Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (187. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir (7 Mobil) - 4 Masaüstü7 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.465.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 185186187188189
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sayın tolbert,
    Demek sizin aracınız da bu şekilde teslim edildi. Belki bizim arabalarımız için, dediğiniz gibi yapacak bir şey yok. Fakat bu yapılanı kendimize saklamayıp dillendirirsek, umarım bu katliama birileri "DUR" der, ve artık yeni araç alacak olanlar bu faciayla karşılaşmazlar.

    Alıntıları Göster
    Sayın toledox,
    Kendinizi salmayın. Arabanızın durumu ne kadar kötü olursa olsun, gereken titizliği gösterin. İnanın bunun karşılığını alırsınız. Sonuç olarak arabanız size hizmet ediyor. Gerçekten de sakınan göze çöp batıyor. Fakat benim durumumda, gözümü sakınmaya bile fırsatım olmadan çöp yığını girdi.

    Ben arabamın bu hale gelmesinin maliyetle ilgili olmadığını sanıyorum. Belki bayi yetkilisi durumdan haberdar bile değildir. Elemanının işini iyi yaptığını sanıyordur. Birisi geri dönüş yapmadığı sürece de durumdan haberi dahi olmayabilir. Bayi yetkilisi bu kötü uygulamadan haberdar olmasa bile, bana göre hem kendisi hem de bu işi yapan elemanı suçludur. Bayi yetkilisinin suçu, müşterisinin iznini almadan bu çapta bir boya bakımını yaptırması ve olağan görmesidir. İkinci suçu ise bu bakımı, işinin ehli olmayan birisine yaptırmasıdır.

    Polisaj makinesi kullanmak gerçekten zor iştir. Öyle "cilayı sür motoru çalıştır" meselesi değil yani. Hangi ürünün, hangi devirde, hangi kuvvetle ve hangi başlık kullanılarak uygulanması gerektiğini bilip, yeterince tecrübe sahibi olunmalıdır. Makine yanlış açıda tutulduğu vakit mesela, başlar boyayı çizmeye. Fazla ürün kullanımı bile çizer boyayı. Şimdi böyle hassas bir aleti, öyle herhangi birisinin eline verip de, sıfır arabaları bu kişiye emanet edemezsin.

    En kötüsü de, bu işlemin TAMAMEN boşu boşuna yapılmış olması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 16 Haziran 2012; 20:34:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sayın toledox,
    Kendinizi salmayın. Arabanızın durumu ne kadar kötü olursa olsun, gereken titizliği gösterin. İnanın bunun karşılığını alırsınız. Sonuç olarak arabanız size hizmet ediyor. Gerçekten de sakınan göze çöp batıyor. Fakat benim durumumda, gözümü sakınmaya bile fırsatım olmadan çöp yığını girdi.

    Ben arabamın bu hale gelmesinin maliyetle ilgili olmadığını sanıyorum. Belki bayi yetkilisi durumdan haberdar bile değildir. Elemanının işini iyi yaptığını sanıyordur. Birisi geri dönüş yapmadığı sürece de durumdan haberi dahi olmayabilir. Bayi yetkilisi bu kötü uygulamadan haberdar olmasa bile, bana göre hem kendisi hem de bu işi yapan elemanı suçludur. Bayi yetkilisinin suçu, müşterisinin iznini almadan bu çapta bir boya bakımını yaptırması ve olağan görmesidir. İkinci suçu ise bu bakımı, işinin ehli olmayan birisine yaptırmasıdır.

    Polisaj makinesi kullanmak gerçekten zor iştir. Öyle "cilayı sür motoru çalıştır" meselesi değil yani. Hangi ürünün, hangi devirde, hangi kuvvetle ve hangi başlık kullanılarak uygulanması gerektiğini bilip, yeterince tecrübe sahibi olunmalıdır. Makine yanlış açıda tutulduğu vakit mesela, başlar boyayı çizmeye. Fazla ürün kullanımı bile çizer boyayı. Şimdi böyle hassas bir aleti, öyle herhangi birisinin eline verip de, sıfır arabaları bu kişiye emanet edemezsin.

    En kötüsü de, bu işlemin TAMAMEN boşu boşuna yapılmış olması.

