|
Makyajlı Toyota Corolla Cross Hybrid Türkiye'de satışa sunuldu



-
-
150 yıllık direksiyon ile devam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
5 tane eviniz varsa bunu almanızda sakınca yok. Ama yoksa geçmiş olsun. Mehmet Şimşek size minnettar.
-
bir tane bundan istiyorum ama bu arabada çok mütevazi be kardeşim diğerlerinin yanında çok sade kalıyor
-
benim açımdan alınabilecek minimum seviye olarak belirlediğim donanım ve konfora sahip araçlar 2milyon barajını da geçti. hayaldi gerçek oldu.
-
O ses tuşları şaka mı?
Hala 1.8 motor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Toyota 130 bin km kullandım 2011 Avensis hala hasretle anarım. Ama güncel teknoloji ve tasarımları yakalayamıyor. Tüketim alışkanlıkları değişiyor artık kimse ömürlük araba alayım hevesinde değil. Kolay para kazanmanın yolları insanları tüketim cılgınlığına itiyor. Bunu ikinci el satışlarından görebilirsiniz. Hayallerime kavuştum diyenler birkaç ay birkaç yıl sonra da yeni hayaller ortaya çıkıyor. Malzeme kalitesi uzun ömür kimsenin gözü görmüyor. Son tahlilde Türkiyem ne olduğu belli olmayan markaların istilasında ve çok insanın hayalleri hüsrana ulaşıyor.
-
Üreticiler Türkiye'ye özel fiyat hazırlıyorlar, nasıl mı bakıyorlar ki rakip fiyatlandırmaya hemen gazlıyorlar, umurlarında değil nasılsa satacaklar, insanlar azmedip cebini son kuruşuna kadar boşaltma sevdalısı, etrafımdaki çoğunluk kitle eski aracı olanlara niye yenilemiyorsun algısı yapıyor.. böyle bir pazarda toyota'da haklı olarak duster'a bak Renoya bak satıyor diyor etiketi yazıyor geçiyor nasılsa satıyor çünkü... Tesla niye satmasın en kötü 2.elde banko alıcısı var, TOGG fiyat olarak gayet iyi duruyor... ne piyasa ama
-
Mehmet Şimşeğin uyguladığı acı reçete onuda uygulamasına izin vermiyorlar tam olarak tasarrufa geçmiyor devlet ısrarla. Erdoğanın bastırdığını toplamaya çalışıyor başka bir yolu yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hala 3. Dünya ülkesi gibi motor hacmine göre vergi saçmalığı demek daha doğru. Aracın orijinal motoru %50 daha güçlü ve 0-100'ü 7.7sn olan 2.0 dynamic force motor, %150 vergi ile kime satacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 21 Temmuz 2025; 1:22:38 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Millet 1.2 1.3 1.4 hyrib motorlarla şaha kalktı. Hala 1.8 2.0 nedir? Vergiyi geçtim yani
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Adam orda gidiyor 2.0, 3.0 motorlu versiyonlarını alıyor bik bik bik konuşuyorsun burda. Ülkenin vergi sistemi düşük hacim turbo motoru gerekli kılıyor böyle motor üretemeyen defolup gider mazda gibi işte siz gitmeyen 1.5 3 silindir atmosferik yatak saran motorlu corollayı almaya devam edin.
-
Ülkenin vergi sistemi çok çok eski ve amasız niyesiz bir tık yüksek hacmi bile cezalandırıyor. Kraldan çok kralcılık yapmanın, böyle atarlı giderli mesajların anlamı yok, Toyota bir şeyleri yanlış yapsa tüm pazarlarda sorun yaşardı, motor konsepti çok başarılı ki neredeyse dünyanın kalan her yerinde çok iyi satıyorlar, Mazda'da 2024-25'te üst üste kendi satış rekorunu kırdı.
Ha tamam artık yüksek vergi cezası vb eskisi gibi seçeneksiz değil çünkü çok güçlü bir elektrikli alıp geçebilirsin artık %40, max %60 vergi ile, böyle imkanımız var ama 3-5 markadan nefret ediyorsunuz diye yamuk yumuk bir vergi sistemini savunacak duruma düşmeyin bence.
