Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (592. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
760.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 590591592593594
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyo_05

    Aekadaşlar type-s için gazlama anları, makas performansı gibi konular için video bulamıyorum her araç için var type-s için yok nasıldır? Bilgidiğiniz görüntü varmı? ne bilim bu başlıktan başka pek bir bilgi yok nette özellikle arıyorum fakat yok. Honda civic 1.4 İ shift ten type-s geçmeyi düşünüyorum servisin söylediği şanzımanın aynı olmadığı güncellediğimizde şanzıman sorunu devammı ediyormu bizzat kullanıcı arkadaşlardan detaylı bir yorum alabilirmiyim? 0-100 İ shifte 10.2 sn f1 modunda da aynımı 1.4 ten sonra aradaki 40bg fark edilir düzeyde olurmu sizce, kendisi traşlı type-r mıdır yoksam kendi çapında iyimidir?

    Arkadaşlar type-s kullanıcısı yokmudur? Bilgiye doyursun bizi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyo_05


    quote:

    Orijinalden alıntı: kyo_05

    Aekadaşlar type-s için gazlama anları, makas performansı gibi konular için video bulamıyorum her araç için var type-s için yok nasıldır? Bilgidiğiniz görüntü varmı? ne bilim bu başlıktan başka pek bir bilgi yok nette özellikle arıyorum fakat yok. Honda civic 1.4 İ shift ten type-s geçmeyi düşünüyorum servisin söylediği şanzımanın aynı olmadığı güncellediğimizde şanzıman sorunu devammı ediyormu bizzat kullanıcı arkadaşlardan detaylı bir yorum alabilirmiyim? 0-100 İ shifte 10.2 sn f1 modunda da aynımı 1.4 ten sonra aradaki 40bg fark edilir düzeyde olurmu sizce, kendisi traşlı type-r mıdır yoksam kendi çapında iyimidir?

    Arkadaşlar type-s kullanıcısı yokmudur? Bilgiye doyursun bizi?

    Hocam bugunlerde otopark.com sitesi type s test ediyor. Videosu yayınlanacak bence orayı takip edin. En azından biraz fikir verir size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    quote:

    Orijinalden alıntı: kyo_05


    quote:

    Orijinalden alıntı: kyo_05

    Aekadaşlar type-s için gazlama anları, makas performansı gibi konular için video bulamıyorum her araç için var type-s için yok nasıldır? Bilgidiğiniz görüntü varmı? ne bilim bu başlıktan başka pek bir bilgi yok nette özellikle arıyorum fakat yok. Honda civic 1.4 İ shift ten type-s geçmeyi düşünüyorum servisin söylediği şanzımanın aynı olmadığı güncellediğimizde şanzıman sorunu devammı ediyormu bizzat kullanıcı arkadaşlardan detaylı bir yorum alabilirmiyim? 0-100 İ shifte 10.2 sn f1 modunda da aynımı 1.4 ten sonra aradaki 40bg fark edilir düzeyde olurmu sizce, kendisi traşlı type-r mıdır yoksam kendi çapında iyimidir?

    Arkadaşlar type-s kullanıcısı yokmudur? Bilgiye doyursun bizi?

    Hocam bugunlerde otopark.com sitesi type s test ediyor. Videosu yayınlanacak bence orayı takip edin. En azından biraz fikir verir size.

    Alıntıları Göster
    Abilerim BURADA Kİ LİNK deki ilanda araç sahibi 'Apeksi yazılım 175bg' hp yazmış. Atmosferik araça sadece yazılım ile bu kadar güç yükleyemeyiz diye biliyorum yoksa yanlış mı biliyorum ?




  • Ishift de kalkis da titreme vs gibi sorunlar yazılım güncelleme ile gideriliyor, bunu istanbulda hakkiyla yapan ikiler hondayi tavsiye ederim. Ayrıca 1.4 motorun gücü 1.8 e göre daha az olduğu için baskı balata daha uzun km.ler yapabildiğini honda yetkili servisdeki bi ustadan bizzat duydum.

    Ayrıca Göker hocanın dediği benimde yaptırdığım debriyaj hidrolik değişiminin ishifte faydası var. Hidrolik bu bişey olmaz diyip yıllarca-km.lerce kimse değişmiyor bunun yanlış oldugunu belli bir km-yıl ömrü olduğunu öğrendik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukakgun -- 25 Ocak 2015; 14:12:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exitus112

    Abilerim BURADA Kİ LİNK deki ilanda araç sahibi 'Apeksi yazılım 175bg' hp yazmış. Atmosferik araça sadece yazılım ile bu kadar güç yükleyemeyiz diye biliyorum yoksa yanlış mı biliyorum ?

