Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (342. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
761.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    Selam hondadaşlar..

    1.8 defterini artık tamamen kapatmış bulunuyorum. 1.4ümle yola devam..

    Burda aynı semtten bir arkadaşım manuel 1.8 aldı. İki gün önce bize geldi ve hemen bir teste çıktık, tabii ben kullandım aracı..
    Fakat şu dikkatimi çekti;

    Bulunduğum semtte trafik içinde 1.8in gücünü çok hissedemedim. Benim 1.4 te hemen hemen yakın performansta..
    Sebebi ise şehiriçi malum, basamıyorsunuz.
    Bu farkı ancak şehirlerarası yolda, otoyolda vs hissediyoruz.
    Yani ben şehirdışına ayda yılda bir çıkarım.

    Bu durumda;

    *Koltukları ve ön konsolu siyah olup, gözüme daha hoş gelen..

    *USB bulunan ve USBden çalarken ekranda şarkı isimlerini gösteren..

    *KM bölümündeki siyah plastik yüzeyi daha kaliteli malzemeden olan..

    *Otomatikte kullanırken kaçıncı viteste olduğumuzu gösteren..

    *Şehiriçinde daha az yakan (şu anda kısa mesafe soğuk motorla bile ortalamam 7 litre filan)

    *Konforu daha sessiz olan (1.8 daha sert, bunu kesin anladım artık)


    Bu sebeplerden dolayı 1.4ümle kalıyorum. Hatta LPG taktıracağım bu hafta.. o kadar kararlıyım çünkü kullanmaya..
    LPG 3 gündür delice araştırıyorum.
    Yüzlerce yazı okudum.

    Ve ATİKER SAFE FAST OBD II taktırmaya karar verdim. Akıllı kit ve üzerinde italyan yazılımı var.
    Bu kiti kullananların neredeyse hepsi çok memnun...


    Neden 500-600 fazla vereyim şimdi?

    BRC - ZAWOLİ - LOVATO vs vs gibi markaları taktıranların bile bir sürü şikayetleri var.

    Çünkü iş ustada, işçilikte bitiyor. İşçilik kötü ise PRİNS olsa ne yazar!

    İyi bir ustaya atikerin son sistem akıllı kitini taktırıp 500-600 tl tasarruf etmeyi düşünüyorum.
    Bahsettiğim kit, 1050-1100 arası..

    En önemlisi HONDA TEAM forumunda, ATİKER taktıran hondacıların görüşlerini okudum.
    Tamamı çok memnun görünüyor.
    Karar vermemde büyük faktör oldu bu.
    ..



    Geçenlerde 1.4ümle performans denedim, REV ışıklarını yaktım. Hiç te kötü değildi. 100 beygir kötü bir değer sayılmaz.
    Piyasada 70-80 beygir araç dolu sonuçta

    Senin için en iyisi bencede bu abi, arabanada bağlandın zaten, siyah iç döşeme zevkinde buna destek verirken şehiriçindede çok kullanıyorsun eee o zaman Lpg ile şehiriçi 30 kr yak geç... Kırk yılda bir şehirlerarası yapcaksında...
    Ama şunu atlamadan edemicem daha önceki
    Megane privelegem siyah, içi bej
    2008 doblo VİP siyah, içi krem deri
    2011 doblo siyah, içi krem kadife
    2009 navara siyah, içi siyah deri
    2008 cıvık siyah, içi bej
    2008 passat gri!!! İçi siyah
    Yani....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    fotbes yazın için teşekkür ediyorum faydalı oldu.

    rica ederim

    bazen kafamıza tereddüt ve "keşke"leri sokarak aracımıza şüpheyle bakabiliyoruz.
    ben şu anda tüm bu keşkelerimden arındım ve nihayet huzura erdim aylar sonra...

    bir defa şehiriçi az yakıyor gerçekten... kullanmayı bilene tabi.. ve görünümünü çok seviyorum aracımın..
    hem iç, hem dış tasarımına bakmaya doyamıyorum keratanın

    ATİKER ile ilgili şu son 1-2 saat içinde ekstra bilgiler de topladım bayağı..
    notlar aldım bilgisayarıma çokça...

    takacak ustaya önerilerim de olacak:

    mesela motor sıcakken, direkt LPGde çalışma ayarı isteyeceğim

    mesela sabah ilk çalıştırmadan sonra, LPGye geçme sıcaklık derecesini 25 derece olarak ayarlatacağım.

