Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (168. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.466.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skr44

    xc baslıgı altından paylasmıstım burdanda paylasmayı uygun gordum dusunenler varsa fıkır verebılır
    plaka ampullerını degıstırdım mavı ampul ve led karsılastırması yaptım sonuc soyle :
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'


    siteden anlatımı ve daha detaylı fotoları gorebılırsınız. iyi forumlar

    Alıntıları Göster
    Sayın Ugur31,
    Umarım fiyatta sorun yaratmazlar da, aracınıza kavuşursunuz. Kampanya bitse dahi bunu yapmaları için bir neden göremiyorum.

    Motor yalıtımı için acele etmemenizi öneririm. Her test sürüşünde olduğu siz de aracı limitlerinde denediniz ve size fazla motor sesi yansıdı. Fakat gerçekte aracınızı bu devirlerde kullanmamanız gerektiğini bilirsiniz. Aracın normal devirleri de, bence motor yalıtımı gerektirmiyor. Rahatsız olursanız sonra da yapılır herhalde yalıtım, değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sayın Ugur31,
    Umarım fiyatta sorun yaratmazlar da, aracınıza kavuşursunuz. Kampanya bitse dahi bunu yapmaları için bir neden göremiyorum.

    Motor yalıtımı için acele etmemenizi öneririm. Her test sürüşünde olduğu siz de aracı limitlerinde denediniz ve size fazla motor sesi yansıdı. Fakat gerçekte aracınızı bu devirlerde kullanmamanız gerektiğini bilirsiniz. Aracın normal devirleri de, bence motor yalıtımı gerektirmiyor. Rahatsız olursanız sonra da yapılır herhalde yalıtım, değil mi?

    Alıntıları Göster
    Sayın GoJohnnyGo,
    Teşekkür ederim. Müzik çaların kapanmamasına, yanlış hatırlamıyorsam, anahtar takılı değilken açınca rastlamıştım. "Kapanacak mı" diye çıktım ve aracı kilitledim. Uzun süre kapanmasını bekledim, kapanmayınca açtım arabayı kendim kapattım müzik çaları. Ama arabayı stop edip, anahtarı alıp, kapıyı açınca normalde müzik sistemi kapanıyor(kapıyı açınca, yani çıkarken).

    Yaşadığınız hadiseden ötürü geçmiş olsun. Maalesef insanımız arabasını, uğraşsan sokamayacağın, şekillere sokmayı çok iyi biliyor. BMW'yi ters döndürmek de ayrı bir marifet ister yani. Saygılar.

    Not: Bu arada incelememe, unuttuğum bazı ayrıntıları ekledim. Sadece Edit'leri okumanız yetecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 17 Mayıs 2012; 0:45:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sayın GoJohnnyGo,
    Teşekkür ederim. Müzik çaların kapanmamasına, yanlış hatırlamıyorsam, anahtar takılı değilken açınca rastlamıştım. "Kapanacak mı" diye çıktım ve aracı kilitledim. Uzun süre kapanmasını bekledim, kapanmayınca açtım arabayı kendim kapattım müzik çaları. Ama arabayı stop edip, anahtarı alıp, kapıyı açınca normalde müzik sistemi kapanıyor(kapıyı açınca, yani çıkarken).

    Yaşadığınız hadiseden ötürü geçmiş olsun. Maalesef insanımız arabasını, uğraşsan sokamayacağın, şekillere sokmayı çok iyi biliyor. BMW'yi ters döndürmek de ayrı bir marifet ister yani. Saygılar.

    Not: Bu arada incelememe, unuttuğum bazı ayrıntıları ekledim. Sadece Edit'leri okumanız yetecektir.

    Alıntıları Göster
    Sevgili Kurzweil,
    Teşekkür ederim yardımınız için, yarın bunu deneyeceğim. Bundan önceki araçta anahtarı çıkardığım gibi cızzt diye bir ses ile beraber aracın elektronik devreleri duruyordu ona alışmış olmaktan anahtarı çıkardıktan sonra kapıyı açmak hiç aklıma gelmemişti.

