Şimdi Ara

Alman’dan inip Japon’a binmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
1
Favori
1.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle ifade etmek isterimki konu sohbet amaçlıdır.

    Geçen ustamın yanındayken bir sohbet esnasında böyle bir laf etti:
    “Alman’dan inip Japon’a binilmez.”

    Aslında bana sorarsanız aradaki makas kalite anlamında daralıyor. Keza Fransız grubu da kaliteyi arttırdı. Ama kullanmadığım icin bu gerçek bir kalite artısı mi yoksa göz boyama mi bilemiyorum.

    Bu konuda sizlerin güncel durumdaki yorumunu merak ediyorum.

    Teşekkürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



    _____________________________
    Bende kalmadı hâl
    Hisler alışkanlık oldu "mal gibi kaldı insanoğlu" her derde güler oldu
    Oldum bende lâl
  • Golften inip i20 aldım 2 ay kullandım sonra i30 aldım şuan Qashqai var ve hiç pişman olmadım. Qashqai alacağım süreçte 1 yaşında A4 alma durumu vardı içi çok dar ve basık geldi diye almadım fazla para cebimde kaldı:) geri döneceğimi hiç sanmıyorum. Bundan sonra Aklımda Kia Sportage var. Yalıtım harici artık fark yok. Bizim çocukluğumuzda çok fark vardı. Hala o yılların algısı devam ediyor. Yorumum BMW Mercedes haricidir...
    Premium olmayan alman mı var ?

    Audi,Vw, Bmw, Mercedes ve Porsche olmazsa otomotiv endüstrisi yok olur. Kalite başta olmak üzere, verimlilik, işlevsellik ve konfor gibi otomotivin olmazsa olmaz disiplinlerini en iyi ve en optimize sunan Almanlar.

    Her segmentte lider ve referans bir Alman;

    C segmentinde yarım asırdır lider ve referans olan Golf, 70’ ler petrol krizinde otomotiv sektörünün adeta kurtarıcısı olmakla kalmayıp GTI modeliyle, “downsizing” felsefesiyle ve daha bir çok yenilikle segmentinde ilklerin ve önemli eşiklerin modeli olarak yön verici olmaya devam ediyor.

    En baz paketiyle bile diğer premiumları dize getiriyor ve onlarda Alman.



    D segmentinde Passat olgusundan bahsetmeye gerek var mı ? Tempra reklamında ki “babam öyle diyo” diyen çocuk bugün aynı yaşta olsa, reklamda oynasa bence Passat der, Tempra demeye ikna edemezler. C klasse, 3 serisine girmiyorum bile.

    E segmentinde A6, E klasse ve 5 serisinin üstüne başka optime model yok.

    Dünya’nın her yerinde ki adeta itibar deposu olmuş, padişahların, kralların yağız atlarının karşılığı olan, devlet başkanlarına hizmette demirbaş olmuş S- klasse, 7 serisi ve A8’den bahsetmeye bile gerek görmüyorum.
  • Premiumlar hariç bir tane alman kaldı o da vag spesifik olarak vw. Yani demek istediğiniz vw’den inip japona binmek mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 17 Ekim 2021; 10:47:7 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senin usta ekmek kapısını kaybetmek istememiş işte anlamayacak ne var. Sen alman araç al ki 5-6 yaşında araba sanayiyle tanışsın senin usta da oğlanın düğünü yapsın. Şimdi düzgün bir japon alsan 10-12 sene yağ antifiriz hariç sanayiye uğramayacaksın, kim ister öyle müşteri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Artık Japon Alman Fransız malı şöyledir falandır eskide kaldı bunlar. Bakın 8 yaşında Clio aracım ile 6 yıldır tek bir sorun yaşadım o da altını bir yerde vurup yağ filtresini yerinden oynattım 2 sene önce. Bunun dışında rutin bakımları dışında sıfır sorun. Yani markalardan ziyade elektronik olsun arabalar olsun bunlar biraz da şans işi ve de tabiki kullanım durumuyla alakalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • En buyuk fark konfor ve yalitimdi. Konfor konusunda japonlar buyuk yol katetti. Geriye tek fark yalitim kaldi bence. Belki biraz da malzeme kalitesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masterap -- 17 Ekim 2021; 11:18:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Almandan sonra japon güzel bir his olmuyor.

    Şimdi corollamız da var ama beni memnun etmiyor çünkü yıllardır Golf kullanmaya alıştım, birkaç yön hariç hepsinde Golf çok kaliteli hissettiriyor.

    _____________________________
  • Konfor ve iç mekan kalitesi konusunda muhtemelen evet ama düşünün aşırı bir iklimde ( sıcak veya soğuk ) ve zor coğrafi şartlarda yaşıyorsunuz.