    Böylece daha az benzin, daha fazla tasarruf yapıp, LPG fiyatını kısa sürede amorti ederim. Bu işlemlerin motora hiçbir zararı olmadığını da öğrendim.
    Montajla ilgili de birçok şey öğrendim.
    motor ve beygir gücüne göre Meme çapı, basınç, vs vs..

    LPG takılınca daha bir sevicem keratayı..
    daha bol gezicez çünkü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tetete37

    Senin için en iyisi bencede bu abi, arabanada bağlandın zaten, siyah iç döşeme zevkinde buna destek verirken şehiriçindede çok kullanıyorsun eee o zaman Lpg ile şehiriçi 30 kr yak geç... Kırk yılda bir şehirlerarası yapcaksında...
    Ama şunu atlamadan edemicem daha önceki
    Megane privelegem siyah, içi bej
    2008 doblo VİP siyah, içi krem deri
    2011 doblo siyah, içi krem kadife
    2009 navara siyah, içi siyah deri
    2008 cıvık siyah, içi bej
    2008 passat gri!!! İçi siyah
    Yani....

    AYnen kardeşim yaa...
    arkadaşım iyi ki 1.8 alıp bize gelmiş.
    iyi ki burada tur atmışız
    eve döndük ve kendi aracımı öpesim geldi vallahi
    seviyom keratayı


    Artı şehiriçinde LPGde 30 kuruşun da altını göreceğime binde bin eminim..
    okuduğum teknik veriler itibarıyla en fazla 26 kuruş umuyorum

    şehir dışı ise 19-20 kuruş..


    soba boyalı passatını sev gari.. siyah iç döşeme iyidir iyi
    2 sene birlikte geçireceksiniz, barışın, öpüşün




  • @guneslen
    Plasti dip sevmiyorum nedense ya bana çok itici geliyor.Çevremdekilere sordum güzel olur dediler ama buradan olumlu bitane bile yorum alamadım :D

    @carmentality

    Hocam o ürün guneslenin dediği gibi rengi solan tamponlar için.

    @transglobal

    Kardeşim Tr'de bizim araçların sunrooflusu yok

    @fotbes

    Mustafa abi olay işçilikte bitiyor haklısın ama malzeme kaliteside çok önemli Prins-Brc vs. Atikeri bir tutamazsın fiyat farkından anlıyabilirsin.Örnek prinsin 30 binde filtresi değişirken atiker 10 binde değiştirmek zorundasın.Üzerinde kullanılan parçalar ötekilerde 5 yıl gidiyorsa Atikerde 2-3 yıl.Satmak istersende Lpgnin markası nedir falan diye soruyorlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen

    arkadaşlar özlellikle yurtdışından ürün sipariş etmiş olanlar yardımcı olursa sevinirim. 5 kişi birleşsek linkteki ürünü sipariş edebilirmiyiz? yoksa gümrükte sıkıntı olur mu?
    http://turkish.alibaba.com/product-gs/for-2006-2009-honda-civic-fn2-carbon-fiber-grille-car-front-grills-jsk121043--980088121.html

    Dostum bu ürün Kadir hocamın dediği gibi kesin gümrükte takılır servisten daha pahalıya gelebilir :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cree20

    quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen

    arkadaşlar özlellikle yurtdışından ürün sipariş etmiş olanlar yardımcı olursa sevinirim. 5 kişi birleşsek linkteki ürünü sipariş edebilirmiyiz? yoksa gümrükte sıkıntı olur mu?
    http://turkish.alibaba.com/product-gs/for-2006-2009-honda-civic-fn2-carbon-fiber-grille-car-front-grills-jsk121043--980088121.html

