Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (407. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
762.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 405406407408409
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KHRMN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: carmentality

    Kadir hocam ,
    senin paraları full throttle body spacer toz mu yaptı?


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Açıkçası öyle düşünmüyorum. Özellikle Amerika gibi bir yerde en çok satılan ürünlerden biri. Civic haricinde de bir çok araç için var.
    TBS karşıtlarının genel durumu şu 3-5hp için değmez bir ürün nasılsa farketmek bile çok zor.
    Hatta özellikle Amerika'da genel durum şu. Civic forumunda 1.8 Civic aracı olan kim performans için soru sormuş olsa boşa para harcama Civic Si al yazıyorlar. 140hp'den 170hp'ye çıkacak ta olsan gerçekten SI almak daha cazip ve ucuza geliyor. Ancak bizim için malesef böyle bir alternatif yok.
    3hp filtre 3hp tbs 10hp eksoz vs. ne varsa ne eklesek o kar. Çünkü en ucuz pertten dönme FN2 Type-R için 55 küsür lira ödemek gerekirken birde yüksek ötv ve yakıt tüketimi durumları çıkıyor ortaya. Söz konusu aile ise 2 kapı sıkıntısı da ayrı bir durum. O yüzden aracımızdan vazgeçmeden biraz daha keyif almak için varsın 3-5 kuruş gitsin.

    +1

    Birde kasnak işi var tabi.
    Ne yaptın eline geçti mi? Montaj durumları ne alemde?
    Kasnaklarla birlikte her halukarda 165hp küsür gibi bir değer çıkıyor ortaya. Şöyle düşünmek lazım bizim araçlar 1.6 125hp olanlardan sadece 15 hp daha güçlü ama belirgin bir performans farkı var. Bunun üstüne bir 25hp kadar daha koyunca daha keyifli olur değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: KHRMN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: carmentality

    Kadir hocam ,
    senin paraları full throttle body spacer toz mu yaptı?


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Açıkçası öyle düşünmüyorum. Özellikle Amerika gibi bir yerde en çok satılan ürünlerden biri. Civic haricinde de bir çok araç için var.
    TBS karşıtlarının genel durumu şu 3-5hp için değmez bir ürün nasılsa farketmek bile çok zor.
    Hatta özellikle Amerika'da genel durum şu. Civic forumunda 1.8 Civic aracı olan kim performans için soru sormuş olsa boşa para harcama Civic Si al yazıyorlar. 140hp'den 170hp'ye çıkacak ta olsan gerçekten SI almak daha cazip ve ucuza geliyor. Ancak bizim için malesef böyle bir alternatif yok.
    3hp filtre 3hp tbs 10hp eksoz vs. ne varsa ne eklesek o kar. Çünkü en ucuz pertten dönme FN2 Type-R için 55 küsür lira ödemek gerekirken birde yüksek ötv ve yakıt tüketimi durumları çıkıyor ortaya. Söz konusu aile ise 2 kapı sıkıntısı da ayrı bir durum. O yüzden aracımızdan vazgeçmeden biraz daha keyif almak için varsın 3-5 kuruş gitsin.

    +1

    Birde kasnak işi var tabi.
    Ne yaptın eline geçti mi? Montaj durumları ne alemde?
    Kasnaklarla birlikte her halukarda 165hp küsür gibi bir değer çıkıyor ortaya. Şöyle düşünmek lazım bizim araçlar 1.6 125hp olanlardan sadece 15 hp daha güçlü ama belirgin bir performans farkı var. Bunun üstüne bir 25hp kadar daha koyunca daha keyifli olur değil mi?

    Alıntıları Göster
    Hayirili cumalar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    Hayirili cumalar

    Kemal abi akşamdan mi kaldın yine?
    Bugün pazar :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    Hayirili cumalar

    Kemal abi akşamdan mi kaldın yine?
    Bugün pazar :)))

    Alıntıları Göster
    espri anlayışımı anlamışsındır artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: KHRMN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: carmentality

    Kadir hocam ,
    senin paraları full throttle body spacer toz mu yaptı?


