Şimdi Ara

bir habere göre hatlarımızı ücretsiz devir alabileceğiz. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HmB_SaL

    quote:

    Orjinalden alıntı: HmB_SaL

    bu arada başlamış mı yoksa başlayacak mı



    Alıntıları Göster
    bu süper bir haber enayi parası vericeğimize böyle bir imkan yapmaları iyi olur bence sağol bilgi için piri.reis




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanim

    bu süper bir haber enayi parası vericeğimize böyle bir imkan yapmaları iyi olur bence sağol bilgi için piri.reis

    Alıntıları Göster
    Turkcell 25 YTL civarı devir ücreti alıyordu. Sıfır hat 5 ytl, devir işlemi neden 25ytl dediğimde, öyle işte cevabını alıyordum. Uygulamada görürsek güzel olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalpakci

    Turkcell 25 YTL civarı devir ücreti alıyordu. Sıfır hat 5 ytl, devir işlemi neden 25ytl dediğimde, öyle işte cevabını alıyordum. Uygulamada görürsek güzel olur.

    Alıntıları Göster
    Güzel haber 26 ytl neden verelim devir için sıfır hat daha ucuzkenhttp://www.internethaber.com/news_detail.php?id=166606&interstitial=true




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @frin

    Güzel haber 26 ytl neden verelim devir için sıfır hat daha ucuzkenhttp://www.internethaber.com/news_detail.php?id=166606&interstitial=true

    Alıntıları Göster
    açık hattım olduğu için bunu sordum şu cevabı aldım





    Sayın Uçar,

    Bahsi geçen haber ile ilgili şu anda resmi bir çalışma bulunmuyor,gelişmeleri web sitemizden takip edebilirsiniz.

    Saygılarımızla

    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.



    Sevil Aygun

    Müşteri Çözüm Merkezi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furi

    açık hattım olduğu için bunu sordum şu cevabı aldım





    Sayın Uçar,

    Bahsi geçen haber ile ilgili şu anda resmi bir çalışma bulunmuyor,gelişmeleri web sitemizden takip edebilirsiniz.

    Saygılarımızla

    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.



    Sevil Aygun

    Müşteri Çözüm Merkezi

    Alıntıları Göster
    yaw bu memlekette ne kadar çok kayıt var yawwwfff
    ama buna rağmen kaçakçılık yapan yine yapıyor olan biz korkaklara (uysal ve herşeye boyun eğen vatandaş) oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KİMEKİNE

    yaw bu memlekette ne kadar çok kayıt var yawwwfff
    ama buna rağmen kaçakçılık yapan yine yapıyor olan biz korkaklara (uysal ve herşeye boyun eğen vatandaş) oluyor.

    Alıntıları Göster
    Ne zaman çıkacak bu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furi

    açık hattım olduğu için bunu sordum şu cevabı aldım





    Sayın Uçar,

    Bahsi geçen haber ile ilgili şu anda resmi bir çalışma bulunmuyor,gelişmeleri web sitemizden takip edebilirsiniz.

    Saygılarımızla

    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.



    Sevil Aygun

    Müşteri Çözüm Merkezi

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: xfurix

    açık hattım olduğu için bunu sordum şu cevabı aldım





    Sayın Uçar,

    Bahsi geçen haber ile ilgili şu anda resmi bir çalışma bulunmuyor,gelişmeleri web sitemizden takip edebilirsiniz.

    Saygılarımızla

    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.



    Sevil Aygun

    Müşteri Çözüm Merkezi






    Evet bende Turkcell bayisinden aynı cevabı aldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dmltnman

    quote:

    Orjinalden alıntı: xfurix

    açık hattım olduğu için bunu sordum şu cevabı aldım





    Sayın Uçar,

    Bahsi geçen haber ile ilgili şu anda resmi bir çalışma bulunmuyor,gelişmeleri web sitemizden takip edebilirsiniz.

    Saygılarımızla

    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.



    Sevil Aygun

    Müşteri Çözüm Merkezi






    Evet bende Turkcell bayisinden aynı cevabı aldım.

    Alıntıları Göster
    aslında olsaydı iyi olurdu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serefbey d1

    aslında olsaydı iyi olurdu

    Alıntıları Göster
    Bu konuyla ilgili bir gelişme var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dmltnman

    Bu konuyla ilgili bir gelişme var mı acaba?

