Hocam sorun SP kaynaklı değil gibi algıladım. Çünkü Asus merkezini arayıp konuştular. Yada bana konuştuk dedi ama konuşmadı o kadarını bilmiyorum. İşin kötüsü Asus bu durumu red ederse ıspatım yok. Çünkü bana istememe rağmen kartı kabul etmediklerine dair belge de vermediler. Ama THH başvurumda servisin kamera kayıtları ve aynı gün Asus müşteri hizmetlerine yaptığım şikayet incelenebilir yazdım. Garip bir durum açıkçası. THH umarım beni mağdur etmez. Bu arada Asus, msi, gigabyte almayıp hangi markaya yöneleceğiz :( < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bir acayip Asus servis sorunu (2. sayfa)
-
-
Servis kamera kaydı bir işe yaramaz. İsterseniz tekrar gidin servisten red aldığınıza dair bir belge isteyin. Veremeyiz derler büyük ihtimal kartsız giderseniz. Hatta THH'a şikayet için lazım derseniz 180 derece dönebilirler. İşin kanunu kısmı nereye gider bilmiyorum bence %100 haklısınız
-
Artık iyice suyunu çıkardılar. Her gelen arızalı ürüne bir bahane ürettiklerine göre bu adamlar akşama kadar oturup çay kahve içiyor galiba.
-
Değişik programlarla seri numarasına bakılabilir ama hiç uğraşmak istememişler anlaşılan..
-
Türkiye'de bütün servisler problemli, marka problemli değil servisler problemli yani. Yurtdışında inanın böyle değil. Bizim ülkede hakkını savunmak problem olduğu için ve servisler bunları bildiği için kendi lehine kullanıyor. Tamamen adamların keyfine kalmış artık...
-
Benim bilgisayarım servise gitmiş. 1 ay sonra yine bozuk olarak gelmişti. Tekrar gönderdim 2 ay sonra geldi.Yine doğru düzgün çalışmıyordu.
-
duy bunları Niyazi SARAL. Senin bıraktığın asus servisi kimlerin eline kaldı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi muadil markaları tercih ediyorsunuz? Ben de çok sevmeme rağmen artık satış sonrası durumları düzeltilene kadar Asus almam.
@apollo34 hocam geçmiş olsun size de.
@Bağıran Saman hiç sormayın valla nereden nereye...
@derlemeler hocam bunun için mağdurlar ve potansiyel mağdurlar sesimizi çıkaralım, bakanlık harekete geçsin diye bir şeyler yapalım. Bu nereye kadar böyle gidecek? Her marka kendi kurallarını işletiyor kafasına göre. Bir sefer Samsung kulaklığımı servise aynı sorundan 3 kere yolladım. Artık iade yada değişim hakkım var kanunda yazıyor dedim. Adam bana biz 4. seferde değiştiriyoruz dedi. T.C. yasalarından üstün müsünüz dediğimde de istediğiniz yere başvurun yasal haklarınızı kullanın dedi. Bu gidişe dur demek lazım!
-
adamlar mağduriyet yaratman için resmen talimat almış. kartı pcye takıp baksınlar seri numarasına arkadaş. etiketle mi olurmuş o iş...
-
Şikayet varda konu açın beğeni ekleyelim + çimere şikayet...
-
Size tavsiyem asus sitesinden kayit olusturun kargo ile gonderin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Haklısınız ama sorun şu ki diyelim anakart alacaksınız ve en iyi model Asusa ait. Satış sonrası başınıza bir durum geldiğinde yine aynı servis ile muhatap olduğunuz için yine sorun yaşamak olasıdır. O yüzden komple Asus almamak lazım. O noktaya geldik.
@Cebel.tarik hocam THH ye başvurdum. Artık onlar düşünsün.
@canskru işte liyakat yok galiba hocam. Servis yetkilisi "2 defa arandım yani bu işte bir iş var araştırayım" demiyor.
-
Cimer de tamam. Bakalım ne olacak... Cimere daha çok bu üreticileri takip ve denetim ve cezalandırmak gerek, bunlar çok rahat mağdur ediyor diye şikayet ettim.
-
Bu Asus ekibi gerçekten insanı delirtir. O kadar açıklama, örnek, vs. yollamama rağmen aynı şeyi yazıyorlar...
-
Yukarıda 2 tane seri numarası var yazmışlar? Orada var mı yok mu seri no?
-
Öyle bir mesaj vardı sanki silinmiş mi anlamadım.
Arkadaşın yazdığı yerde seri no yazmıyor. Başka bilgiler var.
Bu da seri numarası
-
Açık açık seri numarası yazıyor kutusundada yazıyordur. Daha ne istiyor bu asus servisi anlamış değilim
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X