Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (572. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
151
Favori
1.468.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 570571572573574
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Araç 2011 s60 T4. Araç 125 bini aştı. Halen triger setini değiştirmedim. Dün yetkili servisi aradım devirdaim dahil triger seti değişimi ve pediyodik bakıma 3.800 TL fiyat söylediler. Bosch Car ile görüştüm 1.600 TL fiyat aldım.

    Yakın zamanlarda triger değiştiren var mı? Servis tavsiyesinde bulunacak olan ve fiyat verebilecek ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecevik -- 28 Ocak 2016; 11:06:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmirizm

    bu aralar aksesuar kampanyası var mı? ön park sensörü ve arka kamera fiyatları nelerdir? bir de garanti sürecindeki araca kendimiz dışarıdan park sensörü ve kamera taktırırsak garantiyi bozuyor mu?

    Sanırım bu aralar kampanya yok.

    Ön park sensörü 2500 TL, arka kamera da 2800 TL civarı. Tabi aracınızın model yılına göre değişkenlik gösterebiliyor.

    Servis haricinde orijinal geri görüş kamerası ,ön park sensör kiti gibi aksesuar parçalarını kit olarak eksiksiz bulmak oldukça zor.
    Orijinal parça bulursanız yetkili serviste işçilik ve uygulama(yazılım) ücreti vererek taktırabilirsiniz. Kamera ve ön park sensörü yazılımları 80-100 TL civarı.
    İşçilik ücreti servisle pazarlığınıza bakar. Orijinal parçalar kullanıldığı sürece aracınızı garanti dışı bırakamazlar.


    Zaten yan sanayi kamera,navigasyon vs.. takmak için harici interface modülü takmak gerekiyor.
    Interface modülü taktığınızda aracınızın elektrik ve elektronik sistemini garanti dışı bırakma hakları var.
    Çünkü Volvo onayı olmayan, genellikle Çin üretimi, aracın multimedia sistemine müdahale eden,montajında kabloların kesildiği sistemler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: izmirizm

    bu aralar aksesuar kampanyası var mı? ön park sensörü ve arka kamera fiyatları nelerdir? bir de garanti sürecindeki araca kendimiz dışarıdan park sensörü ve kamera taktırırsak garantiyi bozuyor mu?

    Sanırım bu aralar kampanya yok.

    Ön park sensörü 2500 TL, arka kamera da 2800 TL civarı. Tabi aracınızın model yılına göre değişkenlik gösterebiliyor.

    Servis haricinde orijinal geri görüş kamerası ,ön park sensör kiti gibi aksesuar parçalarını kit olarak eksiksiz bulmak oldukça zor.
    Orijinal parça bulursanız yetkili serviste işçilik ve uygulama(yazılım) ücreti vererek taktırabilirsiniz. Kamera ve ön park sensörü yazılımları 80-100 TL civarı.
    İşçilik ücreti servisle pazarlığınıza bakar. Orijinal parçalar kullanıldığı sürece aracınızı garanti dışı bırakamazlar.


    Zaten yan sanayi kamera,navigasyon vs.. takmak için harici interface modülü takmak gerekiyor.
    Interface modülü taktığınızda aracınızın elektrik ve elektronik sistemini garanti dışı bırakma hakları var.
    Çünkü Volvo onayı olmayan, genellikle Çin üretimi, aracın multimedia sistemine müdahale eden,montajında kabloların kesildiği sistemler.



    çok teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecevik

    Arkadaşlar merhaba,

    Araç 2011 s60 T4. Araç 125 bini aştı. Halen triger setini değiştirmedim. Dün yetkili servisi aradım devirdaim dahil triger seti değişimi ve pediyodik bakıma 3.800 TL fiyat söylediler. Bosch Car ile görüştüm 1.600 TL fiyat aldım.

    Yakın zamanlarda triger değiştiren var mı? Servis tavsiyesinde bulunacak olan ve fiyat verebilecek ?


    D2 ve D3 araçlarım için ina,gates,dayco,skf markalarını tercih etmiştim. Serviste triger bakımı gerçekten yüksek rakamlara mâl oluyor.

    Parçalar benden, işçilik servisten olarak anlaşmıştım. ina,gates veya dayco kitlerini uygun montaj yaptırdığınız taktirde bu markalar kendi garantilerini veriyor zaten.

