bu süper bir haber enayi parası vericeğimize böyle bir imkan yapmaları iyi olur bence sağol bilgi için piri.reis
Turkcell 25 YTL civarı devir ücreti alıyordu. Sıfır hat 5 ytl, devir işlemi neden 25ytl dediğimde, öyle işte cevabını alıyordum. Uygulamada görürsek güzel olur.
açık hattım olduğu için bunu sordum şu cevabı aldım
Sayın Uçar,
Bahsi geçen haber ile ilgili şu anda resmi bir çalışma bulunmuyor,gelişmeleri web sitemizden takip edebilirsiniz.
Saygılarımızla
Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
Sevil Aygun
Müşteri Çözüm Merkezi
yaw bu memlekette ne kadar çok kayıt var yawwwfff ama buna rağmen kaçakçılık yapan yine yapıyor olan biz korkaklara (uysal ve herşeye boyun eğen vatandaş) oluyor.
Ne zaman çıkacak bu?
quote:
Orjinalden alıntı: xfurix
açık hattım olduğu için bunu sordum şu cevabı aldım
Sayın Uçar,
Bahsi geçen haber ile ilgili şu anda resmi bir çalışma bulunmuyor,gelişmeleri web sitemizden takip edebilirsiniz.
Saygılarımızla
Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
Sevil Aygun
Müşteri Çözüm Merkezi
Evet bende Turkcell bayisinden aynı cevabı aldım.
aslında olsaydı iyi olurdu
Bu konuyla ilgili bir gelişme var mı acaba?
yok ama insallah olmaz alinan acik hatlarin hepsi cope gider hattin sahibini bulmazsak tabi
böyle bişey olursa en çok bana yareayacak gibi
Mecburen bir devir almam gerekti tam 26 ytl ödedim içime oturdu,böyle saçma bir şey ne duydum ne gördüm..Modern soygunculardan bıktık usandık artık
quote:
Orjinalden alıntı: Neo_1
Mecburen bir devir almam gerekti tam 26 ytl ödedim içime oturdu,böyle saçma bir şey ne duydum ne gördüm..Modern soygunculardan bıktık usandık artık
Üzerine aldığınız hat açık hat mıydı?Yoksa hattın sahibiyle gidip üzerinize mi aldınız?
arkadaşlar bir mevzuyu anlamadım ben,
benim vodafone ve turkcell iki hattım var ikisi de adıma kayıtlı. tekrar bu hatları üstüme kayıt ettirmem gerekiyor mu !!
yoksa bu kayıt işlemi sadece devir yapacaklar için mi anlayamadım burasını.
üstüme kayıtlı hatları tekrar kayıt altına almam gerekiyorsa eğer hangi süreler içinde yapacağım bunu. ve bu uygulama başladı mı .
bişi anlamadım ben bu işten
bilgilendirirseniz sevinirim.
Zaten üzerinize olan hatlara tekrar işlem yapmanıza gerek yok.Eğer imei numarası kaydetilmemiş telefonunuz veya üzerinize olmayan hattınız varsa bundan yararlanırsınız
Böyle bir şeyi bende bekliyorum. Olursa iyi olacak! Bekleyelim bakalım biraz daha!
quote:
Orjinalden alıntı: 5kursun
quote:
Orjinalden alıntı: Neo_1
Mecburen bir devir almam gerekti tam 26 ytl ödedim içime oturdu,böyle saçma bir şey ne duydum ne gördüm..Modern soygunculardan bıktık usandık artık
Üzerine aldığınız hat açık hat mıydı?Yoksa hattın sahibiyle gidip üzerinize mi aldınız?
Hocam 8 yıldır kullandığım ama benim üzerime olmayan bir hattı bu.Hat sahibi arkadaşla gidip üzerime devir yaptırdım.Olay bu yani..Ama 26 ytl hala içimde bir dert
Konuyu bulacam diye anam ağladı... Rivayet gerçek oldu ... Müjde!!
quote:
5809 sayılı "Elektronik Haberleşme Kanunu" 10 Kasım 2008 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir. Kanun’un "Abonelik Kayıtlarının Güncellenmesi" başlıklı geçici 5. maddesinde;
"(1) GSM mobil telefon hizmeti sunan işletmeciler nezdinde tutulan abonelik kayıtlarının tam, doğru ve güncel bilgilerden oluşmasını teminen, tüm abonelik kayıtları bu Kanunun yayımından itibaren bir yıl içinde güncellenir. Bu kapsamda ilgili işletmeciler nezdindeki bilgi ve belgelerinde eksiklik ve yanlışlıkları bulunan tüm aboneler, bu süre içerisinde kimliklerini ispatlayıcı belgelerle birlikte ilgili işletmeciye başvururlar. Başvuru esnasında abonelerden kimliklerini ispata yarar belgelerin birer örneği ile birlikte bireysel abonelerden Türkiye Cumhuriyeti kimlik numaraları, kurumsal abonelerden ise vergi numaraları alınır. Bu madde kapsamında bilgileri güncellenemeyen hatların elektronik haberleşme şebekesi ile bağlantısı kesilir.
(2) Bu Kanunda tanımlanan son kullanıcılar, kullanmakta oldukları hatları, bir kereye mahsus olmak üzere verilen süre içerisinde, hiçbir vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüğe tabi olmaksızın kendi üzerlerine kaydettirmek için ilgili işletmeciyle abonelik sözleşmesi akdedebilir. Söz konusu hatların eski abonelerinin yapılan işleme bir yıllık zamanaşımı süresi içinde itiraz hakları saklıdır.
(3) Bu maddenin uygulanmasına ilişkin düzenlemeler Kurum tarafından yapılır." hükmü bulunmaktadır.
Bu hüküm doğrultusunda gerekli işlemlerin 10 Kasım 2009 tarihine kadar yapılması gerekmektedir. Bu hakkın kullanımı ile ilgili başlangıç süresi kurumumuzca bildirilecektir. Detaylı bilgiyi Turkcell hizmet noktaları ve 444 0 532 – 444 0 535 nolu telefondan Müşteri Hizmetleri’ni arayarak edinebilirsiniz.