Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (98. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
12 Misafir (6 Mobil) - 6 Masaüstü6 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
765.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 96979899100
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ament1a

    Garantiyi bozacağım en sonunda o olacak.. Soygunluktan başka nedir ki bu??

    Alıntıları Göster
    arkadaslar plaka ampüllerini nereden değiştiriyoruz.
    dışardan plakanın hemen üstünden mi? yoksa bagaj kapağının içindeki plastik bölümden mi?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07saltan

    arkadaslar plaka ampüllerini nereden değiştiriyoruz.
    dışardan plakanın hemen üstünden mi? yoksa bagaj kapağının içindeki plastik bölümden mi?

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
    _____________________________


    2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: 07saltan

    arkadaslar plaka ampüllerini nereden değiştiriyoruz.
    dışardan plakanın hemen üstünden mi? yoksa bagaj kapağının içindeki plastik bölümden mi?

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    faydalı paylaşımınız için ben de teşekkür ederim. ilerde işimize yarar mutlaka




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: 07saltan

    arkadaslar plaka ampüllerini nereden değiştiriyoruz.
    dışardan plakanın hemen üstünden mi? yoksa bagaj kapağının içindeki plastik bölümden mi?

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    dostum bu bagaj kısmın sokum semaları varmı bagaj da sag tarafı sokucem de.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    dostum bu bagaj kısmın sokum semaları varmı bagaj da sag tarafı sokucem de.

    Söküm şemaları derken neyi kastettiğini anlamadım, şekillerde görüldüğü gibi açıyorsun işte...
    İhtiyaç olursa şekilleri aldığım kullanım kitapçığının tamamı burada:
    www.dosya.tc
    Civic_105D.pdf dosyas�n� indir - download
    http://www.dosya.tc/server5/ov4eTx/Civic_105D.pdf.html
    _____________________________


    2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    dostum bu bagaj kısmın sokum semaları varmı bagaj da sag tarafı sokucem de.

    Söküm şemaları derken neyi kastettiğini anlamadım, şekillerde görüldüğü gibi açıyorsun işte...
    İhtiyaç olursa şekilleri aldığım kullanım kitapçığının tamamı burada:
    www.dosya.tc
    Civic_105D.pdf dosyas�n� indir - download
    http://www.dosya.tc/server5/ov4eTx/Civic_105D.pdf.html


    Alıntıları Göster
    =) çok teşekkür ederim=)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    dostum bu bagaj kısmın sokum semaları varmı bagaj da sag tarafı sokucem de.

    Söküm şemaları derken neyi kastettiğini anlamadım, şekillerde görüldüğü gibi açıyorsun işte...
    İhtiyaç olursa şekilleri aldığım kullanım kitapçığının tamamı burada:
    www.dosya.tc
    Civic_105D.pdf dosyas�n� indir - download
    http://www.dosya.tc/server5/ov4eTx/Civic_105D.pdf.html


    Alıntıları Göster
    Bir de şöyle bir şey var.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Ayrıntılar:
    _____________________________


    2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    Orijinalden alıntı: supremum

    Orijinalden alıntı: caucassteamhonda'da biri yetkili serviste komple baskı balata değişimi yaptırdı hepsi hepsi 1100 lira tuttu. Kaldı ki tam otomatiklere göre 100km'de ortalama 1,5-2 litre tasarruflu olması da söz konusu. Manuel kullanım imkanı ise diğer bir ekstrası. 115 bin km'de olup orjinal baskı balatası ile kullanan kullanıcılar mevcut


    Aracınızın Baskı balata setini kaç bin km sonra değiştirdiniz acaba?
    Bana da serviste değiştirmeniz gerekli dediler,ben öncesine nazaran kullanım açısından bir farklılık hissetmiyorum,değişmesi gerektiğini anlamanın bi yolu varmıdır?Malum servisin eline kalsak komple motoru indirip bindirirler.

    Alıntıları Göster
    Civic HB 1.4 i-VTEC araç kullanan arkadaşlardan biraz bilgi alabilir miyim? Şuan ki benzin fiyatları ile örneğin 50 TL benzinle kaç km yapabiliyorlar? Uzun yolda yoran bir araç mıdır? otomatik ve düz vitesi arasında yakıt vs. yada daha önemli farklar var mı? 1.4 ile 1.8 arasında ciddi yakıt farkı var mı? Saygılar selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkaysvl -- 5 Nisan 2013; 11:07:45 >
    _____________________________
    Samsung Galaxy Note 9
    [url=http://forum.donanimhaber.com/m_49559057/tm.htm]
    CANON EOS 600D KULLANICILARI KUL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: 07saltan

    arkadaslar plaka ampüllerini nereden değiştiriyoruz.
    dışardan plakanın hemen üstünden mi? yoksa bagaj kapağının içindeki plastik bölümden mi?