    Dostum bu ürün Kadir hocamın dediği gibi kesin gümrükte takılır servisten daha pahalıya gelebilir :)

    zaten fiyat istedim 4 gündür gelmedi ;)))) fakat benim gördüğüm en güzel panjur. Spor arabalara logosuz panjur çok yakışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cree20

    quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen

    arkadaşlar özlellikle yurtdışından ürün sipariş etmiş olanlar yardımcı olursa sevinirim. 5 kişi birleşsek linkteki ürünü sipariş edebilirmiyiz? yoksa gümrükte sıkıntı olur mu?
    http://turkish.alibaba.com/product-gs/for-2006-2009-honda-civic-fn2-carbon-fiber-grille-car-front-grills-jsk121043--980088121.html

    Dostum bu ürün Kadir hocamın dediği gibi kesin gümrükte takılır servisten daha pahalıya gelebilir :)

    zaten fiyat istedim 4 gündür gelmedi ;)))) fakat benim gördüğüm en güzel panjur. Spor arabalara logosuz panjur çok yakışıyor

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 2014 mugen vezel
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem karaca

    arkadaşlar 2014 mugen vezel
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Abartı olmuş, sade hâli bence daha güzel.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler bizim araçlarda yağ eksiltme ne durumda? Benim bakım üzerinden 3000 km geçti yağ çubuğuna bir bakayım dedim tırtıklı bölgenin tam ortasında seviye. Bu normal mi? Çok agresif kullandığım söylenemez. Tüketimim de normal seviyelerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    Beyler bizim araçlarda yağ eksiltme ne durumda? Benim bakım üzerinden 3000 km geçti yağ çubuğuna bir bakayım dedim tırtıklı bölgenin tam ortasında seviye. Bu normal mi? Çok agresif kullandığım söylenemez. Tüketimim de normal seviyelerde.

    Dostum aracım tam düz bir zeminde olduğundan emin ol, en ufak bir eğimde sonuç farklı çıkabiliyor.
    3000km önce yağ yeni değiştiğinde ne kadar konmuştu? Ölçüm çubuğunun tam ortasında mıydı yine? Yoksa daha fazla mıydı?
    Önceki ölçümü bilip ona göre eksiltme var ya da yok denebilir.
    Bir de yağ kaç numara kondu? Yarı sentetik mi, tam sentetik mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    Beyler bizim araçlarda yağ eksiltme ne durumda? Benim bakım üzerinden 3000 km geçti yağ çubuğuna bir bakayım dedim tırtıklı bölgenin tam ortasında seviye. Bu normal mi? Çok agresif kullandığım söylenemez. Tüketimim de normal seviyelerde.

    Tırtıklı seviyenin ortasında olması yağ seviyesinin normal olduğunu gösterir. Tırtıklı kısımın altına düşmediği sürece sıkıntı yok demektir.
    Ayrıca bizim araçlarda yağ sensörü var zaten, bi şekilde yağ eksilmesi olursa bilgi ekranında yağdanlık işareti çıkarak sürücüye haber veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CinoCorelli -- 20 Ocak 2014; 22:05:43 >
  • Hakikaten onu unutmuşum şimdi baktım arkaya doğru eğim vardı fazlasıyla. Teşekkürler. Sensör olmasını da öğrendiğim iyi oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cree20 kullanıcısına yanıt
    Yalnız şu da var kardeşim;

    Mesela BRCde ismini hatırlayamadığım bir parça, garantisi bittikten sonra bozulursa eğer, yenisi tam 600 tl bugünün fiyatıyla..
    Aynı parça atikerde sadece 100 tl

    Yani 3-4 yıl sonra bir 500tl daha fark ödemek te olası..

    Atikerle ilgili çok yorumlar okudum. Memnun olmayanlar da var arada evet..
    Ama kesinlikle montaj hatası, işçilik hatası yüzünden..
    Pek azı da fabrikasyon olabiliyor ama o da garantiden anında değişiyor zaten..

    Bugün birçok bayii dolaştım izmirde..
    Hiçbirini gözüm tutmadı.
    En sonunda çok ciddi, büyük, temiz ve sahiplerinin mühendis olduğu bir atiker bayisi buldum.

    İşte olay budur

    İyi işçilik..
    Araç modeline, motor tarzına, gücüne göre doğru parça seçimleri.. doğru montaj ve ayarlar..