    D2 için triger seti 200 TL, devirdaim 100 TL, V kayış kiti 160 TL. Bu fiyatlar ina Gates Dayco SKF markları için geçerli.
    Piyasada daha uygun rakamlara kalitesi düşük yerli ürünlerde bulabilirsiniz
    Devirdaim değişince soğutma sıvısıda değişir(30 TL civarı).
    İşçilik olarak yetkili servisler 400 TL-500 TL talep eder. Özel servisler 200 TL civarı.

    Oldu ki bu markalardan aldığınız kitler belirli bir kullanımdan sonra koptu-dağıldı, motorunuz kullanılmaz hale geldi.

    Hemen Türkiye temsilcilikleri ile iletişime geçiyorsunuz. Ekip yolluyorlar ve inceleme yapıyorlar.

    Örneğin triger gergi rulmanları uygun torkta mı sıkıldı, gerginliği ideal miydi, yada harici bir etken var mı diye gerekli incelemeleri yapıyorlar.

    Eğerki parça kaynaklı ise aracınızın masrafları ücretsiz olarak gideriliyor.

    Ama montaj kaynaklı bir sıkıntı varsa masrafları servisten talep etmelisiniz.
    Tabi süreçler uzun oluyor. Ekiplerin gelmesi, raporu hazırlaması , yeni motorun gelmesi derken aracınız 2 ay yatabiliyor.



    Fakat yetkili serviste yaptırırsanız bir dahaki triger- v kayışı değişimine kadar bir sıkıntı oluşursa tek yapmanız gereken aracı istediğiniz yetkili servise çektirmek ve gerisini servise bırakmak.

    Parça kaynaklı olsa da montaj kaynaklı olsa da tüm masraflar sorgusuz olarak en kısa zamanda eksiksiz ve orijinal parçalarla yapılır.Süre 15 iş gününü geçtiği taktirde ikame aracınızı alırsınız.



    Bunların hepsi kötü senaryolar. İyi yönden de bakmak gerekiyor. Yetkili servisin istediği ücretle özel servisin istediği rakamlar arasında 2 kat fark var.

    Ve kaliteli kitlerle uygun işçilikle değişim yapılırsa parça imalat hatası olmadığı taktirde kopmayacaktır. İmalat hatası olma ihtimali oldukça düşük. Olursa da zararlarınız karşılanır.




  • arkadaşlar
    geçtiğimix hafta 2011 v60 T4 aracımın 80bin bakımını özel bir servist yaptırdım. haliyle powershıft sanzıman yağıda değişti. fakat tüm prosedurler atlanarak direk boşalt ve 7 litre yağ koy şeklinde oldu. neden olması gerktiği gibi değil dediğimde biz ölçümünü yaptık bu kadar alıyor dendi. bende o an güvendin basiret bağlandı bi kere şimdide acaba çok mu fazla yağ konuldu diye düşünmeden edemiyorum. castrol transmax dual konuldu.

    daha önce powershift yağ değişim tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecevik

    Arkadaşlar merhaba,

    Araç 2011 s60 T4. Araç 125 bini aştı. Halen triger setini değiştirmedim. Dün yetkili servisi aradım devirdaim dahil triger seti değişimi ve pediyodik bakıma 3.800 TL fiyat söylediler. Bosch Car ile görüştüm 1.600 TL fiyat aldım.

    Yakın zamanlarda triger değiştiren var mı? Servis tavsiyesinde bulunacak olan ve fiyat verebilecek ?


    D2 ve D3 araçlarım için ina,gates,dayco,skf markalarını tercih etmiştim. Serviste triger bakımı gerçekten yüksek rakamlara mâl oluyor.

    Parçalar benden, işçilik servisten olarak anlaşmıştım. ina,gates veya dayco kitlerini uygun montaj yaptırdığınız taktirde bu markalar kendi garantilerini veriyor zaten.

    D2 için triger seti 200 TL, devirdaim 100 TL, V kayış kiti 160 TL. Bu fiyatlar ina Gates Dayco SKF markları için geçerli.
    Piyasada daha uygun rakamlara kalitesi düşük yerli ürünlerde bulabilirsiniz
    Devirdaim değişince soğutma sıvısıda değişir(30 TL civarı).
    İşçilik olarak yetkili servisler 400 TL-500 TL talep eder. Özel servisler 200 TL civarı.

