Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (328. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.467.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Sn.Muradi77 aracındaki koltuklar deri kumaş değil.En azından deri dediğiniz kısımları deri değil.

    Eğer benim tahmin ettiğim gibiyse dalore t-tech kullanılmıştır.

    Buda dalgıç elbisesinin yapısınında (neopren) bir madden yapılıyor bildiğim kadarıyla.

    Bunun özellikleri ise
    ''Atmosfer şartlarına, sıvı ve gaz halindeki petrol ürünlerine, ozona, suya ve tuzlu suya dayanıklı olan bu kumaşlar - 20°C + 120°C derece sıcaklığa dayanıklıdır. 3 mm’ye kadar kalınlıkta üretilebilen bu kumaşlar, esnek bir yapıya sahip olup hareket kolaylığı ve rahatlatıcı ısınma sağlar. Su ve rüzgar geçirmeyen bu kumaşlar rüzgar sörfü elbisesi, dalgıç kıyafeti, balıkçı kıyafeti v.b. alanlarda kullanılır.''

    alıntıdır.

    Benim önceki aracımdada bu malzemeden yapılmıştı koltuklarım.
    Aracımda en memnun olduğum şeylerin başında geliyordu bu kumaş.
    Kısaca özetlersek özeliklerini;

    Kış mevsiminde deri gibi soğuk hissi yaratmıyor
    Deri gibi bakımı zor değil
    Deriden çok daha çabuk ısınıyor.
    Deri gibi zamanla kırışma kesinlikle yapmıyor her daim fit duruyor.
    Yazın terletmiyor
    leke kir ve su tutmuyor.
    Bakımı çok kolay.



    Sn imagoodman
    Bu R Design koltuklarının oturulan ve sırta gelen bölümü sizin bahsettiginiz kumastandir. Ama koltuk yanları, yani boşta kalan bölümler deridir. Büyük ihtimalle yazın terleme yapmadığından, soğuk havalarda deri kadar soğuk olmadıgından bu sekilde kombine edilmiş. Henüz kullanmadığım icin bisey diyemem. Yalnız daha önce kullandığım S40 aracımda buna benzer kumaş vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradi77

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Sn.Muradi77 aracındaki koltuklar deri kumaş değil.En azından deri dediğiniz kısımları deri değil.

    Eğer benim tahmin ettiğim gibiyse dalore t-tech kullanılmıştır.

    Buda dalgıç elbisesinin yapısınında (neopren) bir madden yapılıyor bildiğim kadarıyla.

    Bunun özellikleri ise
    ''Atmosfer şartlarına, sıvı ve gaz halindeki petrol ürünlerine, ozona, suya ve tuzlu suya dayanıklı olan bu kumaşlar - 20°C + 120°C derece sıcaklığa dayanıklıdır. 3 mm’ye kadar kalınlıkta üretilebilen bu kumaşlar, esnek bir yapıya sahip olup hareket kolaylığı ve rahatlatıcı ısınma sağlar. Su ve rüzgar geçirmeyen bu kumaşlar rüzgar sörfü elbisesi, dalgıç kıyafeti, balıkçı kıyafeti v.b. alanlarda kullanılır.''

    alıntıdır.

    Benim önceki aracımdada bu malzemeden yapılmıştı koltuklarım.
    Aracımda en memnun olduğum şeylerin başında geliyordu bu kumaş.
    Kısaca özetlersek özeliklerini;

    Kış mevsiminde deri gibi soğuk hissi yaratmıyor
    Deri gibi bakımı zor değil
    Deriden çok daha çabuk ısınıyor.
    Deri gibi zamanla kırışma kesinlikle yapmıyor her daim fit duruyor.
    Yazın terletmiyor
    leke kir ve su tutmuyor.
    Bakımı çok kolay.