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Açıkçası öyle düşünmüyorum. Özellikle Amerika gibi bir yerde en çok satılan ürünlerden biri. Civic haricinde de bir çok araç için var.
    TBS karşıtlarının genel durumu şu 3-5hp için değmez bir ürün nasılsa farketmek bile çok zor.
    Hatta özellikle Amerika'da genel durum şu. Civic forumunda 1.8 Civic aracı olan kim performans için soru sormuş olsa boşa para harcama Civic Si al yazıyorlar. 140hp'den 170hp'ye çıkacak ta olsan gerçekten SI almak daha cazip ve ucuza geliyor. Ancak bizim için malesef böyle bir alternatif yok.
    3hp filtre 3hp tbs 10hp eksoz vs. ne varsa ne eklesek o kar. Çünkü en ucuz pertten dönme FN2 Type-R için 55 küsür lira ödemek gerekirken birde yüksek ötv ve yakıt tüketimi durumları çıkıyor ortaya. Söz konusu aile ise 2 kapı sıkıntısı da ayrı bir durum. O yüzden aracımızdan vazgeçmeden biraz daha keyif almak için varsın 3-5 kuruş gitsin.

    +1

    Birde kasnak işi var tabi.
    Ne yaptın eline geçti mi? Montaj durumları ne alemde?
    Kasnaklarla birlikte her halukarda 165hp küsür gibi bir değer çıkıyor ortaya. Şöyle düşünmek lazım bizim araçlar 1.6 125hp olanlardan sadece 15 hp daha güçlü ama belirgin bir performans farkı var. Bunun üstüne bir 25hp kadar daha koyunca daha keyifli olur değil mi?

    Alıntıları Göster
    Kasnaklar takıldı abi, araç ciddi anlamda eğlenceli hale geldi Alt devirlerdeki hantallık iyice yok oldu, TSI-TDI kullanıyor gibiyim nerdeyse Yalnız egzoz şart, geri basıncı azaltınca çok daha rahatlayacak araç ama malum tayin olayı beni frenledi. Şimdilik böyle kullanacağız gibi görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KHRMN99 -- 18 Mayıs 2014; 20:38:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KHRMN99

    Kasnaklar takıldı abi, araç ciddi anlamda eğlenceli hale geldi Alt devirlerdeki hantallık iyice yok oldu, TSI-TDI kullanıyor gibiyim nerdeyse Yalnız egzoz şart, geri basıncı azaltınca çok daha rahatlayacak araç ama malum tayin olayı beni frenledi. Şimdilik böyle kullanacağız gibi görünüyor.

    Memnun olmana sevindim. Açıkçası kasnaklar hakkında olumsuz yorum yapan veya "waste of money" yazanı görmedim. Aksine herkes çok memnun. Herhangi bir süre ölçümü sayısal veri vs. ölçtün mü?
    Sana eksoz lazım bana kasnak lazım o zaman.
    Tüketime olumlu etkisinden bahsediliyor kasnakların bununla ilgili bir fikrin veya ölçümün oldu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: KHRMN99

    Kasnaklar takıldı abi, araç ciddi anlamda eğlenceli hale geldi Alt devirlerdeki hantallık iyice yok oldu, TSI-TDI kullanıyor gibiyim nerdeyse Yalnız egzoz şart, geri basıncı azaltınca çok daha rahatlayacak araç ama malum tayin olayı beni frenledi. Şimdilik böyle kullanacağız gibi görünüyor.

    Memnun olmana sevindim. Açıkçası kasnaklar hakkında olumsuz yorum yapan veya "waste of money" yazanı görmedim. Aksine herkes çok memnun. Herhangi bir süre ölçümü sayısal veri vs. ölçtün mü?
    Sana eksoz lazım bana kasnak lazım o zaman.
    Tüketime olumlu etkisinden bahsediliyor kasnakların bununla ilgili bir fikrin veya ölçümün oldu mu?

