*Bu içerik sponsorlu iş birliği içermektedir. |
Bildirim
Anında indirim değil sanırım. Ödeme ekranında düşmüyor. Sonradan karta iade olacakmış.
|
maximum kart ile yaşadığım sorunlara bir yenisi eklendi. amazondan 2500 tl siparişe 250 tl indirim kampanyasına katıldım ve alışveriş yaptım. ancak kampanya ekranında kampanyadan fayda sağladığıma ilişkin hiç bir bilgi yer almadı oysaki başka kampanyalarda kazandınız vb bilgiler yer alıyordu herneyse kuşkulandım iş bankasının iletişim formuna yazdım. verilen cevap "kampanya kriterlerinde ödeme kuruluşları aracılığıyla yapılan alışverişler, cüzdan bakiye yüklemeleri ve cüzdandan yapılan ödemeler kampanyaya dâhil değildir. Yapmış olduğunuz işlem kampanya kriterlerine uygun gözükmemesi sebebiyle talebinizi üzülerek gerçekleştiremediğimizi iletmek isteriz." şok oldum bi an hırsımı alamadım ve bahsi geçen ödeme yöntemlerini kullanmadığımı ve kredi kartı ile ödeme yaptığımı zaten amazonun internet sitesininde cüzdan ödeme kuruluşları vs gibi ödeme yöntemi de olmadığını söyledim ama yine aynın cevabı aldım. müşteri temsilcisi aradım şikayetimde ısrar oldum. bana cüzdan ödemelerini falan anlatıyor. tekrar ediyorum dedim amazonda cüzdan ile öde ödeme kuruluşları ile öde gibi şeyler yok kredi kartımı girdim ödedim dedim. isterseniz amazonun ödeme sayfasının ekran görüntüsünü atayım dedim. tekrar kayıt oluşturdu inceleyeceğiz dediler. bugün de amazon müşteri hizmetlerine yazdım konuyu anlattım. amazonda sadece hediye kuponu ve kredi kartı ile ödeme yapıldığı benimde kupon kullanmadığımı ve kredi kartı kullandığımı teyit ettiler. konuşmaların ekran görüntüsünü aldım bakalım iş bankası hala sorunu çözmezse son aşama tüketici hakem heyetine gideceğim mecburen. bu şimdi yazma sebebim ödüller 31 temmuzda yatacağı için şu anda bir çok kişi kazandığını düşünebilir. kampanyaya katılanlar kontrol ederse iyi olur. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kullanici adi -- 12 Temmuz 2025; 10:31:47 > |
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
tek çekim yaptım. o detayı bilmiyorum kampanya şartlarında tek çekim taksit gibi şart yok. ama sonuçta amazon ve iş bankasının bir anlaşması mevcut ve kampanya yapmışlar bu durum etkilemez diye düşünüyorum ama bankanın benim soruma verdiği yanıt çok saçma geldi. sitede olmayan cüzdan ve ödeme kuruluşu ile ödeme yaptığımı kampanya şartını sağlamadığımı belirtiyor ısrarla |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |