Şimdi Ara

Formula 1 - 2024 Sezonu - 1 Aralık - Katar (42. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.353
Cevap
15
Favori
24.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Airbus A350 XWB kullanıcısına yanıt

    aynen öyle temas durumunda olabilecek bir hadise oldu sainz direksiyonu sağa kırdı yavaş gösterimde de görülüyor ama kurtaramadı.

  • Şurada sainz'a salyalarla saldıran arkadaşları kaale almamak gerekiyor sanırım. Meydanı boş bulmuşlar.
    Sainz çizgi değiştirirken, Perez de geride olduğu için daha iyi bir görüşe sahip ve kaçınması gereken taraf konumunda. Bundan dolayı ikisi de ihlal ettiği için layıklarını buldular. Doğruya doğru diyemeyorsunuz.
    Piastri ve leclerc çekişmesi muhteşemdi. Aylardır burada yazdığım gibi, piastri'nin norrisden daha yetenekli olduğunu düşünüyorum. Max seviyesinde mi göreceğiz, biraz zamanı var ama şimdiden leclerc'i alt edebiliyor. McLaren'da da olsa, şampiyonluğunu izlemeyi isterim.
    Alpine'in ne denli büyük bir yeteneği kaçırdığını görmüş olduk, yakında Andretti şansını deneyecekmiş alpine için.
    McLaren arka kanadının bunca incelemeye rağmen legal olması garip. Benzer özelliklerden bir Mercedes ön kanadına geçen sene izin verilmemişti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • | OMG! | kullanıcısına yanıt

    sevmediğim serhan acar bile sainz hatalı dedi. Sainz tamamen bencillik yaptı. Neden williams’a gittiği de ortada leclercten bile daha kötü sürücü. Bu yüzden williams’a gitti. Orda o atak leclerc’e yapılır mı? 2-3 olmuşsun bırak geç. Hem takımlar şampiyonluğunu mahvetti hem de perezin yarışını mahvetti. Sainz’ın onboard görüntüsünü izlersen görebilirsin çarpışmadan bir saniye önce hafif sola kırıyor. Ama sizin gibi simülasyon bile oynamamış yeni başlayan f1ciler perez hatalı diyor komik :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ken Block43 kullanıcısına yanıt
    Sainz'ın aynası var, ne halt yemeğe kullanmıyor değil mi? Onun dışında çok ani (saniyenin çeyreği atikliğinde) manevra yapıp resmen duvara yapıştırdı Perez'i. Perez tam moment yakalamış geçiyordu Carlos'u tam o anda. Direkt gömdü üstüne.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ken Block43 kullanıcısına yanıt
    Kardeş, yaşın kaç bilmiyorum ama ergenlikte sahip olunan kafa tipine benziyorsun. Ken block hatırına bir şey demiyorum ama konunun kalitesini yalan yanlış yorumlarınla düşürme. Hakkinen- Schumi çekişmesini izlemiş biriyim. Şu bilmeden yaptığın yorumlar bile kaale alınacak bir adam olmadığını gösteriyor.
    Serhan Acar'ın kendi yorumu, onun dışında bir çok yabancı medya kaynağında da Perez'i kusurlu bulanlar da var, fakat onlar da taraflı. Ağır kusurlu bir taraf yok, ki verilen karar da bu.
    Sainz kenar çizgilerinden uzaklaşmak istiyor, ve Leclerc'in hava koridoruna girmek istiyor, aynı şekilde Perez de istiyor ss'i. Fakat önde olan araç sainz ve görüşü daha kötü, arkadaki Perez ve kaçınma şansı var. Kaçınmak zorunda değil yarış çizgisinde fakat kaçınma zorunlu arka araçta olduğu için bir noktada o da kusurlu. Yani bu bir yarış kazası.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • | OMG! | kullanıcısına yanıt

    kardeşin değilim. Hayatında kaç kere simülasyon oynadın acaba. Sainz saçma sapan milimetrik bir oynama yapmasaydı bu kaza olmayacaktı. Bu kaza tamamen sainz’a yazar. Bunu birçok kez iracingte ben de yaşadım. Gelmiş bana hakinen diyor. Hocam hayatında kaç kere f1 yarışı izledin :D senin bu dediklerini ben de biliyorum. Kusurlu bir taraf varsa o da sainz. Geçmiş dönemde sainz’ın kirli sürüşlerini biliyoruz. Bu yüzden ferrariden şutlandı zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Milimetrik bir direksiyonu oynattı bu da kazaya sebebiyet oldu. Bunu göremeyecek kadar kör arkadaşlar var. Adam momentumu kaybetti perez geçecekti. Geçmişte sainz zaten bir ton hata yaptı. Adam araba sürmeyi bilmiyor ki.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ken Block43 kullanıcısına yanıt
    Adam kardeşin değilim diyor bi touch blue.

