamış işlemcinin takıldığı yerdeki pinlerden iki tanesi bükülü vaziyette gelmiş
    bu sefer vatan bilg biz burdan müşteriye yeni anakart verelim diye teklifte bulundu fakat msı servisi kabul etmemiş anakartı gönderin biz bakalım demiş

    artık sıkıldım yol parası anakart parasına denk gelecek dedim işlemleri hızlandırmalarını istedik dediler raporundada ankartın değişimi isteniyor diye not düştüler

    anakartımı teknik servise gönderdiğime pişman oldum yeni anakartta almadım yaklaşık bir aydır bilgisayarsızım
    ürünü 10 ocakta servise gönderdim acaba yeni anakart gönderirler mi yoksa pinleri düzeltmeye miçalışırlar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yakupkaratas255

    hocam ben de vatan bilg dan msı p31 neo f anakart aldım bi süre kullandım üzerinde 2x1 667mhz kingston ram vardı onları bi arkadaşıma uygun fiyata sattım gittim vatan bilg dan 4x1 800mhz ram aldım anakart 2gb ve üztünü görmedi bunun üzerine vatan a gittim sorunu söledim anakartı test ettiler 2x2 gb ram ile çalıştı sizin ramlarle çalışmıyor dediler anakartı bi servise gönderelim dediler ben sorunu çözemezler dedim ordaki arkadaş servistekiler yapar dedi sen merak etme dedi bunun üstüne ben ramleri vatan a geri verdim indirim kuponu verdiler anakartıda servise verdim
    aradan 22 gün geçti vatan a gittim anakart gelmiş fakat veremeyeceklerini sölediler çünkü testte anakart bu kez hiç çalışmamış işlemcinin takıldığı yerdeki pinlerden iki tanesi bükülü vaziyette gelmiş
    bu sefer vatan bilg biz burdan müşteriye yeni anakart verelim diye teklifte bulundu fakat msı servisi kabul etmemiş anakartı gönderin biz bakalım demiş

    artık sıkıldım yol parası anakart parasına denk gelecek dedim işlemleri hızlandırmalarını istedik dediler raporundada ankartın değişimi isteniyor diye not düştüler

    anakartımı teknik servise gönderdiğime pişman oldum yeni anakartta almadım yaklaşık bir aydır bilgisayarsızım
    ürünü 10 ocakta servise gönderdim acaba yeni anakart gönderirler mi yoksa pinleri düzeltmeye miçalışırlar


    teknik serviste kaldığı gün 30 işgününü geçtiyse direk para iadesi yada anakart değişimi iste. anakartın servis günü 15 iş gününü geçtiği için sana geçici bir anakart vermek zorundalar. tüketici haklarını araştırmanı tavsiye ederim. eğer servis sorun çıkarırsa pm at sana izleyeceğin yolu pm den anlatırım.
    geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmitcarsi

    Evet yoktu ben 1 hafta daha bekleyemem diye gittim kendime gigabte p45 ud3lr aldım şimdilik bu karttan memnunum.

    Tek sıkıntı kutuyu 30 iş günü dolmadan gönderirseler ne yapcagım olucak.

    Büyük bi ihtimal tekrar göndercem kartı gönderirken karttan duman çıkmıştı biz servis kagıdına yazmamıştık daha dogrusu mavideki arkadaşlar yazdırmadı garanti dışı olur diye eger şimdi kutuyuda 30 iş günü dolmadan gönderirseler bidaha gönderip kagıdada karttan duman çıkmıştır diye yazdırcam. Datagate ilede görüşmem lazım çünkü bu adamlar tekrar kartı saglam diye geri gönderirler..

    Benim anlamadıgım anakartı test ederken p4 işlemci ile test ediyolar varmı böle bişe ya.. datagate den Gelen kağıda baktım bütün testlerden ok ok ok almış p4 işlemci ile. Kartı göndermeden önce 10 veya 20 dakka sora donuyodu pc nasıl bi test anlamadım...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: izmitcarsi

    Evet yoktu ben 1 hafta daha bekleyemem diye gittim kendime gigabte p45 ud3lr aldım şimdilik bu karttan memnunum.

    Tek sıkıntı kutuyu 30 iş günü dolmadan gönderirseler ne yapcagım olucak.

    Büyük bi ihtimal tekrar göndercem kartı gönderirken karttan duman çıkmıştı biz servis kagıdına yazmamıştık daha dogrusu mavideki arkadaşlar yazdırmadı garanti dışı olur diye eger şimdi kutuyuda 30 iş günü dolmadan gönderirseler bidaha gönderip kagıdada karttan duman çıkmıştır diye yazdırcam. Datagate ilede görüşmem lazım çünkü bu adamlar tekrar kartı saglam diye geri gönderirler..

