Şimdi Ara

1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    Mercedes-AMG, performans otomobilleri dünyasında yeni bir sayfa açmaya hazırlanıyor. Elektrikli araçlara geçişte önceki hibrit hamleleriyle eleştirilere maruz kalan marka, bu kez tüm enerjisini saf elektrikli bir süper otomobil geliştirmeye yöneltmiş durumda. Tanıtımı Almanya'nın Rottweil kentindeki yapılan AMG GT XX Concept, sadece etkileyici teknik verileriyle değil, aynı zamanda taşıdığı vizyonla da dikkat çekiyor.



    Henüz seri üretim aşamasında olmayan bu konsept, AMG'nin 2025 yılında tanıtacağı ilk tam elektrikli modeli için bir ön gösterim niteliğinde. Ancak marka, kullanılan teknolojilerin büyük ölçüde üretime hazır olduğunu ve gelecekteki AMG modellerinde yer alacağını açıkça belirtiyor.



    GT XX Concept, dört tekerlekten çekiş sağlayan üç aksiyel akı elektrik motoruyla tam 1.340 beygir güç üretiyor. 800V mimari üzerine inşa edilen sistem, 850 kW'a kadar şarj hızı sunabiliyor. Bu sayede aracın yaklaşık 400 kilometrelik menzili yalnızca beş dakikada kazanabileceği belirtiliyor. Bu güç, hem günlük kullanım hem de pist performansı açısından GT XX'i son derece iddialı kılıyor.



    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    Aerodinamik verimlilikte de önemli bir başarı elde edilmiş. GT XX, sadece 0.198'lik sürtünme katsayısıyla dünyanın en aerodinamik ikinci otomobili olma unvanını taşıyor. Bu düşük değer, özellikle karbon fiber panellerle donatılmış, hareketli jant kapakları sayesinde mümkün kılınmış. Bu paneller, ihtiyaç duyulduğunda frenleri soğutmak için açılıyor ve hareket enerjisiyle çalışıyor.



    Ayrıca Bkz.Xiaomi SU7, Asyalı sürücülerin kabusu oldu: İşte nedeni



    Tasarım konusunda ise GT XX, cesur çizgileriyle öne çıkıyor. Efsanevi C111 modeline gönderme yapan turuncu gövde rengi, otomobile hem nostaljik hem de modern bir hava katıyor. İç mekânda ise tamamen yarış ruhu hâkim. Bu alanda kişiye özel vücut taramasına göre şekillendirilen karbon fiber koltuklar, geri dönüştürülmüş GT3 lastiklerinden elde edilen döşemeler ve kokpit hissi uyandıran yoke tipi direksiyon dikkat çekiyor.



    Sürüş deneyimi yalnızca sessiz elektrik motorlarıyla sınırlı değil. AMG, bu araca özel geliştirdiği sahte V8 motor sesi ile duygusal bir bağ kurmayı hedefliyor. Farların içine entegre edilen hoparlörler sayesinde araç dışarıya güçlü bir motor sesi yayıyor. Marka yöneticileri bu sesi "şimdiye kadar geliştirdiğimiz en iyi V8" olarak tanımlıyor. Ayrıca direksiyon arkasındaki kulakçıklar, sürüşe manuel vites geçiş hissi katıyor.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı



    Kaynak:https://media.mercedes-benz.com/article/dc62bb92-5082-42f1-bc9a-c838bc09e985







  • Önden Maserati MC20

  • Önden Maserati, arkadan Ferrari karışımı olan, Mercedes'e ait hiç bir özgünlük içermeyen bir tasarım.


    Ayrıca çok kötü bir tasarım.


    Yıldızı görmesem buna Mercedes demem.

  • Bazı köklü firmaların tasarımlarda mesaj var gibi.


    Tam süper teknoloji devrindeyiz derken, sanki bir şey olacak ve 1950'lere geri dönecek gibi Dünya.

  • Şu ekran fetişliği ne zaman bitecek. Koca koca ekranlar görmek hoşuma gitmiyor. Sanayi de sonradan takılmış gibi duruyor birde.

  • Kendi tasarımlarını yenilemişler o kadar. 2023 te Vision One Eleven şimdide AMG GT XX


    Yani kökeni Bruno Sacco tasarımı 1969 Mercedes-Benz C111 e benziyor.