    Oldu ki bu markalardan aldığınız kitler belirli bir kullanımdan sonra koptu-dağıldı, motorunuz kullanılmaz hale geldi.

    Hemen Türkiye temsilcilikleri ile iletişime geçiyorsunuz. Ekip yolluyorlar ve inceleme yapıyorlar.

    Örneğin triger gergi rulmanları uygun torkta mı sıkıldı, gerginliği ideal miydi, yada harici bir etken var mı diye gerekli incelemeleri yapıyorlar.

    Eğerki parça kaynaklı ise aracınızın masrafları ücretsiz olarak gideriliyor.

    Ama montaj kaynaklı bir sıkıntı varsa masrafları servisten talep etmelisiniz.
    Tabi süreçler uzun oluyor. Ekiplerin gelmesi, raporu hazırlaması , yeni motorun gelmesi derken aracınız 2 ay yatabiliyor.



    Fakat yetkili serviste yaptırırsanız bir dahaki triger- v kayışı değişimine kadar bir sıkıntı oluşursa tek yapmanız gereken aracı istediğiniz yetkili servise çektirmek ve gerisini servise bırakmak.

    Parça kaynaklı olsa da montaj kaynaklı olsa da tüm masraflar sorgusuz olarak en kısa zamanda eksiksiz ve orijinal parçalarla yapılır.Süre 15 iş gününü geçtiği taktirde ikame aracınızı alırsınız.



    Bunların hepsi kötü senaryolar. İyi yönden de bakmak gerekiyor. Yetkili servisin istediği ücretle özel servisin istediği rakamlar arasında 2 kat fark var.

    Ve kaliteli kitlerle uygun işçilikle değişim yapılırsa parça imalat hatası olmadığı taktirde kopmayacaktır. İmalat hatası olma ihtimali oldukça düşük. Olursa da zararlarınız karşılanır.








    Güvendiğim bir özel servisten tüm parçalar orjinal olacak şekilde fiyat aldım.

    Triger Seti : 350
    V Kayışı Gergi : 285
    Devir Daim : 290
    Hava-Polen-Yağ- Yakıt Filtresi : 240
    Motor Yağı : 150

    Orjinal V kayışı ve V kayış bilyası bulamamışlar. Onunla birlikte toplam 1500 TL civarı olur dediler. Geldiğinizde bakarız dediler. İşçilik olarak 300 TL dediler.

    T4'lerin parça fiyatlarının D2 lerden daha pahallı olduğunu söylediler.

    Servisten arayıp aynı parçaların fiyatlarını sordum. 2.400 TL civarıydı. Tirger + Bakım için 3.800 TL fiyat verdiler. İşçiliğin 500 TL olması biraz zor gözüküyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecevik -- 1 Şubat 2016; 9:28:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    arkadaşlar
    geçtiğimix hafta 2011 v60 T4 aracımın 80bin bakımını özel bir servist yaptırdım. haliyle powershıft sanzıman yağıda değişti. fakat tüm prosedurler atlanarak direk boşalt ve 7 litre yağ koy şeklinde oldu. neden olması gerktiği gibi değil dediğimde biz ölçümünü yaptık bu kadar alıyor dendi. bende o an güvendin basiret bağlandı bi kere şimdide acaba çok mu fazla yağ konuldu diye düşünmeden edemiyorum. castrol transmax dual konuldu.

    daha önce powershift yağ değişim tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi

    Konuyla ilgili şöyle bir yazı buldum ama çok fazla bilgi yinede yok
    http://www.vcoa.org/forum/20-S60--V60-2011--Current/721-2012-s60-transmission-fluid-drain-and-fill

    "I am a stickler for preventative maintenance, and my car just turned over 30k. My dealer says Volvo doesn't recommend changing transmission fluid...I think that might be so people don't put in the wrong fluid. This car takes jws3309 fluid, so I bought a case of Mobil 3309. i found a drain plug on the bottom of the tranny....I got out maybe a smidge over 1 quart. That seemed wrong to me. I put in 2 qts. Ran it for a little, then drained agin...now got 2 qts. out. I called the dealer to find out what the drain and refill capacity was....they claimed 4 liters, but I shouldn't do it. So, if they are correct on the drain/refill capacity, my car has been short about 3 quarts....from the factory. If anyone has any information to weigh-in on this subject...please do."