    Alıntıları Göster
    ölçüm dediniz ben geldim. sanıyorum en kapsamlı hava filtresi ölçümü olacak benimkisi. bizim hp ve ses mes için yapacaklarımız sınırlı. bu sınırlılar arasında da elde veri ile ölçüm paylaşmak istedim. fotoğraflarda orjinal kapalı filtre, cb-111 orjinal borulu kit ve cb-111 son borusu çıkarılmış durumların hava ölçüm seviyeleri var. verilerde şaşırtıcı olan cb-111 kitin borusunu ne yöne çevirirseniz çevirin ısıyı daha fazla alıyor, ancak ucunu açık bırakınca sanıyorum kaput kapağı arasından veya sirkülasyondan aldığı hava daha serin. orjinal kutu kadar olmasa da ucu açıkken verimli çalışıyor. zaten kullanacak arkadaşlar simotayı ya orjinal beslemeden besleyip sessiz kullansın ya da ucunu açık bırakıp sesli olarak kullansın. ara demir borunun gram faydası yok.

    ben genelde böyle modifikasyonların psikolojik etkisi olduğunu düşünürüm ancak açık bırakma ile orjinal hali arasında ara hızlanmalarda fazlasıyla fark var. sanki daha rahat tırmanıyor araç. ben kesinlikle tavsiye ediyorum ki bu tip şeyler için boşuna masraf diyen bir insanım.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: carmentality

    Kadir hocam ,
    senin paraları full throttle body spacer toz mu yaptı?


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Açıkçası öyle düşünmüyorum. Özellikle Amerika gibi bir yerde en çok satılan ürünlerden biri. Civic haricinde de bir çok araç için var.
    TBS karşıtlarının genel durumu şu 3-5hp için değmez bir ürün nasılsa farketmek bile çok zor.
    Hatta özellikle Amerika'da genel durum şu. Civic forumunda 1.8 Civic aracı olan kim performans için soru sormuş olsa boşa para harcama Civic Si al yazıyorlar. 140hp'den 170hp'ye çıkacak ta olsan gerçekten SI almak daha cazip ve ucuza geliyor. Ancak bizim için malesef böyle bir alternatif yok.
    3hp filtre 3hp tbs 10hp eksoz vs. ne varsa ne eklesek o kar. Çünkü en ucuz pertten dönme FN2 Type-R için 55 küsür lira ödemek gerekirken birde yüksek ötv ve yakıt tüketimi durumları çıkıyor ortaya. Söz konusu aile ise 2 kapı sıkıntısı da ayrı bir durum. O yüzden aracımızdan vazgeçmeden biraz daha keyif almak için varsın 3-5 kuruş gitsin.

    Hoca , senin cevabından yanlış anlaşıldığını düşündüm.
    full throttle yakında ntakip ettiğim bi modifiye yabancı kaynaklı yazıların çoğunu okudum ,
    Başarı kaydetceğini düşünüyorum ,

    Benim espri şu idi. Forumda senin taktığına dair bişi göremedim. Bunla ilgili paylaşımın olmadığı için , onca para verip , niye kenara koydun babında idi

    Şu kasnak olayını biraz açarmısınız? ne tür bir modifiye?
    hafif volan faydalarını biliyorum.
    bundada kasnağın hafif olanımı takılıyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    yalnız işte dediğim gibi ne kdr ekmek okdr köfte kuru kuruya olmaz o iş öyle =) bu ilk yaptıgımız sonra tum boru hattını bı kat daha yalıtımladık. olayın özü bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk_acar -- 18 Mayıs 2014; 23:59:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carmentality

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: carmentality

    Kadir hocam ,
    senin paraları full throttle body spacer toz mu yaptı?


