|
Merhaba, Amazon üzerinden Haziran başında aşağıdaki ürünü almıştım. Tatil nedeniyle ilgilenemedim ve 30 günlük iade süresi geçtiği için de bozuk olan ürünü Amazon ithalat ve kargo ücretleri haric olarak para iadesi olarak düzeltmeye calisiyor. Ben ise ürünü garantiye göndermek istiyorum, sonuçta uluslar arası garantisi olan bir ürün, corsairin kendi sitesi üzerinden de RMA başvurusu yaptim ama üstüne basarak "corsair storedan alınmış ürünler için" diye bir kaç kere yazmışlar. bu yüzdne bilgisi olan bir arkadaş varsa ve yardımcı olursa sevinirim. İkinci olarak da ramleri ilk aldığımda 2-3 gün bilgisayarımda kullandım fakat mavi ekran alıyordum. BIOS'um updateli ve stabil çalışması için 3000mhz de bile denedim fakat 3.gün sabahında bilgisayarımı açmaya çalıştığımda boot etmedi, hatta boot ekrani bile gelmiyor, direk siyah ekranda kalıyordu PC. Eski ramlerimi taktim ve sorunsuz boot etti. Bu sefer tekrar yeni ramleri taktim ve gene siyah ekran / boot etmeme sorunu devam ediyordu. Bunun üzerine rami 2x16gb kit yerine tek tek taktim ve ramlerden biri boot ediyorken digeri etmiyordu. Bu arada kullandığım sistem intel (i5 8600k) ve ramlerin üzerinde AMD için optimize edilmiş falan yaziyor fakat yorumlarında ve kendi websitelerinde hem intel hem amd için olduğu, optimize laf salatasının sadece bir satış pazarlaması olduğunu okudum ve çok kafama takmamiştim başlarda ama bu sefer "acaba mı?" diye gidip amd 5600 işlemcili 2. bilgisayarıma taktım ramleri. Aynı şekilde onda da boot etmedi. Acaba ramlerin sağlam olma ve benim sistemimde sıkıntı olma olasılığı var mıdır acaba? Nasıl test edebilirim Corsair Vengeance RGB RT 32 GB (2 x 16 GB) DDR4 3.600MHz C16 Bellek (Dinamik RGB Aydınlatma, AMD 300/400/500 Serisi için Optimize Edilmiştir) Siyah https://www.amazon.com.tr/Corsair-Vengeance-3-600MHz-Ayd%C4%B1nlatma-optimize/dp/B09C5VRSRG/ref=cm_cr_arp_d_product_top?ie=UTF8 |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

Hızlı






