Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (739. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (5 Mobil) - 2 Masaüstü5 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.466.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 737738739740741
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EfsaneFocus kullanıcısına yanıt
    Bu konuda ben emin değilim doğrulamak gerekebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Yurt dışında yaşayan bir volvo kullanıcısı vardı. Oralardada böylw herşey kullanıcı hatası mı? Diyorlar çok merak ettim. Yaklaşımları nasıl acaba bilgi verirse sevinirim.

    Bu arada artık kendimi şanslı hissetmeye başladım. Powershift şanzımanımda tık yok 150 bin km dir.(yağ değişimi yapmadım) Acaba diyorum. Senede 0.3 litre civarı şanzıman yağı eksiltiyor bende tamamlıyorum. Bununla bir ilgisi var mı?

    Powershift şanzımanın şehir içi yoğun trafikte kullanımında daha erken problem yarattığına dair internette yorumlar okudum, Örneğin manuel şanzımanlı bir s60 İstanbul trafiğinde ortalama 70bin km.de sorun çıkarıyorsa powershift şanzımanda da benzer kilometrelerde sorun çıkabilir gibi bir öngörü mevcut.

    Sizin 150bin km. sorun yaşamamanız sevindirici, genellikle uzun yolda mı kullanıyorsunuz aracı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamerbilisim


    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Yurt dışında yaşayan bir volvo kullanıcısı vardı. Oralardada böylw herşey kullanıcı hatası mı? Diyorlar çok merak ettim. Yaklaşımları nasıl acaba bilgi verirse sevinirim.

    Bu arada artık kendimi şanslı hissetmeye başladım. Powershift şanzımanımda tık yok 150 bin km dir.(yağ değişimi yapmadım) Acaba diyorum. Senede 0.3 litre civarı şanzıman yağı eksiltiyor bende tamamlıyorum. Bununla bir ilgisi var mı?

    Powershift şanzımanın şehir içi yoğun trafikte kullanımında daha erken problem yarattığına dair internette yorumlar okudum, Örneğin manuel şanzımanlı bir s60 İstanbul trafiğinde ortalama 70bin km.de sorun çıkarıyorsa powershift şanzımanda da benzer kilometrelerde sorun çıkabilir gibi bir öngörü mevcut.

    Sizin 150bin km. sorun yaşamamanız sevindirici, genellikle uzun yolda mı kullanıyorsunuz aracı?

    Aracımı 1 yaşında 80 bin km de arkas otomotiv istanbuldan almıştım. Bir holding aracı 70 bin km de genelde uzun yolda kullandım.

    Etkisi olabilir ama tamamen buna bağlamak yanlış olabilir.

    Powershift şanzımanın yağ kontrol çubuğu yok. Sol aksın üst tarafındaki şanzımanda bulunan civata sökülerek seviyeye bakılıyor dolayısıyla zahmetli. Baktıklarını sanmıyorum.bunun için lastiğin sökülmesi de lazım. Dolayısıyla bende de titreme başlayınca bu işlemi yaptım. Civata sökülüyor yukarıdan ekleniyor civatanın oradan yağ gelene kadar konuyor. Dolayısıyla ilk titremede yaklaşık 0.7 litre aldı. Sonra titreme geçti vites geçişleri çok rahatladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Volvo Yetkili servisleri hangi şanzıman yağını kullanırlar acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: must1288

    Volvo Yetkili servisleri hangi şanzıman yağını kullanırlar acaba?

    Ve ücreti ne kadar ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam,



    Sport mode karmasasi olmus. Sport mode d2'lerde bile var. (Aracim 2013 d2) Neye gore yok denilmis onu anlamadim? Vitesi sola atiyorsunuz, sport mode'a geciyor. Kendi otomatik degistiriyor yine vitesleri ve yuksek devirde goturuyor araci, daha atak oluyor. Manuel kullanmak icin sport mode'a aldiktan sonra vitesi yukari dogru ittiginizde ust, asagi ittiginizde alt vitese geciyor.



    Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    Teşekürler bilgi için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Castrol transmax dual koyuyorum ben piyasada 1 litresi 50 tl civarında. Servistede aynısı var sanırım çünkü castrolun çift kavrama yağı başka yok. Servistede max litresi 100 tl dir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam, dizel sahibi arkadaslar bugun depolari doldursun. Yarin motorine 13 kurus zam gelmesi bekleniyor...



    Kaynak;

    http://www.puis.org.tr/





     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ahmedsaid A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Bir arkadaşımızda S60 aracının anahtarını kopyalatmak istedi. Kopyalama işlemi yapılamadığını sadece servisten temin edildiğini öğrendi. Bu anahtar kopyalama, anahtarı kayıp araçların kapılarını açma işlemlerinde iyi bir anahtarcı var İstanbul İstinye'de. Daha önce kuzenimle beraber farklı marka araca anahtar yaptırmıştık. Jaguar, Porsche, Range gibi arabaların anahtarlarını kopyalabilen bir adam. Bende yaşadığım tecrübe sonucu S60 anahtarı kopyalatmak isteyen arkadaşa o anahtarcıyı önerdim ama sadece Volvo'lara işlem yapamıyoruz onların sistemi farklı sadece serviste yaptırabilirsin diye cevap aldık.