    Benim anlamadıgım anakartı test ederken p4 işlemci ile test ediyolar varmı böle bişe ya.. datagate den Gelen kağıda baktım bütün testlerden ok ok ok almış p4 işlemci ile. Kartı göndermeden önce 10 veya 20 dakka sora donuyodu pc nasıl bi test anlamadım...



    aynı sorundan dolayı üç kez teknik servise giden ürün yasalara göre değiştirilmek zorundadır. 3. kez anakart dönünce direk değişim iste kartı kabul etme. ama her seferinde sorunu aynı göstermelisin.
    saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troley111

    quote:

    Orjinalden alıntı: izmitcarsi

    Evet yoktu ben 1 hafta daha bekleyemem diye gittim kendime gigabte p45 ud3lr aldım şimdilik bu karttan memnunum.

    Tek sıkıntı kutuyu 30 iş günü dolmadan gönderirseler ne yapcagım olucak.

    Büyük bi ihtimal tekrar göndercem kartı gönderirken karttan duman çıkmıştı biz servis kagıdına yazmamıştık daha dogrusu mavideki arkadaşlar yazdırmadı garanti dışı olur diye eger şimdi kutuyuda 30 iş günü dolmadan gönderirseler bidaha gönderip kagıdada karttan duman çıkmıştır diye yazdırcam. Datagate ilede görüşmem lazım çünkü bu adamlar tekrar kartı saglam diye geri gönderirler..

    Benim anlamadıgım anakartı test ederken p4 işlemci ile test ediyolar varmı böle bişe ya.. datagate den Gelen kağıda baktım bütün testlerden ok ok ok almış p4 işlemci ile. Kartı göndermeden önce 10 veya 20 dakka sora donuyodu pc nasıl bi test anlamadım...



    aynı sorundan dolayı üç kez teknik servise giden ürün yasalara göre değiştirilmek zorundadır. 3. kez anakart dönünce direk değişim iste kartı kabul etme. ama her seferinde sorunu aynı göstermelisin.
    saygılarımla

    Alıntıları Göster
    ben teknik servisten geldiğinde anakart ve kutusu vardı ikinci kez geldiğinde yoktu sanırım vatan bilg deposunda kaldı çünkü teknik servisteki arkadaş yarın gel burdan al buralardadır dedi
    hatta ben ürünü teslim aldığımda verdiği belgenin üstüne not düştü bununla gel dedi
    vatan bilgisayar bana biraz uzak kalıyor üşendim gidip almadım hala yolum düşerse bi sorarım artık:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakupkaratas255

    ben teknik servisten geldiğinde anakart ve kutusu vardı ikinci kez geldiğinde yoktu sanırım vatan bilg deposunda kaldı çünkü teknik servisteki arkadaş yarın gel burdan al buralardadır dedi
    hatta ben ürünü teslim aldığımda verdiği belgenin üstüne not düştü bununla gel dedi
    vatan bilgisayar bana biraz uzak kalıyor üşendim gidip almadım hala yolum düşerse bi sorarım artık:D

    Alıntıları Göster
    İkinci kez gönderdik garantiye 20 gün oldu ses seda yok email attım datagate ürün ile özel olarak ilgilenilcegi söylendi.

    15 günü geçen servis sürecinde bana kart vermek zorundalarmı ya.? Bundan haberim yoktu valla gittik bizde yeni bi anakart aldık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmitcarsi

    İkinci kez gönderdik garantiye 20 gün oldu ses seda yok email attım datagate ürün ile özel olarak ilgilenilcegi söylendi.

    15 günü geçen servis sürecinde bana kart vermek zorundalarmı ya.? Bundan haberim yoktu valla gittik bizde yeni bi anakart aldık..

    Alıntıları Göster
    Kart tekrar geri geldi saglam olarak anko bilgisayarla görüştüm ordan bi beyfendi kartı tekrar gönderin değişiminizi yapsınlar dedi.. İşallah hallolur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmitcarsi

    Kart tekrar geri geldi saglam olarak anko bilgisayarla görüştüm ordan bi beyfendi kartı tekrar gönderin değişiminizi yapsınlar dedi.. İşallah hallolur..

    Alıntıları Göster
    MAVİ'den ve msi'dan mal almayacaksın olacak bitecek,bu ne abi küfür gibi ya,
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.