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    ilginiz için teşekkürler
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07saltan

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: 07saltan

    arkadaslar plaka ampüllerini nereden değiştiriyoruz.
    dışardan plakanın hemen üstünden mi? yoksa bagaj kapağının içindeki plastik bölümden mi?

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    ilginiz için teşekkürler

    Alıntıları Göster
    arkadaslar forumun birinde şu yazıyı buldum.belki işinize yarar
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07saltan

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: 07saltan

    arkadaslar plaka ampüllerini nereden değiştiriyoruz.
    dışardan plakanın hemen üstünden mi? yoksa bagaj kapağının içindeki plastik bölümden mi?

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    ilginiz için teşekkürler

    Alıntıları Göster
    arkadaslar forumun birinde şu yazıyı buldum.belki işinize yarar
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07saltan

    arkadaslar forumun birinde şu yazıyı buldum.belki işinize yarar
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Alıntıları Göster
    1.4 ishift aracıma prins silverline takdırdım, genelde memnunum fakat bir problemim var
    benzin ibresi düşüyor :S, forumda bir yerde okumuştum bunun çözümünü sanki ama şimdi bulamıyorum ne hikmetse
    benzer sorunu yaşayan arkadaşlar sorunu nasıl çözdüler acaba? yanlış hatırlamıyorsam röle taktırınca depo yarıdan fazla dolu olursa, kontak kapa-aç işleminden sonra tekrar eski seviyesine geliyordu falan, da bu röle dediğim şey tam olarak nedir? lpgcilerde varmıdır? yoksa parçayı alıp ustaya ben mi götürmeliyim?

    genel olarak izlenimlerime gelince
    performansta değişiklik hissetmedim
    yüksek devirlerde benzine geçiş vs olmuyor
    simit tank stepnenin olduğu yerde hafif eğik duruyor üst kapak tam kapanmıyor plastik/kauçuk bagaj havuzu almayı düşünüyorum
    97 km yaptım montajdan sonra, sık sık dipgaz yapıp yüksek devirlerde kullandım performansı ölçmek için depoyu tekrar fullediğimde 8,85 lt gaz aldı

    ilerleyen günlerde birkaç foto çekip foruma eklerim
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1980

    1.4 ishift aracıma prins silverline takdırdım, genelde memnunum fakat bir problemim var
    benzin ibresi düşüyor :S, forumda bir yerde okumuştum bunun çözümünü sanki ama şimdi bulamıyorum ne hikmetse
    benzer sorunu yaşayan arkadaşlar sorunu nasıl çözdüler acaba? yanlış hatırlamıyorsam röle taktırınca depo yarıdan fazla dolu olursa, kontak kapa-aç işleminden sonra tekrar eski seviyesine geliyordu falan, da bu röle dediğim şey tam olarak nedir? lpgcilerde varmıdır? yoksa parçayı alıp ustaya ben mi götürmeliyim?

    genel olarak izlenimlerime gelince
    performansta değişiklik hissetmedim
    yüksek devirlerde benzine geçiş vs olmuyor
    simit tank stepnenin olduğu yerde hafif eğik duruyor üst kapak tam kapanmıyor plastik/kauçuk bagaj havuzu almayı düşünüyorum
    97 km yaptım montajdan sonra, sık sık dipgaz yapıp yüksek devirlerde kullandım performansı ölçmek için depoyu tekrar fullediğimde 8,85 lt gaz aldı

    ilerleyen günlerde birkaç foto çekip foruma eklerim

    Alıntıları Göster
    işte bu nedenlerden ötürü lpg nin kahrı çekilmez diyorum
    3 kuruş ekonomi için bu ne yaw
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    işte bu nedenlerden ötürü lpg nin kahrı çekilmez diyorum
    3 kuruş ekonomi için bu ne yaw

    Alıntıları Göster
    LPGye çekimser bakıyorum şu an, benzer sebepler nedeniyle..
    1.4 i-shift zaten az yakıyor. Tamam LPGde daha da az yakar ama..
    Maalesef ek sıkıntıları da olabiliyor böyle..

    Yol bilgisayarı verilerini takip etmek önemli benim için..
    LPGde de edilebiliyor, üzerine %20 kafadan sürekli ilave ederek.. Bu biraz psikolojik olarak can sıkıcı geliyor bana..
    Ama bir yandan da benzin ibresinin LPG kullanımında da düşmeye devam etmesi de olumsuz..