    Sn. kurzweil haklısnız ancak ben artık dış görünüşe kafamı yormuyorum. Zaten yollarımız berbat taşlar sıçrıyor kaportayı mahvediyor. Bizim xc60ta 7 tane küçük taş izi oluştu bir yolculuk sonrasında. Arabayı yıkıyorum park ediyorum hiç kullanmıyorum ama 2 gün sonra tekrar yıkamamı gerektirecek kadar toz oluyor. Belki yaşadığımız yerle ilgili ama ülke şartları zaten araçlarımıza gözümüz gibi bakmamıza engel. Birde bilinçsiz uygulamalar eklenince durum vahim oluyor. Siyah renk gerçekten zor hem çabuk kirleniyor hemde çizikleri çok belli ediyor.

    Araçalrın teslim edilirken ki yapılan uygulamaların daha sağlıklı yapılabilmesi konusundakiş görüşlerinize katılıyorum. Bunun için gerekli önlemler alınmalı ancak bunlar sanırım bayilerin ellerinde olan bir durum. MÜşteriye şirin gözükmek ve biraz daha fazla kar edebilmek adına yapılan işlemler bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sayın toledox,
    Kendinizi salmayın. Arabanızın durumu ne kadar kötü olursa olsun, gereken titizliği gösterin. İnanın bunun karşılığını alırsınız. Sonuç olarak arabanız size hizmet ediyor. Gerçekten de sakınan göze çöp batıyor. Fakat benim durumumda, gözümü sakınmaya bile fırsatım olmadan çöp yığını girdi.

    Ben arabamın bu hale gelmesinin maliyetle ilgili olmadığını sanıyorum. Belki bayi yetkilisi durumdan haberdar bile değildir. Elemanının işini iyi yaptığını sanıyordur. Birisi geri dönüş yapmadığı sürece de durumdan haberi dahi olmayabilir. Bayi yetkilisi bu kötü uygulamadan haberdar olmasa bile, bana göre hem kendisi hem de bu işi yapan elemanı suçludur. Bayi yetkilisinin suçu, müşterisinin iznini almadan bu çapta bir boya bakımını yaptırması ve olağan görmesidir. İkinci suçu ise bu bakımı, işinin ehli olmayan birisine yaptırmasıdır.

    Polisaj makinesi kullanmak gerçekten zor iştir. Öyle "cilayı sür motoru çalıştır" meselesi değil yani. Hangi ürünün, hangi devirde, hangi kuvvetle ve hangi başlık kullanılarak uygulanması gerektiğini bilip, yeterince tecrübe sahibi olunmalıdır. Makine yanlış açıda tutulduğu vakit mesela, başlar boyayı çizmeye. Fazla ürün kullanımı bile çizer boyayı. Şimdi böyle hassas bir aleti, öyle herhangi birisinin eline verip de, sıfır arabaları bu kişiye emanet edemezsin.

    En kötüsü de, bu işlemin TAMAMEN boşu boşuna yapılmış olması.

    Sn. kurzweil haklısnız ancak ben artık dış görünüşe kafamı yormuyorum. Zaten yollarımız berbat taşlar sıçrıyor kaportayı mahvediyor. Bizim xc60ta 7 tane küçük taş izi oluştu bir yolculuk sonrasında. Arabayı yıkıyorum park ediyorum hiç kullanmıyorum ama 2 gün sonra tekrar yıkamamı gerektirecek kadar toz oluyor. Belki yaşadığımız yerle ilgili ama ülke şartları zaten araçlarımıza gözümüz gibi bakmamıza engel. Birde bilinçsiz uygulamalar eklenince durum vahim oluyor. Siyah renk gerçekten zor hem çabuk kirleniyor hemde çizikleri çok belli ediyor.

    Araçalrın teslim edilirken ki yapılan uygulamaların daha sağlıklı yapılabilmesi konusundakiş görüşlerinize katılıyorum. Bunun için gerekli önlemler alınmalı ancak bunlar sanırım bayilerin ellerinde olan bir durum. MÜşteriye şirin gözükmek ve biraz daha fazla kar edebilmek adına yapılan işlemler bunlar.