    Hatta öyle ciddi bir kazadan sonra adamlar gülerek 'bu aracın hayırlısıyla masrafını kaskodan halledelim daha ne kazalar yaparız biz' diyecek zihniyette insanlardı. Araç sanırım 2000 model civarı 3 serisi idi (aracın haşatı çıktığı için ne olduğunu tam anlamak mümkün değil). Kaza muhabbetiyle forumu meşgul etmeyim daha fazla, tekrardan teşekkürler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    Sevgili Kurzweil,
    Teşekkür ederim yardımınız için, yarın bunu deneyeceğim. Bundan önceki araçta anahtarı çıkardığım gibi cızzt diye bir ses ile beraber aracın elektronik devreleri duruyordu ona alışmış olmaktan anahtarı çıkardıktan sonra kapıyı açmak hiç aklıma gelmemişti.

    Hatta öyle ciddi bir kazadan sonra adamlar gülerek 'bu aracın hayırlısıyla masrafını kaskodan halledelim daha ne kazalar yaparız biz' diyecek zihniyette insanlardı. Araç sanırım 2000 model civarı 3 serisi idi (aracın haşatı çıktığı için ne olduğunu tam anlamak mümkün değil). Kaza muhabbetiyle forumu meşgul etmeyim daha fazla, tekrardan teşekkürler :)

    Alıntıları Göster
    sevgılı kurzweıl go johnygo ugur 31

    araclarınız hayırlı olsun alllah sevdıklerınızle keyıf ıcnde bındırmeyı nasıp eder ınsallah

    sn toledox kurzweıl ımagodman heshaıt tolbert ayton senna foruma verdıgınız emek ve bızlerı bılgılendırdıgınız cın hepınıze ayrı ayrı tsk ederım




  • S60 ailesi git gide genisliyor.Yeni arac alanlara bir kez daha hayirli olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    S60 ailesi git gide genisliyor.Yeni arac alanlara bir kez daha hayirli olsun.

    Kesinlikle

    Popüler Konular listedinde bile sıralamaya girmiş bu topic.İnsanlar tabularını yıkıyor yavaş yavaş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pprodigyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    S60 ailesi git gide genisliyor.Yeni arac alanlara bir kez daha hayirli olsun.

    Kesinlikle

    Popüler Konular listedinde bile sıralamaya girmiş bu topic.İnsanlar tabularını yıkıyor yavaş yavaş

    Alıntıları Göster
    Sn GoJohnnyGo,

    Sn. Kurzweil'inde söylemiş olduğu gibi anahtarı çekip alıp aracın kapısını açtığınızda sistem kapanıyor. Gerçi bildiği kadarıyla anahtarı almasanızda sistem yine kapanıyor eğer araçta başka biri var ve o müzik dinlemek istiyor ise siz indikten sonra aracın power düğmesine bir kere basıp marşı ilk kademede açtığında müzik sistemi dedevreye giriyor aynı düğmeye bir daha basınca da marşın ilk kademesi devre dışı oluyor ve müzik sistemi çalışmaya devam ediyor taki kendini korumaya alıp otomatik kapanana kadar.

    Sn. Kurzweil sizin aracınızın sipariş verip mi aldınız yoksa hazırda bulunan bir aracımı onu tam olarak bilemiyorum ama cak vites tıopuzu gerçekten bej hatta ahşap dekorlu olsaymış çok iyi olurmuş. Eğer hazır bir araç aldıysanız bu aracı sipariş eden bayi yetkilisi atlamış bu detayı. Aracınızın direksiyonu ise xc60'taki ahşaplı seçeneği aratmaycak kadar şık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Almanya web sayfasında V40 satışta, resimleri de var. Çok güzel olmuş..

    Alıntıları Göster
    Kurzweil,
    Aracın iç-dış, gece-gündüz fotolarını şuraya bekliyoruz:http://forum.donanimhaber.com/m_20601193/tm.htm

    ...