    Veya 150.000 km üzeri bir araç ile 5bin km yol yapacaksınız durmadan

    1.2 DSG Golf 7 mi alırsınız 6 yaşında
    Yoksa 1.5 atmosferik otomatik Mazda 3 mu alırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Premium olmayan alman mı var ?

    Audi,Vw, Bmw, Mercedes ve Porsche olmazsa otomotiv endüstrisi yok olur. Kalite başta olmak üzere, verimlilik, işlevsellik ve konfor gibi otomotivin olmazsa olmaz disiplinlerini en iyi ve en optimize sunan Almanlar.

    Her segmentte lider ve referans bir Alman;

    C segmentinde yarım asırdır lider ve referans olan Golf, 70’ ler petrol krizinde otomotiv sektörünün adeta kurtarıcısı olmakla kalmayıp GTI modeliyle, “downsizing” felsefesiyle ve daha bir çok yenilikle segmentinde ilklerin ve önemli eşiklerin modeli olarak yön verici olmaya devam ediyor.

    En baz paketiyle bile diğer premiumları dize getiriyor ve onlarda Alman.



    D segmentinde Passat olgusundan bahsetmeye gerek var mı ? Tempra reklamında ki “babam öyle diyo” diyen çocuk bugün aynı yaşta olsa, reklamda oynasa bence Passat der, Tempra demeye ikna edemezler. C klasse, 3 serisine girmiyorum bile.

    E segmentinde A6, E klasse ve 5 serisinin üstüne başka optime model yok.

    Dünya’nın her yerinde ki adeta itibar deposu olmuş, padişahların, kralların yağız atlarının karşılığı olan, devlet başkanlarına hizmette demirbaş olmuş S- klasse, 7 serisi ve A8’den bahsetmeye bile gerek görmüyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    2017 1.4 d4-d touch Corolla




  • Golften inip i20 aldım 2 ay kullandım sonra i30 aldım şuan Qashqai var ve hiç pişman olmadım. Qashqai alacağım süreçte 1 yaşında A4 alma durumu vardı içi çok dar ve basık geldi diye almadım fazla para cebimde kaldı:) geri döneceğimi hiç sanmıyorum. Bundan sonra Aklımda Kia Sportage var. Yalıtım harici artık fark yok. Bizim çocukluğumuzda çok fark vardı. Hala o yılların algısı devam ediyor. Yorumum BMW Mercedes haricidir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Katılım zamanı: 31 Temmuz 2005

    2022 Honda Civic Eco Executive
  • selam 12 yıldır memlekette en ucuz satılan sıfır araçlardan zamanında logan dan 500 lira daha fazla verip imzamdaki aracı aldım şimdiye kadar rutin bakım dışında masrafım olmadı kullanım çok önemli etrafta görüyorum insanlar eşşeğe biniyor gibi araba biniyorlar bizim yollarda malum zaten bu yüzden ikinci ele almaya güvenemedim ve 12 yıldır aynı araca binmeye devam ettim maalesef tabi maddi durumum elverseydi şöyle otomatik yeni bir araç kim istemez? demem o ki benim araç gibi ucuz ve yerli bir araba bile hala fabrikanın taktığı fren balatasıyla geziyorsa esas mesele kullanım tabi fabrikasyon hatalı araç denk gelmezse

    _____________________________
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Sevgili forumdaşım Daswagen,



    Aşağıda alıntıladığım ifadendeki 1970'lerdeki petrol krizinde Golf'ü kurtarıcı yapmış olman beni benden alıp güzel bir dünya turu attırdı valla. Teşekkür ederim. :)  

    "Golf, 70’ ler petrol krizinde otomotiv sektörünün adeta kurtarıcısı olmakla kalmayıp GTI modeliyle, “downsizing” felsefesiyle ve daha bir çok yenilikle segmentinde ilklerin ve önemli eşiklerin modeli olarak yön verici olmaya devam ediyor."


    Alttaki wiki linkinde petrol krizinin otomobil sektörü üzerindeki sonuçlarından bahsedilmiş:


    en.wikipedia.org
    1973 oil crisis - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/1973_oil_crisis


    Automobile industry


    The oil crisis sent a signal to the auto industry globally, which changed many aspects of production and usage for decades to come.


    Western Europe


    After World War II, most West European countries taxed motor fuel to limit imports, and as a result most cars made in Europe were smaller and more economical than their American counterparts. By the late 1960s, increasing incomes supported rising car sizes.