    Umarım kopyalama işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Sonucu merak ediyorum.
  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bilgi için...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Howheentered

    Selam,



    Sport mode karmasasi olmus. Sport mode d2'lerde bile var. (Aracim 2013 d2) Neye gore yok denilmis onu anlamadim? Vitesi sola atiyorsunuz, sport mode'a geciyor. Kendi otomatik degistiriyor yine vitesleri ve yuksek devirde goturuyor araci, daha atak oluyor. Manuel kullanmak icin sport mode'a aldiktan sonra vitesi yukari dogru ittiginizde ust, asagi ittiginizde alt vitese geciyor.



    Saygilar

    TF80-SC şanzımanlı D3-D4 motorlarda Sport mode yok.

    Vites topuzunda ''S'' göstermesine rağmen, vitesi o bölgeye aldığınızda araç manuel modune geçiyor, S modu geçerli olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus


    quote:

    Orijinalden alıntı: must1288

    Volvo Yetkili servisleri hangi şanzıman yağını kullanırlar acaba?

    Ve ücreti ne kadar ?

    D2 powershift için Volvo BOT 341 standartlarına uygun yağ isteniliyor.
    Bunuda karşılayan Castrol TRANSMAX DUAL ve Motul MULTI DCTF var piyasada.

    Ve şanzıman yağ değişimlerinde muhakkak şanzıman yağ filtresini de değiştirmek gerekli.

    Motul'un litresi 35 TL civarında, Castrol 45 TL civarında satılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn


    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerbilisim


    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Yurt dışında yaşayan bir volvo kullanıcısı vardı. Oralardada böylw herşey kullanıcı hatası mı? Diyorlar çok merak ettim. Yaklaşımları nasıl acaba bilgi verirse sevinirim.

    Bu arada artık kendimi şanslı hissetmeye başladım. Powershift şanzımanımda tık yok 150 bin km dir.(yağ değişimi yapmadım) Acaba diyorum. Senede 0.3 litre civarı şanzıman yağı eksiltiyor bende tamamlıyorum. Bununla bir ilgisi var mı?

    Powershift şanzımanın şehir içi yoğun trafikte kullanımında daha erken problem yarattığına dair internette yorumlar okudum, Örneğin manuel şanzımanlı bir s60 İstanbul trafiğinde ortalama 70bin km.de sorun çıkarıyorsa powershift şanzımanda da benzer kilometrelerde sorun çıkabilir gibi bir öngörü mevcut.

    Sizin 150bin km. sorun yaşamamanız sevindirici, genellikle uzun yolda mı kullanıyorsunuz aracı?

    Aracımı 1 yaşında 80 bin km de arkas otomotiv istanbuldan almıştım. Bir holding aracı 70 bin km de genelde uzun yolda kullandım.

    Etkisi olabilir ama tamamen buna bağlamak yanlış olabilir.

    Powershift şanzımanın yağ kontrol çubuğu yok. Sol aksın üst tarafındaki şanzımanda bulunan civata sökülerek seviyeye bakılıyor dolayısıyla zahmetli. Baktıklarını sanmıyorum.bunun için lastiğin sökülmesi de lazım. Dolayısıyla bende de titreme başlayınca bu işlemi yaptım. Civata sökülüyor yukarıdan ekleniyor civatanın oradan yağ gelene kadar konuyor. Dolayısıyla ilk titremede yaklaşık 0.7 litre aldı. Sonra titreme geçti vites geçişleri çok rahatladı.

    arkadaşlar suana kadar tecrübe etmiş olduğum aslında powershift şanzımanın bakım kaynaklı sorun çıkardığı. servisler yağ değişim prosedürüne uymuyor. yağ halen sıcakken tapalaı açıp yağı boşaltıyor. 7 litre yağ koyup kapatıyor. daha önceki msajlarımda bunun nasıl yapılması gerektiğini yazmıştım. volcar yetkili servisinde de bile bunu böyle yapıolar. ve bakım zamanı yağ seviyesine bakılmasını isteğimde aracı lifte kaldırıp seviye tapasını gevşetip geri sıktılar. torklama vs olmadan. niye öyle yaptınız dediğimde biz yağın fışkırmasından yağ seviyesini anliyoruz dediler gerisini siz düşünün o yüzden yağ sıcaklığı viteslerde durma süreleri vs yaklaşık 6 litre yağ ve bu bilgilerle özel bi serviste ısrarcı olarak yaptırmakta fayda var. powershift ile sıkıntı yaşamak istemiyorsanız. motor yağı gibi yağ değişimlerini erken yapmakta fayda var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Volvo Car Prime uygulaması üzerinden aldığım online servis randevusuna dönen olmadı :) Zaten uygulama bazılarında hiç çalışmıyor ama çalışanlarda da geri dönüş olmuyor. Bilginize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn


    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn


    quote:

    Orijinalden alıntı: tamerbilisim


    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Yurt dışında yaşayan bir volvo kullanıcısı vardı. Oralardada böylw herşey kullanıcı hatası mı? Diyorlar çok merak ettim. Yaklaşımları nasıl acaba bilgi verirse sevinirim.