    Oradaki yetkili servis hacmin 4 litre olduğunu ama değiştirmemesi gerektiğini söylemiş...


    başka bir forumdan alıntı...
    http://forums.swedespeed.com/showthread.php?211829-12-S60-T5-Transmission-fluid-Drain-and-Fill

    "Volvo recommends changing automatic transmission fluid every 52,500 miles / 84,000 kilometers, only on vehicles used for towing, or when a message displays in the Instrument Panel Text Window."

    Araç çekme için kullanılmıyorsa ve uyarı çıkmamışsa transmisyon sıvısı değişimi önerilmiyor...http://esd.volvocars.com/local/us/2011-Volvo-Warranty-Manual.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drberk2 -- 1 Şubat 2016; 15:33:47 >




  • sirjohn78 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba şimdiden hayırlı olsun. Volvonun sitesinde sadece d2,d5 ve t5 motorlar var acaba t3 ile ilgili bir güncelleme mi var ? aldığınız motor kaç cc ve kaç beygir?
  • Azstek kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Aslında fiyat listelerinde uzun süredir mevcut T3 motorlar. 1496 CC ve 152 Hp ve Tork sanırım 250N

    2016 Modeller için yeni fiyat listesi de ekte...

    Bu arada teşekkür ederim iyi dilekleriniz için...

  • drberk2 D kullanıcısına yanıt
    sn drberk sanırım bu bahsedilen 6 ileri geartronic yani tam otomatikler için. çift kavrama ıslak powershift(6dct450) için yetkili servisler ksinlikle prosedure hakim değil kimisi 8 kimisi 9 kimiside 4 litreden bahsediyor. sanırım kimse vida yı açıp olması gerkeni okumamış hatta bunun eğitimini almamış gibi. 6dct470 sst mitsubishi sanzımanı da powershift benzeri onda bile 5.5 litre boşalt ve doldur 7.5 litre soğutucu dahil tam kapasite. 8 ve 9 litre koymak sanzımana ileri safhalarda nasıl bir zarar verir düşünemiyorum. en kısa zamanda aracı lifte kaldırıp seviyesini kontrol edicem.

    sanırı forumdan kimse 80bin bakımını yaptırmamıs powershiftlerin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo s60 2012 1.6 D2 almak istiyorum. Volvo hakkında fazla bilgim yok.
    Öncelikle Advance ve Premium arasındaki farkı ilan resimlerinden veya donanımlarından nasıl anlayabilirim.
    Hafif ve ağır bakımlar hangi km lerde yapılıyor? Fiyatları ne kadar?
    Otomatik vitesi nasıl?
    Ve bunların dışındaki bütün tavsiyelerinize ihtiyacım var.
    Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • filtiarn kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Ben T4 poweshift için 80bin bakımı yaptırdım serviste. Kaç litre yağ koyduklarına faturadan bakayım. Özelde bu işi beceeremezler diye yetkili servise gitmiştim, umarım doğru yapmışlardır:)
  • Baktım.
    Yedi litre yağ kullanılmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecevik

    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecevik

    Arkadaşlar merhaba,

    Araç 2011 s60 T4. Araç 125 bini aştı. Halen triger setini değiştirmedim. Dün yetkili servisi aradım devirdaim dahil triger seti değişimi ve pediyodik bakıma 3.800 TL fiyat söylediler. Bosch Car ile görüştüm 1.600 TL fiyat aldım.

    Yakın zamanlarda triger değiştiren var mı? Servis tavsiyesinde bulunacak olan ve fiyat verebilecek ?


    D2 ve D3 araçlarım için ina,gates,dayco,skf markalarını tercih etmiştim. Serviste triger bakımı gerçekten yüksek rakamlara mâl oluyor.

    Parçalar benden, işçilik servisten olarak anlaşmıştım. ina,gates veya dayco kitlerini uygun montaj yaptırdığınız taktirde bu markalar kendi garantilerini veriyor zaten.

    D2 için triger seti 200 TL, devirdaim 100 TL, V kayış kiti 160 TL. Bu fiyatlar ina Gates Dayco SKF markları için geçerli.
    Piyasada daha uygun rakamlara kalitesi düşük yerli ürünlerde bulabilirsiniz
    Devirdaim değişince soğutma sıvısıda değişir(30 TL civarı).
    İşçilik olarak yetkili servisler 400 TL-500 TL talep eder. Özel servisler 200 TL civarı.