    Role taktırınca, kontağı aç-kapa yapınca normale dönüyormuş.
    Peki sürekli bunu yapmak zorunda mıyız acaba?
    Yani benzin ibresi düşüecek ve kontağı aç-kapa yaparak düzelteceğiz?

    Ve yol bilgisayarı, role taktırdıktan sonra çalışmaya devam edecek mi?

    LPG isterdim ama bu sıkıntılar nedeniyle çekimser kalıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    LPGye çekimser bakıyorum şu an, benzer sebepler nedeniyle..
    1.4 i-shift zaten az yakıyor. Tamam LPGde daha da az yakar ama..
    Maalesef ek sıkıntıları da olabiliyor böyle..

    Yol bilgisayarı verilerini takip etmek önemli benim için..
    LPGde de edilebiliyor, üzerine %20 kafadan sürekli ilave ederek.. Bu biraz psikolojik olarak can sıkıcı geliyor bana..
    Ama bir yandan da benzin ibresinin LPG kullanımında da düşmeye devam etmesi de olumsuz..

    Role taktırınca, kontağı aç-kapa yapınca normale dönüyormuş.
    Peki sürekli bunu yapmak zorunda mıyız acaba?
    Yani benzin ibresi düşüecek ve kontağı aç-kapa yaparak düzelteceğiz?

    Ve yol bilgisayarı, role taktırdıktan sonra çalışmaya devam edecek mi?

    LPG isterdim ama bu sıkıntılar nedeniyle çekimser kalıyorum.

    Alıntıları Göster
    üçü beşi bilmem ;) senelik 1500 lira civarı daha az ödeyeceğim yakıta

    benzin ibresinin düşmesi göze hoş görünmüyor ancak ortada çok da büyük bir problem yok
    en kötü ihtimal her lpg takını fullediğimde benzin deposunu da fullerim ibre eski seviyesine döner olur biter :)

    lpg taktırmayı düşünenler için;
    resimde lpg düğmesinin yeri görünüyor, gece sürüşünde ufak ışık beni rahatsız eder derseniz bir benzin depo kapağı açma kolunun hizasına taktırabilirsiniz.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert1980 -- 8 Nisan 2013; 20:52:47 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1980

    üçü beşi bilmem ;) senelik 1500 lira civarı daha az ödeyeceğim yakıta

    benzin ibresinin düşmesi göze hoş görünmüyor ancak ortada çok da büyük bir problem yok
    en kötü ihtimal her lpg takını fullediğimde benzin deposunu da fullerim ibre eski seviyesine döner olur biter :)

    lpg taktırmayı düşünenler için;
    resimde lpg düğmesinin yeri görünüyor, gece sürüşünde ufak ışık beni rahatsız eder derseniz bir benzin depo kapağı açma kolunun hizasına taktırabilirsiniz.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Alıntıları Göster
    resim görünmüyor?

    her lpg alışta benzini fullemek derken?
    yani benzin deposu full dolu olarak gezeceksin kardeş..
    50 litre miydi?

    35 litre de LPG olsa, eder 85 litre..

    yani arabada fazladan 1 kişilik yük taşıyacaksın. ne kadar yük, o kadar yakıt :)
    yani az da olsa etkiler.

    Yanlış anlama, LPG ben de isterim. Karşı değilim.
    Ama bu kullanımdaki sorunlar beni düşündürüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    resim görünmüyor?

    her lpg alışta benzini fullemek derken?
    yani benzin deposu full dolu olarak gezeceksin kardeş..
    50 litre miydi?

    35 litre de LPG olsa, eder 85 litre..

    yani arabada fazladan 1 kişilik yük taşıyacaksın. ne kadar yük, o kadar yakıt :)
    yani az da olsa etkiler.

    Yanlış anlama, LPG ben de isterim. Karşı değilim.
    Ama bu kullanımdaki sorunlar beni düşündürüyor.

    Alıntıları Göster
    resimi eve geçince düzeltmeye çalışacağım

    benzin deposu boşa yakın gezsen bile en azından lpg dolu olur o yüzden lpgyi işe katmayalım ;)
    benim gibi yapmayan birisinin yine de deposundada 10 litre benzin vardır bu durumda geriye ekstra 40 litrelik benzin farkı kalıyor, bu da yaklaşık 32 kg falan yapar, ve bu da aracın (sürücüyle birlikte) toplam kütlesinin yaklaşık % 2,5 kadarıdır (sürücü iri cüsseliyse %2'ye kadar inebilir bu ). Bu kütle farkı da taş çatlasa %2,5 yakıt farkına neden olur. bu da kabaca 100 km'de ekstradan 0,2 lt gaz demektir.

