Şimdi Ara

2004 caddy 2.0 sdi motor bu araba alınır mı?? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
0
Favori
46.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    arka kapılar oturmamış bu 1

    2.si sdi motor alınmaz arkadaşlar bir sürü açıklama yapmış ama dinleme gereği duymamışsınız sanırım.SDI'ı forumca önermiyoruz.

    Alıntıları Göster
    Turbo suz dizel önermiyoruz desek daha doğru olacak gibi :D:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    100.000de rektefe atılacak o motora.Atmosferik dizeller öyledir.1.9 kangoo'ya 130de felan atılmıştı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    100.000de rektefe atılacak o motora.Atmosferik dizeller öyledir.1.9 kangoo'ya 130de felan atılmıştı.



    bu kesinmidir.. her 100.000 de rektefe atılırmı.. babam 1994 yılında ısuzu 2.5 L dizel kamyonet aldı.. 450.000 civarı yol yapmış hala rektefe nedir bilmez o araba.. her 100.000 de rektefe olması çok büyük handikap olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EcZaNeT

    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    100.000de rektefe atılacak o motora.Atmosferik dizeller öyledir.1.9 kangoo'ya 130de felan atılmıştı.



    bu kesinmidir.. her 100.000 de rektefe atılırmı.. babam 1994 yılında ısuzu 2.5 L dizel kamyonet aldı.. 450.000 civarı yol yapmış hala rektefe nedir bilmez o araba.. her 100.000 de rektefe olması çok büyük handikap olur.

    Alıntıları Göster
    ben teknik olarak çok anlamam ama şirkette atmosferik motorlu kango var 130000 de rektifiye yapılması gerekti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos

    ben teknik olarak çok anlamam ama şirkette atmosferik motorlu kango var 130000 de rektifiye yapılması gerekti

    Alıntıları Göster
    VW servisini aradım motor ömrü çok değişmez ama SDI daha az problem çıkartıyor dediler.. eğer bakımları düzenli yapılırsa 300.000 de motoru sağlam araçlar oldugunu ama 60-70 binde rektefeye araçlar oldugunuda söylediler.. walla çok arada kaldım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EcZaNeT

    VW servisini aradım motor ömrü çok değişmez ama SDI daha az problem çıkartıyor dediler.. eğer bakımları düzenli yapılırsa 300.000 de motoru sağlam araçlar oldugunu ama 60-70 binde rektefeye araçlar oldugunuda söylediler.. walla çok arada kaldım..

    Alıntıları Göster
    biraz daha para eklersen tdi al derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    biraz daha para eklersen tdi al derim

    Alıntıları Göster
    arkadaş heralde tdi kullanmamış bence hemen biyerden bul bir test et

    ondan sonra belki benzili arabaya bile binmezsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EcZaNeT

    o araba olmadı bi tane daha buldum..

    2004 caddy 2.0 sdi panel van

    araba sonradan cam takılarak combiye dönüşmüş ruhsata işlenmiş..
    kapı şerit altı kısmi boya varmış.. arka koltuk sonradan takılmış..
    92000 km de .. bu alacagıma plakadan baktım 3. sahibi .. orman bakanlıgında memur oldugunu söğütözünde çalıştıgını söyledi .. araba eşinin üstünde kayıtlı görünüyor..

    http://www.sahibinden.com/acil_satilik_kelepir_WQQaXQQ7576385WQQpXQQdisplayitem

    son 19.500 e bırakırıyo.. bende 18.500 gibi bişey söyledim...
    amacım 5-6 sene en az değiştirmeden binmek.. VW servisi araç chekupa 60 ytl alıyor.. chekupa sokup bu arabayı alayımmı fikirleriniz nelerdir..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: EcZaNeT

    o araba olmadı bi tane daha buldum..