    Burada ustanın tecrübesi ve zekası önemli...

    Atiker'in beni mahcup etmeyeceğine inanıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    Hakikaten onu unutmuşum şimdi baktım arkaya doğru eğim vardı fazlasıyla. Teşekkürler. Sensör olmasını da öğrendiğim iyi oldu.

    Gökhan'cım fırsat buldukça kullanım kılavuzunu okumak lazım
    Aracımızda hem yağ seviyesini hem de yağ basıncını gösteren bir sensör var.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Hatta olur da bu sensör arıza yaparsa onun arızasını gösteren bir sistem daha var.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Çekik gözlüler her şeyi düşünmüş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    Yalnız şu da var kardeşim;

    Mesela BRCde ismini hatırlayamadığım bir parça, garantisi bittikten sonra bozulursa eğer, yenisi tam 600 tl bugünün fiyatıyla..
    Aynı parça atikerde sadece 100 tl

    Yani 3-4 yıl sonra bir 500tl daha fark ödemek te olası..

    Atikerle ilgili çok yorumlar okudum. Memnun olmayanlar da var arada evet..
    Ama kesinlikle montaj hatası, işçilik hatası yüzünden..
    Pek azı da fabrikasyon olabiliyor ama o da garantiden anında değişiyor zaten..

    Bugün birçok bayii dolaştım izmirde..
    Hiçbirini gözüm tutmadı.
    En sonunda çok ciddi, büyük, temiz ve sahiplerinin mühendis olduğu bir atiker bayisi buldum.

    İşte olay budur

    İyi işçilik..
    Araç modeline, motor tarzına, gücüne göre doğru parça seçimleri.. doğru montaj ve ayarlar..

    Burada ustanın tecrübesi ve zekası önemli...

    Atiker'in beni mahcup etmeyeceğine inanıyorum.

    Dostum LPG kararın hayırlı uğurlu olsun. Sen zaten aracından son derece memnundun, sadece i-shift'le çok anlaşamıyordunuz ama çok ta önemli değil sanırım.
    O bahsettiğin parça regülatör galiba. LPG sitemindeki en önemli parça denebilir, hatta marka ismi regülatör ismine göre veriliyor. Diğer iki parça da ECU ve enjektörler...
    Kalanı boru, hortum, kablo, filtre ıvır zıvır...




  • nrglife kullanıcısına yanıt
    Eyvallah doktorum, sağol... Evet ya regülatör ya da ecu idi.

    Aracımı bu aralar yine çok sever oldum.
    Sadece i-shift takıntım olduydu bir ara, konuşmuştuk zaten..
    Onu da bu ara olumlu psikolojiyle aştım artık..

    Hondateam forumundaki hondacılardan atiker taktıranların hepsi olumlu şeyler yazmış.
    Demek bizim motorumuz ve iyi işçilik, honda ile atikeri uyumlu kılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    Hakikaten onu unutmuşum şimdi baktım arkaya doğru eğim vardı fazlasıyla. Teşekkürler. Sensör olmasını da öğrendiğim iyi oldu.

    Gökhan'cım fırsat buldukça kullanım kılavuzunu okumak lazım
    Aracımızda hem yağ seviyesini hem de yağ basıncını gösteren bir sensör var.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Hatta olur da bu sensör arıza yaparsa onun arızasını gösteren bir sistem daha var.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Çekik gözlüler her şeyi düşünmüş.

    Acaip iyi düşünmüşler konuyu :) Yağ olayı mühim bir de eksik görünce kafama takıldı. Düz bir zeminde tekrar kontrol edeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    Hakikaten onu unutmuşum şimdi baktım arkaya doğru eğim vardı fazlasıyla. Teşekkürler. Sensör olmasını da öğrendiğim iyi oldu.

    Gökhan'cım fırsat buldukça kullanım kılavuzunu okumak lazım
    Aracımızda hem yağ seviyesini hem de yağ basıncını gösteren bir sensör var.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Hatta olur da bu sensör arıza yaparsa onun arızasını gösteren bir sistem daha var.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Çekik gözlüler her şeyi düşünmüş.