    Düzgün yapıldıysa 150 hp olsun öpsün başına koysun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82


    quote:

    Orijinalden alıntı: Exitus112

    Abilerim BURADA Kİ LİNK deki ilanda araç sahibi 'Apeksi yazılım 175bg' hp yazmış. Atmosferik araça sadece yazılım ile bu kadar güç yükleyemeyiz diye biliyorum yoksa yanlış mı biliyorum ?

    Düzgün yapıldıysa 150 hp olsun öpsün başına koysun...

    150 155 neysede 175 iddalı olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyo_05

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82


    quote:

    Orijinalden alıntı: Exitus112

    Abilerim BURADA Kİ LİNK deki ilanda araç sahibi 'Apeksi yazılım 175bg' hp yazmış. Atmosferik araça sadece yazılım ile bu kadar güç yükleyemeyiz diye biliyorum yoksa yanlış mı biliyorum ?

    Düzgün yapıldıysa 150 hp olsun öpsün başına koysun...

    150 155 neysede 175 iddalı olmuş

    Alıntıları Göster
    Turbosuz benzinli araca yazılımla 35hp atan adam kimse banada bi yazılım atsın!
    Gelen beygirlerle birlikte böğürürüm vallahi
    Hondata beyin olmadan 8-10hp bile imkansız bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    Turbosuz benzinli araca yazılımla 35hp atan adam kimse banada bi yazılım atsın!
    Gelen beygirlerle birlikte böğürürüm vallahi
    Hondata beyin olmadan 8-10hp bile imkansız bence

    Alıntıları Göster
    Sinan Koç bizim tospağaynan yanlıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exitus112

    Sinan Koç bizim tospağaynan yanlıyor


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar arka stoplar su alıyor , buğulanıyor ne yapabilirim çözüm açısından fikri olan var mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iskorpitx_19

    arkadaşlar arka stoplar su alıyor , buğulanıyor ne yapabilirim çözüm açısından fikri olan var mı ?

    Bu durum bendede vardı, söküp stopun arkasina kasaya oturan yere ince bir silikon sıkman lazım o şekilde takarsan kesebiliyor benimki şimdilik düzeldi. Yikamacida suyu dibine kadar sokup vurdurma hep uyarman lazım. Ben neler çektim :) bazen su alır bazen istediğin kadar basınçlı su vur yine de damla du almaz. Çok iyi incelemen lazım çatlak da olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • farukakgun kullanıcısına yanıt
    bu sökme işlemini nasıl yaptı faruk bende denemek için araştırma yaptım Gökhan birkaç söküm şeması atmıştı ama okadarına gözüm yemedi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    bu sökme işlemini nasıl yaptı faruk bende denemek için araştırma yaptım Gökhan birkaç söküm şeması atmıştı ama okadarına gözüm yemedi :)

    Bagaj kapaginin ic tarafindaki plastikleri söktü, stoplari tutan somunları acinca stop elinizde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exitus112 kullanıcısına yanıt
    On defa izledim videoyu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • farukakgun kullanıcısına yanıt
    Stopu elimize aldık . Sonrasında dış daki plastik kısmı vida ile mi tutturulmuş onu nasıl ayırdık peki :) . Sökmeden bakında dıştaki şeffaf plastik tırnaklı bir yapı altına yapıştırıcı sürülüp takılmış gibi duruyor. onu nasıl sökeriz ısı mı tutmak lazım bilmedim bu yüzden hiç girişemedim bu işe .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    Stopu elimize aldık . Sonrasında dış daki plastik kısmı vida ile mi tutturulmuş onu nasıl ayırdık peki :) . Sökmeden bakında dıştaki şeffaf plastik tırnaklı bir yapı altına yapıştırıcı sürülüp takılmış gibi duruyor. onu nasıl sökeriz ısı mı tutmak lazım bilmedim bu yüzden hiç girişemedim bu işe .

    O kısım hiç sökülmedi, sökersem kırılabilir dedi usta, ampüllerin girdiği yerden hava tuttuk, saç kurutma makinası ile sıcak hava verip buharı nemi öyle attık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    Stopu elimize aldık . Sonrasında dış daki plastik kısmı vida ile mi tutturulmuş onu nasıl ayırdık peki :) . Sökmeden bakında dıştaki şeffaf plastik tırnaklı bir yapı altına yapıştırıcı sürülüp takılmış gibi duruyor. onu nasıl sökeriz ısı mı tutmak lazım bilmedim bu yüzden hiç girişemedim bu işe .