-
Aracı dün yerinde inceledim orta paket versiyonunda arka park sensörü bile bulunmuyor. Diğer güvenlik donanımlarını saymıyorum bile.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bir kör nokta ve park sensörü yok, evet bence de saçma bu segment bir araçta olmalıymış.
ama diğer güvenlik donanımlarını saymıyorum demeniz biraz fazla olmuş kanımca.
adaptif acc den diz hava yastığına geri kalan tüm güvenlik donanımı tüm paketlerde standart. sınıfında standart olarak en çok güvenlik ekipmanı sunan araçlardan birisi.
park sensörü kolayca düşük maliyetle taktırılabilen bir parça. ama diz havayastığını, adaptif acc yi taktıramazsınız
arka arka ya iki vader da tesadüf olmuş
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 19 Temmuz 2025; 15:6:1 >
-
Zerre mantığı olmayan vergi sistemini eleştirmek yerine markayı eleştirenleri de gördük. Adamlar keyfinden büyük hacimli motor yapmıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bağımsız süspansiyon gitmiş torsiyon çubuğu gelmiş. Bence bu büyük bir eksi. Sedanında olup da suv'sunda olmaması mantıksız.
-
X-Pack olunca fiyat arşa fırlıyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Toyota yenilik konusunda hep yavaştı çünkü kitlesi öyle. Aynı Subaru gibi.
Toyota hala daha Dünya'da en çok satan araçlara sahip, sonuçta Dünya sadece Batı ülkelerinden ibaret değil.
150 yıllık direksiyon ile devam
|
Toyota 130 bin km kullandım 2011 Avensis hala hasretle anarım. Ama güncel teknoloji ve tasarımları yakalayamıyor. Tüketim alışkanlıkları değişiyor artık kimse ömürlük araba alayım hevesinde değil. Kolay para kazanmanın yolları insanları tüketim cılgınlığına itiyor. Bunu ikinci el satışlarından görebilirsiniz. Hayallerime kavuştum diyenler birkaç ay birkaç yıl sonra da yeni hayaller ortaya çıkıyor. Malzeme kalitesi uzun ömür kimsenin gözü görmüyor. Son tahlilde Türkiyem ne olduğu belli olmayan markaların istilasında ve çok insanın hayalleri hüsrana ulaşıyor.
|
benim açımdan alınabilecek minimum seviye olarak belirlediğim donanım ve konfora sahip araçlar 2milyon barajını da geçti. hayaldi gerçek oldu.
|
Ülkenin vergi sistemi çok çok eski ve amasız niyesiz bir tık yüksek hacmi bile cezalandırıyor. Kraldan çok kralcılık yapmanın, böyle atarlı giderli mesajların anlamı yok, Toyota bir şeyleri yanlış yapsa tüm pazarlarda sorun yaşardı, motor konsepti çok başarılı ki neredeyse dünyanın kalan her yerinde çok iyi satıyorlar, Mazda'da 2024-25'te üst üste kendi satış rekorunu kırdı. Ha tamam artık yüksek vergi cezası vb eskisi gibi seçeneksiz değil çünkü çok güçlü bir elektrikli alıp geçebilirsin artık %40, max %60 vergi ile, böyle imkanımız var ama 3-5 markadan nefret ediyorsunuz diye yamuk yumuk bir vergi sistemini savunacak duruma düşmeyin bence. |
Hala 3. Dünya ülkesi gibi motor hacmine göre vergi saçmalığı demek daha doğru. Aracın orijinal motoru %50 daha güçlü ve 0-100'ü 7.7sn olan 2.0 dynamic force motor, %150 vergi ile kime satacak.
|
5 tane eviniz varsa bunu almanızda sakınca yok. Ama yoksa geçmiş olsun. Mehmet Şimşek size minnettar.
|
Zerre mantığı olmayan vergi sistemini eleştirmek yerine markayı eleştirenleri de gördük. Adamlar keyfinden büyük hacimli motor yapmıyor.
|
Benzer içerikler
- telefonu webcam olarak kullanma
- squıd game 3 sezon
- whatsapp kullanıcı adı
- otomatik engelleyici kapatma
- bin dosyası açma
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X