    Acaip iyi düşünmüşler konuyu :) Yağ olayı mühim bir de eksik görünce kafama takıldı. Düz bir zeminde tekrar kontrol edeyim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, daha önce bahsetmiştim belki hatırlarsınız, konfor artışı ve yakıt düşümü için 225-45-17'den 205-50-17'ye geçme projem olduğunu...araç 1.8 i-shift...


    Proje gerçekleşti, lastiklerimi değiştirdim :) 205-50-17 michelin primacy hp lastiklerin takılması akabinde ilk izlenimler;

    * Araç kesinlikle yumuşadı fakat mükemmel olmadı elbette, eskiden küt küt vuran çukurlar şimdi luk luk oldu :) yollardaki beyaz çizgilerde aracta his çok azaldı, çukurlarda direksiyona gelen baskı yok oldu, yolda esnemelerde hafif salınımlı bir konfor hali oluştu ve araç daha kıvrak bir hal aldı gibi...

    * Alt devirlerde araç gitmeye daha istekli oldu sanki...

    * Yol tutuşunu büyükçekmece virajında deniyorum, eskiden girdiğim gibi çıkıyordum en ufak kayma hissi olmuyordu, şimdi yüksek süratte ufak ufak arkanın bıraktığını hissediyorum, dolayısı ile sokak yarışlarına katılmıyorsanız yol tutuşunda bir değişiklik yok...

    * spor görünüş kesinlikle eksi yönde etkilenmedi, araç yükselmedi ve çamurluk başluğu biraz daha azaldığı için bana göre daha bile yakışıklı oldu..

    * Yakıt şuanki görünümde %10-12 düştü, takip ediyorum, güncelleyeceğim, daha önce yazmıştım, sakin günlük kullanımda 7-7,02 civarı ortalamam vardı, şu an 6,4'de seyrediyor...

    ilk izlenimler bunlar, yine güncellerim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fly_engineer -- 21 Ocak 2014; 16:47:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fly_engineer

    Arkadaşlar, daha önce bahsetmiştim belki hatırlarsınız, konfor artışı ve yakıt düşümü için 225-45-17'den 205-50-17'ye geçme projem olduğunu...araç 1.8 i-shift...


    Proje gerçekleşti, lastiklerimi değiştirdim :) 205-50-17 michelin primacy hp lastiklerin takılması akabinde ilk izlenimler;

    * Araç kesinlikle yumuşadı fakat mükemmel olmadı elbette, eskiden küt küt vuran çukurlar şimdi luk luk oldu :) yollardaki beyaz çizgilerde aracta his çok azaldı, çukurlarda direksiyona gelen baskı yok oldu, yolda esnemelerde hafif salınımlı bir konfor hali oluştu ve araç daha kıvrak bir hal aldı gibi...

    * Alt devirlerde araç gitmeye daha istekli oldu sanki...

    * Yol tutuşunu büyükçekmece virajında deniyorum, eskiden girdiğim gibi çıkıyordum en ufak kayma hissi olmuyordu, şimdi yüksek süratte ufak ufak arkanın bıraktığını hissediyorum, dolayısı ile sokak yarışlarına katılmıyorsanız yol tutuşunda bir değişiklik yok...

    * spor görünüş kesinlikle eksi yönde etkilenmedi, araç yükselmedi ve çamurluk başluğu biraz daha azaldığı için bana göre daha bile yakışıklı oldu..

    * Yakıt şuanki görünümde %10-12 düştü, takip ediyorum, güncelleyeceğim, daha önce yazmıştım, sakin günlük kullanımda 7-7,02 civarı ortalamam vardı, şu an 6,4'de seyrediyor...

    ilk izlenimler bunlar, yine güncellerim..


    Ömer faruk , kafanda bir çok soru işareti ile girdiğin Lastik ebat değişimi projen , istediğin gibi olumlu sonuçlanmış.
    Senin adına sevindim.

    Çıkardığın lastik ile bu taktığın lastik ağırlığını karşılaştırabildinmi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carmentality -- 21 Ocak 2014; 19:09:05 >




  • fly_engineer kullanıcısına yanıt
    fiyat ve foto alabilrmiyiz
  • 
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.