    O kısım hiç sökülmedi, sökersem kırılabilir dedi usta, ampüllerin girdiği yerden hava tuttuk, saç kurutma makinası ile sıcak hava verip buharı nemi öyle attık.

    Bendeki sorunda orada açılma var toz su alıyor bazen benim o plastik kısmı söküp yeniden yapıştırmam gerekli :) Çıkmasını falan bulursam almayı bile düşündüm :) sonra kaplamanın daha ucuza geleceğini düşünüp beklemedeyiz petekci bir arkadaşı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    Stopu elimize aldık . Sonrasında dış daki plastik kısmı vida ile mi tutturulmuş onu nasıl ayırdık peki :) . Sökmeden bakında dıştaki şeffaf plastik tırnaklı bir yapı altına yapıştırıcı sürülüp takılmış gibi duruyor. onu nasıl sökeriz ısı mı tutmak lazım bilmedim bu yüzden hiç girişemedim bu işe .

    O kısım hiç sökülmedi, sökersem kırılabilir dedi usta, ampüllerin girdiği yerden hava tuttuk, saç kurutma makinası ile sıcak hava verip buharı nemi öyle attık.

    Bendeki sorunda orada açılma var toz su alıyor bazen benim o plastik kısmı söküp yeniden yapıştırmam gerekli :) Çıkmasını falan bulursam almayı bile düşündüm :) sonra kaplamanın daha ucuza geleceğini düşünüp beklemedeyiz petekci bir arkadaşı :)

    şimdi tanıdım :))) seninde araç makyajlı kasamıydı, acaba sadece makyajlılarda mı var bu sorun ? makyajlı için peteği bugün hazırlayıp yarın denerim inşallah :), haftasonuna bende takmak istiyorum.




  • farukakgun kullanıcısına yanıt
    Benim stoplara tek çare kaplama yapmak :) ondan bekliyoruz elinizden çıkacak eserleri :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    Benim stoplara tek çare kaplama yapmak :) ondan bekliyoruz elinizden çıkacak eserleri :)
    Tosbanın 90 bin bakımını yaptırdık.mobil 10w/40 yağ konuldu(aslında yağın viskozitesini değiştirme düşüncem vardı usta açmış bulununca bi şey demedim) Ancak önceki yağ shell helixti ve motor daha sessiz çalışıyordu özellikle soğuk halde iken mobil bana daha sesli geldi açıkcası.Yağ filtresi,hava filtresi ve polen filtresi değişti.Bir borudan motor soğutma suyu sızdırıyormuştu çok hafif o tamir edildi.(motorun hemen sağında siyah kapağın altında).Araç lifte kaldırılıp gerekli kontroller yapıldı alt takım,ön takım,balatalar,sıvılar vb. ve toplam 160 tl ödedik.Birde test sürüşüne çıktık araç boşta ara sıra rölanti düşmesi yaptı geri toparladı bende de yapıyor bazen, sanırım gaz kelebeğinin temizlenmesi gerekiyormuş ancak adaptasyon felan gerektiği için erteledik onu daha önce temizlettiren oldu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyo_05


    quote:

    Orijinalden alıntı: kyo_05

    Aekadaşlar type-s için gazlama anları, makas performansı gibi konular için video bulamıyorum her araç için var type-s için yok nasıldır? Bilgidiğiniz görüntü varmı? ne bilim bu başlıktan başka pek bir bilgi yok nette özellikle arıyorum fakat yok. Honda civic 1.4 İ shift ten type-s geçmeyi düşünüyorum servisin söylediği şanzımanın aynı olmadığı güncellediğimizde şanzıman sorunu devammı ediyormu bizzat kullanıcı arkadaşlardan detaylı bir yorum alabilirmiyim? 0-100 İ shifte 10.2 sn f1 modunda da aynımı 1.4 ten sonra aradaki 40bg fark edilir düzeyde olurmu sizce, kendisi traşlı type-r mıdır yoksam kendi çapında iyimidir?

    Arkadaşlar type-s kullanıcısı yokmudur? Bilgiye doyursun bizi?

    Hocam Merhabalar eski 1.4 ishift, yeni Type-s manuel kullanıcısı olarak iki araba arasında hiç bir benzerlik olmadığını söyleyebilirim .. sadece görüntüleri aynı . Type-s hızlanma olarak yol tutuş ve direksiyon tepkileri bana çok farklı geldi .. Spor araba kullandığını hissettiriyor diyebilirim . Ishift types nasıl hizlaniyor bilmiyorum ama manuel olanlar gerçekten güzel hızlanıyor .Son olarak trafikte Makas atilmamasini dilemekle birlikte bu araçla 180 200 km hızlarda dahi çok rahat şerit değiştirebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 590591592593594
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.