    The oil crisis pushed West European car buyers away from larger, less economical cars.[91] The most notable result of this transition was the rise in popularity of compact hatchbacks. The only notable small hatchbacks built in Western Europe before the oil crisis were the Peugeot 104Renault 5 and Fiat 127. By the end of the decade, the market had expanded with the introduction of the Ford FiestaOpel Kadett (sold as the Vauxhall Astra in Great Britain), Chrysler Sunbeam and Citroën Visa.


    Buyers looking for larger cars were increasingly drawn to medium-sized hatchbacks. Virtually unknown in Europe in 1973, by the end of the decade they were gradually replacing sedans as the mainstay of this sector. Between 1973 and 1980, medium-sized hatchbacks were launched across Europe: the Chrysler/Simca HorizonFiat Ritmo (Strada in the UK), Ford Escort MK3Renault 14Volvo 340 / 360Opel Kadett, and Volkswagen Golf.

    These cars were considerably more economical than the traditional saloons they were replacing, and attracted buyers who traditionally bought larger vehicles. Some 15 years after the oil crisis, hatchbacks dominated most European small and medium car markets, and had gained a substantial share of the large family car market.


    United States


    Before the energy crisis, large, heavy, and powerful cars were popular. By 1971, the standard engine in a Chevrolet Caprice was a 400-cubic inch (6.5 liter) V8. The wheelbase of this car was 121.5 inches (3,090 mm), and Motor Trend's 1972 road test of the similar Chevrolet Impala achieved no more than 15 highway miles per gallon. In the 15 years prior to the 1973 oil crisis, gasoline prices in the U.S. had lagged well behind inflation.[92]

    The crisis reduced the demand for large cars.[63] Japanese imports, primarily the Toyota Corona, the Toyota Corolla, the Datsun B210, the Datsun 510, the Honda Civic, the Mitsubishi Galant (a captive import from Chrysler sold as the Dodge Colt), the Subaru DL, and later the Honda Accord all had four cylinder engines that were more fuel efficient than the typical American V8 and six cylinder engines. Japanese imports became mass-market leaders with unibody construction and front-wheel drive, which became de facto standards.


    From Europe, the Volkswagen Beetle, the Volkswagen Fastback, the Renault 8, the Renault LeCar, and the Fiat Brava were successful. Detroit responded with the Ford Pinto, the Ford Maverick, the Chevrolet Vega, the Chevrolet Nova, the Plymouth Valiant and the Plymouth Volaré. American Motors sold its homegrown GremlinHornet and Pacer models.


    Some buyers lamented the small size of the first Japanese compacts, and both Toyota and Nissan (then known as Datsun) introduced larger cars such as the Toyota Corona Mark II, the Toyota Cressida, the Mazda 616 and Datsun 810, which added passenger space and amenities such as air conditioning, power steering, AM-FM radios, and even power windows and central locking without increasing the price of the vehicle. A decade after the 1973 oil crisis, Honda, Toyota and Nissan, affected by the 1981 voluntary export restraints, opened US assembly plants and established their luxury divisions (Acura, Lexus and Infiniti, respectively) to distinguish themselves from their mass-market brands.


    Compact trucks were introduced, such as the Toyota Hilux and the Datsun Truck, followed by the Mazda Truck (sold as the Ford Courier), and the Isuzu-built Chevrolet LUV. Mitsubishi rebranded its Forte as the Dodge D-50 a few years after the oil crisis. Mazda, Mitsubishi and Isuzu had joint partnerships with Ford, Chrysler, and GM, respectively. Later, the American makers introduced their domestic replacements (Ford Ranger, Dodge Dakota and the Chevrolet S10/GMC S-15), ending their captive import policy.

    An increase in imported cars into North America forced General Motors, Ford and Chrysler to introduce smaller and fuel-efficient models for domestic sales. The Dodge Omni / Plymouth Horizon from Chrysler, the Ford Fiesta and the Chevrolet Chevette all had four-cylinder engines and room for at least four passengers by the late 1970s. By 1985, the average American vehicle moved 17.4 miles per gallon, compared to 13.5 in 1970. The improvements stayed, even though the price of a barrel of oil remained constant at $12 from 1974 to 1979.[63] Sales of large sedans for most makes (except Chrysler products) recovered within two model years of the 1973 crisis. The Cadillac DeVille and FleetwoodBuick ElectraOldsmobile 98Lincoln ContinentalMercury Marquis, and various other luxury oriented sedans became popular again in the mid-1970s. The only full-size models that did not recover were lower price models such as the Chevrolet Bel Air and Ford Galaxie 500. Slightly smaller models such as the Oldsmobile CutlassChevrolet Monte CarloFord Thunderbird and various others sold well.