    Kardeşşş, sainz önde, milimetrik oynama yapabilir, slipstream yakalamaya çalışıyor, aynı şekilde Perez de öyle. Bunu defalarca taptığın Max de yaptı, bu yarış kazası. Bana burada simülasyon vs ile laf kalabalığı yapma.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Red Bull bitti Verstappen bitti


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Max'ın rakiplerini temasa zorladığı hareketlere alkış tutanlar bir zahmet diğer pilotların çok daha hafif hareketlerine sert çıkışlar yapmasınlar. Max'ın kasaplıklarını normalleştirip diğer pilotların yarış içi normal hareketlerini kasaplık olarak nitelendirmek ancak Max fanlarınınyapacağı bir hareket.


    Sainz-Perez teması da yarış olayı. İkisi de kazayı engelleyebilirdi ama yapmadılar. Güzel yarışlarını kötü noktaladılar.

  • corc efendi de avusturyayı şansa almıştı burda da podyumu yakaladı.

  • bizim esneyen arka kanat yasaklanmis.olmasi gereken de buydu. kontrolde gecmesine ragmen yaris sartlarinda daha fazla ruzgar agirligina maruz kaliyor.
    benim anlamadigim 3 sezondur kanat testlerinde fia neden yeterli kontrolu yapamamakta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MMX 166 kullanıcısına yanıt
    McLaren kuralların etrafından çok iyi dolanmış. Bir kaç yarışı cebe indirebildi en azından

    Şampiyonluğu cebe indirebilmek için görünmeyen kısımlarda da dolanmak gerekiyor hocam demek ki

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • | OMG! | kullanıcısına yanıt
    gri alanlarin kullanimi tum takimlar icin sadece bize degil.
    2009 sezonunda cift katmanli difuzoru ile brawn gp cifte sampiyonlugu kazanmisti.
    2019 sesonunda ferrari motoru da malumunuz.
    2022 sezonunda testlerden gecse de redbull un on kanadi da ayni seydi.

    burada muhendislik tum pakete bunu adapte edebilmek.

    singapur tipki baku gibi.burada ferrari ile aramizdaki farklari merak ediyorum.egerki baku gibi olursa arka kanat bir yemdi, biz hizi baska bir yerlerden elde ediyoruz.
    kaldiki piastri de benim dusundugum gibi demeci var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 20 Eylül 2024; 15:8:24 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mclaren’in arka kanadı yasaklanmış.

    Hile hurda olduğu belliydi. Ön kanadı da yasaklanmalı. Bu fotokopici hala nasıl yarışabiliyor anlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MMX 166 kullanıcısına yanıt
    Gri alanı bulan yapıştırıyor ki McLaren'ın yaptığı her pistte uyarlanabilir bir sistem değil, monza ve bakü gibi yüksek hız gerektiren pistlerde uygulanabilirdi sadece. herhangi bir ceza da alacaklarını sanmıyorum.
    Saydığınız örnekler ve daha niceleri var gri alanlarda.
    Singapur ilginç olacak, takip edeceğim. Görünen köy ise; yalnızca bir arka kanat ile bu kadar hızlanmış olamazlar. Sadece Leclerc'ün piastri'yi neden geçemediğini anlayabiliyoruz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • | OMG! | kullanıcısına yanıt
    bir ceza alamaz zaten.zira kanat esnemesi 7 mm nin altinda olmasindan dolayi kural dahilinde ama sezon basi bu testlerin statik degil de dinamik testlerle yapilmasi daha dogru.
    dediginiz gibi gri alanlari iyi yorumlayanlar her daim bir adim onde bu da bu sporun dogasinda var.

    ama mclaren in yukselisi damdan duser gibi olmadi sureklilik arz eden bir durumda gerceklesti. aksine redbull un gerilemesi cok enteresan bir durum.ve bu durum dedikodulari hakli cikariyor gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MMX 166 kullanıcısına yanıt

    İnsanlar hep sezonun başındaki Mclaren'in yavaşlığını düşünerek yorum yapıyor. Geçen seneki gelişimi unutuyorlar. Bir de sezon başında asıl aracı yetiştiremediklerinden çok eksik bir şekilde başladıklarını ve sonradan parçalar yetişince asıl hızını gösterdiğini de görmezden gelip sezon içinde birden çok hızlandı algısı yapmaya çalışıyorlar. Aynı kişiler Redbull'un dramatik yavaşlamasına ve Ferrari'nin çok gerideyken birden yarışlara ortak olmasına birşey demiyor.

  • tnuviel37 kullanıcısına yanıt
    aslinda ferrari tam da dusundugu gibi ilerlemekte.otomobilleri dusuk yere basma isteyen dusuk viraj hizi olan dur-kalk pistlerde inanilmaz derecede iyi. monako yu saymassak monza baku gibi pistlerde buna uygun.

    komigime giden 2019 sezonunda fia ile ferrari nin gizli anlasmasi sonrasi ferrari de dramatik bir gerilemenin olmasi ve buna ragmen bu sezon mclaren e hileci yaftasinin vurulmasi cidden anlam veremedim.
    ha keza redbull un da hali insanlarda bir acaba uyandirmayip, mclaren in arka kanadi da arka kanadi demesi.

    bence piastrinin de dedigi gibi.arka kanat abartiliyor, ya da mclaren arka kanadi gosterip hedef saptiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 21 Eylül 2024; 13:8:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.