    Alıntıları Göster
    Sn. toledox,
    Sizin de hakkınız var. "Memleket toz toprak pislik içerisindeyken bunca titizlenmenin anlamı kalmıyor" diyorsunuz. Ama ne olursa olsun başka türlüsünü yapamam ki. Arabamın boyası belki de daha ne darbeler alacak ve yıpranacak. Fakat yine de içim fırçayla yıkamaya, ya da dışarıda yıkatmaya el vermez. Arabamın boyası, elimde olmayan sebeplerden ötürü yıpranırsa pek üzülmem. "olan oldu" derim geçerim. Ancak boyasını yıpratan bizzat ben olursam üzülürüm. En azından elimden gelenin en iyisini yapmış olmak isterim.

    Araçlar teslim edilirken hiçbir uygulama yapılamaz. Bayinin görevi, sadece müşterisine arabasını teslim etmektir. Fazlası değil. Evet, arabamı teslim alırken boyası iyi parlıyordu. Fakat cila gerekli miydi? Boyanın kendi cilası zaten vardı. Bana bir anlık şirin gözüktüler, ama ne pahasına? Buna gerek yoktu ki. Ben zaten memnundum bayiden. Ne diyeyim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 16 Haziran 2012; 22:59:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    @ kurzweil,

    USB'yi hiç düşünmedim, var olduğunu sanıyorum. Araç 20 temmuz teslim, advance modeli. Ben ön hazırlık yapıyorum şimdiden.. Bu arada, USB'de de oynatan formatlar DVD player ile aynı mıdır ?

    @datronix,
    bilgi için teşekkürler. Bende güzel güzel 720p videoları indiriyordum. Hem convert etmem hemde çözünürlük düşürmem lazım demek ki.

    @EfsaneFocus
    Benim siparişi verdiğim tarihte promosyon vardı. Teslim tarihinde bu promosyon bitmiş oluyor. Promosyon fiyatlarından yaparız büyük ihtimalle dediler. Tabii özel görüşmeler v.s. yaparak. Yoksa fiyat farklı olacak normalde. Ama ben de, farklı fiyat olursa almam dedim. Göreceğiz bakalım..

    Hayırlı olsun.
    Bende bayilere onu sormuştum , o zamanın durumuna göre değişir dediler, bende o yüzden ellerindeki yada en yakın zamanda gelecek arabalardan seçtim.


    Sizinki de hayırlı olsun.. Hangi donanımı kaça aldınız ?

    Bu arada, şu metal koruma levhaları çok hoş görünüyor. Bunları ucuza getirmenin bir yolu var mıdır acaba ? Turing firmaları yapmaz mı ki bu işlemi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    @ kurzweil,

    USB'yi hiç düşünmedim, var olduğunu sanıyorum. Araç 20 temmuz teslim, advance modeli. Ben ön hazırlık yapıyorum şimdiden.. Bu arada, USB'de de oynatan formatlar DVD player ile aynı mıdır ?

    @datronix,
    bilgi için teşekkürler. Bende güzel güzel 720p videoları indiriyordum. Hem convert etmem hemde çözünürlük düşürmem lazım demek ki.

    @EfsaneFocus
    Benim siparişi verdiğim tarihte promosyon vardı. Teslim tarihinde bu promosyon bitmiş oluyor. Promosyon fiyatlarından yaparız büyük ihtimalle dediler. Tabii özel görüşmeler v.s. yaparak. Yoksa fiyat farklı olacak normalde. Ama ben de, farklı fiyat olursa almam dedim. Göreceğiz bakalım..

    Hayırlı olsun.
    Bende bayilere onu sormuştum , o zamanın durumuna göre değişir dediler, bende o yüzden ellerindeki yada en yakın zamanda gelecek arabalardan seçtim.


    Sizinki de hayırlı olsun.. Hangi donanımı kaça aldınız ?

    Bu arada, şu metal koruma levhaları çok hoş görünüyor. Bunları ucuza getirmenin bir yolu var mıdır acaba ? Turing firmaları yapmaz mı ki bu işlemi ?

    Alıntıları Göster
    Sensus 3.0 cıktı arkadaslar detaylar ınceleme ıcınwww.volvorun.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skr44

    Sensus 3.0 cıktı arkadaslar detaylar ınceleme ıcınwww.volvorun.com


    Şimdi bekle ki araba 20 bine gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    quote:

    Orijinalden alıntı: skr44

    Sensus 3.0 cıktı arkadaslar detaylar ınceleme ıcınwww.volvorun.com


    Şimdi bekle ki araba 20 bine gelsin.