    Sn imagoodman
    Bu R Design koltuklarının oturulan ve sırta gelen bölümü sizin bahsettiginiz kumastandir. Ama koltuk yanları, yani boşta kalan bölümler deridir. Büyük ihtimalle yazın terleme yapmadığından, soğuk havalarda deri kadar soğuk olmadıgından bu sekilde kombine edilmiş. Henüz kullanmadığım icin bisey diyemem. Yalnız daha önce kullandığım S40 aracımda buna benzer kumaş vardı.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar,

    Benim aracım kırmızı renkli ve body kit taktırmıştım.. Görüntü çok güzel..
    Aşağıdaki linkteki metal renkli aynaların body kit ve diğer metal çerçevelerle güzel bir görüntü ortaya çıkaracağını düşünüyorum. Metal aynalı aracı olan arkadaş var mı aramızda acaba ? Fikirlerinizi almak isterim.. Fiyatı 320 TL + KDV + işçilik

    BUARADAKİ LİNK

    Bundan sonra da alacağım aksesuarlar şunlar olacak diye düşünüyorum (yanlarındaki fiyatlar KDV ve işçilik hariçtir) ;

    Cam tutucu 79 TL
    Gözlüklerinizin olası en iyi şekilde saklanması için pratik ve işlevsel gözlük tutucu.

    Spor pedalları 303 TL
    Spor ve şık bir iç aksam oluşturma seçeneği.

    Koku giderici 14 TL
    yolcu bölmesindeki kötü kokuları gidermek için kullanılan bir parfümsüz aktif madde torbacığı içerir.

    Ayrık fiber bez 19 TL
    kimyasal kullanmaya gerek kalmadan yerleşmiş kirleri çıkartan çok küçük fiber gözeneklerden yapılmış özel olarak geliştirilmiş bir yüzeye sahiptir.

    Koruyucu Kumaşlar 78 TL
    Kumaş bakımı için günümüzün katı çevresel ve sağlık gerekliliklerini karşılamak üzere özel olarak geliştirilen çevreye uyarlanmış bir sistem.

    Böcek temizleyici 18 TL
    Cam, boya, krom ve plastik parçalar üzerinde yerleşmiş lekelerin basit bir şekilde temizlenmesi için etkin köpük.




  • para olsada alsak : (
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercan_54_54


    quote:

    Orijinalden alıntı: le saux

    quote:

    Orijinalden alıntı: onrakmn

    quote:

    Orijinalden alıntı: le saux
    Park sensörünün yıkama kovasına düşmesi bombaymış :)

    Allah'a şükür bugüne kadar sensör menşeyli ciddi bir sorunumuz olmadı. Umarım olmaz da...

    Benim almak için araştırdığım 4-5 kalem aksesuar var. Bunlar:

    - Homelink
    - Güneş Gözlüğü tutucu
    - Lastik Basınç aparatı
    - Navigasyon

    Bunların tamamının fiyatı malesef yurtdışında yarı yarıya. Homelink belki elektroniğe girer, vergi vs diyeceğim ama Güneş Gözlüğü tutucu gibi plastik basit bir aparatın bu kadar etmemesi, bu derece fark olmaması lazım diye düşünüyorum.

    Daha makul fiyatlar ile hem Volvo nun hem de bayilerinin daha iyi ve yüksek rakamlarda satış yapacağına, buna mukabil daha düzgün stock run date yakalayacaklarına ve daha mutlu bir kullanıcı kitlesine sahip olacaklarına inanıyorum.

    Homelink için muhtelif linkler var, bir tanesihttp://www.volvopartswebstore.com/products/Volvo/S60/Sun-visor--left/1186227/39803204.html. Ayrıca montaj manueli de var ki, IKEA dan kutuda alıp yapmaktan farksız görünüyor...


    Selamlar


    homelink için sadece sürücü tarafı güneş siperliğini değiştiriyormuşsunuz. Eli tornavida tutan biri için 10 dakikalık bir iş bence...
    Ürün de eBay'de 188$ (link)

    Homelink'i bi yurtdışına çıktığımda alıp getirip takarım diye düşünüyorum...

    Yalnız bildiğim kadarı ile bir frekans sıkıntısı var EU ve US araçların Homelinkleri arasında. US homelinklerde frekans 288-399MHZ iken, EU versiyonlarda 400MHZ işlem aralığı.

    Dolayısı ile parça numarasının:

    39803204 Quartz, EUR, NOR
    39803205 Soft Beige, EUR, NOR

    dan bir tanesi olması gerekiyor.

    Sizin Ebay de gördüğünüz eğer 39803207 parça nolu ise frekans menşeyli sıkıntı yaşayabilirsiniz.

    Kardeşimin Kanada orijinli jipindeki Homelink aynı sebepten dolayı görüntüden ileri gidemiyor :(

    Yalnız "Benzer fiyata EU versiyonu da buldum" derseniz, PM inizi beklerim :)

    Selamlar

    Homelink hakkinda bilgi verebilir misiniz acaba?

