Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.211
Cevap
23
Favori
52.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dtexy kullanıcısına yanıt

    Ödeyecek misiniz nasıl bir yol izlemek lazım böyle bir şey yoktu


    Bir de hangi firmaya geçtiniz ben de degiscem de




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Achambo -- 12 Şubat 2024; 17:1:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dtexy kullanıcısına yanıt

    tamam borç gözüksün icraya versin ama ödenmediği için yinede geçirmiyor mu ?

  • Ödemeyin şerefsizlere bişey hakkimj arayalım böyle bı ucret yok üye yaparken ona göre yaptilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Achambo A kullanıcısına yanıt
    son güne kadar bekleyeceğim. açıkçası ben de bilmiyorum ne yapmak gerekir bir bilen çıkar elbette, konuyu takipteyim. mevcut aboneliğinizi taşımak için son güne kadar beklemeyin bence bir an önce naklini aldırın, yıllık paket süresi biter bitmez yeni bir fatura daha olşuturuyorlar. bu arada comnet'in yıllık paketine geçtim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Styric kullanıcısına yanıt
    dayattığı ödemelerin bir açıklaması yok. 390tl hizmet bedeli şirket içinde alınan yeni bir karara göre diyorlar. sen tüketicine öncesinden haber verdin mi şirket içinde aldığın ve doğrudan tüketiciyi etkileyen kararları? hayır. cayma bedelini hizmet bedeli diye yediriyorlar gibime geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dtexy -- 13 Şubat 2024; 8:58:28 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geçiş ücreti diye bir şey yok. Hukuksuz bir karar. Btk ya şikayet edin. Yakında internet kutusu diye bir firma olmayacak buradan yazmış olayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dtexy kullanıcısına yanıt

    Tamamdır ben de ona geccem basvuruyorum. Cayma bedelim yok yıllık odemistim fazladan 1 ay daha ödedim zaten hizmet bedeli vs dediler sözleşmeyi istedim atmadilar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Achambo -- 12 Şubat 2024; 23:44:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK ya ekran görüntüleri ile şikayette bulunun. Böyle firmaların yok olup gitmesi gerekiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Styric -- 13 Şubat 2024; 8:3:35 >
  • Styric kullanıcısına yanıt

    Bence de öyle isimleri dahi çıkmıyor btkda 😂😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar bugun devir icin farkli bir firmaya basvurdum internet kutusu sorunun nasil halledebiliriz haksız fatura cıkartip geçişi onaylamiyormus galiba . ben Churn Gecis belgesini imzalayip yeni firmama vermişim böyle bir haklari varmıki

  • MrWest kullanıcısına yanıt

    bugün comnete geçtim. geçiş onayı için 390 tl istediler. tamam deyince faturayı çıkarıp geçişe onay verdiler. faturayı ödeyip ödememek sana kalmış hocam  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: papift

    bugün comnete geçtim. geçiş onayı için 390 tl istediler. tamam deyince faturayı çıkarıp geçişe onay verdiler. faturayı ödeyip ödememek sana kalmış hocam  

    umarim dediginiz gibi olur sorunsuzca gecişime onay verirler

  • gerçi bu fiyatlara yeni müşteri zaten gelmez ama yine de yazalım

    UZAK DURUN


    1 yıllık ödediğim ücretin yarısını çıkarken ödemek zorunda kaldım haksız yere

    ilgili kurumlara da şikayette bulunacağım

  • WINTER IS COMING kullanıcısına yanıt

    hocam durumu tam anlatirsaniz belki bir yardımıız dokunur

  • circassianman kullanıcısına yanıt

    Geçiş ücreti de değilmiş hocam. Faturaya itiraz ettiğimizde gelen cevap aşağıdaki gibi oldu. Sanki aldığımız hizmetleri hiç faturalandırmamışlar gibi saçma sapan bir şeyler yazmışlar  böyle saçmalık olmaz, ben faturayı ödemeyeceğim bakalım ne yapacaklar çok merak ediyorum.



    "tarafınıza yansıyan fatura churn işlemi için yansıyan bir fatura değildir Kullanmış olduğunuz süre içerisinde tarafınıza sağlanan tüm hizmetler için yansıyan bir faturadır. Oluşan fatura üzerinde ne yazık ki işlem sağlayamamaktayız."

  • Ebul-Liva kullanıcısına yanıt
    Btk ya şikayet edin böyle bir şey olmamalı hiç duyulmamış bir şey. Cayma bedeli gibi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ebul-Liva kullanıcısına yanıt

    fatura ayrıntısı var mı ? ödemezseniz ne diyip talep edicekler icra dairesinden bunu yahu, itiraz edersiniz düşer gibi. İcraya verirlersede sözleşmede olmayan şekilde talepden kaynaklı itirazımızdır diye yazarsınız masraflarla kalırlar.

  • Styric kullanıcısına yanıt
    Yok hocam fatura ayrıntısı falan. Zaten siteleri bir enteresan, bazı fatura pdf leri oluştu, bazıları hiç yok.

    Benim aboneliğimde de yıllık ödedim ödeyeli hiç fatura oluşmadı mesela. Portal de hiç fatura görmüyorum.

    Anneme dedim “bu faturayı ödemeyeceğim yaz, tırmalasınlar” diye.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ebul-Liva kullanıcısına yanıt
    Ben de bugün internet kutusundan gigaspeede başvurdum bakalım ne diye isteyecekler onun bunun çocukları. Ödeme yapmadan geçiş onayı vermiyorlar mı hocam? Fatura çıksın ben ödemem btkya şikayet ederim zorla mı tutuyorlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.