    Servis gereksinimi olmaksızın ücretsiz yapmaları lazım. Çok bilgim olmadığından yorum yapamayacağım ama; bu hakkınızın olduğunu düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 17 Haziran 2012; 23:16:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    quote:

    Orijinalden alıntı: skr44

    Sensus 3.0 cıktı arkadaslar detaylar ınceleme ıcınwww.volvorun.com


    Şimdi bekle ki araba 20 bine gelsin.

    Servis gereksinimi olmaksızın ücretsiz yapmaları lazım. Çok bilgim olmadığından yorum yapamayacağım ama; bu hakkınızın olduğunu düşünüyorum.


    Daha öncede bu durum konuşulmuştu forumda, aracı bakım için bıraktığımızda ücretsiz olarak yapıyorlarmış.Dediğinizde haklısınız olması gereken söylediğiniz gibi.
    Volvo'nun uyguladığı bir strateji, özel servislere yönelmeyelim diye yapılıyor.
    Yinede bir ara uğrayıp ısrarcı olmaktan zarar gelmez, yoksa yaklaşık 5-6 ay beklemek gerekecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Selam Arkadaşlar,

    Sensus 3.0 ile Servis 2.0 yazılım güncellemelerini karıştırıyorsunuz. Bakımlarda ücretsiz yüklenen Servis 2.0 güncellemesidir. Servis 2.0'da ICM yani Sensus'u kontrol eden ünitenin yazılımı güncellenmiyor.

    Sensus 3.0 ise 2013MY ile birlikte Sensus sisteminde yapılan fonsiyon değişiklikleridir. Bu ilave fonksiyonlara sahip olmak isteyenler halihazırda ücreti mukabilinde temin edebilirler. Sonuçta aracı alırken sensus'u mevcut hali ile görüp beğenerek almış oluyorsunuz. Bu bir arıza giderimi olmadığından yeni fonksiyonlar eklendi diye tüm araçları geri çağırıp yüklemenin de yasal bir zorunluluğu yoktur. Garanti dahilinde (2 yıl Fabrika garantisi, 3. yıl uzatımış garanti dahilinde değil) olan araçlara bir tüyo vereyim. Sensus sisteminde bir arıza var ise ve ICM güncellemesi yapılacak ise, otomatik olarak yeni sistem yükleniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Selam Arkadaşlar,

    Sensus 3.0 ile Servis 2.0 yazılım güncellemelerini karıştırıyorsunuz. Bakımlarda ücretsiz yüklenen Servis 2.0 güncellemesidir. Servis 2.0'da ICM yani Sensus'u kontrol eden ünitenin yazılımı güncellenmiyor.

    Sensus 3.0 ise 2013MY ile birlikte Sensus sisteminde yapılan fonsiyon değişiklikleridir. Bu ilave fonksiyonlara sahip olmak isteyenler halihazırda ücreti mukabilinde temin edebilirler. Sonuçta aracı alırken sensus'u mevcut hali ile görüp beğenerek almış oluyorsunuz. Bu bir arıza giderimi olmadığından yeni fonksiyonlar eklendi diye tüm araçları geri çağırıp yüklemenin de yasal bir zorunluluğu yoktur. Garanti dahilinde (2 yıl Fabrika garantisi, 3. yıl uzatımış garanti dahilinde değil) olan araçlara bir tüyo vereyim. Sensus sisteminde bir arıza var ise ve ICM güncellemesi yapılacak ise, otomatik olarak yeni sistem yükleniyor.

    Alıntıları Göster
    Sayın ssozen11,
    Arabamın boyasının başına gelenlerden sanırım haberdarsınız. Arabamın boyasının, daha bana teslim edilmeden, eskitilmiş olmasına ne kadar üzüldüğümü anlatamam. Bu şikayetimin yerine ulaştığını bilmek beni çok sevindirir. Tek isteğim, Volvo bayilerinde böyle olumsuzlukların bir daha yaşanmamasıdır. Saygılarımla.




  • Mesajınızı aldım sn. Kurzweil. Gereken yapılacaktır , uyarınız icin teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Mesajınızı aldım sn. Kurzweil. Gereken yapılacaktır , uyarınız icin teşekkür ederim.
    Ben aslında araç teslim edilmeden önce çok iyi bir şekilde kontrolden geçirilmesinin gerektiğini düşünüyorum.

