Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.220
Cevap
23
Favori
53.167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genel bir sorun mu var sadece bende mi net yok?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ssuqunet S kullanıcısına yanıt

    Cevabını aradığımız bir soru ? Dilekçe talebi yeterli olmalı normal şartlarda...


    @Fr.BJK

  • ssuqunet S kullanıcısına yanıt

    Taşıma mı yaptınız, yeni başvuru mu yaptınız?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu rezil firmadan ön ödemeli internetimi 2 ay önce 300 küsür lira verip taşıttım. ankastreden bağlantıyı yaptım. 2 aydır internet alamıyorum dsl bağlantısı var ama internet bir şekilde gelmiyor. Gelmediği gibi günlerce uğraşıp bir şekilde bağlandığım müşteri temsilcileri ve yine günlerce uğraşıp cevap alabildiğim whatsapp hattındaki arkadaşların da neden olmadığına dair fikirleri yok.

    Her seferinde Teknik ekibi bilgilendirdiklerini ya da ttnet ekiplerine bildirdiklerini söylüyorlar ama sonuç tabi ki yok. 2 kere ankastreden farklı kabloyla hat çektim, 3 ayrı modemle denedim (modem kurulumu doğru) ama internet yok.


    Ben hattımı farklı firmaya taşısam kalan aylarımın ücretini geri alabilir miyim? bilgisi olan mıdır?

    @HesaplıBilgi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zizu11 -- 30 Kasım 2023; 23:20:42 >
  • zizu11 kullanıcısına yanıt

    İnterneti taşıttım demişsiniz; şu an hangi firmadasınız. Bağlantıyı yanlış yapmışta olabilirsiniz, kullanıcı adı ve şifre doğru mu? Sizden sorun olmadığından eminseniz teknik ekibin gelip kontrol etmesini bekleyeceksiniz. İade için sözleşmenize bakın.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Sinirden biraz eksik yazdım sanırım

    Farklı issden taşıtmadım adres değişikliği oldu. Kullanıcı adı şifre doğru müşteri temsilcisiyle de birlikte kurulum yaptık birden fazla kez. Asıl problem teknik ekibin gelmemesi zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zizu11 kullanıcısına yanıt

    Adres değişikliği varsa; yeni yerde altyapısal sorun olabilir. Teknik ekibin gelmesini beklemekten başka yapacak birşey yok gibi.Telekom'a bağlı.

  • aman agalar dikkat edin, bana modem ve gpon vermedi modem gponu geri gönderin diyor. Yahu vermediniz diyorum yine aynı şeyi tekrarlıyor aman dikkat..


    Sistemlerind kime modem var kimde yok kimse bilmiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Styric -- 6 Aralık 2023; 17:26:43 >
  • Merhabalar, internetkutusuna bir yıllık peşin ödedik.
    Malum garip garip internet kesintileri oluyor.
    Eskisi gibi de destek yok.

    Çıkış yapsak paramızı alabilir miyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ment kullanıcısına yanıt
    Benzer durumdayim açıkçası bilmiyorum. Şubatta bitecek ama ay sonunda zamlar gelmeden başka issye geçecegim gibi gözüküyor benim de.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ment kullanıcısına yanıt

    Sözleşme varsa bakın; geri iade ile ilgili madde var mı?

  • Üçüncü kez internet kutusu hattı taşımaya izin vermiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ment kullanıcısına yanıt
    Şafak kardeş nereye geçersin
    Niye geçişe izin vermezler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • xdsl numaranız online işlemlerde var zaten, geçişiniz için onaylamarına gerek yok. Geçmek istediğiniz firmaya söyleyin hallederler.


    şafak kardeşler.

  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    Selam Şafak kardeş, GİGASPEED TBTnete geçicem 48 saat içerisinde cevap vermeyerek red oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Styric kullanıcısına yanıt

    Merhaba, yine cevap vermeyerek red oldu başvurumuz ikinci kez başvurduk bakalım toplamda 4 oldu. İnternetKutusu yaşıma talebine 48 saat içerisinde cevap vermediği için zaman aşımı oluyormuş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ment kullanıcısına yanıt

    Tasima islemimi saglayabildin mi Safak kardeş.bende internet kutusundan farkli operatore taşıma işlemi baslattim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ment kullanıcısına yanıt
    Geçiş oldu mu sonunda? Ben de bugün comnete geçiş için işlemleri başlattım. Şubatta senelik netim bitecekti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • asim03 kullanıcısına yanıt
    Sizin ne oldu? Hangi firma

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hack yemiş kutu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.