Şimdi Ara

Karsan, elektrikli, otonom ve hidrojenli modelleriyle Milano'da sergiledi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Karsan, yeni nesil araçlarını İtalya Milano’da gerçekleştirilen Next Mobility Expo fuarında katılımcıların beğenisine sundu. Dünyanın önde gelen şirketleri ile ulusal ve uluslararası paydaşları bir araya getiren fuar, sadece otobüsleri değil teknolojiyi de temsil ediyor. Bu etkinlikte Karsan, İtalya pazarındaki varlığını güçlendirmeye yönelik iş birliği yaptığı KMobility S.R.L. ile gerçekleştirdiği bayilik anlaşmasını da duyurdu. 



    Karsan Europe liderliğinde genişleyen hizmet ağı



    Karsan, elektrikli, otonom ve hidrojenli modelleriyle Milano'da sergiledi
    Karsan CEO’su Okan Baş, KMobility S.R.L. ile yapılan iş birliğinin şirketin İtalya’daki satış sonrası operasyonlarını güçlendireceğine dikkat çekti. Baş, “Bu iş birliği, İtalya’da büyümekte olan elektrikli araç parkımıza yönelik satış sonrası hizmetler ve yedek parça sunumu konusunda etkinliğimizi artıracak. %100 iştirakimiz olan Karsan Europe'un liderliğinde yürüttüğümüz KMobility S.R.L. gibi iş birlikleriyle, hizmet ağımızı genişletmeye ve müşteri deneyiminde mükemmelliyeti yakalamaya odaklanmış durumdayız. Avrupa’da hızla büyüyen elektrikli filomuzun satış sonrası operasyonları konusunda da, alanında uzman firmalarla iş birliği yaparak geleceğe hazırlanıyoruz. Attığımız bu adımlar ile, müşterilerimize daha yakın olmayı ve elektrikli araç filomuzu daha da büyütmeyi hedefliyoruz." dedi.



    Yeni nesil 3 teknoloji Karsan standında bir arada



    Sektördeki elektrikli ve otonom dönüşümünü öngörerek gelecek stratejisini şekillendiren Karsan, sektörün öncü oyuncuları 12 metrelik e-ATA HYDROGEN, Avrupa pazar lideri e-JEST ve dünyanın ilk Seviye 4 otonom otobüsü Otonom e-ATAK ile gövde gösterisi yaptı. Marka böylece fuarda elektrik, hidrojen ve otonom teknolojili mobilite çözümünü aynı çatı altında sunabilen tek marka olarak dikkat çekti.



    Otonom e-ATAK, şimdiye dek 27 bin yolcu taşıdı



    Karsan, elektrikli, otonom ve hidrojenli modelleriyle Milano'da sergiledi
    ABD, Norveç, Türkiye, Romanya ve Fransa gibi 7 farklı noktada devreye aldığı Otonom e-ATAK projeleri ile Karsan, 2022 yılından bu yana 75 bin kilometrelik otonom sürüş deneyimi elde ederek, 27 bin yolcu taşıdı. 



    Ayrıca Bkz.Elektrikli araç sürücülerinin şarj ve menzil endişesi sürüyor mu? İşte araştırmanın sonuçları



    Şimdi ise Karsan, otonom teknolojiler alanında daha iddialı adımlar atıyor. ADASTEC iş birliğiyle geliştirilen “Platooning” ve “Remote Driving” özelliklerini Otonom e-ATAK aracında devreye alıyor. Bu yenilikler sayesinde, birden fazla Otonom e-ATAK, yoğun saatlerde büyük körüklü bir otobüs gibi hareket edebiliyor. Karsan CEO’su Okan Baş, bu teknolojinin operatörler için maliyet ve enerji tasarrufu sağladığını, ayrıca otonom araçların beklenmedik durumlarda uzaktan kontrol edilebilirliğini artırdığını belirtiyor.



