Boşuna müşteri hizmetlerini arayıp 1 saat beklemeyin yüzünüze kapatıyorlar... Böyle rezillik olamaz. ![]() |
Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (142. sayfa)



-
-
İşin Almanya'dan iyi tabi..
Daha 15 gün var netgsm faturaya, böyle devam ederlerse işimiz yaş
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 16 Haziran 2025; 20:29:25 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Online işlemlerin aylardır kapalı olduğunu emin misiniz😄 Giriş yapılıyor sorun yok. Hizmetlerim menüsünden xdsl no'ya bakın. 88... şeklindedir.
-
Benim internet şimdilik geldi, de yine gider biraz sonra konum Diyarbakır
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Cmd_19 Mart tarihinden belli firmaya mail, ticket ve arama ile ulaşıyorum ancak şuana kadar dediklerinizi onlara söylesem bile olumlu geri dönüş alamadım. Hatta bir tanesi ".. yapabileceğim bir şey yok, başka firmaya geçmek isterseniz o konuda da yardımcı olmak isteriz. bla bla" bile diyen MH oldu.
Aramalarım çoğu 10dk üzeri, her seferinde sıkıntı anlatıyorum ona. Bu konuyu arıza olarak değil, talep olarak üstlerinize iletin dememe rağmen. Hiçbir şey yapmadan talep açıp copy paste yazı ile talebi geri kapatıyorlardı.
O kadar çok aradım ki, bazı MH çalışanı (aradıklarımın hepsi kadındı garip bir şekilde) sanki firmada hissesi varmışcasına, firmasını savundu. Üzerine beni suçladı "..32 diye hız profili yok bile", "destek kaydında ki teknik verileri siz yazmışsınız (müşteri hizmetleri konu başlıklı talepleri mh açar içi pc de boş gözükür mobil uygulamadan görebilirsiniz sadece) bu şekilde tanımlama yok paket hızınız 100mbps bla bla". Bu konuşmamda şikayet edeceğimi. Bunu neden yaptıklarını da dile getirdim. Zaten bu arada hız profilim ne diye sorduğumda 32/12 bile diyemediler sonraki aramalarda şikayet oluşturmadan sadece sorarak öğredim. (ne olur ne olmaz diye)
Son aramalarımdan sonra cari ekranıma bir not eklemişler, arayıp konuyu dillendirdiğim an "bu konu hakkında yeni talep oluşturamıyoruz ... hattınıza maks değerler tanımlıdır. arkadaşlar bunla ilgili ekrana not bırakmışlar zaten" deniliyor . Konu yine öneri/şikayet olarak oluşturulmuyor.
Tarihleri verip şikayet edenlerin adlarını bile veriyorum, bunla alakalı 23 Mart tarihinde mail bile attım diyorum. " bunla alakalı tarafınıza şikayetler gelmedi hiç" deniliyor.
Önceki firmalarda ki hız profilim 76/15 şeklindeydi
Netspeed (sorunsuz profil 1+ yıl) > Internet Kutusu (sorunsuz profil) > Gibirnet (76m (50-60mbps) profil sorunsuz 1+yıl) > NetGSM (bilinmeyen profil [50-60mbps sorunsuz kullanım], upload sonradan 8mbps to 15mbps)
port hızım 70mbps
bina ort. 50mbps
Peki bu neden yapıldı? Tahminim;
19 Mart 2025 tarihinde BTK zaten genel olarak bant daraltması yapmıştı, aynı tarihte bu tür hız değişikliği yapıp internet yavaşlığını hissettirmeden aradan sıyrılmaya çalışmak. Kapasiteleri artık yeni müşterileri kaldırmadığı için, rastgele bölgelerden belirli müşterilerin hız profillerini 32/12 35/12 olarak kilitlediler. Modem ara yüzüne girip dsl sonuçlarına bakan sayısı konuya yazanlar kadardır zaten. Bu yüzden nereden kar etsek onun derdine girdiler.
port ücretlerini koyayım şöyle dursun (adem bey sosyal medya hesabında paylaşmıştı -_- )
Aynı sorunu yaşayanların bazıları:
https://forum.donanimhaber.com/netgsm-internet-hiz-kisitlamasi-uyguluyor--160989873
https://forum.donanimhaber.com/netgsm-zorbaligi--161003548
https://www.sikayetvar.com/netgsm/hiz-kisitlamasi-ve-cozum-eksikligi
https://www.sikayetvar.com/netgsm/netgsm-internet-hizmeti-sorunlar-ve-cozum-eksikligi (7 nisanda Alpay Şikayetini Yayından Kaldırdı)
https://www.sikayetvar.com/netgsm/netgsm-hiz-sabitleme-sorunu-ve-musteri-hizmetleri-ilgisizligi
@cdemir hocamda firma değiştirip çözmüştü sanırım
Bugün itibari ile Türk Telekom 'a geçmiş bulunmaktayım. Kalanlara boş şans.
32/12 hız profili kilidinden de kurtulmuş oldum.
-
Benim internet şimdilik geldi, de yine gider biraz sonra konum Diyarbakır
Ama hız yerlerde geziyor mesaj bile atılamıyor doğru düzgün.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
3 ay dolduysa bekleme faturayı 15 gün içinde zam gelebilir. Alamanya değil Doöçland mı?
-
Fiyat nedir
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk 6 ay %50 indirimli 375 sonraki 12 ay 750 TL diye hatırlıyorum. 100 mbps'ye kadar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Az önce Turknet'e başvuru yapmıştım. e-Devlet'te yeni tesis aboneliği diye geçiyor ve 840 TL kurulum ücreti istiyor. Ayrıca şu an modemde de kullanıcı adı ve şifre yanlış hatası veriyor. Bu Netgsm bizim abonelikleri iptal etmiş olmasın?
-
Sanırım 3 aylığına Netspeed'e kaçacam çekilmez bu şekilde. Sonrasına bakarız.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Öyle bir hakları yok, var mı varsa nerede yazıyor, bunun yaptırımı olmalı btk cezayı keser de zaten hepsi aynı olan bize oluyor, şu btk, teknoloji bakanlığı abonelerin mağduriyeti için ne yapıyorlar mesela.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bende hala yok. Musluğu bölgesel mi açıyorlar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de var ama çok ağır sıkıntılı bir şekilde varla yok arası bir şey
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hizmet numaranızı hizmet no yazan yere yazıp; enter. NetGsm çıkıyor mu bakın.
https://www.fixnet.com.tr/internetbasvurutransfer/3521/84274-84271/20-19/1
-
Tabii ki yok da Turknet başvurusunda bu şekilde çıkıyor, şu an Netgsm'deki internetim gözükmüyor.
-
Modemi resetledim. Kullanıcı adı ve şifreyi arayüze tekrar girdim. İnternet geldi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Orada NETGSM P/T olarak gözüktü. Turknet'te neden yeni tesis olarak gözüküyor o zaman, onu anlamadım
-
Ben kapatıp açtım sonra geldi bu defa resetlemedim, 2 gün önce resetlemiştim de yine de gelmemişti.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X