    Homelink uzmanı değilim ancak almak için araştırdığım dönemde edindiğim bilgileri paylaşıyım.

    Homelink'in en temel kullanım alanı garaj, otopark kapılarını açıp kapatmak. Bunun için hali hazırdaki garaj kumandanızı Homelink üzerindeki 3 tuştan birine programlıyorsunuz( 1 dk dan az 3-5 tuşluk bir işlem). Sonrasında uzaktan kumandalara elveda diyorsunuz. Garaj, anne-babanızın evindeki otopark, iş yeri otoparkı vb uzaktan kumandalı 3 ortamı hafızaya alıp kullanabiliyorsunuz. 3in1 ve şık bir Volvo aksesuarı olarak düşünülebilir.

    Bunların dışında, compatibilitesi var ise alarm sistemi ve bahçe aydınlatmaları ile de kullanılabiliyor bildiğim kadarı ile.

    Homelink IV de(yeni nesil Homelink) tek yönlü değil, çift yönlü trafik olacakmış( ki bence ne kadar gerekli ? tartışılır). Buna göre garaj kapandığında geri bildirim de gelecek ve "kapandı" vs mesajı da yazacak, kayıt edecek vs.

    Bizim ülkemizde müstakil garajlı müstakil ev sayısı az olduğundan çok da fonksiyonel bir özellik olmaz sanırım.

    Fiyatı makul olsa, kumanda cenneti ülkemizde peynir ekmek gibi satabilecek bir aksesuar. Ancak servisten 1305TL fiyat aldım ki yine avrupa ile x2 söz konusu olduğundan değerlendiremiyorum şu anda.

    Araba da motor, ötv vs kaynaklı farkları artık kabulleniyoruz ancak aksesuarda gerçekten anlamakta zorluk çekiyorum.

    Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Arkadaşlar,

    Benim aracım kırmızı renkli ve body kit taktırmıştım.. Görüntü çok güzel..
    Aşağıdaki linkteki metal renkli aynaların body kit ve diğer metal çerçevelerle güzel bir görüntü ortaya çıkaracağını düşünüyorum. Metal aynalı aracı olan arkadaş var mı aramızda acaba ? Fikirlerinizi almak isterim.. Fiyatı 320 TL + KDV + işçilik

    BUARADAKİ LİNK

    Bundan sonra da alacağım aksesuarlar şunlar olacak diye düşünüyorum (yanlarındaki fiyatlar KDV ve işçilik hariçtir) ;

    Cam tutucu 79 TL
    Gözlüklerinizin olası en iyi şekilde saklanması için pratik ve işlevsel gözlük tutucu.

    Spor pedalları 303 TL
    Spor ve şık bir iç aksam oluşturma seçeneği.

    Koku giderici 14 TL
    yolcu bölmesindeki kötü kokuları gidermek için kullanılan bir parfümsüz aktif madde torbacığı içerir.

    Ayrık fiber bez 19 TL
    kimyasal kullanmaya gerek kalmadan yerleşmiş kirleri çıkartan çok küçük fiber gözeneklerden yapılmış özel olarak geliştirilmiş bir yüzeye sahiptir.

    Koruyucu Kumaşlar 78 TL
    Kumaş bakımı için günümüzün katı çevresel ve sağlık gerekliliklerini karşılamak üzere özel olarak geliştirilen çevreye uyarlanmış bir sistem.

    Böcek temizleyici 18 TL
    Cam, boya, krom ve plastik parçalar üzerinde yerleşmiş lekelerin basit bir şekilde temizlenmesi için etkin köpük.

    Sn Uğur31
    Teşekkürler bilgilendirme için.
    Aksesuar kampanyası için bugün son gündü.
    Aracı aldığım bayide ön kamera kalmamıştı stokta. Ben de arka park kamerası (2000 tl), Çocuk koltuğu (950 tl) ve kauçuk paspas (210 tl) toplam 2750 anlaştık. Görünürde 410 tl avantaj görünse de aslında dışarıdaki fiyatlarla kıyaslandığında bırak avantajı, en az %50 daha fazla ödediğimi görüyorum. Ama yine de orjinal olsun, Volvo olsun diyoruz.
    Önceki sayfalarda Navigasyon için 4200 tl gibi bir rakamdan bahsedilmişti. Nedeni ise harddisksiz olan ünitenin harddiskli ünite ile değiştirilmesi gerektiği söylenmişti. Bir navigasyon programı için buna gerek var mıydı? Piyasada 1 terabytelık harddisklerin fiyatı 100 liraya düşmüşken 20 gigabytelik bir harddisk standart olarak bu cihazlara yerleştirilseydi olmaz mıydı? Veya bir SD kart yuvası, veya ayrıca bir flashdisk girişi? Galiba şaka olsun diye şöyle bir cümle kullanmıştı bir arkadaşımız. Abi navigasyona gerek yok, telefon ile halederim navigasyonu. Ben gerçekten telefonla halediyorum Navigasyon sorunumu. Iphone yüklediğim 4 dolarlık bir program bugüne kadar bir kez olsun beni yanlış yönlendirmedi. Zaten Önemli olan kullanılan yazılımdır.

