Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (1741. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
21 Misafir (6 Mobil) - 15 Masaüstü6 Mobil
5 sn
62.133
Cevap
1.507
Favori
2.655.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
236 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17391740174117421743
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ashkar1453 kullanıcısına yanıt

    Üründe hangi arızaları yaşadınız hocam? Garanti/Servis konusunu test edebildiniz mi? Ben tam tersi yorumları da okudum donanımhaberde robogil firmasıyla ilgili. Yerli firma olmasından dolayı çekincelerim de var açıkçası, ürünü geri iade alıyorlar mı mesela sorunlu olduğunda.

  • BorkiTech B kullanıcısına yanıt
    Hocam 24 mart tarihinde 5850 TL ye cihazı sipariş verdim ve üstünden 1 ay geçmeden cihazın fiyatı üst üste gelen indirimlerle 5000 TL ye düştü bu kadar kısa sürede böyle büyük indirimlerin olması çok kısa zaman önce alanları pek memnun etmez😅.Bu konu hakkında fikrimi direk firmaya ilettim ve aradaki 850 TL den daha fazla tutarda bana yedek parça hediyesi yolladılar.Evet bugüne kadar cihazla ilgili hiçbir sorun yaşamadım yani böyle bir tecrübem yok ama Bu yaşadığım benim için herşeye bedeldir.
  • Aslında merak ettiğimiz durumlar bunlar işte. Yaşadığınız tecrübeyi paylaştığınız için sağolun, keşke her firmada görebilsek bu durumları. Ben de Mop Pro aldım ablama, 1 ay sonra da kendime alacağım. Luna 200'ü araştırmaya ve takip etmeye devam edeceğim o zamana kadar. Bilgilendirme için teşekkürler.

  • BorkiTech B kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam ne demek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ashkar1453

    Robogil luna 200 ü araştırmanızı öneririm.Süpürme ve mop konusunda çok ama çok başarılı bir cihaz.Servis/garanti konusunda zaten TR de 1 Numara Robogil firması.

    Luna 200 ü düşünüyorum forumu takip ettiğim kadarıyla mop ve garanti durumlarıyla öne çıkıyor.

    Luna 200 UV olanının fiyatı daha yüksek çok bir farkı var mı?, bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    Bir yandan da roborock s7 yi merak ediyorum.5 mm ye kadar mopunu kaldırabiliyormuş,şuan çok halım yok ama kiracıyım uzun vadede ev değiştirirsem halılarımı artıracağım o yüzden avantajlı gibi.

  • kurenaisama K kullanıcısına yanıt
    Hocam ben UV siz olanı aldım kendi adıma çok gerekli görmedim ama evde küçük çocuğu bebeği olanlar için olsa daha iyi olabilir.Yanlış hatırlamıyorsam 5 mm TR deki kullanılan veya tercih edilen halılar için yeterli bir rakam değil demişti Ali abi bunuda bir kenara not edin bence.
  • Nihayet bi adım atabildim 🙈
    Ali Bey'in önerisi ile ilife A10s de karar verdim ve siparişi geçtim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • estamemuchoo E kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı olsun hocam. Kullanınca yorumlarınızı bekleriz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba hocam, hepsiburada üzerinden Dreame F9 sipariş vermiştim ancak genpa garantili olması sebebiyle iptal ettim. Sizce iptal etmek doğru bir karar mıydı yoksa sorun olmaz mıydı? Bir de eğer aynı ürünü tekrar sipariş et demeyecekseniz maksimum 2500-2700 liraya haritalı ve moplu ne önerirsiniz acaba? Koltuk yüksekliğimiz 99-100mm, bazalarımız 90mm ancak aldığımız robot koltuğun altına girdiği sürece işimizi görür. Bazaların ayaklarını 120mm ayak sipariş ederek değiştirebiliriz. Evimizde yazın halı yok ancak kışın püskülsüz halılar oluyor koridor ve salonda. Bir de kedimiz var, aşırı tüy döküyor. Bunlara göre öneride bulunursanız sevinirim.

    @Hepsirobot

  • nofearnomercy kullanıcısına yanıt
    Allah razı olsun 🙏🙏 daha iyileri sizlerin olsun

    Tabiki umarım sıkıntısız ve eksiksiz gelir ve bir süre kullandıktan sonra yorumlarım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorkiTech

    Hocam ben Luna 200 almayı düşünürken son 20 sayfayı inceledim ve bu forumda gerçekten yorum yapmak için değil sadece Luna 200'ü övmek için olan arkadaşları görünce kasıtlı olarak yönlendirildiğimi düşündüğüm için vazgeçtim.


    Bir cihazı tavsiye ediyorsanız bile yaşadığınız kullanıcı deneyimlerini artısıyla eksisiyle belirtmeniz daha faydalı olacaktır. @Hepsirobot 'un fikirlerini herkes önemsiyor burada çünkü objektif yorum yapıyor. Şu yönden iyidir bu yönden kötüdür diyor. Benim görüşüm bu, saygılar.

    Merhaba ben sizinle tecrübemi paylaşaım servis ile 2 deneyimim oldu. 21.08.2020 tarihinde ürünü satın aldım. Aldıktan sonra 24.08.2020 tarihinde ürünü kullanma şansım oldu ve yuvasını bulamadığını fark ettim 1-2 gün daha denedikten sonra emin oldum ve firma ile iletişime geçtim. Ürünü firma ile iletişime geçip 27.08.2020 tarihinde kargoya verdim ve aynı gün ürünün ellerine ulaşmasını beklemeden yeni ürünü de aynı tarihte kargoya verdiler. Gelen üründe herhangi bir problem yoktu ve 8 ay sorunsuz kullandım




    27.04.2021 tarihinde robotun sol tekerleğinin çok sesli çalıştığının ve sağ tekerleğe göre yavaş döndüğünü fark edip firma ile iletişime geçtim ve ürünü geri gönderdim. Ürün yıllık bakımı yapılmış ve sol tekerlek modülü değişmiş olarak 30.04.2021 tarihinde elime ulaştı ve şuanda bir sorun bulunmuyor.