    Economical imports succeeded alongside heavy, expensive vehicles. In 1976, Toyota sold 346,920 cars (average weight around 2,100 lbs), while Cadillac sold 309,139 cars (average weight around 5,000 lbs).


    Federal safety standards, such as NHTSA Federal Motor Vehicle Safety Standard 215 (pertaining to safety bumpers), and compacts like the 1974 Mustang I were a prelude to the DOT "downsize" revision of vehicle categories.[93] By 1977, GM's full-sized cars reflected the crisis.[94] By 1979, virtually all "full-size" American cars had shrunk, featuring smaller engines and smaller outside dimensions. Chrysler ended production of their full-sized luxury sedans at the end of the 1981 model year, moving instead to a full front-wheel drive lineup for 1982 (except for the M-body Dodge Diplomat/Plymouth Gran Fury and Chrysler New Yorker Fifth Avenue sedans).



    Alttaki linkte de aynı konudan bahsediliyor:




    driving
    Rearview Mirror: The fuel crisis that changed the industry
    https://driving.ca/auto-news/news/rearview-mirror-the-fuel-crisis-that-changed-the-industry



    Özetleyecek olursam, 1973 petrol krizi en çok Amerikayı vurmuş ve de haliyle en büyük değişiklikler de Amerikan otomotiv endüstrisinde gerçeklemiştir zira kriz öncesi ortalama bir Amerikan otomobilinin ortalama motor hacmi 6.5 lt civarıydı.



    Zaten 2. dünya savaşından darmadağın çıkmış Avrupanın, o tarihlerden itibaren üretilen araçları Amerikan araçlarının yanında çok daha küçük motor hacmine ve de genel olarak çok daha küçük boyutlara sahipti.



    Ve Golf'ten önce ve Golf ile birlikte üretilmiş başka hb araçlar da vardı.




    Bu krizin, en azından Amerika pazarında sebebiyet verdiği en büyük değişiklik Amerikan araçlarının yanında çok ama çok daha ekonomik olan Japon araçlarının pazara girmeleri, pazar paylarını arttırmaları ve sonunda da pazarın hakimi olmaları olmuştur.




    Bu arada bu yazdıklarıma hakim olduğundan hiç şüphem yok da diğer forumdaşlara da bir faydam dokunsun işte.  



    Engin bilgilerinle bezenmiş dopdolu yazılarınla forumu aydınlatmaya devam lütfen.  




    Ekleme: "Audi,Vw, Bmw, Mercedes ve Porsche olmazsa otomotiv endüstrisi yok olur." ifadende " olmazsa" kelimesinden sonra "Alman" yazmayı unutmuşssun.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 17 Ekim 2021; 21:19:17 >
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • attan inip eşeğe binmek deyimiyle eşdeğerdir.

    _____________________________
    en sevdiğim sayı 6
  • Sirf atmosferik araç yüzünden japon mali gömülmüş,sirf turbo yok diye gömüp toprak atilmiş,herkesin önceliği turbosuz olmasi..ve sirf u alman algisi yüzünden kici kirik golfff fiyatlar 350-400k dayandi el insafffff

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sorun ses ise garantisiz araç alcaksanız 10bin fazla ödeyip japon aracı alıp yalıtımcıda daha sessiz bir araca sahip olabilirsiniz. tek eksiği sert malzemeler kalır ama sorunsuzluk olarak memnun eder. sıfır alıp 3 yıl binip arızayı dert etmeden alman aracı kullanalirsiniz diye düşünüyorum.

    _____________________________
    [ Rayzen 7 5700x3D ] [ MSI B550M PRO-VDH WIFI ] [ ASUS DUAL EVO 4070 SUPER 12GB ] [ XPG 32GB (2x16GB) Spectrix D35G RGB DDR4 3600Mhz CL18 ]
  • Ne yaparsanız yapın, Japon araçları içeriye fazlaca yol sesi alıyor. Yalıtımda yapılsa yeterli olmuyor. Yeni Accord da bile böyleymiş.