    Araçların kapılarının ayarları kontrol edilmeli (bizim s60 ve xc60 ikisinde de ayarsız kapılar olduğundan servis ziyareti kaçınılmaz oldu)
    Silecek suyu vs. kontrol edilmeli (s60 da silecek suyu sıfırdı eve gelince ben doldurdum)
    Torpido kapağı da kontrol edilmeli (xc60'ınki kendiliğinden ufak bir sarsıntıda açılıyor)
    Araçlar parlatılacağına gerçekten temizlenmeli (camlar içeriden silinmeden kirli bir şekilde araçlar teslim edilmişti, hala xc60'ta aracın ön camı buharlanınca 8 sayısı camlarda beliriyor sürekli silmeme rağmen azaldı ama geçmedi)

    Bunlar belki ufak şeyler ama yeni aracın servise gitmesine sebep oluyor ve biraz can sıkıcı oluyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Selam Arkadaşlar,

    Sensus 3.0 ile Servis 2.0 yazılım güncellemelerini karıştırıyorsunuz. Bakımlarda ücretsiz yüklenen Servis 2.0 güncellemesidir. Servis 2.0'da ICM yani Sensus'u kontrol eden ünitenin yazılımı güncellenmiyor.

    Sensus 3.0 ise 2013MY ile birlikte Sensus sisteminde yapılan fonsiyon değişiklikleridir. Bu ilave fonksiyonlara sahip olmak isteyenler halihazırda ücreti mukabilinde temin edebilirler. Sonuçta aracı alırken sensus'u mevcut hali ile görüp beğenerek almış oluyorsunuz. Bu bir arıza giderimi olmadığından yeni fonksiyonlar eklendi diye tüm araçları geri çağırıp yüklemenin de yasal bir zorunluluğu yoktur. Garanti dahilinde (2 yıl Fabrika garantisi, 3. yıl uzatımış garanti dahilinde değil) olan araçlara bir tüyo vereyim. Sensus sisteminde bir arıza var ise ve ICM güncellemesi yapılacak ise, otomatik olarak yeni sistem yükleniyor.



    Sayın Sabri Bey,

    Bugün itibariyle teslim edilen yeni araçlarda 3.0'ın yüklenmiş olarak teslim edilmesi gerekiyor değil mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Selam Arkadaşlar,

    Sensus 3.0 ile Servis 2.0 yazılım güncellemelerini karıştırıyorsunuz. Bakımlarda ücretsiz yüklenen Servis 2.0 güncellemesidir. Servis 2.0'da ICM yani Sensus'u kontrol eden ünitenin yazılımı güncellenmiyor.

    Sensus 3.0 ise 2013MY ile birlikte Sensus sisteminde yapılan fonsiyon değişiklikleridir. Bu ilave fonksiyonlara sahip olmak isteyenler halihazırda ücreti mukabilinde temin edebilirler. Sonuçta aracı alırken sensus'u mevcut hali ile görüp beğenerek almış oluyorsunuz. Bu bir arıza giderimi olmadığından yeni fonksiyonlar eklendi diye tüm araçları geri çağırıp yüklemenin de yasal bir zorunluluğu yoktur. Garanti dahilinde (2 yıl Fabrika garantisi, 3. yıl uzatımış garanti dahilinde değil) olan araçlara bir tüyo vereyim. Sensus sisteminde bir arıza var ise ve ICM güncellemesi yapılacak ise, otomatik olarak yeni sistem yükleniyor.



    Sayın Sabri Bey,

    Bugün itibariyle teslim edilen yeni araçlarda 3.0'ın yüklenmiş olarak teslim edilmesi gerekiyor değil mi ?

    Alıntıları Göster
    Selam,

    şu anda 2013 MY araç satışa sunulmadığından, teslim edilen araçlar alen bir önceki versiyon Sensus ile teslim edilmektedir.

    Saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Selam Arkadaşlar,

    Sensus 3.0 ile Servis 2.0 yazılım güncellemelerini karıştırıyorsunuz. Bakımlarda ücretsiz yüklenen Servis 2.0 güncellemesidir. Servis 2.0'da ICM yani Sensus'u kontrol eden ünitenin yazılımı güncellenmiyor.