    Ayrıca yaz aylarında depoyu fule yakın tutarsanız buharlaşma nedeniyle gerçekleşen yakıt kaybı minimuma indirilir (yakıtın boşluk ile temas yüzeyi minumuma indirildiğinden ve ayrıca depo doluyken hareket esnasındaki çalkalanmanının daha az buharlaşmaya neden olmasından dolayı) bunu da göz önüne alırsak bir bakıma depo ful gezmek durumu rahat amorti eder gibi duruyor.

    lpg iyidir, candır... lpg gaz pedalına kormadan basmamızı sağlayan yüzyılın icadıdır :D
    boşver sen, düşünme sorun gibi görünen ufak tefek şeyleri :)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1980

    resimi eve geçince düzeltmeye çalışacağım

    benzin deposu boşa yakın gezsen bile en azından lpg dolu olur o yüzden lpgyi işe katmayalım ;)
    benim gibi yapmayan birisinin yine de deposundada 10 litre benzin vardır bu durumda geriye ekstra 40 litrelik benzin farkı kalıyor, bu da yaklaşık 32 kg falan yapar, ve bu da aracın (sürücüyle birlikte) toplam kütlesinin yaklaşık % 2,5 kadarıdır (sürücü iri cüsseliyse %2'ye kadar inebilir bu ). Bu kütle farkı da taş çatlasa %2,5 yakıt farkına neden olur. bu da kabaca 100 km'de ekstradan 0,2 lt gaz demektir.

    Ayrıca yaz aylarında depoyu fule yakın tutarsanız buharlaşma nedeniyle gerçekleşen yakıt kaybı minimuma indirilir (yakıtın boşluk ile temas yüzeyi minumuma indirildiğinden ve ayrıca depo doluyken hareket esnasındaki çalkalanmanının daha az buharlaşmaya neden olmasından dolayı) bunu da göz önüne alırsak bir bakıma depo ful gezmek durumu rahat amorti eder gibi duruyor.

    lpg iyidir, candır... lpg gaz pedalına kormadan basmamızı sağlayan yüzyılın icadıdır :D
    boşver sen, düşünme sorun gibi görünen ufak tefek şeyleri :)

    Alıntıları Göster
    o küçük sorunları psikolojik ve somutolojik olarak atlattığımda LPG takıcam :))

    ama yıllardır LPGli araç kullandım. Biraz benzinin ve yol bilgisayarının tadını yaşamak istiyorum :)

    yoksa LPG tabi ki güzeldir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    o küçük sorunları psikolojik ve somutolojik olarak atlattığımda LPG takıcam :))

    ama yıllardır LPGli araç kullandım. Biraz benzinin ve yol bilgisayarının tadını yaşamak istiyorum :)

    yoksa LPG tabi ki güzeldir

    Alıntıları Göster
    I-shift kullanan veya kullanmayı düşünen arkadaşlar arabayı boştayken stop edip sonradan vitese alsanız dahi (Vites mekanik olarak değil elektronik olarak değiştiğinden) araç viteste kalmıyor. Yokuş aşağı veya hafif eğimli yollarda parkettikten sonra aklınıza gelip aracı vitese aldım diye düşünürseniz araç sonradan kayabilir. Aracı stop etmeden önce veya kontağı açıp vitese almanızı sonra araçtan çıkmanızı tavsiye ederim.
    _____________________________
    Core2Duo E6850@3600mhz //Big Water 735//Abit IN9 32XMAX Wifi //Sapphire 4770//2*2GB Crucial Ballistic Tracer//2*500 Gb Seagate RAID0//HP W2207//Ev Yapımı Feel! Tıkla //LG Dvd-rw//Philips cd-rw//Lc POWER 550Watt//HP 1315 All in one//Creative Megaworks THX550 5 1//Creative Audigy2ZS //Logitech Momo Racing Force//




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    I-shift kullanan veya kullanmayı düşünen arkadaşlar arabayı boştayken stop edip sonradan vitese alsanız dahi (Vites mekanik olarak değil elektronik olarak değiştiğinden) araç viteste kalmıyor. Yokuş aşağı veya hafif eğimli yollarda parkettikten sonra aklınıza gelip aracı vitese aldım diye düşünürseniz araç sonradan kayabilir. Aracı stop etmeden önce veya kontağı açıp vitese almanızı sonra araçtan çıkmanızı tavsiye ederim.

    yine çok güzel bir bilgi hocam

    ve çok mantıklı.. mekanik bir sistem değil, elektronik.. arabayı stop edince komut almaz evet..
    stop etmeden vitese takıp öyle stop etmeli ki, yokuşta park ederken sıkıntı olmasın.




  • 
Sayfa: önceki 96979899100
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.