|
Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (1434. sayfa)





-
-
-
Aldığınız firmaya göre değişiyor efendim. Maalesef Roborock çok firma tarafından kontrolsüzce ithal edildi ve satıcıların önemli bir kısmı şimdi ortada yok. -
Yok hocam benim sizden rahatsızlığım söz konusu değil. Lakin kendi adıma söylemem gerekirse ; Amazon'dan Ozmo 950 almayı düşündüğüm ve bunu da burada herkesle paylaştığım dönemlerde çok tepki almıştım,
Şu malum tipler var ya hani ;
"Sen çok mu biliyorsun sanki..." diye yeni başlayan ve tabiri caizse biraz fazla sesi çıkan üyelere hemen ayar vermeye kalkarlar.
Heh işte onlar zaten tepki göstermişti ilk dönemlerde.
Ve şimdi de böyle bir tatsızlık yaşayınca ve mağdur olunca, akıllarınca alay etmeye dalga geçmeye çalışıyorlar.
"Noolduu hayırdııır..." tarzındaki çocukça davranışlar ve söylemler işte.
Gülüp geçiyorum sadece.
İşi olmayan, avarelikten çatacak adam arıyor burada.
...
Gelelim Amazon konusuna
Valla hocam sen değil isterse bütün forum toplanıp burada Amazon'un bir suçu yok dese bile asla inanmam buna.
Pardon ama madem sel baskını oldu, ben bunu neden üç gündür saatlerce görüştüğüm onlarca Amazon yetkilisinden değilde sizden duyuyorum ???
Bu nasıl bir kurumsallık anlayışı böyle ?
He diyelim ki yangin çıktı deprem oldu sel bastı falan filan...
E tamam da kardeşim sen şuan da AmaZon olarak aynı ürünü halihazırda zaten satıyorsun.
Stokta olmasa anlarım. Elimde kalmadı deyip kurtulursun.
Ama şuan halen satışta. Ve satıcı da yine Amazon Germany.
Madem elinde aynı ürün var.
Öyleyse neden mağduriyet yaşattığın müşterilerine göndermek istemiyorsun ???
Neden istemediğimiz talep etmediğimiz halde zorla para iadesi yapıyorsun ?
Ben söyleyeyim isterseniz ?
Çünkü bize 3600 TL'yi iade etmek işlerine geliyor.
Çünkü aynı ürünü şuan 5000 TL'ye satıyorlar.
1400 TL de ceplerinde kalıyor.
Mantık ortada.
Dolayısıyla kimse bana Amazon dürüst satıcıdır, müşterisinin memnuniyetini baz alır, falan diyemez.
Dese de ne ben ne de mağdur onlarca müşterisi artık asla inanmaz buna.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Volkan_Taner -- 21 Şubat 2021; 20:13:12 >
-
Benim asıl sorum f9 mu s7 mi? ikisi de ihtiyaçlarımı karşılar fiyatları da aynı. Teknik servis,yazılım stabilliği, yedek parça bulunabilirliği ve parça fiyatlarının uygun olması uzun ömürlü kullanım -
İkisi de makul ve benzer cihazlar, S7'nin servisinden bir iki istisna dışında çok şikayet duymadık, F9 daha çok yeni piyasada.
Yazılımlarında sanırım S7 önde, Türkçe olduğu için. 360 grubunun yavaşlayan sunucu bağlantısı dışında iki yazılımdan da şimdiye kadar ciddi bir sorun duymadık.
Gönlünüzden hangisi geçiyorsa onu alın bence.
-
Bu amazon marketplace konusunda size birsey savunacak değilim, Öncelikle musteri memnuniyetsizligi konusunda haklısınız. Kendi Sektörümde amazon ile çok yakın çalışıyorum. Ancak konuda bahsettigimiz Amazon MarketPlace ile değil. Amazon bir grup şirket ve çok değişik firmalari var.
Amazon'u nispeten bu forumdan fazlasını biliyorum diyebilirim, bir çok kitabını okumakla beraber, kendi (marketplace değil) sektöründe liderler.
Gelelim ne olmuş olabilir?
1. Amazon'da Deposundaki ya da baska (taşıma aninda) bir nedenle etkilendigi sel baskınını size söylemek istemeyebilirler, Amazon Selden etkilendi diye bir haber çok fazla marka değerini etkiler.
2.Neden ürünümüz iptal oldu?