    Bir önceki aracım Jeep Patriot için tüm aksesuar ve multimedia sistemlerini ebay comdan çok uygun fiyatlara almıştım. Garanti ile ilgili de hiç bir sıkıntı yaşamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Evet, bej otomatik vites topuzu taktırmıştım. Arabamın iç mekanını çok temiz kullandığım için kirlenme gibi bir sorunla karşılaşmadım. Ancak vites koluna kirli ellerle dokunulabileceği için bej renginin kiri gösterme ihtimali var. Fakat bence bu sorun değil, çünkü nemli mikrofiber bezle ya da deri bakım kitinin temizleyici solüsyonuyla temizlenebilir(kesinlikle bastırmadan ovalamalısınız. Çünkü vites kolu ve direksiyondaki deri, yoğun ve gergin bir deri olduğundan, uzun vadede sıyrılma yapabilir). Bir de bakım kitindeki deri sütünü, vites kolu ve direksiyona da uygulamayı es geçmeyin. Kirlerin daha kolay çıkmasını sağlayacaktır.

    Bunun haricinde vites kolunda, nasıl olduğunu anlamadığım çok ufak bir çizik(sıyrılma) var. Vites kolunu taktırdığım zaman dikkatli incelemediğim için, daha sonra olduğunu kabul ediyorum. Ama size tavsiyem, bej vites kolunu alırsanız, taktırdıktan hemen sonra çiziklere karşı inceleyin. Arabamın içi komple bej renginde olduğu için, simsiyah bir vites kolu gözüme çok kötü görünüyordu. Bej vites kolunu taktırdığım için çok memnunum. Kenarlarının alüminyum olması da, aracın iç mekanıyla ayrıca uyum sağlıyor(eski vites kolunun kenarları alüminyum değil, siyahtı). Arabanızın içi bej ise, bu vites kolunu gönül rahatlığıyla almanızı tavsiye ederim(aydınlatmalı, yeni otomatik vites kolundan çok daha klas olması da cabası):

    Saygılar

    Sayın Kurzweil

    İzlenimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.Aracımın koltukları bej renkte ve Urbane Ahşap kaplama mevcut.Sizinde belirttiğiniz açılardan baktığımda araca yakışacağını düşünüyorum.Gerçektende siyah vites kolu başka bir araçtan getirilip takılmış gibi duruyor .(kendi aracımdaki renk kombinasyonuna göre söylüyorum) Özellikle bej renkli vites kolunun kenarındaki krom detay oldukça hoş.Temizliği benim için sorun olurdu ancak deri temizleme kiti bende mevcut.Düzenli olarak tavsiye ettiğiniz şekillerde ürünü uygularsam sanırım bir sorunla karşılaşmam.Bir süre daha mevcut olanın yıpranmasını bekleyip bej olandan bir almak lazım o zaman.

    Saygılar,sevgiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolbert -- 29 Aralık 2012; 0:20:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Evet, bej otomatik vites topuzu taktırmıştım. Arabamın iç mekanını çok temiz kullandığım için kirlenme gibi bir sorunla karşılaşmadım. Ancak vites koluna kirli ellerle dokunulabileceği için bej renginin kiri gösterme ihtimali var. Fakat bence bu sorun değil, çünkü nemli mikrofiber bezle ya da deri bakım kitinin temizleyici solüsyonuyla temizlenebilir(kesinlikle bastırmadan ovalamalısınız. Çünkü vites kolu ve direksiyondaki deri, yoğun ve gergin bir deri olduğundan, uzun vadede sıyrılma yapabilir). Bir de bakım kitindeki deri sütünü, vites kolu ve direksiyona da uygulamayı es geçmeyin. Kirlerin daha kolay çıkmasını sağlayacaktır.