    2004 caddy 2.0 sdi panel van

    araba sonradan cam takılarak combiye dönüşmüş ruhsata işlenmiş..
    kapı şerit altı kısmi boya varmış.. arka koltuk sonradan takılmış..
    92000 km de .. bu alacagıma plakadan baktım 3. sahibi .. orman bakanlıgında memur oldugunu söğütözünde çalıştıgını söyledi .. araba eşinin üstünde kayıtlı görünüyor..

    http://www.sahibinden.com/acil_satilik_kelepir_WQQaXQQ7576385WQQpXQQdisplayitem

    son 19.500 e bırakırıyo.. bende 18.500 gibi bişey söyledim...
    amacım 5-6 sene en az değiştirmeden binmek.. VW servisi araç chekupa 60 ytl alıyor.. chekupa sokup bu arabayı alayımmı fikirleriniz nelerdir..



    2,0 ticari araç 1,9 dan büyük motorlu olduğu için üst vergi dilimine girer. başka bir yere de yazmıştım, kullanma amacını bilmiyorum, yük falan yoksa 26552 ytl ye 0 km. 1,3 klimalı opel combo var. o arabaya göre o fiyat harika. kim ne derse desin opelin belli bir kalitesi var. 23-24 ü gözden çıkardıysan, ikinci el riskine girmeden fıstık gibi al bin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    quote:

    Orjinalden alıntı: EcZaNeT

    o araba olmadı bi tane daha buldum..

    2004 caddy 2.0 sdi panel van

    araba sonradan cam takılarak combiye dönüşmüş ruhsata işlenmiş..
    kapı şerit altı kısmi boya varmış.. arka koltuk sonradan takılmış..
    92000 km de .. bu alacagıma plakadan baktım 3. sahibi .. orman bakanlıgında memur oldugunu söğütözünde çalıştıgını söyledi .. araba eşinin üstünde kayıtlı görünüyor..

    http://www.sahibinden.com/acil_satilik_kelepir_WQQaXQQ7576385WQQpXQQdisplayitem

    son 19.500 e bırakırıyo.. bende 18.500 gibi bişey söyledim...
    amacım 5-6 sene en az değiştirmeden binmek.. VW servisi araç chekupa 60 ytl alıyor.. chekupa sokup bu arabayı alayımmı fikirleriniz nelerdir..



    2,0 ticari araç 1,9 dan büyük motorlu olduğu için üst vergi dilimine girer. başka bir yere de yazmıştım, kullanma amacını bilmiyorum, yük falan yoksa 26552 ytl ye 0 km. 1,3 klimalı opel combo var. o arabaya göre o fiyat harika. kim ne derse desin opelin belli bir kalitesi var. 23-24 ü gözden çıkardıysan, ikinci el riskine girmeden fıstık gibi al bin.

    Alıntıları Göster
    Yemeğin salçalısı, dizelin turbolusumakbuldür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhun58

    arkadaş heralde tdi kullanmamış bence hemen biyerden bul bir test et

    ondan sonra belki benzili arabaya bile binmezsin

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: orhun58

    arkadaş heralde tdi kullanmamış bence hemen biyerden bul bir test et

    ondan sonra belki benzili arabaya bile binmezsin

    1.6 geberik benzinlilere benzinli diyorsak öyledir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    quote:

    Orjinalden alıntı: orhun58

    arkadaş heralde tdi kullanmamış bence hemen biyerden bul bir test et

    ondan sonra belki benzili arabaya bile binmezsin

    1.6 geberik benzinlilere benzinli diyorsak öyledir.

    Alıntıları Göster
    o paraya doblo 1,9 JTD veya connet 90 hp motorlu arabalarda var. 2,0 SDi caddyi kesinlikle tavsiye etmem. Rampalarda ve yüklemede çabuk bayılır. Alabilirsen TDi al. TDi kullandım Süper




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow35

    o paraya doblo 1,9 JTD veya connet 90 hp motorlu arabalarda var. 2,0 SDi caddyi kesinlikle tavsiye etmem. Rampalarda ve yüklemede çabuk bayılır. Alabilirsen TDi al. TDi kullandım Süper