    Oldu ki bu markalardan aldığınız kitler belirli bir kullanımdan sonra koptu-dağıldı, motorunuz kullanılmaz hale geldi.

    Hemen Türkiye temsilcilikleri ile iletişime geçiyorsunuz. Ekip yolluyorlar ve inceleme yapıyorlar.

    Örneğin triger gergi rulmanları uygun torkta mı sıkıldı, gerginliği ideal miydi, yada harici bir etken var mı diye gerekli incelemeleri yapıyorlar.

    Eğerki parça kaynaklı ise aracınızın masrafları ücretsiz olarak gideriliyor.

    Ama montaj kaynaklı bir sıkıntı varsa masrafları servisten talep etmelisiniz.
    Tabi süreçler uzun oluyor. Ekiplerin gelmesi, raporu hazırlaması , yeni motorun gelmesi derken aracınız 2 ay yatabiliyor.



    Fakat yetkili serviste yaptırırsanız bir dahaki triger- v kayışı değişimine kadar bir sıkıntı oluşursa tek yapmanız gereken aracı istediğiniz yetkili servise çektirmek ve gerisini servise bırakmak.

    Parça kaynaklı olsa da montaj kaynaklı olsa da tüm masraflar sorgusuz olarak en kısa zamanda eksiksiz ve orijinal parçalarla yapılır.Süre 15 iş gününü geçtiği taktirde ikame aracınızı alırsınız.



    Bunların hepsi kötü senaryolar. İyi yönden de bakmak gerekiyor. Yetkili servisin istediği ücretle özel servisin istediği rakamlar arasında 2 kat fark var.

    Ve kaliteli kitlerle uygun işçilikle değişim yapılırsa parça imalat hatası olmadığı taktirde kopmayacaktır. İmalat hatası olma ihtimali oldukça düşük. Olursa da zararlarınız karşılanır.








    Güvendiğim bir özel servisten tüm parçalar orjinal olacak şekilde fiyat aldım.

    Triger Seti : 350
    V Kayışı Gergi : 285
    Devir Daim : 290
    Hava-Polen-Yağ- Yakıt Filtresi : 240
    Motor Yağı : 150

    Orjinal V kayışı ve V kayış bilyası bulamamışlar. Onunla birlikte toplam 1500 TL civarı olur dediler. Geldiğinizde bakarız dediler. İşçilik olarak 300 TL dediler.

    T4'lerin parça fiyatlarının D2 lerden daha pahallı olduğunu söylediler.

    Servisten arayıp aynı parçaların fiyatlarını sordum. 2.400 TL civarıydı. Tirger + Bakım için 3.800 TL fiyat verdiler. İşçiliğin 500 TL olması biraz zor gözüküyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alynty: ecevik


    Güvendiğim bir özel servisten tüm parçalar orjinal olacak şekilde fiyat aldım.

    Triger Seti : 350
    V Kayış Gergi : 285
    Devir Daim : 290
    Hava-Polen-Yağ- Yakıt Filtresi : 240
    Motor Yağı : 150



    Motor kodunuz : B4164T

    V kayışınız: 6 PK 1555 (universal bir parçadır, birçok marka modelde kullanılıyor. 6PK:6 kanallı demek. 1555 ise kayışın mm cinsinden boyu)

    V kayışı gergi rulmanınız(kütük) : T39266 (Gates kodu) ve 534 0373 10 (ina kodu) FORD : 1685618 ,FORD: 1800558 , FORD : BM5Q-6A228-AA , FORD : DS7G-6A228-AA
    VOLVO :31258034 Bu parçanız Ford 1.6 Ecoboost ile aynı.


    Triger kitiniz ( kayış+ gergi bilyası) : KTB948 (Dayco Kodu) ve 530 0605 10( ina kodu ) ve 31330784 ( VOLVO parça kodu)


    Sadece triger kayışı ise 5669XS( Gates kodu) Bu kayışınız Ford 1.5 ve 1.6 Ecoboost triger kayışları ile aynı.