    Bu arada artık kendimi şanslı hissetmeye başladım. Powershift şanzımanımda tık yok 150 bin km dir.(yağ değişimi yapmadım) Acaba diyorum. Senede 0.3 litre civarı şanzıman yağı eksiltiyor bende tamamlıyorum. Bununla bir ilgisi var mı?

    Powershift şanzımanın şehir içi yoğun trafikte kullanımında daha erken problem yarattığına dair internette yorumlar okudum, Örneğin manuel şanzımanlı bir s60 İstanbul trafiğinde ortalama 70bin km.de sorun çıkarıyorsa powershift şanzımanda da benzer kilometrelerde sorun çıkabilir gibi bir öngörü mevcut.

    Sizin 150bin km. sorun yaşamamanız sevindirici, genellikle uzun yolda mı kullanıyorsunuz aracı?

    Aracımı 1 yaşında 80 bin km de arkas otomotiv istanbuldan almıştım. Bir holding aracı 70 bin km de genelde uzun yolda kullandım.

    Etkisi olabilir ama tamamen buna bağlamak yanlış olabilir.

    Powershift şanzımanın yağ kontrol çubuğu yok. Sol aksın üst tarafındaki şanzımanda bulunan civata sökülerek seviyeye bakılıyor dolayısıyla zahmetli. Baktıklarını sanmıyorum.bunun için lastiğin sökülmesi de lazım. Dolayısıyla bende de titreme başlayınca bu işlemi yaptım. Civata sökülüyor yukarıdan ekleniyor civatanın oradan yağ gelene kadar konuyor. Dolayısıyla ilk titremede yaklaşık 0.7 litre aldı. Sonra titreme geçti vites geçişleri çok rahatladı.

    arkadaşlar suana kadar tecrübe etmiş olduğum aslında powershift şanzımanın bakım kaynaklı sorun çıkardığı. servisler yağ değişim prosedürüne uymuyor. yağ halen sıcakken tapalaı açıp yağı boşaltıyor. 7 litre yağ koyup kapatıyor. daha önceki msajlarımda bunun nasıl yapılması gerektiğini yazmıştım. volcar yetkili servisinde de bile bunu böyle yapıolar. ve bakım zamanı yağ seviyesine bakılmasını isteğimde aracı lifte kaldırıp seviye tapasını gevşetip geri sıktılar. torklama vs olmadan. niye öyle yaptınız dediğimde biz yağın fışkırmasından yağ seviyesini anliyoruz dediler gerisini siz düşünün o yüzden yağ sıcaklığı viteslerde durma süreleri vs yaklaşık 6 litre yağ ve bu bilgilerle özel bi serviste ısrarcı olarak yaptırmakta fayda var. powershift ile sıkıntı yaşamak istemiyorsanız. motor yağı gibi yağ değişimlerini erken yapmakta fayda var.

    Yağ seviyesine bakmadıklarını tahmin edebiliyoum. Bende o tapayı sökerek bakıyorum. Gevşeterek yanıltabilir. Ben çoğu kavramaaki titremelerin yağ eksikliğinden olduğunu düşünmeye başladım çünkü yağı tamamladığımda titreme biti bende ki titremeyi tarif edecek olursam yokuş yukarı kalkarken veya yük altında kalkarken oluyordu. Birde 2 den 3 e geçerken çok silkeliyordu. Benzinlit4 lerin şanzımanına ulaşmak nispeten kolay ama dizellerinkini bilmiyorum. Malum motor büyüklüğü ,konumu ,boşlukları aynı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyla alakalı Volvo TR ye mail atmıştım bugun geri dönüş yaptılar.

    Herhangi bir volvo servise gidip kayıt açtırmamı ve bunu volvo merkeze bildirdiğimde taktirde indirim yapılacağını ilettiler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • EfsaneFocus kullanıcısına yanıt
    Sizin adınıza çok sevindim, umarım dedikleri gibi yardımcı olurlar
  • EfsaneFocus kullanıcısına yanıt
    Umarım sadece işçilik ile olayı halledersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar aracın iç gövde kısımlarını sonax ile temizlesek olur mu ? ve ne tür bir bez kullanmalıyız bilgilendirirmisiniz ? ekranlar falanda ne şekilde temizlenmeli ?
  • 
Sayfa: önceki 737738739740741
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.