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Açıkçası öyle düşünmüyorum. Özellikle Amerika gibi bir yerde en çok satılan ürünlerden biri. Civic haricinde de bir çok araç için var.
    TBS karşıtlarının genel durumu şu 3-5hp için değmez bir ürün nasılsa farketmek bile çok zor.
    Hatta özellikle Amerika'da genel durum şu. Civic forumunda 1.8 Civic aracı olan kim performans için soru sormuş olsa boşa para harcama Civic Si al yazıyorlar. 140hp'den 170hp'ye çıkacak ta olsan gerçekten SI almak daha cazip ve ucuza geliyor. Ancak bizim için malesef böyle bir alternatif yok.
    3hp filtre 3hp tbs 10hp eksoz vs. ne varsa ne eklesek o kar. Çünkü en ucuz pertten dönme FN2 Type-R için 55 küsür lira ödemek gerekirken birde yüksek ötv ve yakıt tüketimi durumları çıkıyor ortaya. Söz konusu aile ise 2 kapı sıkıntısı da ayrı bir durum. O yüzden aracımızdan vazgeçmeden biraz daha keyif almak için varsın 3-5 kuruş gitsin.

    Hoca , senin cevabından yanlış anlaşıldığını düşündüm.
    full throttle yakında ntakip ettiğim bi modifiye yabancı kaynaklı yazıların çoğunu okudum ,
    Başarı kaydetceğini düşünüyorum ,

    Benim espri şu idi. Forumda senin taktığına dair bişi göremedim. Bunla ilgili paylaşımın olmadığı için , onca para verip , niye kenara koydun babında idi

    Şu kasnak olayını biraz açarmısınız? ne tür bir modifiye?
    hafif volan faydalarını biliyorum.
    bundada kasnağın hafif olanımı takılıyor?

    Yok sorun yok.
    Pek çok yazı okuduğumu söyleyemem ama ingilizcemin elverdiği kadarıyla okuduğum forum konularında iyi oldu diyenlerle birlikte yukarıda yazdığım gibi "waste of money" olarak değerlendirenler de var. Çoğunluğa uyup mantıklı görüp, bir kaç dyno çıktısını referans alıp bir şekilde göze aldığımız bir masraf oldu. Ben foruma yazdım da arada kaynadı. Bu konuya yazmadım sanırım. Uygulamalar konusunda bahsetmiştim taktım diye. Yoğun bir zamanda buraya yazmadan kaynadı.
    Bu forumda TBS kullanan 2. kişi oldum.
    Kasnak olayı şu.
    Krank kasnağı, su devirdaim kasnağı ve alternatör kasnağı orjinallerine göre %70-80 daha hafif yapılmış kasnaklarla değiştiriliyor. Performansta araç hafifletmek çok önemlidir ya. Burada hafifletme direkt olarak motordan kranktan yapıldığı için motorun devirlenebilme yeteneğine ciddi derecede katkı sağlıyor.
    En azından bu modifiye ile ilgili olumsuz hiç bir yorum görmedim. Kesinlikle hissedilebilen bir güç artışı olarak bahsediliyor. Her kuruşa değen bir modifiye oldu diyenlerde var.
    Kasnakların takımı 199 dolar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    yalnız işte dediğim gibi ne kdr ekmek okdr köfte kuru kuruya olmaz o iş öyle =) bu ilk yaptıgımız sonra tum boru hattını bı kat daha yalıtımladık. olayın özü bu.

    aynen öyle. o kadar sarıp sarmalamadım açıkçası ancak şu an memnunum. aslında uğraşacak vakit yer vs. olsa tam bizim ön ızgaranın önden bakınca sağı bomboş. oraya yalıtımlı bir boruyla çıkış yapıp ucuna filtre çorabı taktınmı isterse suyun içine göm sorun olmaz. ancak ses her durumda gidiyor ek boru olayında.

    @supremum bu kasnak olayının bu kadar etkili olabileceği aklıma gelmezdi. türkiye de zaten si imkansız ancak yine çoook yüksek maliyetler ile alınmıyor 30 hp. tamam turbolu bir araçla chip ile bu değerler rahat alınıyor ancak bizim gibi atmosferikte 3000 liraya rahat 30 hp alınıyor herşeyiyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    yalnız işte dediğim gibi ne kdr ekmek okdr köfte kuru kuruya olmaz o iş öyle =) bu ilk yaptıgımız sonra tum boru hattını bı kat daha yalıtımladık. olayın özü bu.

    aynen öyle. o kadar sarıp sarmalamadım açıkçası ancak şu an memnunum. aslında uğraşacak vakit yer vs. olsa tam bizim ön ızgaranın önden bakınca sağı bomboş. oraya yalıtımlı bir boruyla çıkış yapıp ucuna filtre çorabı taktınmı isterse suyun içine göm sorun olmaz. ancak ses her durumda gidiyor ek boru olayında.