    Not: AMG GT XX üzerindeki elektrikli motor ile Koenigsegg - Ferrari - McLaren - Lamborghini - Jaguar için


    Elektrik motorlar üreten firmanın (YASA) sahibide Mercedes-Benz.




    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldıen.wikipedia.org
    Mercedes-Benz C111 - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_C111


    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı


    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldıyasa limited
    Automotive Applications of YASA Axial Flux Motors | YASA Ltd
    https://yasa.com/automotive/


    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldıyasa limited
    YASA & Mercedes Benz - A message from our Chairman | YASA
    https://yasa.com/yasa-mercedes-benz/




    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldıMercedes-Benzyoutube
    The Mercedes-Benz Vision One-Eleven is our latest sports car study. Let’s look behind the scenes of our Mercedes-Benz design studios and get exclusive insights. Accompany Chief Design Officer Gorden Wagener and his design team during the creation and development of this sports car study - from the first sketch to the shaping of full-size clay models. “Our goal at Mercedes-Benz is not to do styling – our goal is to create icons. To me that makes the difference between mainstream design and luxury. Design icons like the Type 300 SL and C111– both with gullwing doors –are part of our DNA. These legendary vehicles were major inspirations for the iconic design of the Mercedes-Benz Vision One-Eleven. This is beauty and the extraordinary united in one vision of the future. Our all-electric vision show car is the modern-day interpretation of the C111, which was avant-garde at the time. The element of surprise comes from its exceptionally clean, purist, and, at the same time, extremely muscular proportions. This iconic clarity is also reflected in the interior. The equally sensual but minimalist design language stands for ICONIC LUXURY by Mercedes-Benz.” - Gorden Wagener, Chief Design Officer, Mercedes-Benz Group AG #VisionOneEleven #C111
    https://www.youtube.com/watch?t=5&v=wG0G-vxxbV0&feature=youtu.be
    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldı


    1340 beygirlik elektrikli Mercedes-AMG GT XX konsepti tanıtıldıTwo Bit da Vinciyoutube
    Axial Flux Motors: Check out the Foreo BEAR today! https://foreo.se/hmnj There's something fascinating about engines and motors, they power so much of our lives. And they have been a source of deep investment, and R&D from companies for decades. In the world of electric motors, a new axial flux motor has been making news, and for good reason. it has some interesting benefits that can play a big role in future powertrains. So how do they work, and what are their pros and cons? Let's figure this out together! Breakthrough Axial Flux Motor Will Change Cars Forever 》》》SUPPORT THE SHOW!《《《 Become a MEMBER! https://twobit.link/Member Join our Newsletter! https://twobit.link/Newsletter Join our Discord! https://twobit.link/Discord 》》》OUR PARTNERS《《《 Protect Yourself Online: https://twobit.link/DeleteMe 》》》GOING SOLAR?《《《 Energy Sage for Solar ⟫ https://twobit.link/EnergySage 》》》COMPANY OUTREACH 《《《 Sponsor A Video! sponsors@twobit.media 》》》CONNECT WITH US 《《《 Twitter 》 https://twitter.com/TwoBitDaVinci Facebook 》 https://www.facebook.com/twobitdavinci Instagram 》https://www.instagram.com/twobitdavinci/ Chapters 0:00 - Introduction 0:35 - Traditional Motor 1:55 - Axial Motors 2:57 - Benefits 6:50 - History of YASA 7:47 - Cons 9:30 - The Future of Motors what we'll cover two bit da vinci,axial flux engine,electric cars,axial flux motor,axial flux motors,electric car reliability,mercedes motor,the truth about electric cars,ev news,electric vehicles,electric motors,axial flux motor diy,axial flux motor design,axial flux,yasa,yasa axial-flux electric motors,yasa axial flux,yasa axial motor,Breakthrough Axial Flux Motor Will Change Cars Forever,axial-flux motors,axial-flux motor,yasa motors,mercedes yasa,Mercedes, Mercedes New Secret Weapon to Fight Tesla! #mercedesamg #mercedes #Motor #carmotor #evs #tesla, Axial Flux Motors Will Change CARS - Here's Why
    https://www.youtube.com/watch?feature=shared&v=HFY0cNRQjHA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 26 Haziran 2025; 23:37:55 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.