    Sensus 3.0 ise 2013MY ile birlikte Sensus sisteminde yapılan fonsiyon değişiklikleridir. Bu ilave fonksiyonlara sahip olmak isteyenler halihazırda ücreti mukabilinde temin edebilirler. Sonuçta aracı alırken sensus'u mevcut hali ile görüp beğenerek almış oluyorsunuz. Bu bir arıza giderimi olmadığından yeni fonksiyonlar eklendi diye tüm araçları geri çağırıp yüklemenin de yasal bir zorunluluğu yoktur. Garanti dahilinde (2 yıl Fabrika garantisi, 3. yıl uzatımış garanti dahilinde değil) olan araçlara bir tüyo vereyim. Sensus sisteminde bir arıza var ise ve ICM güncellemesi yapılacak ise, otomatik olarak yeni sistem yükleniyor.



    Selamlar,
    Yanlış mı anladım yoksa garanti kapsamındaki aracın sensus güncellemesi için para mı ödemek zorunda kalacağız?
    Avrupa'da ve İngiltere'de yazılım ücretsiz yüklenirken (swedespeed ve volvoforumsa bakabilirsiniz
    www.volvoforums.org.uk
    XC60 New Sensus software V3 - Volvo Owners Club Forum
    http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=154957
    , http://forums.swedespeed.com/showthread.php?174610-Sensus-3.0-(with-photos) ) biz neden para ödüyoruz?
    Bir önceki sensus upgrade (search özelliği ve birkaç yeni özellik ve iyileştirmeler içeriyordu) ücretsiz olarak yapılmıştı. Bu neden yapılmıyor?
    Bu kararı kim veriyor? Volvo global mi? Volvo Türkiye mi? Servislerden sorumlu kişi mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Mesajınızı aldım sn. Kurzweil. Gereken yapılacaktır , uyarınız icin teşekkür ederim.

    Ben teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 19 Haziran 2012; 12:29:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Ben aslında araç teslim edilmeden önce çok iyi bir şekilde kontrolden geçirilmesinin gerektiğini düşünüyorum.

    Araçların kapılarının ayarları kontrol edilmeli (bizim s60 ve xc60 ikisinde de ayarsız kapılar olduğundan servis ziyareti kaçınılmaz oldu)
    Silecek suyu vs. kontrol edilmeli (s60 da silecek suyu sıfırdı eve gelince ben doldurdum)
    Torpido kapağı da kontrol edilmeli (xc60'ınki kendiliğinden ufak bir sarsıntıda açılıyor)
    Araçlar parlatılacağına gerçekten temizlenmeli (camlar içeriden silinmeden kirli bir şekilde araçlar teslim edilmişti, hala xc60'ta aracın ön camı buharlanınca 8 sayısı camlarda beliriyor sürekli silmeme rağmen azaldı ama geçmedi)

    Bunlar belki ufak şeyler ama yeni aracın servise gitmesine sebep oluyor ve biraz can sıkıcı oluyorlar.



    Sn. toledox,
    "Ayarsız kapılar" derken kapıların neresi ayarsızdı? Kapı kolları mı, kapı eşikleri mi? Bu durum nasıl bir sıkıntı yaratıyordu? Torpido kapağı ufak bir sarsıntıda açılıyorsa, bana kilit sistemi arızalı gibi geldi. Kapak ve ya kilit sistemini değiştirmeden sorun halloldu mu?

    Dün arabamın arka camını içten silince önceden cama (galiba fabrikada)yapıştırılmış olan stickerların izleri belirdi(her iki üst tarafta). Kuruyunca belli olmuyorlar. Arka cam olduğu için önemsemedim. Ama ön cam olsaydı dediğiniz gibi buharlaşınca belireceği için çıkarmaya çalışırdım. Sizinki de sticker izi midir? Aslında bu hususta bir tavsiyede bulunabilirim.

    Dün kapı kol, kenar ve kirişlerine bulaşan yağ izlerini, bol sabunlu su ve mikrofiber bez ile çıkarmayı başardım. Sabunun çözücülüğü işe yarıyor. Ön camınız için de aynı yöntemi önerebilirim. Yalnız damlamaması için mirofiber bezi iyi sıkmalısınız. Sonrasında da başka nemli bir bez ile sabun kalıntılarını temizleyebilirsiniz. Sabun, ön camda, diğer kimyasallar gibi kalıntı da bırakmayacağı için, bence doğru bir yöntem. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Ben aslında araç teslim edilmeden önce çok iyi bir şekilde kontrolden geçirilmesinin gerektiğini düşünüyorum.