    @supremum bu kasnak olayının bu kadar etkili olabileceği aklıma gelmezdi. türkiye de zaten si imkansız ancak yine çoook yüksek maliyetler ile alınmıyor 30 hp. tamam turbolu bir araçla chip ile bu değerler rahat alınıyor ancak bizim gibi atmosferikte 3000 liraya rahat 30 hp alınıyor herşeyiyle.

    Kasnaklar için ortalama 7-10hp artış öngörülüyor. 30 biraz iyimser olsa da edindiğim tecrübelere göre 25hp gayet gerçekçi bir artış.
    Bunun içinde düzgün emişli bir hava filtresi, komple eksoz sistemi, tbs ve kasnaklar var.
    İşin içine dereceli egzantirik girerse 10hp bariz getirisi var. Weapon R emiş manıfoldu var. Üzerine birde yazılım eklendi mi...
    Tabi fiyatlar gittikçe artmaya başlıyor. Sadece alması değil getirtmesi ve montaj fiyatları biniyor üstüne.
    Tabiki atmosferik motoru atmosferik olarak yüklemenin keyfide başka.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    yalnız işte dediğim gibi ne kdr ekmek okdr köfte kuru kuruya olmaz o iş öyle =) bu ilk yaptıgımız sonra tum boru hattını bı kat daha yalıtımladık. olayın özü bu.

    aynen öyle. o kadar sarıp sarmalamadım açıkçası ancak şu an memnunum. aslında uğraşacak vakit yer vs. olsa tam bizim ön ızgaranın önden bakınca sağı bomboş. oraya yalıtımlı bir boruyla çıkış yapıp ucuna filtre çorabı taktınmı isterse suyun içine göm sorun olmaz. ancak ses her durumda gidiyor ek boru olayında.

    @supremum bu kasnak olayının bu kadar etkili olabileceği aklıma gelmezdi. türkiye de zaten si imkansız ancak yine çoook yüksek maliyetler ile alınmıyor 30 hp. tamam turbolu bir araçla chip ile bu değerler rahat alınıyor ancak bizim gibi atmosferikte 3000 liraya rahat 30 hp alınıyor herşeyiyle.

    Kasnaklar için ortalama 7-10hp artış öngörülüyor. 30 biraz iyimser olsa da edindiğim tecrübelere göre 25hp gayet gerçekçi bir artış.
    Bunun içinde düzgün emişli bir hava filtresi, komple eksoz sistemi, tbs ve kasnaklar var.
    İşin içine dereceli egzantirik girerse 10hp bariz getirisi var. Weapon R emiş manıfoldu var. Üzerine birde yazılım eklendi mi...
    Tabi fiyatlar gittikçe artmaya başlıyor. Sadece alması değil getirtmesi ve montaj fiyatları biniyor üstüne.
    Tabiki atmosferik motoru atmosferik olarak yüklemenin keyfide başka.

    yok benim bahsettiğim egzost, hava filtresi, kasnaklar ve throttle body olarak söyledim 3000 tl yi. daha da yüklenebilir araç. 200 ü bulan var mıdır acaba? 200 hp bu araç için nirvanadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    yalnız işte dediğim gibi ne kdr ekmek okdr köfte kuru kuruya olmaz o iş öyle =) bu ilk yaptıgımız sonra tum boru hattını bı kat daha yalıtımladık. olayın özü bu.

    aynen öyle. o kadar sarıp sarmalamadım açıkçası ancak şu an memnunum. aslında uğraşacak vakit yer vs. olsa tam bizim ön ızgaranın önden bakınca sağı bomboş. oraya yalıtımlı bir boruyla çıkış yapıp ucuna filtre çorabı taktınmı isterse suyun içine göm sorun olmaz. ancak ses her durumda gidiyor ek boru olayında.

