< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (40. sayfa)



-
-
Cevabını aradığımız bir soru ? Dilekçe talebi yeterli olmalı normal şartlarda...
@Fr.BJK
-
Taşıma mı yaptınız, yeni başvuru mu yaptınız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar bu rezil firmadan ön ödemeli internetimi 2 ay önce 300 küsür lira verip taşıttım. ankastreden bağlantıyı yaptım. 2 aydır internet alamıyorum dsl bağlantısı var ama internet bir şekilde gelmiyor. Gelmediği gibi günlerce uğraşıp bir şekilde bağlandığım müşteri temsilcileri ve yine günlerce uğraşıp cevap alabildiğim whatsapp hattındaki arkadaşların da neden olmadığına dair fikirleri yok.
Her seferinde Teknik ekibi bilgilendirdiklerini ya da ttnet ekiplerine bildirdiklerini söylüyorlar ama sonuç tabi ki yok. 2 kere ankastreden farklı kabloyla hat çektim, 3 ayrı modemle denedim (modem kurulumu doğru) ama internet yok.
Ben hattımı farklı firmaya taşısam kalan aylarımın ücretini geri alabilir miyim? bilgisi olan mıdır?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zizu11 -- 30 Kasım 2023; 23:20:42 > -
İnterneti taşıttım demişsiniz; şu an hangi firmadasınız. Bağlantıyı yanlış yapmışta olabilirsiniz, kullanıcı adı ve şifre doğru mu? Sizden sorun olmadığından eminseniz teknik ekibin gelip kontrol etmesini bekleyeceksiniz. İade için sözleşmenize bakın.
-
Sinirden biraz eksik yazdım sanırım
Farklı issden taşıtmadım adres değişikliği oldu. Kullanıcı adı şifre doğru müşteri temsilcisiyle de birlikte kurulum yaptık birden fazla kez. Asıl problem teknik ekibin gelmemesi zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adres değişikliği varsa; yeni yerde altyapısal sorun olabilir. Teknik ekibin gelmesini beklemekten başka yapacak birşey yok gibi.Telekom'a bağlı.
-
aman agalar dikkat edin, bana modem ve gpon vermedi modem gponu geri gönderin diyor. Yahu vermediniz diyorum yine aynı şeyi tekrarlıyor aman dikkat..
Sistemlerind kime modem var kimde yok kimse bilmiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Styric -- 6 Aralık 2023; 17:26:43 > -
Merhabalar, internetkutusuna bir yıllık peşin ödedik.
Malum garip garip internet kesintileri oluyor.
Eskisi gibi de destek yok.
Çıkış yapsak paramızı alabilir miyiz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzer durumdayim açıkçası bilmiyorum. Şubatta bitecek ama ay sonunda zamlar gelmeden başka issye geçecegim gibi gözüküyor benim de.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sözleşme varsa bakın; geri iade ile ilgili madde var mı?
-
Üçüncü kez internet kutusu hattı taşımaya izin vermiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şafak kardeş nereye geçersin
Niye geçişe izin vermezler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
xdsl numaranız online işlemlerde var zaten, geçişiniz için onaylamarına gerek yok. Geçmek istediğiniz firmaya söyleyin hallederler.
şafak kardeşler.
-
Selam Şafak kardeş, GİGASPEED TBTnete geçicem 48 saat içerisinde cevap vermeyerek red oluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, yine cevap vermeyerek red oldu başvurumuz ikinci kez başvurduk bakalım toplamda 4 oldu. İnternetKutusu yaşıma talebine 48 saat içerisinde cevap vermediği için zaman aşımı oluyormuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tasima islemimi saglayabildin mi Safak kardeş.bende internet kutusundan farkli operatore taşıma işlemi baslattim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçiş oldu mu sonunda? Ben de bugün comnete geçiş için işlemleri başlattım. Şubatta senelik netim bitecekti.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sizin ne oldu? Hangi firma
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hack yemiş kutu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X