    Bunun haricinde vites kolunda, nasıl olduğunu anlamadığım çok ufak bir çizik(sıyrılma) var. Vites kolunu taktırdığım zaman dikkatli incelemediğim için, daha sonra olduğunu kabul ediyorum. Ama size tavsiyem, bej vites kolunu alırsanız, taktırdıktan hemen sonra çiziklere karşı inceleyin. Arabamın içi komple bej renginde olduğu için, simsiyah bir vites kolu gözüme çok kötü görünüyordu. Bej vites kolunu taktırdığım için çok memnunum. Kenarlarının alüminyum olması da, aracın iç mekanıyla ayrıca uyum sağlıyor(eski vites kolunun kenarları alüminyum değil, siyahtı). Arabanızın içi bej ise, bu vites kolunu gönül rahatlığıyla almanızı tavsiye ederim(aydınlatmalı, yeni otomatik vites kolundan çok daha klas olması da cabası):

    Saygılar

    Sayın Kurzweil

    İzlenimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.Aracımın koltukları bej renkte ve Urbane Ahşap kaplama mevcut.Sizinde belirttiğiniz açılardan baktığımda araca yakışacağını düşünüyorum.Gerçektende siyah vites kolu başka bir araçtan getirilip takılmış gibi duruyor .(kendi aracımdaki renk kombinasyonuna göre söylüyorum) Özellikle bej renkli vites kolunun kenarındaki krom detay oldukça hoş.Temizliği benim için sorun olurdu ancak deri temizleme kiti bende mevcut.Düzenli olarak tavsiye ettiğiniz şekillerde ürünü uygularsam sanırım bir sorunla karşılaşmam.Bir süre daha mevcut olanın yıpranmasını bekleyip bej olandan bir almak lazım o zaman.

    Saygılar,sevgiler

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar kışlık lastik alma aşamasındayım, Ankaraya henüz kış geldimi ama gelince çok fena oluyor
    Lastik konusunu araştırınca epey birşeyler öğrendim, forum sağolsun
    http://forum.donanimhaber.com/m_64226732/tm.htm
    Yazlık lastiklerin aksine kışlık lastiklerde taban genişliği azaldıkça performansın arttığı ve fren mesafesinin azaldığını öğrendim. O zaman bizim Njord 17" jant için 235 45 17 yerine 215 50 17 kışlık lastik almak daha mantıklı geldi. Araştırıp bu ebat lastik alan var mı merak ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gargicim

    Arkadaşlar kışlık lastik alma aşamasındayım, Ankaraya henüz kış geldimi ama gelince çok fena oluyor
    Lastik konusunu araştırınca epey birşeyler öğrendim, forum sağolsun
    http://forum.donanimhaber.com/m_64226732/tm.htm
    Yazlık lastiklerin aksine kışlık lastiklerde taban genişliği azaldıkça performansın arttığı ve fren mesafesinin azaldığını öğrendim. O zaman bizim Njord 17" jant için 235 45 17 yerine 215 50 17 kışlık lastik almak daha mantıklı geldi. Araştırıp bu ebat lastik alan var mı merak ettim.

    Alıntıları Göster
    otostart.com. bu aralar bir reklam ve indirim kampanyasında, incelemeni öneririm.

    marka ve ebatlar uyuyorsa bakmanda yarar var düşüncesindeyim.

    kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gargicim

    Arkadaşlar kışlık lastik alma aşamasındayım, Ankaraya henüz kış geldimi ama gelince çok fena oluyor
    Lastik konusunu araştırınca epey birşeyler öğrendim, forum sağolsun
    http://forum.donanimhaber.com/m_64226732/tm.htm
    Yazlık lastiklerin aksine kışlık lastiklerde taban genişliği azaldıkça performansın arttığı ve fren mesafesinin azaldığını öğrendim. O zaman bizim Njord 17" jant için 235 45 17 yerine 215 50 17 kışlık lastik almak daha mantıklı geldi. Araştırıp bu ebat lastik alan var mı merak ettim.

    njord'ın ebatlarını 215-50-17 sanarken araştırmıştım ben bu linkteki good year ug8 performance bana uygun gibi gelmişti

    ama sonra gercek ebadını öğrenince hüsrana uğradım tabi, daha 465TL altına alınır bir lastik görmedim.

    ebat değiştirme konusunda da, benim kendi tercihim kendi ebadı neyse onu takmak, eminim bi hesabını kitabını yapmışlardır, ama dediğim gibi tamamen kendi görüşüm bu.

