Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (41. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.211
Cevap
23
Favori
52.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnternet kutusu yerine hangi firmaya geçeceğiz ya, nereye baksam kimse hiçbir şeyden memnun değil ya da uçuk fiyatlar...

  • Archillea A kullanıcısına yanıt
    Ben comnete geçtim bugün itibariyle. Upload arttı fakat download düştü biraz. Internet kutusu ile yaklaşık 80-90 mbit bağlanıyordum ama upload 8 di. Şimdi 65 mbit anca testlerde gözüküyor. Başta 78 bağlanmıştım söyleyince arttırdılar 90 a 20 oldu ama 65 mbit in üstüne çıkamıyorum.

    Yukarıda geçişe izin vermediklerini söylemişlerdi. Gündüz firmadan onay bekleniyor olunca wpden mesaj attım. İlgili birime ulaştırıyorum dediler ve 1 saate netimi iptal ettiler. Üstüne comnet aradı ve bağlantı sağlandı...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba;
    Bunların wp numarasından ya da online hizmetlerinden teknik destek alabilen var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 1 haftadır internetim yok. İnternet sitelerine şikayet kaydı bıraktım ama bırakın sorunun çözülmesini geri dönüş bile olmadı. Karşıda kimse yok.


    Bu firmaya ne olmuş anlamıyorum. Geçen yıl bir sorun olduğunda yazardık 15 dakika içinde dönüş yaparlardı. Bakın 1 hafta diyorum hiçbir dönüş, arama, yanıt hiçbir şey yok.


    Ben başka firmaya kaçıp kendimi kurtarmaya çalışıyorum artık. Kalanlara bol şans.

  • hizmet kalitesi düştü sürekli aynı cevap, kabloları kontrol edin kablolaları kontrol edin.. Ayrılma vakti geldi kalite düştü mü gideceksin ki aklı başına gelsin.


    1 yıl ödeme yapmıştım, martta bitiyor. İlk firsatta kaçmak en iyisi. Belki içeride ki bakiyeyi bile yakarım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Styric -- 12 Ocak 2024; 9:37:48 >
  • Styric kullanıcısına yanıt
    Ben yaktım açıkçası. 40 gün kadar kalmıştı. Zamanında kullandığım 4-5 aylık referanslara saydım. İçeride gerçi 2 ay daha referans da kaldı. Malum iptal etmişlerdi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DasheriM kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun, bende gibir yada comnete gecicem bakalım duruma artık. Comnet engelliye indirim verse hiç düşünmüyecemde. :/

  • Styric kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Comnete geçtim aynı hızı alıyorum. Altyapı 71 gösteriyordu ama son bir senedir İnternet kutusu ile 90 mb bağlanıyordum şimdi de aynı hatta upload 20 ye çıktı. Engelli indirimi yok galiba bir araştırın yine de

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @internetkutusu 1 Ekim 2022'den beri sizden hizmet alıyorum, şimdiye kadar iki sefer bağlantıda kopma oldu ve gerek internet sitenizden gerekse whatsapp'tan destek talebime kısa sürede dönüş oldu ve sorunum çözümlendi. Geçen sene yıllık olarak ödeme yapıp fiyat geçişlerini düşünmüyordum ama ay sonunda artık toplu ödeme alınmayacağını öğrendim. Başlangıçta 99₺ ile başladığım tarifeme halen 129₺ ödüyorum ve Şubat itibariyle 269₺ ödeyeceğim. Bu yılık ödeme için bir düzenleme yapsanız da tekrar yararlansak olmaz mı?

  • ekimbebesi E kullanıcısına yanıt
    Boşuna yazıyorsun hocam. Son giriş 3 ağustos. Firma el değiştirdi bildiğim kadarıyla. Bu üyeliğe giren kişi de bıraktı herhalde. Ben 79 tl iken başlamıştım ve şu an gelinen durum malum. Eski firma ile yenisi bir değil davranış açısından

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • firmaya ulaşamıyorum. başka firmaya geçiş talebimi reddetmişler geçişi onaylamıyorlar. ayrıca bir de tekrar fatura kesmişler. nasıl halledeceğim ben.

  • Ment kullanıcısına yanıt

    nasıl hallettiniz? ben de başaramıyorum. rezil firma onay vermiyor, reddediyor bir de yeni fatura kesiyor.

  • tugiacar T kullanıcısına yanıt

    ben geçen hafta taşıdım, 2-3 saatte onayladılar, Devre numaranızı paylaştınız mı karşı firma ile ? devre numarası olunca onaya gerek kalmıyor diye biliyorum.

  • Styric kullanıcısına yanıt

    zor da olsa başardım. evet devre numarasını paylaşmıştım ama onaylanmamış yine de. uzun uğraşlar sonucu telefonla ulaştım ve bu şekilde halledebildim.

  • tugiacar T kullanıcısına yanıt

    kime geçtiniz ? hayırlı olsun kurtulmanıza sevindim. Diğer aboneliğiminde 5 şubatta bitiyor süresi onuda taşıyacağım. Umarım zorluk çıkarmazlar.

  • aaaa şaştım kaldım. telefon açtım defalarca ulaşamadım. whatsapp dan yazdım cevap yok. daha 1 yıllık abonelik bitmeden 269.99 tl faturayı yapıştırmışlar?

    bunlara ulaşabilen var mı;? yıllık ödeme kabul ediyorlar mı yine? yeniden;?

  • aynı demek ki ,hic değişmemiş yaklaşık 1,5 sene önce geçişte bende sorun yaşadım. baya telefonlar ve günler sonra geçe bildim .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulomen -- 26 Ocak 2024; 3:27:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10ly_10ur 1 kullanıcısına yanıt

    Benimde 2 gündür yok. Destek de yok kaldık mı ortada


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cumartesi gününden beri evimde internet yok, ne DSL ne İnternet sinyali var modemde.


    Ayrıca internet nakil işlemleri başlattım, yeni sağlayıcım size talepte bulunmasına rağmen zaman aşımına uğratıyorsunuz.


    bu nasıl bir işleyiştir böyle?


    bir an önce nakil telebimin onaylanmasını ve internetsiz kaldığım günlerin faturamdan düşülmesini arz ediyorum.


    @internetkutusu @internetkutusudestek

  • sahafiec kullanıcısına yanıt

    cuma günü bedne taşıyacağım diğer aboneliğimi umarım zora vardırmazlar..

  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.