    Araçların kapılarının ayarları kontrol edilmeli (bizim s60 ve xc60 ikisinde de ayarsız kapılar olduğundan servis ziyareti kaçınılmaz oldu)
    Silecek suyu vs. kontrol edilmeli (s60 da silecek suyu sıfırdı eve gelince ben doldurdum)
    Torpido kapağı da kontrol edilmeli (xc60'ınki kendiliğinden ufak bir sarsıntıda açılıyor)
    Araçlar parlatılacağına gerçekten temizlenmeli (camlar içeriden silinmeden kirli bir şekilde araçlar teslim edilmişti, hala xc60'ta aracın ön camı buharlanınca 8 sayısı camlarda beliriyor sürekli silmeme rağmen azaldı ama geçmedi)

    Bunlar belki ufak şeyler ama yeni aracın servise gitmesine sebep oluyor ve biraz can sıkıcı oluyorlar.



    Sn. toledox,
    "Ayarsız kapılar" derken kapıların neresi ayarsızdı? Kapı kolları mı, kapı eşikleri mi? Bu durum nasıl bir sıkıntı yaratıyordu? Torpido kapağı ufak bir sarsıntıda açılıyorsa, bana kilit sistemi arızalı gibi geldi. Kapak ve ya kilit sistemini değiştirmeden sorun halloldu mu?

    Dün arabamın arka camını içten silince önceden cama (galiba fabrikada)yapıştırılmış olan stickerların izleri belirdi(her iki üst tarafta). Kuruyunca belli olmuyorlar. Arka cam olduğu için önemsemedim. Ama ön cam olsaydı dediğiniz gibi buharlaşınca belireceği için çıkarmaya çalışırdım. Sizinki de sticker izi midir? Aslında bu hususta bir tavsiyede bulunabilirim.

    Dün kapı kol, kenar ve kirişlerine bulaşan yağ izlerini, bol sabunlu su ve mikrofiber bez ile çıkarmayı başardım. Sabunun çözücülüğü işe yarıyor. Ön camınız için de aynı yöntemi önerebilirim. Yalnız damlamaması için mirofiber bezi iyi sıkmalısınız. Sonrasında da başka nemli bir bez ile sabun kalıntılarını temizleyebilirsiniz. Sabun, ön camda, diğer kimyasallar gibi kalıntı da bırakmayacağı için, bence doğru bir yöntem. Saygılar.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar yazılım guncellemesıne neden para verıyosunuz araclar garantılı 3.0 turkıyeye geldımı bılmem bızım forumda hollanda dan bır turk arkadasımız var onun aracına guncelleme yapılmıs sorularınızı ona sormanız daha yerlı olur.
    yazılım guncelleme ısıne gelınce ben 2.0 dan memnun degılım takılmalar var sarkıları atlıyor kendı kendıne kapanıyor vs vs sıkayetlerde bulunun varsa en ust versıyonunu zaten yuklemek zorunda.

    Daha fazla bu baslık altından bılgılendırme yapmıyacam msjları okuması bulması cok zor oluyor kusura bakmayın. yenı arac alan yada bılgı arayan arkadaslar ıcın 50 60 sayfayı tek tek okumanın ne zor oldugunu ben aracımı almadan once gordum. forumda muhabbet 4 5 kısının arasında donuyor zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skr44

    arkadaslar yazılım guncellemesıne neden para verıyosunuz araclar garantılı 3.0 turkıyeye geldımı bılmem bızım forumda hollanda dan bır turk arkadasımız var onun aracına guncelleme yapılmıs sorularınızı ona sormanız daha yerlı olur.
    yazılım guncelleme ısıne gelınce ben 2.0 dan memnun degılım takılmalar var sarkıları atlıyor kendı kendıne kapanıyor vs vs sıkayetlerde bulunun varsa en ust versıyonunu zaten yuklemek zorunda.

    Daha fazla bu baslık altından bılgılendırme yapmıyacam msjları okuması bulması cok zor oluyor kusura bakmayın. yenı arac alan yada bılgı arayan arkadaslar ıcın 50 60 sayfayı tek tek okumanın ne zor oldugunu ben aracımı almadan once gordum. forumda muhabbet 4 5 kısının arasında donuyor zaten.