    Alıntıları Göster
    yok ama insallah olmaz alinan acik hatlarin hepsi cope gider hattin sahibini bulmazsak tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furi

    yok ama insallah olmaz alinan acik hatlarin hepsi cope gider hattin sahibini bulmazsak tabi

    Alıntıları Göster
    böyle bişey olursa en çok bana yareayacak gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HmB_SaL

    böyle bişey olursa en çok bana yareayacak gibi

    Alıntıları Göster
    Mecburen bir devir almam gerekti tam 26 ytl ödedim içime oturdu,böyle saçma bir şey ne duydum ne gördüm..Modern soygunculardan bıktık usandık artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neo_1

    Mecburen bir devir almam gerekti tam 26 ytl ödedim içime oturdu,böyle saçma bir şey ne duydum ne gördüm..Modern soygunculardan bıktık usandık artık

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Neo_1

    Mecburen bir devir almam gerekti tam 26 ytl ödedim içime oturdu,böyle saçma bir şey ne duydum ne gördüm..Modern soygunculardan bıktık usandık artık

    Üzerine aldığınız hat açık hat mıydı?Yoksa hattın sahibiyle gidip üzerinize mi aldınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 5kursun

    quote:

    Orjinalden alıntı: Neo_1

    Mecburen bir devir almam gerekti tam 26 ytl ödedim içime oturdu,böyle saçma bir şey ne duydum ne gördüm..Modern soygunculardan bıktık usandık artık

    Üzerine aldığınız hat açık hat mıydı?Yoksa hattın sahibiyle gidip üzerinize mi aldınız?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bir mevzuyu anlamadım ben,

    benim vodafone ve turkcell iki hattım var ikisi de adıma kayıtlı. tekrar bu hatları üstüme kayıt ettirmem gerekiyor mu !!

    yoksa bu kayıt işlemi sadece devir yapacaklar için mi anlayamadım burasını.



    üstüme kayıtlı hatları tekrar kayıt altına almam gerekiyorsa eğer hangi süreler içinde yapacağım bunu. ve bu uygulama başladı mı .

    bişi anlamadım ben bu işten

    bilgilendirirseniz sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    arkadaşlar bir mevzuyu anlamadım ben,

    benim vodafone ve turkcell iki hattım var ikisi de adıma kayıtlı. tekrar bu hatları üstüme kayıt ettirmem gerekiyor mu !!

    yoksa bu kayıt işlemi sadece devir yapacaklar için mi anlayamadım burasını.



    üstüme kayıtlı hatları tekrar kayıt altına almam gerekiyorsa eğer hangi süreler içinde yapacağım bunu. ve bu uygulama başladı mı .

    bişi anlamadım ben bu işten

    bilgilendirirseniz sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Zaten üzerinize olan hatlara tekrar işlem yapmanıza gerek yok.Eğer imei numarası kaydetilmemiş telefonunuz veya üzerinize olmayan hattınız varsa bundan yararlanırsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 5kursun

    Zaten üzerinize olan hatlara tekrar işlem yapmanıza gerek yok.Eğer imei numarası kaydetilmemiş telefonunuz veya üzerinize olmayan hattınız varsa bundan yararlanırsınız

    Alıntıları Göster
    Böyle bir şeyi bende bekliyorum. Olursa iyi olacak! Bekleyelim bakalım biraz daha!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 5kursun

    quote:

    Orjinalden alıntı: Neo_1

    Mecburen bir devir almam gerekti tam 26 ytl ödedim içime oturdu,böyle saçma bir şey ne duydum ne gördüm..Modern soygunculardan bıktık usandık artık

    Üzerine aldığınız hat açık hat mıydı?Yoksa hattın sahibiyle gidip üzerinize mi aldınız?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 5kursun


    quote:

    Orjinalden alıntı: Neo_1

    Mecburen bir devir almam gerekti tam 26 ytl ödedim içime oturdu,böyle saçma bir şey ne duydum ne gördüm..Modern soygunculardan bıktık usandık artık

    Üzerine aldığınız hat açık hat mıydı?Yoksa hattın sahibiyle gidip üzerinize mi aldınız?



    Hocam 8 yıldır kullandığım ama benim üzerime olmayan bir hattı bu.Hat sahibi arkadaşla gidip üzerime devir yaptırdım.Olay bu yani..Ama 26 ytl hala içimde bir dert




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neo_1

    quote:

    Orjinalden alıntı: 5kursun


    quote:

    Orjinalden alıntı: Neo_1

    Mecburen bir devir almam gerekti tam 26 ytl ödedim içime oturdu,böyle saçma bir şey ne duydum ne gördüm..Modern soygunculardan bıktık usandık artık

    Üzerine aldığınız hat açık hat mıydı?Yoksa hattın sahibiyle gidip üzerinize mi aldınız?



    Hocam 8 yıldır kullandığım ama benim üzerime olmayan bir hattı bu.Hat sahibi arkadaşla gidip üzerime devir yaptırdım.Olay bu yani..Ama 26 ytl hala içimde bir dert

    Alıntıları Göster
    Konuyu bulacam diye anam ağladı...
    Rivayet gerçek oldu ...
    Müjde!!
    quote:

    5809 sayılı "Elektronik Haberleşme Kanunu" 10 Kasım 2008 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir. Kanun’un "Abonelik Kayıtlarının Güncellenmesi" başlıklı geçici 5. maddesinde;

    "(1) GSM mobil telefon hizmeti sunan işletmeciler nezdinde tutulan abonelik kayıtlarının tam, doğru ve güncel bilgilerden oluşmasını teminen, tüm abonelik kayıtları bu Kanunun yayımından itibaren bir yıl içinde güncellenir. Bu kapsamda ilgili işletmeciler nezdindeki bilgi ve belgelerinde eksiklik ve yanlışlıkları bulunan tüm aboneler, bu süre içerisinde kimliklerini ispatlayıcı belgelerle birlikte ilgili işletmeciye başvururlar. Başvuru esnasında abonelerden kimliklerini ispata yarar belgelerin birer örneği ile birlikte bireysel abonelerden Türkiye Cumhuriyeti kimlik numaraları, kurumsal abonelerden ise vergi numaraları alınır. Bu madde kapsamında bilgileri güncellenemeyen hatların elektronik haberleşme şebekesi ile bağlantısı kesilir.