    Triger kiti + devirdaim 57118701 ( ina parça kodu)


    Sadece devirdaim : Bu parçanyz Ford'un birçok modelinde kullanılıyor.
    PA990 (İtalyan graf markası kodu) , 50 93 9114 (SWAG kodu) , VKPC84217 (SKF kodu) , 713 220 0017 (MEYLE kodu) , 352316170277 (MARELLI kodu) , WP0117 (GATES kodu) , F233 (DOLZ kodu ), PA10107 (BUGATTI kodu), 31219176 -31330943 - 31368353 ( VOLVO kodları)




    İşin özeti devirdaim + triger seti + v kayış setinin maliyeti 400-450 TL'yi geçmez bu kaliteli markalarla bile.
    Özel servise gidip teslim olursanız bu parçaları toptancıdan alıp, iki ile çarpıp, üstüne işçilik ekleyip size satar.Hayrına bu parçaları benim gibi araştırmaz, gidip almaz. Bu işin raconu budur desek yanlışta değil. Adamlar para kazanmak için orda. Bu yüzden parça getiren müşteriyi sevmezler çünkü parçaların üstüne rakam ekleyip size satarlar.

    Birçok ilde rulman toptancıları oluyor. Özellikle ina, koyo, skf gibi markaların bayilerine gidin. Verdiğim kodlarla araştırma yapın, fiyatlara bakın. İstanbul- Ankara'daysanız çok kolay bulunursunuz.

    Yetkili Servis'in triger ve V kayışı değiştirme işçiliği 500 TL. Tabi pazarlığınıza bakar. Kimi servis dışardan parça bile kabul etmez.

    Devirdaime 290 TL yazmışsınız. Rulmancılarda ve büyük parçacılarda Graf marka devirdaim 100 TL :)

    4 litre 0w30 Castrol edge veya Mobil1 yağ: 130 TL
    Ford Orijinal Yağ Filtresi : 15 TL
    Hava Filtresi : Fil 20 TL Mann 45 TL orijinal 70 TL
    Karbonlu Polen Filtresi: Valeo 30 TL

    Az çok anlamışsınızdır...




    İstanbul'daysanız parça ve servis konusunda yardımcı olabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU -- 4 Şubat 2016; 1:21:19 >




  • joker3111 J kullanıcısına yanıt
    2011-2013 makyajsız modellerde dışarıdan bakılınca yanıltmayan en belirgin özellik, Advancelerde aynaların altındaki Bliss sensörleridir. İç mekanda vitesin önündeki konsolda sol altta da düğmesi bulunmalıdır.
    Ağır bakımı 120.000 km'de diye biliyorum. Üstteki mesajlarda arkadaşlar fiyat bilgisini paylaştı oradan bakabilirsiniz. Ben şu ana kadar 10.000km' de bir özel seviste 450-550 TL arası bakım tutarı verdim.
    Otomatik vites hakkında bilgim yok ama manuel vitesli aracımın çekişi ve tüketiminden ben memnunum.
    Son olarak; bence S60, D sınıfında özellikle 2.el olarak alınabilecek en mantıklı araçlardan birisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grkma -- 4 Şubat 2016; 9:39:46 >
  • merhaba,

    2015 model d2 advance sahibiyim. aracın vites kolunun üzerinde yazan p-r-d-s harflerinin üzerinde yanında bir ışık yanması gerekiyor mu? yani hangi konumda olduğunuzu gösteren bir ışık olması gerekiyor gibi sanki? bende yok ?!
  • pashiba P kullanıcısına yanıt
    Kullandığım 2016 model test aracında da sizde olduğu gibi ışık yoktu. Ekrandan görebiliyorsunuz hangi viteste olduğunuzu.
    Ben de yanımda oturan satış görevlisi arkadaşa sormuştum yok mu bir ışık mışık vs diye, yok demişti :)

    Şirkette kullandığımız C180'de de ışık mevcut değil bu arada. Bence her iki arabada da olmalıydı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirjohn78 -- 4 Şubat 2016; 20:14:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pashiba

    merhaba,

    2015 model d2 advance sahibiyim. aracın vites kolunun üzerinde yazan p-r-d-s harflerinin üzerinde yanında bir ışık yanması gerekiyor mu? yani hangi konumda olduğunuzu gösteren bir ışık olması gerekiyor gibi sanki? bende yok ?!

    vitesi aydınlatan üst tarafta(tavanda) beyaz led var. vites aydınlatma ışığı diye geçiyor sürekli açık olur genelde o zaten. ama onun haricinde vites alt taraftan ışıklı değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alynty: ecevik


    Güvendiğim bir özel servisten tüm parçalar orjinal olacak şekilde fiyat aldım.