    Alıntıları Göster
    Ah be güzel arkadaşım 2004 model 2.0 SDI 69hp Caddy alana kadar , daha yüksek bir model Opel Combo 1.3 CDTI alsana hem turbo dizel hem 75hp hem daha yeni model hem de konfor diyorsun comboların arka süspansiyonu helezondur.Dolayısıyla makaslı Caddy'e göre daha konforlu sürüş sağlıyacaktır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aarmaganozturk

    Ah be güzel arkadaşım 2004 model 2.0 SDI 69hp Caddy alana kadar , daha yüksek bir model Opel Combo 1.3 CDTI alsana hem turbo dizel hem 75hp hem daha yeni model hem de konfor diyorsun comboların arka süspansiyonu helezondur.Dolayısıyla makaslı Caddy'e göre daha konforlu sürüş sağlıyacaktır...

    Alıntıları Göster
    zaten SDI dan vazgeçtimde TDI bulamadım doğru dürüst..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EcZaNeT

    zaten SDI dan vazgeçtimde TDI bulamadım doğru dürüst..

    Alıntıları Göster
    bide ankarada bunu buldum..

    http://www.araba.com/1277951.html

    bu araba alınırmı... DSG şanzıman kullanan varmı aranızda..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EcZaNeT

    bide ankarada bunu buldum..

    http://www.araba.com/1277951.html

    bu araba alınırmı... DSG şanzıman kullanan varmı aranızda..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: EcZaNeT

    bide ankarada bunu buldum..

    http://www.araba.com/1277951.html

    bu araba alınırmı... DSG şanzıman kullanan varmı aranızda..


    ama üzüldüm be şimdi sen böyle yazınca, o kadar fikir yazdık kendi çapımızda, 0 km combo dedik, connect dedik, "bide ankarada bunu buldum.." u görünce orda..., hani "yok arkadaşlar caddy den başka olmaz" falan desen,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    23 milyara sdi caddy almaktansa turbodizel bir connect veya doblo almak daha mantıklı bence. sırf vw diye verimi düşük motorlu bir araç almayın derim.

    Alıntıları Göster
    ßencede Verimi Düşük Motor Almak Akıllıca Değil...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic

    23 milyara sdi caddy almaktansa turbodizel bir connect veya doblo almak daha mantıklı bence. sırf vw diye verimi düşük motorlu bir araç almayın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EymenBilik

    ßencede Verimi Düşük Motor Almak Akıllıca Değil...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic

    23 milyara sdi caddy almaktansa turbodizel bir connect veya doblo almak daha mantıklı bence. sırf vw diye verimi düşük motorlu bir araç almayın derim.


    Alıntıları Göster
    bazı yorumlarda teorikle pratik çelişmiş..
    hatta bazılarında pratikle pratik çelişmiş..
    şimdi motor içi basıncı veya turboyu,atmosferikliği bi kenara koyarsak,
    acaba atmosferik dizellerin motor içi malzeme kalitesi turbolulara göre daha mı düşük?
    buda bir soru işareti..
    eminim turbo dizeller daha fazla yük altında çalıiştığından daha kaliteli iç malzeme ile üretiliyorlar.
    peki tamosferik dizellerin iç malzeme kialtesi nasıl?

    kafam karıştı.bugüne kadar bildiğim atmosferik dizellerin çok uzun ömürlü olduğuydu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    bazı yorumlarda teorikle pratik çelişmiş..
    hatta bazılarında pratikle pratik çelişmiş..
    şimdi motor içi basıncı veya turboyu,atmosferikliği bi kenara koyarsak,
    acaba atmosferik dizellerin motor içi malzeme kalitesi turbolulara göre daha mı düşük?
    buda bir soru işareti..
    eminim turbo dizeller daha fazla yük altında çalıiştığından daha kaliteli iç malzeme ile üretiliyorlar.
    peki tamosferik dizellerin iç malzeme kialtesi nasıl?

    kafam karıştı.bugüne kadar bildiğim atmosferik dizellerin çok uzun ömürlü olduğuydu..

