Arkadaşlar, yaşadığım sorunu vido ile anlattım. Dikkat çekmesini sağlamak için paylaşır mısınız? Yeni mağduriyetlerin engellenmesi için belki de bakanlıklar, yetkili kurumlar duyar ve görürse harekete geçer... Bu satış sonrası sorunlara artık dur demenin vaktidir. @SAVIAR hocam sizin de LG de yaşadığınız bir sıkıntı vardı. Bir şekilde bir topluluk oluştursak, devletin bu konuya el atmasını sağlamak için elimizden geleni yapsak... @salvatore_volkan hocam işi yokuşa sürmek işte başka bir şey değil maalesef. @REDSTONE hocam video linkini RTX4090 konusunda paylaşabilir miyim? Amacım mümkün oldukça çok paylaşım olmasını sağlamak. Belki yetkili merciler tepkilerin çok olması sebebiyle bu üreticilerin kendilerine çeki düzen vermesi için bir şeyler yapar. ![]() Merhaba, uzun zaman oldu... Ancak bu video bir inceleme değil, bir mağduriyet hikayesini anlatıyor. Ülkemizde çoğu üretici, satış sonrası servis konusunda kullanıcılarını çok çok çok fazla mağdur etmekte. Benim yaşadığım olay ise bunun en üst düzeyi diyebilirim...
Lütfen videoyu paylaşın. Paylaşın ki Türkiye Cumhuriyeti devleti yetkili mercileri belki sesimizi duyar ve harekete geçer...
Herkese selamlar. https://www.youtube.com/watch?v=jSx5fPufB2c |
_____________________________
|