    @supremum bu kasnak olayının bu kadar etkili olabileceği aklıma gelmezdi. türkiye de zaten si imkansız ancak yine çoook yüksek maliyetler ile alınmıyor 30 hp. tamam turbolu bir araçla chip ile bu değerler rahat alınıyor ancak bizim gibi atmosferikte 3000 liraya rahat 30 hp alınıyor herşeyiyle.

    Kasnaklar için ortalama 7-10hp artış öngörülüyor. 30 biraz iyimser olsa da edindiğim tecrübelere göre 25hp gayet gerçekçi bir artış.
    Bunun içinde düzgün emişli bir hava filtresi, komple eksoz sistemi, tbs ve kasnaklar var.
    İşin içine dereceli egzantirik girerse 10hp bariz getirisi var. Weapon R emiş manıfoldu var. Üzerine birde yazılım eklendi mi...
    Tabi fiyatlar gittikçe artmaya başlıyor. Sadece alması değil getirtmesi ve montaj fiyatları biniyor üstüne.
    Tabiki atmosferik motoru atmosferik olarak yüklemenin keyfide başka.

    yok benim bahsettiğim egzost, hava filtresi, kasnaklar ve throttle body olarak söyledim 3000 tl yi. daha da yüklenebilir araç. 200 ü bulan var mıdır acaba? 200 hp bu araç için nirvanadır.

    Alıntıları Göster
    bu arada filtrenin ağzı direkt olarak neredeyse fanlara bakıyor. hiç incelemedim o fanlar umarım dışarı üfleme yapıyordur. içeri radyatör sıcağını üflüyorsa çok fena fail bir iş yapmış olacağım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    yok benim bahsettiğim egzost, hava filtresi, kasnaklar ve throttle body olarak söyledim 3000 tl yi. daha da yüklenebilir araç. 200 ü bulan var mıdır acaba? 200 hp bu araç için nirvanadır.

    />



    O kadar para harcayacak olan direkt turbo olayına veya supercharger olayına giriyor. Turbo olmaksızın 190 hp mümkün olur sanırım.
    Weapon R emme manifoldu 500 dolar civarı. Egzantirik 600 küsür dolar. Hondata Flash Pro 700 dolar...
    Reçete böyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    bu arada filtrenin ağzı direkt olarak neredeyse fanlara bakıyor. hiç incelemedim o fanlar umarım dışarı üfleme yapıyordur. içeri radyatör sıcağını üflüyorsa çok fena fail bir iş yapmış olacağım :)

    Fanların dışarıdan gelen havaya zıt yönde iş yapacaklarını pek sanmıyorum. Zaten motor sıcağını radyatöre üflemesi olmaz. İçeri doğru çalışıp dışarıdan temiz havayı çekiyordur. Ne kadar sıcak hava geliyor onun ölçümleri sende artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    bu arada filtrenin ağzı direkt olarak neredeyse fanlara bakıyor. hiç incelemedim o fanlar umarım dışarı üfleme yapıyordur. içeri radyatör sıcağını üflüyorsa çok fena fail bir iş yapmış olacağım :)

    Fanların dışarıdan gelen havaya zıt yönde iş yapacaklarını pek sanmıyorum. Zaten motor sıcağını radyatöre üflemesi olmaz. İçeri doğru çalışıp dışarıdan temiz havayı çekiyordur. Ne kadar sıcak hava geliyor onun ölçümleri sende artık.

    Aslında bol vakit ve yer olsa çok şukela planlarım vardı bu filtre için ancak şu ayırdığım zamanlar bile yıkamaya götürdüğüm vs. gibi ara zamanlar. O plan için bayağı bayağı ölçme etme işi var. Çünkü japon arkadaşlar ön bal peteği ızgaranın bir tarafını gel buraya filtre ucu koy der gibi açık bırakmışlar. Filtre hortumunu uzatıp oraya filtre yerleştirmek verimin ötesinde kaputu delip hava kanalı açmış gibi olur. Böyle kullanmaya devam. Artık tüm birikimler ishift i değiştirmek için. Arada uzun soluklu eğimli tırmanmalarda hafif balata kokusu gelmeye başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    bu arada filtrenin ağzı direkt olarak neredeyse fanlara bakıyor. hiç incelemedim o fanlar umarım dışarı üfleme yapıyordur. içeri radyatör sıcağını üflüyorsa çok fena fail bir iş yapmış olacağım :)

