Haklısın hocam şuanda yine yok internet < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (269. sayfa)



-
-
Yavaş yavaş başka iss geçeceğim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Bizde şu anda uyduda sorun var. Netten canlı yayın izliyoruz internette sıkıntı yok. Gaziosmanpaşa/İstanbul
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende internet kesik şuan İstanbul
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende sıkıntı yok İstanbul/Anadolu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Problem yok ist/sultangazi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
@internetkutusu mevcut TurkNet aboneliğimi taşımak istiyorum. 2 sorum olacak:
- Zaten abonenizim ve aynı binada aynı adreste geçiyor aboneliğim. Tabii ki hizmet no farklı olduğu için işlem yapabiliriz sanıyorum ama kendi kendime referans olursam iki aboneliğimde de fatura indirimi olacak mıdır?
- TurkNet aboneliğim TT altyapısı kullanıyor. Direk geçiş olacağı için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir sanıyorum. Peki, ola ki 6 ay içinde iptal edersem yansıyacak bir ek ücret vs... olur mu?
Bir de Kuveyttürk ile anlaşma yapacaktınız halen ses yok. Bu abonelik binanın interneti olduğundan otomatik ödemeye bağlamak istiyorum, her ay uğraşamam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebul-Liva -- 9 Şubat 2023; 15:26:42 > -
Merhaba,
İlk olarak elbette ki kendinize referans olabilirsiniz. Mevcutta bir aboneliğiniz var ise bu aboneliğe ait referans kodu ile yeni bir başvuru/operatör değişikliği gerçekleştirmeniz durumunda her iki aboneliğinizde kampanyaya dahil olacaktır.
Türk Telekom altyapısı kullanan firmalar arasında yapılan geçişlerde kurulum ve aktivasyon ücreti talep etmemekteyiz. Bu hususta tarafınıza 6 aylık süreç şart koşulmamaktadır. İptal talebinizin olması halinde mevcutta bir faturanız var ise ödemesini gerçekleştirmeniz yeterlidir.
Mevcutta QNB Finansbank, Garanti BBVA, Papara ve Paycell ile çalışmaktayız. Abonelerimizin çalışma sağlamış olduğu bankalar arasında farklılıklar olduğu için bizlerde gerekli görüşmeleri gerçekleştirmekte ve en kısa süre içerisinde firma ismimizin mobil bankacılık uygulamalarında yer alması adına tüm aksiyonları almaktayız. Gelişmeler halinde tüm abonelerimize bilgisi aktarılmış olacaktır.
Teşekkür ederiz.
-
Durumun nedir hocam, neden kesilmiş internetin, anlat biz de bilgi sahibi olalım, dönüş oldu mu ne zaman oldu??
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynen bayağıdır ses çıkmadı. Problemi düzeldi sanırım?
Ama öyleyse bile problem şuymuş düzeldi demek iyi olmaz mı? Veya yaşadığı bi tecrübe varsa onu paylaşsa diğer kullanıcılarada faydası olsa?
Hala dönüş yapılmadıysa bizlerde yazalım bakılsın probleme.
Çünkü bi kaç gündür genel bi problem olmadı sanırım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eagle.BJK -- 10 Şubat 2023; 10:22:22 > -
pardon arkadaşlar cep telefonu interim de bittiği için, bi kaç gün internetsiz takıldım. iş yerinde de fırsatım olmadı. dediklerine göre ataköy bölgesinde arıza varmış ama ben başakşehir'de oturuyorum oradaki arıza beni etkilediyse bütün istanbul'da internet gitmiş olmalı. bugün geldi internet sonunda arıza kaydına birisi baktı. beni aradılar 1 hafta sonra, sinyalleri sıfırladılar sanırım. şunu en başta yapmadılar... ama netspeede geçiyorum. bunları allaha havale ediyorum. ve sık sık kopma yaşıyorum. stabil değil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreaman -- 10 Şubat 2023; 10:29:18 > -
Ataköy santralde yaşanan sorun hepimizi etkiliyordu hocam ben Ataşehirdeyim bende aynı sorunu yaşıyordum santralde sorun varken. Ama herkes düzeldiğinde de senin probleminin devam etmesi ilginç olmuş.
Düzeldiğine sevindim.
-
Ne netspeedmiş arkadaş, poyraz sorun yaşıyor netspeed reklamı, gıbır yaşıyor netspeed reklamı, comnet yaşıyor netspeed reklamı. Bu biraz garip.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pickaxe -- 10 Şubat 2023; 10:49:23 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Değerli abonemiz,
Teknik ekibimiz arıza sonuç raporunda dsl kablonuzun oturmadığını siz kabloyu çıkarıp taktıktan sonra internetinizin geldiğini iletmişler.
Dsl kablonuzdaki durum bir lokal problemdir ve servis sağlayıcı sorumluluğunda değildir.
Teşekkür ederiz. -
Obaaaaa...
Bu gerçek mi?
Kim kimi Allaha Havale ediyor durum böyleyse?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X