    Alıntıları Göster
    Merhaba Arkadaşlar.
    Hafta sonu T4 motor V60'ı test ettim. Kullanılan malzeme, işçilik ve motor-powershift uyumunu gerçekten beğendim.
    Bir şey öğrenmek istiyorum. Arka tampon için R-Design difüzör taktırmak istersem, bunun egzoz sisteminde de değişiklik yapmam zorunluluğu getirdiğini öğrendim. Bu doğru mudur? Maliyeti hakkında bilgisi olan var mı?

    Bir de çok beğenmesem de, gri renkli tasarım kitleri için uygun fiyat bulabileceğimiz bir yer var mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Ben aslında araç teslim edilmeden önce çok iyi bir şekilde kontrolden geçirilmesinin gerektiğini düşünüyorum.

    Araçların kapılarının ayarları kontrol edilmeli (bizim s60 ve xc60 ikisinde de ayarsız kapılar olduğundan servis ziyareti kaçınılmaz oldu)
    Silecek suyu vs. kontrol edilmeli (s60 da silecek suyu sıfırdı eve gelince ben doldurdum)
    Torpido kapağı da kontrol edilmeli (xc60'ınki kendiliğinden ufak bir sarsıntıda açılıyor)
    Araçlar parlatılacağına gerçekten temizlenmeli (camlar içeriden silinmeden kirli bir şekilde araçlar teslim edilmişti, hala xc60'ta aracın ön camı buharlanınca 8 sayısı camlarda beliriyor sürekli silmeme rağmen azaldı ama geçmedi)

    Bunlar belki ufak şeyler ama yeni aracın servise gitmesine sebep oluyor ve biraz can sıkıcı oluyorlar.



    Sn. toledox,
    "Ayarsız kapılar" derken kapıların neresi ayarsızdı? Kapı kolları mı, kapı eşikleri mi? Bu durum nasıl bir sıkıntı yaratıyordu? Torpido kapağı ufak bir sarsıntıda açılıyorsa, bana kilit sistemi arızalı gibi geldi. Kapak ve ya kilit sistemini değiştirmeden sorun halloldu mu?

    Dün arabamın arka camını içten silince önceden cama (galiba fabrikada)yapıştırılmış olan stickerların izleri belirdi(her iki üst tarafta). Kuruyunca belli olmuyorlar. Arka cam olduğu için önemsemedim. Ama ön cam olsaydı dediğiniz gibi buharlaşınca belireceği için çıkarmaya çalışırdım. Sizinki de sticker izi midir? Aslında bu hususta bir tavsiyede bulunabilirim.

    Dün kapı kol, kenar ve kirişlerine bulaşan yağ izlerini, bol sabunlu su ve mikrofiber bez ile çıkarmayı başardım. Sabunun çözücülüğü işe yarıyor. Ön camınız için de aynı yöntemi önerebilirim. Yalnız damlamaması için mirofiber bezi iyi sıkmalısınız. Sonrasında da başka nemli bir bez ile sabun kalıntılarını temizleyebilirsiniz. Sabun, ön camda, diğer kimyasallar gibi kalıntı da bırakmayacağı için, bence doğru bir yöntem. Saygılar.

    Sn. Kurzweil

    Ayarsız kapılar derken bizim sol arka kapı diğer kapılardan farklı olarak zor kapanmakta bunu hepsini kapatınca bariz hissedebiliyorsunuz. S60ta'da kapı kollarında sıkıntı vardı servise gidip düzelttirmiştik. Ama xc60 için daha servise gitmedim, açıkçası gitmekte pek istemiyorum. Her servise gidiş malum hem zaman kaybı hemde sıkıntılı bir durum. Torpidonun kilidinde bir problem var büyük ihtimal ancak bakımı beklicem artık. Camlardaki izler dediğiniz gibi sticker izleri ama yatık 8 saysıı ne anlam ifade ediyor anlamış değilim. Aracı temzilediğimde iz falan olmuyor ancak ön cam buharlaşınca ortaya çıkıyor. Geçenlerde iyice sildim henüz cam buharlanmadığından kontrol edemedim ama hala sorun olursa dedğiniz yöntemi denerim.




  • 
Sayfa: önceki 185186187188189
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.