    Sabri bey,
    Kurzweil yukarıdaki mesajlarının birinde diyor ki, forum beni Volvo ve S60 konusunda öyle kucakladı ki bunu karşılıksız bırakamazdım, S60 aldım!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Sn GoJohnnyGo,

    Sn. Kurzweil'inde söylemiş olduğu gibi anahtarı çekip alıp aracın kapısını açtığınızda sistem kapanıyor. Gerçi bildiği kadarıyla anahtarı almasanızda sistem yine kapanıyor eğer araçta başka biri var ve o müzik dinlemek istiyor ise siz indikten sonra aracın power düğmesine bir kere basıp marşı ilk kademede açtığında müzik sistemi dedevreye giriyor aynı düğmeye bir daha basınca da marşın ilk kademesi devre dışı oluyor ve müzik sistemi çalışmaya devam ediyor taki kendini korumaya alıp otomatik kapanana kadar.

    Sn. Kurzweil sizin aracınızın sipariş verip mi aldınız yoksa hazırda bulunan bir aracımı onu tam olarak bilemiyorum ama cak vites tıopuzu gerçekten bej hatta ahşap dekorlu olsaymış çok iyi olurmuş. Eğer hazır bir araç aldıysanız bu aracı sipariş eden bayi yetkilisi atlamış bu detayı. Aracınızın direksiyonu ise xc60'taki ahşaplı seçeneği aratmaycak kadar şık.

    Alıntıları Göster


    Gördüğüm kadarıyla yukarıdaki linkte four-c gibi ekstralar listelenmiyor. Sadece paket opsiyonlar yer almış.

    R-design la beraber four-c sunuluyor mu merak ettim. Bana sunulmaz gibi geliyor ama tam emin olamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Kurzweil,
    Aracın iç-dış, gece-gündüz fotolarını şuraya bekliyoruz:http://forum.donanimhaber.com/m_20601193/tm.htm

    ...

    Sabri bey,
    Kurzweil yukarıdaki mesajlarının birinde diyor ki, forum beni Volvo ve S60 konusunda öyle kucakladı ki bunu karşılıksız bırakamazdım, S60 aldım!

    Alıntıları Göster
    Her ne kadar daha önce belirtildi ise de direksiyon konusuna bir açıklık getirmek gerekiyor.
    S60'ın direksiyonu sert. Özellikle şehiriçinde yorucu olabiliyor. Volvo opsiyonel olarak direksiyon sertlik ayarını sunuyor. Ancak 3 kademeli bu ayarda ben hiçbir fark hissetmedim. Her ayarda direksiyon sert. Eğer kullanan varsa tecrübesini paylaşmasından mutluluk duyarız.

    Bu arada istenirse alınması gereken opsiyon "hıza duyarlı direksiyon" değildir. Bu zaten günümüzde her araçta var ve artık birçoğunda özellik olarak belirtilmiyor bile. Hız arttıkça direksiyonun sertleştiği anlamına geliyor. Alınması gereken direksiyon sertlik ayar opsiyonudur. Hyundai i30'da standart olan ya da BMW 1 serisinde opsiyonel olan bir özellik. Genellikle Volvo'daki gibi 3 kademeli sertlik ayarı sunuluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sayın Ugur31,
    Umarım fiyatta sorun yaratmazlar da, aracınıza kavuşursunuz. Kampanya bitse dahi bunu yapmaları için bir neden göremiyorum.

    Motor yalıtımı için acele etmemenizi öneririm. Her test sürüşünde olduğu siz de aracı limitlerinde denediniz ve size fazla motor sesi yansıdı. Fakat gerçekte aracınızı bu devirlerde kullanmamanız gerektiğini bilirsiniz. Aracın normal devirleri de, bence motor yalıtımı gerektirmiyor. Rahatsız olursanız sonra da yapılır herhalde yalıtım, değil mi?


    İlginize çok teşekkür ederim arkadaşım..
    Ben, zaten bunun bir pazarlama stratejisi olarak kullanıldığını ve bu ay bitiminden itibaren de devam etme zorunluluğu olduğunu düşünüyorum. Aksi halde, yani manuelin fiyat artışı durumunda powershift'e fazla yaklaşır fiyat ve manuel satış durur. Bu düşünceyle indirimi uygulayacaklarını düşünüyorum açıkçası.

    Yalıtım konusunda %100 haklısınız. O bir opsiyon, ne zaman istersem yaptırabilirim tabii. Bu arada, 1.6 motorun gerçekten şaşırtıcı derecede güçlü ve dinamik olduğunu tekrar belirteyim, fazlasıyla tatmin etti beni..

