Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (597. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (3 Mobil) - 5 Masaüstü3 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.467.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 595596597598599
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.
    Aracımın Abs tutma süresinin uzun olması nedeniyle sıkıntı yaşıyordum. Servise gösterdiğimde lastiklerin 3.0 bar basılı olduğu ve sorunun bundan kaynaklandığı söylendi.
    Şimdi 2.2 bar ve test etme imkanım olmadı.
    Abs firen tutma süresi olarak ne düşünüyorsunuz ?
  • Bahsettiğiniz abs'nin hızlı devreye girmesi mi? YAzlık lastiklerde sıcak asfaltta kışlıktan çok daha çabuk girdiğini görüyorum abs'nin. Ancak abs'yi farklı araçlarlakarşılaştırabilmek için şartların aynı olmasına önem vermek gerekiyor. Özellikle yol satıhı bozuksa, ıslaksa, kumluysa; abs'nin beklenmedik devreye girişleri fren mesafesini uzatıyor, tabi lastikler inikse bu daha da beklenmedik olabilir.

    Saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eiskent

    Bahsettiğiniz abs'nin hızlı devreye girmesi mi? YAzlık lastiklerde sıcak asfaltta kışlıktan çok daha çabuk girdiğini görüyorum abs'nin. Ancak abs'yi farklı araçlarlakarşılaştırabilmek için şartların aynı olmasına önem vermek gerekiyor. Özellikle yol satıhı bozuksa, ıslaksa, kumluysa; abs'nin beklenmedik devreye girişleri fren mesafesini uzatıyor, tabi lastikler inikse bu daha da beklenmedik olabilir.

    Saygılarımla.
    Lastik basıncı çok olduğu için, abs hemen devreye giriyor ancak durma süresi uzun oluyordu. Şimdi basınçları indirince düzeldiğini ümit ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wipe98

    Lastik basıncı çok olduğu için, abs hemen devreye giriyor ancak durma süresi uzun oluyordu. Şimdi basınçları indirince düzeldiğini ümit ediyorum.

    Alıntıları Göster
    2014 model siyah 40bin km'de S60 SD 1.6 D2 DRIVE ADVANCE POWERSHIFT buldum.

    Hayalet gösterge, bej deri döşeme, sadia jant, geri park kamerası var. Sunroof yok. tek parça boyalı (sağ arka çamurluk.)

    Ne kadara alınır bu araç, siz olsanız ne kadar verirsiniz? Yada alınır mı, biraz daha para ekleyip daha güçlü motorlu başka bir araç mı tavsiye edersiniz.

    Fikrini söyleyenlere şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redboxer82 -- 31 Ağustos 2016; 12:09:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redboxer82

    2014 model siyah 40bin km'de S60 SD 1.6 D2 DRIVE ADVANCE POWERSHIFT buldum.

    Hayalet gösterge, bej deri döşeme, sadia jant, geri park kamerası var. Sunroof yok. tek parça boyalı (sağ arka çamurluk.)

    Ne kadara alınır bu araç, siz olsanız ne kadar verirsiniz? Yada alınır mı, biraz daha para ekleyip daha güçlü motorlu başka bir araç mı tavsiye edersiniz.

    Fikrini söyleyenlere şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Sıcak bölgede olduğum için bilhassa sunroofsuz olanı tercih ettim.




  • Sunroof cam tavan gibi perdeli degil Volvo'da. Altindaki plastik kisim doseme ile ayni kaplanmis ve gunes gecirmeyen malzeme. Kapatildiginda cam tavandan gelen gunesi kesiyor. Benim bir de film var ustunde. Direk gelmeyen gunes isiginda oldukca etkili oluyor. Sunroof sorunlari nedeniyle bazi kullanicilar uzak dururlae ama ben son 3 aractir sunroof ya da acilir cam tavan olmasina dikkat ediyorum. Hatta acilir cam tavan daha cok tercihim. Bu yuzden latitude bile ilgi alanimdaydi.