    235-45-17'de ise ben tercihlerimi ikiye indirdim şu an
    ya hepsiburadadan, nokian wr3 a3 alacağım ya da otostart.com'dan good year ug8p
    ikisi de 465tl




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onrakmn

    quote:

    Orijinalden alıntı: gargicim

    Arkadaşlar kışlık lastik alma aşamasındayım, Ankaraya henüz kış geldimi ama gelince çok fena oluyor
    Lastik konusunu araştırınca epey birşeyler öğrendim, forum sağolsun
    http://forum.donanimhaber.com/m_64226732/tm.htm
    Yazlık lastiklerin aksine kışlık lastiklerde taban genişliği azaldıkça performansın arttığı ve fren mesafesinin azaldığını öğrendim. O zaman bizim Njord 17" jant için 235 45 17 yerine 215 50 17 kışlık lastik almak daha mantıklı geldi. Araştırıp bu ebat lastik alan var mı merak ettim.

    njord'ın ebatlarını 215-50-17 sanarken araştırmıştım ben bu linkteki good year ug8 performance bana uygun gibi gelmişti

    ama sonra gercek ebadını öğrenince hüsrana uğradım tabi, daha 465TL altına alınır bir lastik görmedim.

    ebat değiştirme konusunda da, benim kendi tercihim kendi ebadı neyse onu takmak, eminim bi hesabını kitabını yapmışlardır, ama dediğim gibi tamamen kendi görüşüm bu.

    235-45-17'de ise ben tercihlerimi ikiye indirdim şu an
    ya hepsiburadadan, nokian wr3 a3 alacağım ya da otostart.com'dan good year ug8p
    ikisi de 465tl

    Alıntıları Göster
    Cevaplar için teşekkürler, eylül ayında da benzer bir başlık açılmış ve Njord a 235 45 17 önerilmiş sadece. hiç aklımda yokken 4 lastiğe 2 bin lira ayırmak şimdi biraz zor olacak ya, bakalım. bu arada eve gelirken uğradığım lastikcim Marshal önerdi 235 45 17 peşin 1020tl, 5 taksit 1080tl. Kullanıcı yorumlarını bulmaya çalışıyorum Marshal lastikleri için netten bakalım nasılmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gargicim -- 29 Aralık 2012; 20:51:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gargicim

    Cevaplar için teşekkürler, eylül ayında da benzer bir başlık açılmış ve Njord a 235 45 17 önerilmiş sadece. hiç aklımda yokken 4 lastiğe 2 bin lira ayırmak şimdi biraz zor olacak ya, bakalım. bu arada eve gelirken uğradığım lastikcim Marshal önerdi 235 45 17 peşin 1020tl, 5 taksit 1080tl. Kullanıcı yorumlarını bulmaya çalışıyorum Marshal lastikleri için netten bakalım nasılmış.

    3.sınıf bir lastik markası.
    Paranıza yazık olur. Bıraz daha fazla verin kafanız rahat olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gargicim

    Cevaplar için teşekkürler, eylül ayında da benzer bir başlık açılmış ve Njord a 235 45 17 önerilmiş sadece. hiç aklımda yokken 4 lastiğe 2 bin lira ayırmak şimdi biraz zor olacak ya, bakalım. bu arada eve gelirken uğradığım lastikcim Marshal önerdi 235 45 17 peşin 1020tl, 5 taksit 1080tl. Kullanıcı yorumlarını bulmaya çalışıyorum Marshal lastikleri için netten bakalım nasılmış.

    5 sene önce falandı, arabayı satmayı düşünüyorum ama lastik de almam lazım böyle bir durumda, nasıl olsa en fazla bineceğim 6 ay, ilk 6 ay her lastik iyidir diyerek gittim lastikçiye, en en en ucuz lastiği verin dedim, onlar da marshall matrac vermişlerdi, neredeyse michelin'in 1/3'i gibi bir rakama...