    Bu arada, ahşap iç kaplama ilave ettim bugün opsiyonlara. Birde, premium versiyonda büyük ekran alma imkanı varsa onu da ekleyeceğim. Cevap bekliyorum bayiiden..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugur31 -- 17 Mayıs 2012; 10:00:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elixirzm


    sevgılı kurzweıl go johnygo ugur 31

    araclarınız hayırlı olsun alllah sevdıklerınızle keyıf ıcnde bındırmeyı nasıp eder ınsallah

    sn toledox kurzweıl ımagodman heshaıt tolbert ayton senna foruma verdıgınız emek ve bızlerı bılgılendırdıgınız cın hepınıze ayrı ayrı tsk ederım

    İnşallah arkadaşım inşallah, hepimize :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Her ne kadar daha önce belirtildi ise de direksiyon konusuna bir açıklık getirmek gerekiyor.
    S60'ın direksiyonu sert. Özellikle şehiriçinde yorucu olabiliyor. Volvo opsiyonel olarak direksiyon sertlik ayarını sunuyor. Ancak 3 kademeli bu ayarda ben hiçbir fark hissetmedim. Her ayarda direksiyon sert. Eğer kullanan varsa tecrübesini paylaşmasından mutluluk duyarız.

    Bu arada istenirse alınması gereken opsiyon "hıza duyarlı direksiyon" değildir. Bu zaten günümüzde her araçta var ve artık birçoğunda özellik olarak belirtilmiyor bile. Hız arttıkça direksiyonun sertleştiği anlamına geliyor. Alınması gereken direksiyon sertlik ayar opsiyonudur. Hyundai i30'da standart olan ya da BMW 1 serisinde opsiyonel olan bir özellik. Genellikle Volvo'daki gibi 3 kademeli sertlik ayarı sunuluyor.

    Sn. teodor bu konudaki göürşlerinize tamamen katılıyorum. Daha önce Sn. tolbert ve ben de bu sertlik ayarında 3 konumda da açık bir fark hissetmediğimiz belirtmiştik. Daha önce ben grande punto kullanmıştım. Direksiyon için city diye bir fonksiyon vardı. Manevralarda devreye aldığım inanın parmak ucuyla direksiyonu çevirebiliyordum, tek zararı ön lastiklerin daha çabuk aşınması olmuştu ama konfor olarak süperdi. Sistem elektrik destekli hidrolik direksiyonun daha fazla destekle yumuşak hale gelmesinden ibaretti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Her ne kadar daha önce belirtildi ise de direksiyon konusuna bir açıklık getirmek gerekiyor.
    S60'ın direksiyonu sert. Özellikle şehiriçinde yorucu olabiliyor. Volvo opsiyonel olarak direksiyon sertlik ayarını sunuyor. Ancak 3 kademeli bu ayarda ben hiçbir fark hissetmedim. Her ayarda direksiyon sert. Eğer kullanan varsa tecrübesini paylaşmasından mutluluk duyarız.

    Bu arada istenirse alınması gereken opsiyon "hıza duyarlı direksiyon" değildir. Bu zaten günümüzde her araçta var ve artık birçoğunda özellik olarak belirtilmiyor bile. Hız arttıkça direksiyonun sertleştiği anlamına geliyor. Alınması gereken direksiyon sertlik ayar opsiyonudur. Hyundai i30'da standart olan ya da BMW 1 serisinde opsiyonel olan bir özellik. Genellikle Volvo'daki gibi 3 kademeli sertlik ayarı sunuluyor.

    Sn. teodor bu konudaki göürşlerinize tamamen katılıyorum. Daha önce Sn. tolbert ve ben de bu sertlik ayarında 3 konumda da açık bir fark hissetmediğimiz belirtmiştik. Daha önce ben grande punto kullanmıştım. Direksiyon için city diye bir fonksiyon vardı. Manevralarda devreye aldığım inanın parmak ucuyla direksiyonu çevirebiliyordum, tek zararı ön lastiklerin daha çabuk aşınması olmuştu ama konfor olarak süperdi. Sistem elektrik destekli hidrolik direksiyonun daha fazla destekle yumuşak hale gelmesinden ibaretti.