    Saygilarimla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim2274

    Arabam volvo s60 1.6 dizel 2012 model
    Sorunum depriyasda ayami cekerken tik diye ses var tam basip ayagima cekerken ortada bekledincede hafif bir ses geliyor ve birde rolantide calisirken bosta on tarafda sanki bir tik tik diye motor sesli calisiyor bunlar normalmi arkadaslar

    Benimkinden de debriyaja her basıp çekince tık diye üst merkezden ses geliyordu. Buna ilaveten 110 bin km'den sonra oluşan, debriyaja basılı tutunca tar tar tar tar diye uzayan bir ses yapıyor. Sanırım volandan kaynaklıymış. Videoyu yükleyebildiysem eğer duyabilirsiniz. Baskı balatası+volan+üst merkez ne varsa değiştirmeyi düşünüyorum :)

    edit: videoyu yükleyemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grkma -- 2 Eylül 2016; 11:19:03 >
  • Ben volan dislisini bilyayi balatiyi degistirdim ama agamizi birden cekince tik sesi ayni duruyor o gitmedi yalniz depriyasdan agamizi cekerken yarida durunca tik tik sesi yok galiba o bilya sesiymis birde araba rolantide calisirken motorda bir garip ses geliyor ya bence disliler gicardar gibi bu ses neyin nesi anlam veremiyom

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim2274

    Ben volan dislisini bilyayi balatiyi degistirdim ama agamizi birden cekince tik sesi ayni duruyor o gitmedi yalniz depriyasdan agamizi cekerken yarida durunca tik tik sesi yok galiba o bilya sesiymis birde araba rolantide calisirken motorda bir garip ses geliyor ya bence disliler gicardar gibi bu ses neyin nesi anlam veremiyom
    Arkadaşlar merhaba ilk arabamı araştıracağım ve araştırmaya başladığımdan beri volvo ya karşı sempatim oluştu. Şimdi 60000 tl civarına kadar çıkabililecek gibiyim. sanırım benim için uygun olan 2012 veya 2011 model olacak. Peki bunlar eski kasa mı oluyor farkları çok mudur ?Mutlaka şuna dikkat et dediğiniz bir nokta var mıdır ? Ve yakıt masrafı olarak üzer mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genle yüklü gemi -- 4 Eylül 2016; 13:48:03 >
  • Eski kasa ama volvo s60 1.6 motordan uzak dur devamli sorun cikariyor araba alirsan 2binlik motor al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genle yüklü gemi

    Arkadaşlar merhaba ilk arabamı araştıracağım ve araştırmaya başladığımdan beri volvo ya karşı sempatim oluştu. Şimdi 60000 tl civarına kadar çıkabililecek gibiyim. sanırım benim için uygun olan 2012 veya 2011 model olacak. Peki bunlar eski kasa mı oluyor farkları çok mudur ?Mutlaka şuna dikkat et dediğiniz bir nokta var mıdır ? Ve yakıt masrafı olarak üzer mi ?

    Merhaba.

    60.000 TL'ye 2011 ve sonrası(yeni kasa) S60 bulursunuz fakat 1.6 benzinli veya 2.0 benzinli olur. 1.6 benzinli T4 araçlarda motor sıkıntıları olabiliyor, çok dikkat ederek dyno testi yaptırarak hatta mümkünse kompresyon testi yaptırarak almak gerekiyor.

    Dizel olarak 60.000 TL'ye alacağınız S60 pert kayıtlı veya çok yüksek kilometreli olur.

    Dikkat edin 2-3 parça çizik boyası yazıp, tramer sorgusunda veya expertizde ağır hasarlar çıkan araçlarla dolu sahibinden.com sitesi. Ve mekanik sorunlu araçlarda olabiliyor(enjektörleri sıkıntılı-ön takımı masraflı vs..)

    2 parça boyalı diye baktığımız araçta 7 parça boya çıktı :)

    2013'ün belirli bir kısmı makyajlıdır, belli bir kısmı makyajsızdır. Far-tampon-gösterge gibi noktalardan makyajlı-makyajsız farkını ayırt edebilirsiniz.