    Karsan, İtalya’da büyümeye devam ediyor



    İtalya’nın, Karsan’ın ana hedef pazarlarından biri olduğunu söyleyen Karsan CEO’su Okan Baş, “Sektöre pek çok yenilik kazandırmış bir marka olarak elektrikli araçlarımızla 2021 yılından bu yana aktif olarak yer aldığımız İtalya pazarında güçlenerek büyümeye devam ediyoruz. Karsan’ın İtalya elektrikli toplu ulaşım pazarında %13’lük pay ile 3’üncü sırada yer aldığını hatırlatan Okan Baş, “Bugüne kadar İtalya’ya 120’nin üzerinde elektrikli araç teslimatı yaptık, teslim edilmek üzere ise 200 aracın üretimine devam ediyoruz. 4 yıldır Avrupa’da elektrikli midibüs sınıfının lideri olan e-ATAK İtalya’da en çok ilgi gören aracımız.



    Elektrikli modelimiz 18 metrelik e-ATA ise, İtalya’da kendi sınıfının lideri konumunda. Emilia-Romagna bölgesinin en büyük yolcu taşıma şirketi TPER Bologna’ya geçen sene 24 adet 18 metre e-ATA teslimatı gerçekleştirmiştik. Bu araçlar bölgenin ilk pantograflı elektrikli otobüsleri olmuştu. 2023 sene sonunda İtalya’nın önde gelen kamu alım hizmetleri sağlayıcısı CONSIP ile hidrojen ve elektrikli 12 metre e-ATA ve 8 metre e-ATAK modellerimiz için imzaladığımız çerçeve sözleşme kapsamında da ilk siparişlerimizi almaya başladık. Karsan olarak İtalya’da güçlenerek büyüme yolunda çalışmalarımızı sürdürüyoruz” diye konuştu.









  • Soru: Türkiyede neden yapmıyorlar da, elin İtalyasında yapıyorlar?

  • Montajlayıp sattıklarından 100 mislini borsada kazanıyorlar. Küçük yatırımcıya vaatlerle hisse yükseltilip en tepeden malı taşıttırıyorlar. Neymiş tesla gibi şöfürsüz pilli araba üretiyormuş.

  • metinolmetin kullanıcısına yanıt
    Euro üzerinden çok sağlam fiyata satıyorlar, bizim 20tl ile çıkartamaz minibüsçüler o maliyeti 😀
    Pilleri de alaman bmw den alıyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kayıt işlemini ben yaptım bu araçların Liman gümrükte memurum ve elektrikli toplu taşıma araçlarında çok başarılıyız çok fazla ihracat yapıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metinolmetin kullanıcısına yanıt

    Türkiye için mantıksız çünkü. Türkiye'de günlük toplu taşıma kullanan kişi sayısı Avrupa'nın çok çok üstünde. Şehir planlama konusunda da aksine çok gerideyiz. Çoğu Avrupa şehri cetvelle çizilmiş gibi planlı ve nispeten eğimsiz, bu sayede daha rahat kullanılabiliyorlar. İstanbul'un metrobüs harici elektrikli toplu taşıma geçmesi şu an imkansız gibi.

  • Borsadaki hissesi nin düşmesinden belliydi

  • Şıh Hazretleri kullanıcısına yanıt

    Mantıksız değil Adana'dan Konya'ya birçok ilde elektrikli otobüs vs kullanılabilir

    Sorun, elektriğe geçince millete zamlı tarifeden kentkarti saplayamazlar,bu firma da belediyelere avanta vermeden araç satamazKarsan, elektrikli, otonom ve hidrojenli modelleriyle Milano'da sergiledi 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 13 Mayıs 2024; 9:27:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel görünüyor ama akbilleri 50 tl yaparlarsa çıkarırlar paralarını

  • Bu karsan'ın yıllardır e-otobüs haberini okuyoruz ama ne gören var ne binen.
    Hep sergileniyor, hep görücüye çıkıyor, hep çıkarma yapıyor.
    Bir dolap dönüyor ama anlamadım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.