    Alıntıları Göster
    Sayın elixirzm,
    Ben teşekkür ederim.

    Sayın toledox,
    Aracımı sipariş vererek aldım. İçime sinsin istedim. Konsolun rengini bile kahverengine çevirdim.

    Sayın hesheit,
    Uygun bir zamanda eklerim.
    Başka marka bir araba alsaydım yüzünüze nasıl bakacaktım.

    Sayın teodor,
    Yazınızdan sanki S60'da iki çeşit direksiyon sertlik opsiyonu varmış gibi bir anlam çıkıyor. Ancak böyle değil.

    Sayın Ugur31,
    Manuel'in performansı iyiydi iyi.
    Yalnız gördüğüm kadarıyla Premium donanımına eklettiklerinizle Advance donanıma yaklaşıyorsunuz. Astarı pahalıya gelmesin sonra. Advance donanıma vereceğiniz 4binTL, getirilerine fazlasıyla değer. İyi düşünün derim.

    Bu arada incelememe eklediğim Edit'lerime devam ediyorum. Okunmaya değerler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 17 Mayıs 2012; 13:56:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sayın teodor,
    Yazınızdan sanki S60'da iki çeşit direksiyon sertlik opsiyonu varmış gibi bir anlam çıkıyor. Ancak böyle değil.




    İki çeşit sertlik opsiyonu yok.
    Her araçta hıza duyarlı hidrolik ya da elektrohidrolik direksiyon zaten standart. Hız arttıkça direksiyon sertleşir. Bu konumuzun dışında.
    Ayrıca benim aracımda olmayan ancak ikame verilen araçta olan ve bir kaç gün denediğim direksiyon sertlik ayarı opsiyonu var. Yanlış hatırlamıyorsam 3 kademesi mevcut. Ancak ben hiç bir kademede anlamlı bir fark görmedim. Direksiyon hiçbirinde yeterince yumuşamıyor. Bu opsiyonel bir donanım. Bence buna verilen paraya yazık. Tam adını ya da halen bu opsiyonun olup olmadığını da bilmiyorum. Diğer bir ihtimal de bana verilen araçta bu özelliğin bulunması ancak çalışmıyor olmasıdır. Gerçi toledox ve tolbert de bu opsiyonda anlamlı fark görmediklerini zaten belirtmişler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Siyah bir S60 Drive Powershift Advance ile ben de aranıza katıldım dostlarım. 17"jantlar, bej deri koltuklar, koltuk ısıtma, ahşap döşeme ve çift renkli direksiyon ile 100binTL'ye aldım. Arabam hakkında fikir sahibi olmadan burada paylaşmak istemedim. Sonraki mesajımda görüşlerimi paylaşacağım.

    S60'ımı satın alma sürecimde bana yardımcı olan, sorularımı cevaplayan, görüşlerini esirgemeyen Volvo forumundaki tüm dostlarıma gönülden teşekkür ediyorum. S60'a ısınmam da sizlerin de payının olduğunu bilmenizi istiyorum. Bence Volvo Türkiye'nin sizlere maaş bağlaması lazım. Zira kendilerinden daha iyi reklam yapıyorsunuz. (Volvo'da çalışmıyorsunuz değil mi?)

    Not: Tahmin edin, arabanın ekranından en çok hangi klibi izliyorum.

    Sn. Kurzweil aracınız hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız güle güle kullanın. Advance almanız çok isabetli olmuş. Bu donanımla gelen büyük ekran aracın iç mekanına ayrı bir hava katıyor.

    Bu ekranı 15 km'den sonra da devrede tutacak bir formül yok mu? Gerçi bu durumda Sn. Kurzweil'in bahsettiği klibi izlemek başa iş açabilirdi . Çocuklar Caillou izlemek istiyor, araç hareket edince görüntü gidiyor sonra feryat figan. Volvo'nun görüntü sistemini alacaktım sonra çok para diye vazgeçtim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: milchschnitte

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Siyah bir S60 Drive Powershift Advance ile ben de aranıza katıldım dostlarım. 17"jantlar, bej deri koltuklar, koltuk ısıtma, ahşap döşeme ve çift renkli direksiyon ile 100binTL'ye aldım. Arabam hakkında fikir sahibi olmadan burada paylaşmak istemedim. Sonraki mesajımda görüşlerimi paylaşacağım.