  • Selamlar,
    Yaklaşık olarak 480 sayfayı teker teker okudum çok değerli bilgiler var, daha sona gelemedim biraz acelem olması sebebiyle buradan sormak istediğim birkaç husus var.
    Şuanki aracım Mercedes A200, evli ve çocuklu olmam sebebiyle aracım biraz küçük gelmeye başladı. 2015 ve sonrası S60 almak istiyorum. Kararsız kaldığım nokta T3 mü D2 mi? İki aracın fiyatlarının birbirlerine yakın olması kafamı karıştırıyor. Son aracımla senede ortalama 14500 km yapmışım. T3 performansı sebebiyle öne çıkıyor , D2 ise benzinli ile fiyatın hemen hemen aynı olması ve 2. elinin muhtemelen daha kuvvetli olmasıyla. T3 hakkında gördüğüm kadarıyla olumsuz bir görüş yok, D2 için eski sayfalarda yazılan şikayetlet var onlar da kronik değil sanırım. Aracın en büyük handikabı, ağır olması sebebiyle performans düşüklüğü (göreceli) Alacağım araca 3-4 sene binmek istiyorum. Karar verme aşamasındayım yardımcı olursanız çok memnun olurum.
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jatha kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ben 2016 model T3 kullanıcısıyım ve beni T3'e yönlendiren en büyük faktör D2 yi fazla hantal bulmam idi. Ben de sizin gibi yılda 15.000 km civarında yapacağımı tahmin ediyorum. Gerçi 6 ayda 9.000 e geldi ama yazın tatil falan daha çok kullanılıyor... Yaklaşık 3.500km 10 gün içerisinde yapıldı örneğin.

    Bence bir şekilde her iki aracı da test edin, performans olarak her ikisi de sizi mutlu eder mi ona bakın... Belki direkt elersiniz birini..

    T3 motordan şu ana kadar çok memnunum, bakım için yılda sadece 1 kez servise gidecek olmak da güzel bence.

    Şehir içinde 9lt gibi, uzun yolda da 7.5 lt civarı benzin yakıyor. Depo 275 TL gibi doluyor. Şehir içinde 700 km civarı, uzun yolda 850 km civarı gidiyorsunuz. (90km sabit hız ile giderseniz 1000 km yi bulur muhtemelen)

    Şahsım adına, ikinci el değeri ile pek ilgilenmiyorum. Sonuçta yatırım için değil güvenliğim ve konforum için aldım bu arabayı dolayısıyla bir yorum yapamam o konuda...

    Bilemiyorum başka ne söylenebilir....

    Yeni alacağınız araba şimdiden hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sirjohn78 S kullanıcısına yanıt
    2.eliyle ben de çok ilgilenmiyorum aslında sadece makul zararlarla çok beklemeden satabilirsek ne mutlu. Sadece ülkemizin güzel insanlarının dizel otomatik seviyor olması sebebiyle 2. eli daha iyi olabilir diye düşündüm.

    Volvo tercih edeceksem benim de birinci sebebim aracın güvenliği sonra da konforudur. Özellikle mevcut aracımın sertliğinden sonra konforu beni mest edecek.

    Şehiriçi 9 litreler bu ağırlıktaki benzinli bir araç için gayet makul benim için. Sanırım dizelin de şehiriçi performansı aman aman az değil.

    Volvo birinci tercihim olsa da fiyat aralığı hemen hemen aynı olan 2013-2014 BMW 3.20 IED, Audi A4 2016 diğer alternatiflerim.

    Detaylı açıklamanız için çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jatha kullanıcısına yanıt
    Güvenlik sizin için önemliyse, S60 sizi fazlasıyla mutlu eder. Benzer araçlara göre daha ağır (kg olarak), kalın, tok bir araç. İçi de genişlik olarak gayet yeterli, her yerde saklama kabı/gözü mevcut, ön koltukların ön kısmında bir cep dahi var.