    Alıntıları Göster
    0 km 75 lik connect al bence fiyatlari da düsük baya bi 24.5 sanirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EcZaNeT

    bide ankarada bunu buldum..

    http://www.araba.com/1277951.html

    bu araba alınırmı... DSG şanzıman kullanan varmı aranızda..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: EcZaNeT

    bide ankarada bunu buldum..

    http://www.araba.com/1277951.html

    bu araba alınırmı... DSG şanzıman kullanan varmı aranızda..

    Boya değişen yoksa bence güzel.Fiyatta anlaşırsanız iyi gözüküyor. Ayrıca DGS en iyi otomatik şanzımanlardan biridir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdor -- 19 Haziran 2008; 2:00:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdor

    quote:

    Orjinalden alıntı: EcZaNeT

    bide ankarada bunu buldum..

    http://www.araba.com/1277951.html

    bu araba alınırmı... DSG şanzıman kullanan varmı aranızda..

    Boya değişen yoksa bence güzel.Fiyatta anlaşırsanız iyi gözüküyor. Ayrıca DGS en iyi otomatik şanzımanlardan biridir.

    Alıntıları Göster
    2000 model sdı caddy'i 2004 yılına kadar kullandım. Arac değiştiğinde 210.000 km de idi.
    Aracın motoruyla ilgili sunları söyleyebilirim.
    a- Rolantide cok sesli calısır. aynen traktörler gibi ses cıkarır.
    b- Cok saglam bir motordur. Normal mazotla calısır. Bu süre zarfında motorla iligili tek sikayetimiz yaklasık 140bin km sabahları ilk marsta calısmamaya baslamıstı. Kızdırma bujilerinden birisi arızalanmıs, onu değistirmisler.
    c- Kagıt üstündeki degerlere kanma; arac sehir icinde tatmin eder.
    d- Bu motor cok yuksek devir cevirmez (düz yolda yaklasık 4000); motor dar bir devir aralıgında verimli calısır. (1500- 3000)
    e- Yagına suyuna baktıgın sürece; kolay kolay sorun yasamayacağın evladiyelik bir motordur.
    Ama bu motor senin beklentilerini karsılar mı; kullan karar ver. Motorun kalitesi konusunda süphen olmasın.

    Hızlanma ve motorun ataklıgı su an kullandıgım 75 bglik connect'e yakın. Yakıtında öyle bir fark yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasanka

    2000 model sdı caddy'i 2004 yılına kadar kullandım. Arac değiştiğinde 210.000 km de idi.
    Aracın motoruyla ilgili sunları söyleyebilirim.
    a- Rolantide cok sesli calısır. aynen traktörler gibi ses cıkarır.
    b- Cok saglam bir motordur. Normal mazotla calısır. Bu süre zarfında motorla iligili tek sikayetimiz yaklasık 140bin km sabahları ilk marsta calısmamaya baslamıstı. Kızdırma bujilerinden birisi arızalanmıs, onu değistirmisler.
    c- Kagıt üstündeki degerlere kanma; arac sehir icinde tatmin eder.
    d- Bu motor cok yuksek devir cevirmez (düz yolda yaklasık 4000); motor dar bir devir aralıgında verimli calısır. (1500- 3000)
    e- Yagına suyuna baktıgın sürece; kolay kolay sorun yasamayacağın evladiyelik bir motordur.
    Ama bu motor senin beklentilerini karsılar mı; kullan karar ver. Motorun kalitesi konusunda süphen olmasın.

    Hızlanma ve motorun ataklıgı su an kullandıgım 75 bglik connect'e yakın. Yakıtında öyle bir fark yok.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım ben yine de tdi ve sdi'ın teknik verilerini koyayım;bak karşılaştır.

    tdi almak her yönden mantıklı;alırken;kullanırken;satarken..

    yerinde olsam vazgeçerim bu sdi sevdasından.


     2004 caddy 2.0 sdi motor bu araba alınır mı??




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.