    S60'ımı satın alma sürecimde bana yardımcı olan, sorularımı cevaplayan, görüşlerini esirgemeyen Volvo forumundaki tüm dostlarıma gönülden teşekkür ediyorum. S60'a ısınmam da sizlerin de payının olduğunu bilmenizi istiyorum. Bence Volvo Türkiye'nin sizlere maaş bağlaması lazım. Zira kendilerinden daha iyi reklam yapıyorsunuz. (Volvo'da çalışmıyorsunuz değil mi?)

    Not: Tahmin edin, arabanın ekranından en çok hangi klibi izliyorum.

    Sn. Kurzweil aracınız hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız güle güle kullanın. Advance almanız çok isabetli olmuş. Bu donanımla gelen büyük ekran aracın iç mekanına ayrı bir hava katıyor.

    Bu ekranı 15 km'den sonra da devrede tutacak bir formül yok mu? Gerçi bu durumda Sn. Kurzweil'in bahsettiği klibi izlemek başa iş açabilirdi . Çocuklar Caillou izlemek istiyor, araç hareket edince görüntü gidiyor sonra feryat figan. Volvo'nun görüntü sistemini alacaktım sonra çok para diye vazgeçtim.

    Alıntıları Göster
    Araç ekranında video yu flashdisk ile mi yoksa dvd ile mi izliyorsunuz,hangi formatları destekliyor ayrıca ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtseko

    Araç ekranında video yu flashdisk ile mi yoksa dvd ile mi izliyorsunuz,hangi formatları destekliyor ayrıca ?

    Ben şimdiye kadar DVD'de izledim. Flash bellek ise hiç denemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Her ne kadar daha önce belirtildi ise de direksiyon konusuna bir açıklık getirmek gerekiyor.
    S60'ın direksiyonu sert. Özellikle şehiriçinde yorucu olabiliyor. Volvo opsiyonel olarak direksiyon sertlik ayarını sunuyor. Ancak 3 kademeli bu ayarda ben hiçbir fark hissetmedim. Her ayarda direksiyon sert. Eğer kullanan varsa tecrübesini paylaşmasından mutluluk duyarız.

    Bu arada istenirse alınması gereken opsiyon "hıza duyarlı direksiyon" değildir. Bu zaten günümüzde her araçta var ve artık birçoğunda özellik olarak belirtilmiyor bile. Hız arttıkça direksiyonun sertleştiği anlamına geliyor. Alınması gereken direksiyon sertlik ayar opsiyonudur. Hyundai i30'da standart olan ya da BMW 1 serisinde opsiyonel olan bir özellik. Genellikle Volvo'daki gibi 3 kademeli sertlik ayarı sunuluyor.

    Direksiyon sertlik kademelerinde fark var, yani en azından ben hissediyorum bu farkı. Tabi esas hız arttıkça aradaki fark barizleşiyor, bir yerden sonra beton gibi oluyor direksiyon. Yalnız en düşük ayar biraz daha yumuşak olabilirmiş, muadillerine göre yine de sert kalıyor.

    Vites kolu hakkındaki görüşlere katılmamak elde değil, bu kadar estetik bir araca o kol yakışmıyor malesef. 2013 Modellerinde bunu düzelteceklerine dair bir açıklama yapılmıştı. V40'daki gibi ışıklı vites kolu geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sayın cihanair,
    Teşekkür ederim. Burası Türkiye. Alıştık artık.

    Sevgili hesheit,
    Sizlerin sayesinde ben de sonunda bir Volvo sahibi oldum. Sağ olun. Maaş yerine indirim de kabulümdür ayrıca.

    aynı aracı ben aldım sunnroof artısı var


    onun için bana pahalı geldi

    kendi kişisel görüşüm çok iyi bir araç

    eksik yönleri var yok değil ama kalitesi bir çok şeyi kapatıyor
  • 
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.