Arkadaşlar konu hakkında bir güncelleme yapayım. - CİMER üzerinden Örnek 1 taslağıyla Ulaştırma Bakanlığı'na yaptığım 'İstek' başvurusu BTK'ya iletildi. Otomatik bir cevap gelmedi. 2 hafta süresi içerisinde geri dönüş olması lazım yanılmıyorsam. - BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi üzerinden TTNet'e aynısını göndermiştim. Aynı gün telefonla aradılar ve ilgili birimlere aktardıklarını söylediler. Sistem üzerinden itiraz ettim. Bu sefer telefonla aramadan sistem üzerinden aynı cevabı kopyala-yapıştır olarak verdiler. Bu cevaba da itiraz edince konu 'Kurum İncelemesinde' durumuna düştü. Yani ikinci itirazda konu BTK'ya iletiliyor. Her iki yöntemin de artıları mevcut. Başvuru CİMER üzerinden yapılınca hem Bakanlık hem de BTK kayıtlarına düşmüş oluyor. BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi üzerinden yapılınca hem işletmeci hem de BTK'nın dikkati çekiliyor. Bu arada BTK kendi sistemi üzerinden yapılan şikayetleri tasnifleyip ayrıca her çeyrek pazar verileri raporlarında yayınlıyor. Yani kendi sistemine ekstra bir özen de gösteriyorlar. Bu noktadan sonra BTK'nın kopyala-yapıştır geri dönüş yapmasını beklemiyorum. Bana cevap gelince burada paylaşacağım ama en azından konuyu inceleyeceğiz diye dönüş yapacaklardır. İlk mesajda da belirttiğim gibi hem TT-BTK arasında devam eden süreçler hem de seçim dönemi nedeniyle sesimizi çıkardık çıkardık... |
_____________________________
|