    Triger Seti : 350
    V Kayış Gergi : 285
    Devir Daim : 290
    Hava-Polen-Yağ- Yakıt Filtresi : 240
    Motor Yağı : 150



    Motor kodunuz : B4164T

    V kayışınız: 6 PK 1555 (universal bir parçadır, birçok marka modelde kullanılıyor. 6PK:6 kanallı demek. 1555 ise kayışın mm cinsinden boyu)

    V kayışı gergi rulmanınız(kütük) : T39266 (Gates kodu) ve 534 0373 10 (ina kodu) FORD : 1685618 ,FORD: 1800558 , FORD : BM5Q-6A228-AA , FORD : DS7G-6A228-AA
    VOLVO :31258034 Bu parçanız Ford 1.6 Ecoboost ile aynı.


    Triger kitiniz ( kayış+ gergi bilyası) : KTB948 (Dayco Kodu) ve 530 0605 10( ina kodu ) ve 31330784 ( VOLVO parça kodu)


    Sadece triger kayışı ise 5669XS( Gates kodu) Bu kayışınız Ford 1.5 ve 1.6 Ecoboost triger kayışları ile aynı.

    Triger kiti + devirdaim 57118701 ( ina parça kodu)


    Sadece devirdaim : Bu parçanyz Ford'un birçok modelinde kullanılıyor.
    PA990 (İtalyan graf markası kodu) , 50 93 9114 (SWAG kodu) , VKPC84217 (SKF kodu) , 713 220 0017 (MEYLE kodu) , 352316170277 (MARELLI kodu) , WP0117 (GATES kodu) , F233 (DOLZ kodu ), PA10107 (BUGATTI kodu), 31219176 -31330943 - 31368353 ( VOLVO kodları)




    İşin özeti devirdaim + triger seti + v kayış setinin maliyeti 400-450 TL'yi geçmez bu kaliteli markalarla bile.
    Özel servise gidip teslim olursanız bu parçaları toptancıdan alıp, iki ile çarpıp, üstüne işçilik ekleyip size satar.Hayrına bu parçaları benim gibi araştırmaz, gidip almaz. Bu işin raconu budur desek yanlışta değil. Adamlar para kazanmak için orda. Bu yüzden parça getiren müşteriyi sevmezler çünkü parçaların üstüne rakam ekleyip size satarlar.

    Birçok ilde rulman toptancıları oluyor. Özellikle ina, koyo, skf gibi markaların bayilerine gidin. Verdiğim kodlarla araştırma yapın, fiyatlara bakın. İstanbul- Ankara'daysanız çok kolay bulunursunuz.

    Yetkili Servis'in triger ve V kayışı değiştirme işçiliği 500 TL. Tabi pazarlığınıza bakar. Kimi servis dışardan parça bile kabul etmez.

    Devirdaime 290 TL yazmışsınız. Rulmancılarda ve büyük parçacılarda Graf marka devirdaim 100 TL :)

    4 litre 0w30 Castrol edge veya Mobil1 yağ: 130 TL
    Ford Orijinal Yağ Filtresi : 15 TL
    Hava Filtresi : Fil 20 TL Mann 45 TL orijinal 70 TL
    Karbonlu Polen Filtresi: Valeo 30 TL

    Az çok anlamışsınızdır...




    İstanbul'daysanız parça ve servis konusunda yardımcı olabilirim.



    bravo güzel bir paylaşım gayet bilgilendirici özellikle parça kodları açısından
    Edit: biraz garip ama ingiltere ve abd katologlarında triger değişim periyodu 240 bin/10 yıl yazıyor bizde tam yarısı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 5 Şubat 2016; 17:46:23 >




  • 2013 VOLVO S60 ADVANCE YENİ KASA FULL + FULL
    İlan No: 269565636
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2013-volvo-s60-advance-yeni-kasa-full-plus-full-269565636/detay

    Merhaba ilanda ki araç hoşumuza gitti ama kmsi 128.000 de volvolar hakkında pek fazla bilgimiz yok fiyat nasıl? Sorun çıkarır mı? Motor ömrü nasıldır? Yardımcı olursanız sevinirim cümleten iyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 570571572573574
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.