Şimdi Ara

Çinli otomotiv devi BYD'nin Avrupa'da yayılma planları netleşiyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
340
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Tang/Han/Atto 3 



    Son dönemde Çinli üretici BYD'nin Avrupa'da yayılma planları sıkça gündeme geliyor. Bundan bir ay önce BYD'nin Almanya ve İsveç'te elektrikli otomobil satacağını öğrenmiştik. Ancak görünen o ki şirketin planları bununla sınırlı değil.



    Yapılan yeni duyuruya göre BYD, yukarıda adı geçen iki ülkenin yanı sıra Hollanda ve Danimarka'da da elektrikli araç satmaya başlayacak. Takvim konusunda henüz açıklanan net bir tarih yok ancak ilk müşteri teslimatlarının 2022'nin son çeyreğine planlandığını biliyoruz.



    Ayrıca Bkz.Otomotiv ihracatı ağustos ayında yüzde 6 oranında geriledi



    BYD yaklaşık 1 yıldır Norveç'te varlık gösteriyor. Çinli üretici burada yaptığı gibi diğer ülkelerde de önde gelen bayı gruplarıyla stratejik iş birliği yaparak ilerleyecek. Bu noktada Hollanda'da Louwman, İsveç ve Almanya'da Hedin Mobility Group ve Danimarka'da Nic. Christiansen Group ile iş birliği yapılacağını görüyoruz.





    Dediğimiz gibi Çinli şirket 2021'in ağustos ayından bu yana Norveç'te varlık gösteriyor ve burada sadece Tang adı verilen tamamen elektrikli modelini satıyor. Ancak şirket, yayılma politikasıyla birlikte model sayısını da üçe çıkaracak. Yukarıda bahsi geçen ülkelerde Tang modelinin yanı sıra Atto 3 ve Han modelleri de satılacak.



    Özellik olarak bu modellerin Çin'de satılan versiyonlarından pek farkı yok. Ekim ayında Paris Otomobil Fuarı'nda sergilenmesi planlanan modeller BYD'nin ünlü bıçak tipi lityum demir fosfat (LFP) batarya paketi ile donatılmış. Buna ek olarak, BYD'nin e-Platform 3.0 mimarisi üzerine yükselen Atto 3 modelinde ısı pompası da standart olarak sunuluyor.



    Avrupa'da satılacak elektrikli BYD modellerinin temel özellikleri şöyle:



    Avrupa'da satılacak BYD modelleri
    - BYD Atto 3 BYD Tang BYD Han
    Boyutlar (U/G/Y) 4455/1875/1615 4870/1950/1725 4995/1910/1495
    Aks mesafesi (mm) 2720 2820 2920
    Sürüş tipi Önden Dört tekerlekten Dört tekerlekten
    Son hız (km/s) 160 180 180
    Motor gücü (kW) 150 380 380
    0-100 km/s hızlanma 7,3 sn 4,6 sn 3,9 sn
    WLTP Menzil (km) 420 400 521
    Bagaj hacmi (l) 440/1338 235/940/1655 410
    Oturma kapasitesi 5 7 5
    Batarya kapasitesi (kWsa) 60,48 86,4 86,4
    DC şarj süresi (%30-80) 29 dk 30 dk 30 dk


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Çinli otomotiv devi BYD'nin Avrupa'da yayılma planları netleşiyor
    Çinli otomotiv devi BYD'nin Avrupa'da yayılma planları netleşiyor
    Çinli otomotiv devi BYD'nin Avrupa'da yayılma planları netleşiyor
    Çinli otomotiv devi BYD'nin Avrupa'da yayılma planları netleşiyor
    Çinli otomotiv devi BYD'nin Avrupa'da yayılma planları netleşiyor
    Çinli otomotiv devi BYD'nin Avrupa'da yayılma planları netleşiyor
    Çinli otomotiv devi BYD'nin Avrupa'da yayılma planları netleşiyor
    Çinli otomotiv devi BYD'nin Avrupa'da yayılma planları netleşiyor








  • Çinli otomotiv devi BYD ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Elektrikli otomobil sektöründe de bu Çinliler piyasayı ele geçirecek sanırım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Yüksekten uçan,yüksekten düşer.
  • Evet, ve yakında ele geçirilmeye hazır olun. Çünkü adamlar müthiş bir işçilik ve kaliteyle pazarın sahibi olacaklar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Çinli üreticilerin elektrikli otomobillerinin neler yapacağı az çok belli de ben asıl gıdım gıdım iteleme usuluyle ticaret yaptığını iddia eden güya saygın avrupalı markaların bu rekabette neler yapacağını görmek için can atıyorum.

    Elektrikli araçların servis noktasında yeni bir teknoloji olmalarından ötürü avrupalı markalara göre dezavantajı'da olmayacak. şartlar nispeten eşit diyebiliriz, marka bilinirliği de eskisi gibi yavaş değil çok daha hızlı olacak.

  • Yanılmıyorsam global elektrikli satışlarda teslayı geçerek lider oldular. Bunu Tesla gibi geniş bir pazarda değil, başta Çin olmak üzere birkaç pazarda elde ettikleri satışla yaptılar. Global satışları da hızla artıyor.


    Özetle o bir otomotiv devi.

    _____________________________
    Lexus rx 300 - Kolay İngilizce Android Uygulamam (Kod isteyen pm atsın lütfen)
  • Çim yapar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Artık Avrupa bitti Euro bile sert düştü cinlenrekabet edemiyorlar. Çin Avrupa'ya girdiği anda olay biter 1500 Euro asgari işçilik ücretiyle Avrupa ucuz maliyetli ülke urunelrine kafa tutamaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Byd Çin'in en büyük araç üreticilerinin başında diye biliyorum ve satışları çok çok fazla, Tesla'yı elektriklide geçmiş olması çok normal ki daha birçok ülkeye yayılmadılar..Fotoğraftaki arabalar da avrupalı üreticilerin araçlarından aşağı kalır gibi görünmüyor, Han'a zaten bayıldım..

  • Rising_Sun kullanıcısına yanıt
    Honda civic:)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    -trust me im an engineer-



    SFO Bay Area, CA
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.