    1-2 ay sonra ön lastiklerden birinde, yanağında yazıların falan yazılı olduğu ince dış katmandan bir karışlık bir parça kopmuştu lastikten...

    işlevsel değil görsel bir arızaydı ama yine de hoş değil, binek arabanın kaplamasının atması, bunun bir kamyoncu derdi olması lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onrakmn

    quote:

    Orijinalden alıntı: gargicim

    Cevaplar için teşekkürler, eylül ayında da benzer bir başlık açılmış ve Njord a 235 45 17 önerilmiş sadece. hiç aklımda yokken 4 lastiğe 2 bin lira ayırmak şimdi biraz zor olacak ya, bakalım. bu arada eve gelirken uğradığım lastikcim Marshal önerdi 235 45 17 peşin 1020tl, 5 taksit 1080tl. Kullanıcı yorumlarını bulmaya çalışıyorum Marshal lastikleri için netten bakalım nasılmış.

    5 sene önce falandı, arabayı satmayı düşünüyorum ama lastik de almam lazım böyle bir durumda, nasıl olsa en fazla bineceğim 6 ay, ilk 6 ay her lastik iyidir diyerek gittim lastikçiye, en en en ucuz lastiği verin dedim, onlar da marshall matrac vermişlerdi, neredeyse michelin'in 1/3'i gibi bir rakama...

    1-2 ay sonra ön lastiklerden birinde, yanağında yazıların falan yazılı olduğu ince dış katmandan bir karışlık bir parça kopmuştu lastikten...

    işlevsel değil görsel bir arızaydı ama yine de hoş değil, binek arabanın kaplamasının atması, bunun bir kamyoncu derdi olması lazım

    Alıntıları Göster
    Tamamdır Marshal dan vazgeçildi
    Hepsiburada da Nokian 235 45 R 17 97 H XL Nokian WR A3 Kış Lastiği 12 taksit 418 tl, fiyat uygun gibi geldi. Yarın lastikcimdende fiyat alayım lastik işinide tamamlayalım




  • 225 50 17 ebadında Lassa snoways taktırdım Njordlara, tanesi 375 TL'den. Snowaysi daha önceki arabamda da kullanmıştım, gerçi onun ebadı farklıydı ama çok memnun kalmıştım. Bunu henüz karda deneme şansım olmadı ama genel olarak şimdilik memnunum, yol tutuşu başarılı gerçekten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sully975

    225 50 17 ebadında Lassa snoways taktırdım Njordlara, tanesi 375 TL'den. Snowaysi daha önceki arabamda da kullanmıştım, gerçi onun ebadı farklıydı ama çok memnun kalmıştım. Bunu henüz karda deneme şansım olmadı ama genel olarak şimdilik memnunum, yol tutuşu başarılı gerçekten.
    Pirelli Sottozero taktırdım. Njord için 225/50/17 bulabildim sadece. Henüz karda test etmedim ama şimdilik sessiz olduğunu düşünüyorum.
  • 235/45/17icin Toyo marka takdirdim. 260 TL tanesi. Gayet memnumum simdilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercantur

    235/45/17icin Toyo marka takdirdim. 260 TL tanesi. Gayet memnumum simdilik.

    Japon menşeili bir lastik.
    Geçmiş dönemde kullanıp çok memnun kalmıştım ama ben yazlık t1r modelini kullanmıştım.
    Sakız gibi yapışıyordu yola.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün Auto motor Sport'un Ocak sayısında okudum, Haziran 2013'de s60ların makyajlanacağı yazıyor. Ne çabuk eskidi arabalarımız yahu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sully975

    Bugün Auto motor Sport'un Ocak sayısında okudum, Haziran 2013'de s60ların makyajlanacağı yazıyor. Ne çabuk eskidi arabalarımız yahu
    İnanmıyorum. cidden makyajlanır mı??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sully975

    Bugün Auto motor Sport'un Ocak sayısında okudum, Haziran 2013'de s60ların makyajlanacağı yazıyor. Ne çabuk eskidi arabalarımız yahu

    Eskimekten değil bmw 3 serisi açık ara önde gidiyor.

    mercedes c ve audi a4 ün de kasa değiştirme zamanı geldi.

    s60 ı pzarda canlı tutmak istiyorlar. eski politika yerine bu uygulanıcak artık.

    9-10 sene aynı kasa volvolar yerine piyasa şartlarına uygun rekabetçi max 6-7 yıllık kasalar olacak.

    ayrıca volvonun yeni motor ve platform tasarımı bitmek üzere.

    büyük atılım geliyor.2014 itibari ile.
  • 
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.