    Yazılım anlamında aldığımdan beri hiç bir problem yaşamadım 3+1 140m2 evi normal emiş modunda batarya %35-40 aralığında halı durumuna göre bitiriyor.





  • estamemuchoo E kullanıcısına yanıt
    iLife Almanya ile anlaşmam var, size her türlü desteği veririm eğer bir problem olur ise buradaki firma ile.
    Umarım hiç bir sorun yaşamazsınız.
  • merhabalar arkadaşın sorduğu soruyu bire bir aynisini soracaktım ikinci bir kayıt açmadan bu soruyu cevaplarmiainiz lütfen sadece fark benim mobil ya ların yüksekliği max 8.5cm

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @aytug001


    Bunu bilmeme imkan yok, sanırım kimse de bilmiyordur. Delta, Genpa, Güncel, Bimar ve benzerleri hakkında çok fazla şikayet var ama bu illaki cihazınız arıza yapacak ve kötü servis alacaksınız anlamına da gelmez.


    Şimdiye dek Ekay firmasını öneriyordum ancak son günlerde onlar da müşteri mesajlarına ve taleplerine dönüş yapmamaya başlamışlar, diğer forumlarda şikayet konusu oldu. Bildiğim, tanıdığım ve güvendiğim tek firma olarak Robogil var şu aşamada. (Tabii bir de Hepsirobot  )


    Dreame D9 makul bir cihaz, kalitesi de bildiğimiz Xiaomi ayarında. Bu ekosistemin ürünlerindeki temel sorun kalite algısısnın istikrarsız olması ve belirgin bir kalite kontrolün olmamasıdır. Yani aldığınız robot yıllarca en ufak bir sorun çıkarmadan da çalışabiliyor, iki ay sonra sebepsiz yere kendini de kilitleyebiliyor. Dolayısı ile bu fiyat çerçevesinde bir ürün alırken bu riski de beraberinde satın alıyorsunuz - iyi bir servis bunun için çok önemli.


    2500-2700 bandında alacağınız hemen her ürün o anılan firmaların ucuz garanti/servislerine tabi olacaktır. D9, MopPro, 1C, F9 hepsi işinizi görür efendim.


    Saygılarımla





  • İrobot i7 kullanıyorum şuanlık çok memnunum haritalaması süpürmesi güzel,


    Sadece akşamları prizi kapatıp yatıyorum. Robot fulf sarj da olmasına rağmen sabah prizi açıp çalıştırdığım zaman batarya bitti uyarısı veriyor normal midir? Devamlı dockta elektrik olması mı gerekiyor? Teşekkürler.

  • ayfonx A kullanıcısına yanıt
    Braketteki deliklere sünger parçası koyunca düzelmişti bende hocam, hala da o sekilde kullanıyorum. Ama dikkat ettiğim mop sonrası o süngerlerin üzerinde ince nokta gibi çöküntü oluyor. Yani suyu epey basınçla gönderiyor sanki. O da beze çarpıp braket üzerine sıçratıyor genel olarak sorun buradan kaynaklanıyor gibi. Yazılımla belki o giden suyun basıncını azaltsalar etkisi olabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • lewel123 kullanıcısına yanıt

    Tüm robotların günlük kullanımda şarj ünitelerinde ve enerjide durması gerekmektedir. Bu kullanım kılavuzlarında da yazar. Sürekli şarjdan çıkarmak ile bataryanın çevrim ömrünü çok azaltırsınız.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Tüm robotların günlük kullanımda şarj ünitelerinde ve enerjide durması gerekmektedir. Bu kullanım kılavuzlarında da yazar. Sürekli şarjdan çıkarmak ile bataryanın çevrim ömrünü çok azaltırsınız.

    Teşekkür ederim.

  • bjQ7 B kullanıcısına yanıt
    Süngerler ıslak evet. Ancak braketin üzerinde yine su var. Ali Bey in önerisiyle başka birşey daha deneyeceğim. Oradaki conta ve çevresi kuru oluyor. Su çıkış delikleri olan parçanın kenarları ıslak oluyor ancak oralardan mı sızıyor yoksa brakette biriken sudan mı orası ıslanıyor tespit edemiyorum. Sağolsun Ali Bey in desteğiyle tespit edebileceğim gibi görünüyor.
  • aliboduroglu kullanıcısına yanıt

    Suyun bir kısmının çıkış yerinin kenarlarına sirayet edip damladığında braket deliklerine denk gelmemesi olabilir belki, toz yapışmasından ya da kayganlığının azalması gibi bir nedenden. Daha önce bezi takmadan deneyen bir arkadaş hiç su olmadığını söylemişti, suyun beze emilimi ile ilgili demişti. Benim aklıma farklı olarak braket üstündeki iki delik arasına maske ipi gibi bir şey gerdirmek geldi, braket üstünde kalan suyu deliklere doğru aktarır gibime geliyor ya da su çıkışlarının çevresine bir işlem uygulanabilir. Bende henüz sorun yaratmadığı için deneyemiyorum. Bulursanız haber edin

  • 
Sayfa: önceki 17391740174117421743
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.