    İki ya da daha çok çocuklu bir aile için bagaj yetersiz kalabilir, eğer tavan taşıma sistemi kullanmayacaksanız, bagaj büyüklüğüne bakmanız faydalı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi echelon246 -- 6 Eylül 2016; 12:58:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echelon246

    Güvenlik sizin için önemliyse, S60 sizi fazlasıyla mutlu eder. Benzer araçlara göre daha ağır (kg olarak), kalın, tok bir araç. İçi de genişlik olarak gayet yeterli, her yerde saklama kabı/gözü mevcut, ön koltukların ön kısmında bir cep dahi var.

    İki ya da daha çok çocuklu bir aile için bagaj yetersiz kalabilir, eğer tavan taşıma sistemi kullanmayacaksanız, bagaj büyüklüğüne bakmanız faydalı olur.
    Klimasız 190 km süratle gittiğimin farkına vardığımda epey yol almıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wipe98 -- 7 Eylül 2016; 12:54:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wipe98

    Klimasız 190 km süratle gittiğimin farkına vardığımda epey yol almıştım.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhabalar,

    C30 um var ve Volvo'dan çok memnunum.

    Babam da S60 almayı düşünüyoruz.
    * 2012-2013 model(makyajsız kasa)
    * Dizel
    * Otomatik
    * 60-70k km aralığında
    * Hasarsız veya küçük lokal boyalı araçlar 83-85 bin TL aralığında bulunuyor.

    Şu anki piyasaya göre sizce bu fiyatlar nasıl?
  • Merhabalar. Bu aralar yeni bir araç arayışındayım. Yeni civic, yeni i30, insignia veya 2.el 2012 model Volvo S60-V60 D3 (belki S80) ilgi alanımda. Yılda 18 bin km yol yapıyorum benzinli aracımla, dizel bakınıyorum artık. Dizel olursa 20 bin km yi aşacağımı sanıyorum. :)

    Şu an ki aracımı sıfır almıştık ve 8,5 yıldır bizde. Bu kadar olmasa da 4-5 yıl kullanırım diye tahmin ediyorum.
    İlk önceliğim, bel ağrısı yüzünden mümkün olduğu kadar konforlu olması (özellikle süspansiyon), dizel olması ve çok yakıt tüketmemesi, aracı dolu kullandığımdan, yokuşlarda rahat çıkması (atmosferik benzinlide, araç gitsin diye daha çok gaza bastığımdan, az yakan aracıma bile çok yaktırıyorum mecburen), sağlam ve dayanıklı olup, kolay arıza çıkarmaması (1.6 D2 powershift önceliğim değil bu yüzden, 2.0 D3 geartronik daha dayanıklı ve sorunsuz görünüyor, öyle midir bilmem).

    2.el sitelerinde gördüğüm kadarıyla araçlar uzun zaman bekliyor S60-V60 için. Gerçi uzun süre kullanmayı düşündüğümden çok problem değil ama sorunsuz ve iyi bir tane alırsam tabi.

    2012 model 2.0 D3 S60-V60 hakkında ne söylersiniz, kronik sorun, yakıt, yedek parça, servis, alım satım fiyatı vs? Sıfır diğer araçları da gördükten sonra bir karar vermem gerekecek. Her türlü bilgiye açığım. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talbotlago -- 6 Eylül 2016; 19:33:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • delann kullanıcısına yanıt
    Ben yaklaşık 1 ay önce 2013 model 66000 km'deki D2 Powershift Advance donanımını (xenon far, BLIS, City Safety, deri koltuk) 85.000 TL'ye aldım. Ekspertiz yaptırdım, araç kazasız ve boyasız. Garantisinin ne zaman bittiğine ve servis kaydının olup olmadığına bakın.
  • echelon246 kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Bahsettiğiniz ön koltuğun önündeki cep tam olarak nerede acaba? Opsiyonel falan mı? Bende olduğunu sanmıyorum da...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 595596597598599
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.