Şimdi Ara

🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (270. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.730
Cevap
91
Favori
312.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
136 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 268269270271272
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • internetkutusu kullanıcısına yanıt
    Veee linç tayfa yıkılır 😢

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Pickaxe kullanıcısına yanıt

    MAKSAT reklam değil. diğerleri arasında en az şikayeti olan bu sonuçta şansa bu işler.

  • dreaman kullanıcısına yanıt

    Hocam ataköy muhabbeti varken hepimiz sorun yaşadık. Herkes problemliydi o zaman. Fakat ataköy santral sorunu 2-3 gün devam etti diye biliyorum o ara zaten problem yaşanması herkesin bildiği bişeydi. Sonra bi kaç gündür problem düzeldi santral bazında ve kimse sorun yazmamaya başladı.


    Ama sizin problem devam ediyordu. Son olarak problemin kabloda olduğuyla ilgili tespit edilip o şekilde probleminiz giderilmiş. DSL kablonuzun oturmadığını ve çıkarıp tekrar taktığınızda çalıştığını siz teyit ediyormusunuz peki? Yoksa firma yanlış bilgi mi veriyor bu konuda?


    Dediğim gibi santral problemi ayrı, sadece sizin yaşadığınız problem ayrı olarak değerlendirin.

  • dreaman kullanıcısına yanıt
    Talebiniz üzerine Telekom ekranlarına arıza kaydı açılmıştır. Telekom ekranlarının görüntüsü bu işleme istinaden iletilmiştir, ancak sonra teknik ekibimiz sizlerle yaptığı görüşme esnasında kablonuzu kontrol ettirirken internetiniz gelmiş ve sinyal kaybının dsl kablosundan kaynaklandığı anlaşılmıştır.
    Sizlere arıza sonucu whatsapp destek hattımız üzerinden yazılı olarak da iletilmiştir. Konunun adil bir şekilde değerlendirilmesi için yazılı görüşmelerin bir kısmının değil tamamının iletilmesini talep ediyoruz.
    Saygılarımızla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetkutusu -- 10 Şubat 2023; 12:12:45 >
  • dreaman kullanıcısına yanıt
    Adamlar zaten sinyal kaybı var diye arıza açmış size görüntüsünü iletmiş ama sinyal kaybı dedikleri olay sizin kablodan kaynaklıymış büyük ihtimalle kablo tam oturmadı. bu kısmı size yazılı olarak ilettiler mi ??

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • readytodie1 kullanıcısına yanıt

    hayır telefon açtılar modemi kapat ac kabloları cıkar tak dediler. sonra internet geldi. sonra kablonuzdanmış dediler. bana hikaye gibi geliyor.

  • dreaman kullanıcısına yanıt
    Whatsap konuşmalarını atıyordunuz firma konuşmaların devamını isteyince görselleri silmişsiniz !!! Bu yaptıgınızda kötü niyet seziyorum. SENARYO demiştiniz onu da silmişsiniz asıl SENARYO sizde gibi geldi..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • alcholick kullanıcısına yanıt

    su an internetim olduğu için firma ile polemiğe girmek istemiyorum wp görüntülerini zaten paylaşmıştım. ama kablo sorunu nedeniyle internetimin olmadığını açıkladılar burada. ve kayıtlarımı da silmişler sitenin online kısmında.


    BU ARADAKİ KAYITLARI BEN SİLMEDİM. NASIL İSPATLAYABİLİRİM ?

    🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥

    BURADA DA ARIZA KAYDIMIN TARİHİ VAR... AMA GEL GÖRKİ KABLONUZ TAKILI DEĞİL DİYE YALANLANDIM DAHA NE DİYEBİLİRİM Kİ...


    🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥




  • dreaman kullanıcısına yanıt
    Hocam teknik yetkililer telekom ekranlarında ankastrenize veya modeminize oturan hızı veya sinyali görebiliyor zaten dediğiniz gibi sinyal kaybı görmüşler ve dedikleri gibi arıza kaydı açıp size görsel iletmişler modemin kablosu bazen gevşeyip 10luk oturabilir bendede oldu bu durum o yüzden elektirikçiye yeni uç çaktırmıştım burada bende firma kaynaklı bir durum olmadıgını düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi readytodie1 -- 10 Şubat 2023; 13:32:56 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3 aydır sorunsuz kullanıyorum, çok da memnunum. Arkadaşını getir kampanyasından da faydalandım.

    Şimdi yıllık abonelik almayı düşünüyorum ama taşınma durumunda yeni adresimde kullanabilecek miyim?

  • fofer kullanıcısına yanıt

    Nakil yapılabiliyor hocam yani evet kullanabiliyorsunuz.

  • readytodie1 kullanıcısına yanıt

    Benim de jak ın pimi kırılmıştı eşim evi süpürürken az oynatsa çıkıyordu. Gittim kabloyu yeniledim kafam rahat. Bi süre o şekilde kullandım ve can sıkıcıydı. Hatta kesinti olduğunda o yoğun dönemlerde kablodandır diye düşünüyordum foruma girince anlıyodum durumu.


    Kabloyu yeniledim ve o soru kafamdan kalktı.


    Bunlar normal ve olabilecek şeyler. İnsanlık hali. Yanlış düşüncede olabilir ama önemli olan yanlışı kabul etmek. Hatta o zaman bile internet yok diye kayıt açmıştım kontrol ediyoruz diye dönmüşlerdi ki kabloyu farkedip kaydı kapattırmıştım.

  • Madem kullanıcı hatalarıyla ilgili şeyleri paylaşıyoruz, ben de firmadan özür dilemek istiyorum buradan. İlk hizmet almaya başladığımda bağlantım arada sırada sapıtıyordu. Desteğe ulaştım, kablolu deneyebilir misiniz dediler. Ben ne alakası var diye biraz terslendim.


    Sonra kablolu test ettim (soldaki wi-fi, sağdaki kablolu):



    🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥

    Meğer benim bağlantının sapıtma nedeni modemle alakalıymış. Türknet'ten İnternet Kutusu'na geçerken modemi de yeni almıştım. Ancak dikkat etmediğim şey modemin kablosuzu 2.4 GHz'miş. Bu frekans çok yoğun olduğunda (çevredeki diğer cihazlar nedeniyle) bağlantı sapıtıyormuş. Ben de bilgisayarımı kablolu bağlayarak, kablosuz sapıttığında da kanal değiştirerek sorunu çözdüm.


    Velhasıl kelam özür dilerim İnternet Kutusu 🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥  Fiyat konusunda da anlaşabilsek güzel firmasınız





  • semican S kullanıcısına yanıt
    Gerçekten bravo hocam hatasını farkedip düzeltme yapan insanları göremiyoruz son zamanlarda forumda helal olsun size

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • semican S kullanıcısına yanıt

    Helal hocam ama bu bahsettikleriniz gerçekten çok genel bi kuraldır :) Herhangi bi test vs yapılacaksa en sağlıklısı hatta kimse yokken kimse bi iş yapmıyorken kablo ile yapmaktır. O mümkün değilse şuan için modeme yakın bi noktada 5Ghz Wifi ile denemek. 2.4 dediğiniz gibi sıkıntılıdır.


    Geçmiş olsun ;)

  • İk bravo. Devam et böyle…


    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 268269270271272
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.