    Fanların dışarıdan gelen havaya zıt yönde iş yapacaklarını pek sanmıyorum. Zaten motor sıcağını radyatöre üflemesi olmaz. İçeri doğru çalışıp dışarıdan temiz havayı çekiyordur. Ne kadar sıcak hava geliyor onun ölçümleri sende artık.

    Aslında bol vakit ve yer olsa çok şukela planlarım vardı bu filtre için ancak şu ayırdığım zamanlar bile yıkamaya götürdüğüm vs. gibi ara zamanlar. O plan için bayağı bayağı ölçme etme işi var. Çünkü japon arkadaşlar ön bal peteği ızgaranın bir tarafını gel buraya filtre ucu koy der gibi açık bırakmışlar. Filtre hortumunu uzatıp oraya filtre yerleştirmek verimin ötesinde kaputu delip hava kanalı açmış gibi olur. Böyle kullanmaya devam. Artık tüm birikimler ishift i değiştirmek için. Arada uzun soluklu eğimli tırmanmalarda hafif balata kokusu gelmeye başladı.

    Ölçümler için teşekkürler. Boruları çıkartıp, kapağı sokerek kullanmayı dusunuyor musun? Balata kokusuyla ilgili bi arkadasimin abisi 3 yil önce honda yi mahkemeye vermis fakat kaybetmiş. Demek ki fabrikanın normal gordugu bir durum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen


    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    bu arada filtrenin ağzı direkt olarak neredeyse fanlara bakıyor. hiç incelemedim o fanlar umarım dışarı üfleme yapıyordur. içeri radyatör sıcağını üflüyorsa çok fena fail bir iş yapmış olacağım :)

    Fanların dışarıdan gelen havaya zıt yönde iş yapacaklarını pek sanmıyorum. Zaten motor sıcağını radyatöre üflemesi olmaz. İçeri doğru çalışıp dışarıdan temiz havayı çekiyordur. Ne kadar sıcak hava geliyor onun ölçümleri sende artık.

    Aslında bol vakit ve yer olsa çok şukela planlarım vardı bu filtre için ancak şu ayırdığım zamanlar bile yıkamaya götürdüğüm vs. gibi ara zamanlar. O plan için bayağı bayağı ölçme etme işi var. Çünkü japon arkadaşlar ön bal peteği ızgaranın bir tarafını gel buraya filtre ucu koy der gibi açık bırakmışlar. Filtre hortumunu uzatıp oraya filtre yerleştirmek verimin ötesinde kaputu delip hava kanalı açmış gibi olur. Böyle kullanmaya devam. Artık tüm birikimler ishift i değiştirmek için. Arada uzun soluklu eğimli tırmanmalarda hafif balata kokusu gelmeye başladı.

    Ölçümler için teşekkürler. Boruları çıkartıp, kapağı sokerek kullanmayı dusunuyor musun? Balata kokusuyla ilgili bi arkadasimin abisi 3 yil önce honda yi mahkemeye vermis fakat kaybetmiş. Demek ki fabrikanın normal gordugu bir durum :)

    borular sökük ancak kapağı çıkarmadım. şu an tam istediğim gibi. 2600 gibi homurtular başlıyor. 3000 de hafif racing modu. 4000 den sonra ben neye bindim diyor herkes :)




  • gekren kullanıcısına yanıt
    Orijinal sese alışkın olduğun için şu anki ses tatminkar gelebilir ama kapağı sökersen sende neye bindim diyebilirsin Kapak açık veya kapalı iken aynı yerden hava aldığı için sıcaklık farkı olmayacaktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KHRMN99 -- 19 Mayıs 2014; 12:33:20 >
  • 
Sayfa: önceki 405406407408409
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.