    (2) Bu Kanunda tanımlanan son kullanıcılar, kullanmakta oldukları hatları, bir kereye mahsus olmak üzere verilen süre içerisinde, hiçbir vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüğe tabi olmaksızın kendi üzerlerine kaydettirmek için ilgili işletmeciyle abonelik sözleşmesi akdedebilir. Söz konusu hatların eski abonelerinin yapılan işleme bir yıllık zamanaşımı süresi içinde itiraz hakları saklıdır.

    (3) Bu maddenin uygulanmasına ilişkin düzenlemeler Kurum tarafından yapılır." hükmü bulunmaktadır.

    Bu hüküm doğrultusunda gerekli işlemlerin 10 Kasım 2009 tarihine kadar yapılması gerekmektedir. Bu hakkın kullanımı ile ilgili başlangıç süresi kurumumuzca bildirilecektir. Detaylı bilgiyi Turkcell hizmet noktaları ve 444 0 532 – 444 0 535 nolu telefondan Müşteri Hizmetleri’ni arayarak edinebilirsiniz.

    Kaynak:http://www.turkcell.com.tr/yardim/duyurular/abonelikkayitlarininguncellenmesi
    Ama anladığım kadarıyla daha süre daha başlamamış..
    "Bu hakkın kullanımı ile ilgili başlangıç süresi kurumumuzca bildirilecektir." diyor.
    M.H. arrayıp bilgi almalı!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Achina

    Konuyu bulacam diye anam ağladı...
    Rivayet gerçek oldu ...
    Müjde!!
    quote:

    5809 sayılı "Elektronik Haberleşme Kanunu" 10 Kasım 2008 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir. Kanun’un "Abonelik Kayıtlarının Güncellenmesi" başlıklı geçici 5. maddesinde;

    "(1) GSM mobil telefon hizmeti sunan işletmeciler nezdinde tutulan abonelik kayıtlarının tam, doğru ve güncel bilgilerden oluşmasını teminen, tüm abonelik kayıtları bu Kanunun yayımından itibaren bir yıl içinde güncellenir. Bu kapsamda ilgili işletmeciler nezdindeki bilgi ve belgelerinde eksiklik ve yanlışlıkları bulunan tüm aboneler, bu süre içerisinde kimliklerini ispatlayıcı belgelerle birlikte ilgili işletmeciye başvururlar. Başvuru esnasında abonelerden kimliklerini ispata yarar belgelerin birer örneği ile birlikte bireysel abonelerden Türkiye Cumhuriyeti kimlik numaraları, kurumsal abonelerden ise vergi numaraları alınır. Bu madde kapsamında bilgileri güncellenemeyen hatların elektronik haberleşme şebekesi ile bağlantısı kesilir.

    (2) Bu Kanunda tanımlanan son kullanıcılar, kullanmakta oldukları hatları, bir kereye mahsus olmak üzere verilen süre içerisinde, hiçbir vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüğe tabi olmaksızın kendi üzerlerine kaydettirmek için ilgili işletmeciyle abonelik sözleşmesi akdedebilir. Söz konusu hatların eski abonelerinin yapılan işleme bir yıllık zamanaşımı süresi içinde itiraz hakları saklıdır.

    (3) Bu maddenin uygulanmasına ilişkin düzenlemeler Kurum tarafından yapılır." hükmü bulunmaktadır.

    Bu hüküm doğrultusunda gerekli işlemlerin 10 Kasım 2009 tarihine kadar yapılması gerekmektedir. Bu hakkın kullanımı ile ilgili başlangıç süresi kurumumuzca bildirilecektir. Detaylı bilgiyi Turkcell hizmet noktaları ve 444 0 532 – 444 0 535 nolu telefondan Müşteri Hizmetleri’ni arayarak edinebilirsiniz.

    Kaynak:http://www.turkcell.com.tr/yardim/duyurular/abonelikkayitlarininguncellenmesi
    Ama anladığım kadarıyla daha süre daha başlamamış..
    "Bu hakkın kullanımı ile ilgili başlangıç süresi kurumumuzca bildirilecektir." diyor.
    M.H. arrayıp bilgi almalı!!!

    Alıntıları Göster
    teşekkürler Achina




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis

    teşekkürler Achina

    Alıntıları Göster
    Bir an önce başlasa güzel olacak haber için teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.