Bu sorunun cevabı şu olabilir. Amazon sürekli olarak hesaplamalar yapar, mesela size 19Subatta teslim edilme garantisi verdi diyelim, size ürün 23Subatta geldi, sözleşmeyi yenileyemeyecegi için size bazı jestler yapmak zorunda. Ama aynı sözleşmede Iptal etme hakkı varsa zarar etmek yerine bu hakkı kullanmıştır.
Ben size amazon dürüsttür ya da değildir demiyorum, Amazon iyi bir tuccardir ve sözleşmesine bağlıdır diyorum.
Müşteri memnuniyeti falan hikaye kisacasi, hele ki pandemi döneminde...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 21 Şubat 2021; 20:27:3 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Anladım hocam yarın Sherman firması ile görüşüp son kararımı vericem kısmetse,başta siz olmak üzere ilgilenen arkadaşlara teşekkür ediyorum. iyi forumlar, hayırlı akşamlar -
Hocam bir de herkesin bahsettiği fiyat farkı iadesi konusu var. Yani aynı ürün Amazon tarafından daha pahalı satışa konulursa, müşteri mağdur olmasın diye aradaki farkı karşılıyorlar diye birçok kişiden duymuştum.
Bunu teklif ettim müşteri temsilcisine. Ama buna hayır dediler. Amazon TR olarak kendi sattığımız ürünler için geçerlidir bu durum dediler.
Yahu Almanya da olsa o da Amazon sonuçta dedim ama yok dinlemediler.
Peki o zaman beni Amazon Germany ile görüştürün, ben onlardan hakkımı talep edeyim diyorum, ona bile yanaşmadılar.
Sizin bu konuda bir öneriniz var mı ?
Satıcı aslen Amazon Almanya
Yani onlarla görüşmem mümkün mü ?
Ve Türkiye'nin yapmadığı yardımı onlar yapar mı acaba ?
Onlar bir çözüm üretir mi acaba ? -
Şimdiden hayırlı olsun, iyi günlerde kullanınız.
-
çok teşekkürler, ne kadar kapsamlı- bilgilendirici olmuş... keşke sabitlense
-
Hocam amazon.de Türkçe desteği var onlarla görüşebilirsiniz, maillere hızlı cevap veriyorlar. Amazon uygulamasından ülkeyi Almanya yapıp destek bölümüne yazıp şansınızı deneyebilirsiniz. -
Hocam uygulamadaki o lokasyon değiştirme kısmını bulamadım ben ya
Nereden yapılıyordu ? -
Sağ alttaki üç çizgiye tıklayın oradan ayarlar- ülke ve dil. -
Eyvallah hocam bakıyorum şimdi -
360 s7 %20 de şarja gider takribi 2.5 saatte %80 olunca göreve kaldığı yerden devam eder. Zaten tam ev temizliği yani bir kerede tüm evi temizletmek her ailenin yapılabileceği birşey değildir. Genelde oda oda temizlik yaptırılır ve ev ikiye bölünerek iş planı yapılır. Hee x1 yani tek tur temizlikte sizin evin temizlenebilir alanı olsun olsun maks 110m2 dir standart mod ve halıda güç arttırımı açık olarak yeter gibi, ama x2 yani detaylı olarak enine + boyuna derseniz yetmez. Ben mutfak hariç her odayı satandart mod + h.g.Artışı açık x2 olarak detaylı temizletiyorum tercih meselesi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu konuda Amazon konuşmak istemiyorum ama bildiğim kadarıyla özetleyeyim. Amazon.de Amazon.com.tr de Pazaryeri satıcısı zaten bu sayede bireysel ithalat gibi alabildik o ürünleri. Dolayısı ile Amazon tr nin bu duruma karışmaması normal olabilir @tütün_kolonysı dediği gibi bir ihtimal de size olumlu dönebilir şansınızı deneyin. Bize saçma gelsede kendi içinde mantığı olan bir durum maalesef. -
Almanya temsilcileri ile görüşmeye çalışıyorum şuan.
Haber veririm olumlu olumsuz gelişmeleri -
Anladım hocam teşekkürler tekrardan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir şans denemekten birsey kaybolmaz ama oradaki satış temsilcisine durumu tam anlatmaniz lazım.
Anlatsanız bile oradaki temsilci sipariş no goruntuleyemiyorum bu nedenle siz tr ile görüşün diyecektir.
Ama denenebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X