    carviseryoutube
    Honda Accord ilk karşılaşma videosu yayında... Honda Türkiye, en son 2015’te sattığı Accord modelini bir nesil atladıktan sonra tekrar ülkemize ithal etmeye başladı. Biz de lansmana katılır katılmaz hiç vakit kaybetmeden ilk izlenimlerimizi paylaşmak adına Honda Accord 1.5 VTEC Turbo CVT ile sürüşümüzün ilk aşamasını POV olarak çektik. Detaylı test yakın zamanda kanalda olacak. Accord ile ilk tanışma anlarımız videoda. İyi seyirler… Instagram hesabımı takip edin... http://bit.ly/CarviserInstagram Şafak'ın instagram hesabını takip edin... http://bit.ly/SafakSoysal Güncel Videolar Skoda Kodiaq Test Sürüşü - Eskisi kadar fiyat/performans modeli mi? --- https://bit.ly/carviserKodiaq Yeni Peugeot 308 Active İnceleme - En ulaşılabilir 308 bu olacak! --- https://bit.ly/carviser308Active Carviser'a yeni araba aldık! - Nereden, nasıl, kaça? --- https://bit.ly/carviserAracAlma Peugeot 308 Test Sürüşü - C segmentinin yeni Golf’ü olabilir mi? --- https://bit.ly/carviserYeni308 VW Polo Test Sürüşü - Küçük Golf sınıf lideri olabilir mi? —- https://bit.ly/carviserPoloMakyaj Renault Megane Sedan Test Sürüşü - Makyajla çok daha iyi olmuş AMA..! --- https://bit.ly/carviserMeganeSedanMakyaj Skoda Kodiaq İlk Karşılaşma - Makyaj Kodiaq'a neler getirdi! --- https://bit.ly/carviserKodiaqInceleme Fiat Egea Sedan Test Sürüşü - Fiyat/performansın hala kralı mı? --- https://bit.ly/carviserEgeaSedan Land Rover Defender P300 Test Sürüşü - 750 bin TL'lik safkan SUV! (Vergiler hariç...) --- https://bit.ly/carviserDefenderP300 Honda City Test Sürüşü - Fiat Egea’ya otomatik vitesli güçlü rakip! --- https://bit.ly/carviserCity Dacia Duster Test Sürüşü - Yüzde 50 ÖTV’de 150 beygir otomatik! --- https://bit.ly/carviserDuster Skoda Kamiq Test Sürüşü - Boyundan büyük SUV mu? --- https://bit.ly/carviserKamiq Audi Q3 Test Sürüşü - Hormonlu A3 artık daha büyük ve iddialı! --- https://bit.ly/carviserQ3 VW Golf 1.0 eTSI Life Test Sürüşü - Alınabilecek en mantıklı Golf! --- https://bit.ly/carviserGolfLife Citroen C3 Aircross Test Sürüşü - Makyajla küçük C5 Aircross mu olmuş? --- https://bit.ly/carviserC3AircrossMakyaj Opel Mokka-e Test Sürüşü - Tamamen elektrikli Mokka'yla Drag yaptık! --- https://bit.ly/carviserMokkaE BMW iX3 Test Sürüşü - Tamamen elektrikli X3 alınır mı? --- https://bit.ly/carviseriX3 Cupra Leon Test Sürüşü - Nedir bu Cupra? Performans sürüşü içerir! --- https://bit.ly/carviserCupraLeon Uzun yola çıkacaklar kaçırmasın! - Çocuklarla araba yolculuğu nasıl planlanır? --- https://bit.ly/YolculukOnerileri Jeep Compass Test Sürüşü - Premium SUV'ların en ucuzu! --- https://bit.ly/carviserCompass Seat Leon Test Sürüşü - 150 beygirlik otomatik FR ne zaman geliyor? Kaç para olacak? --- https:/bit.ly/carviserYeniLeon MG ZS EV Test Sürüşü - 7 yıl 150 bin km garantili elektrikli araba! --- https://bit.ly/carviserMGZSEV Opel Mokka Test Sürüşü - En tarz SUV bu mu? --- https://bit.ly/carviserYeniMokka Honda Jazz Hibrit Test Sürüşü - Tasarımını beğenmeyenler mutlaka izlesin! --- https://bit.ly/carviserJazzHibrit Renault Taliant Test Sürüşü - Fiat Egea'dan iyi mi? --- https://bit.ly/carviserTaliant Suzuki Swift Hibrit Test Sürüşü - En uygun fiyatlı hibrit! --- https://bit.ly/carviserSwift Citroen C4 Test Sürüşü - SUV mu yoksa kompakt HB mi? --- https://bit.ly/carviserYeniC4 Audi A3 Test Sürüşü - 1.5 TFSI motora gerek var mı? --- https://bit.ly/carviserA3 Seat Tarraco Test Sürüşü - 7 koltuklu Tarraco Kodiaq'dan iyi mi? --- https://bit.ly/carviserTarraco BMW 4 Serisi Test Sürüşü - Böbrekleri kadar iddialı mı? --- https://bit.ly/carviser4Serisi Seat Tarraco İlk Karşılaşma - 7 koltuklu Leon mu? --- https://bit.ly/carviserTarracoInceleme BMW 5 Serisi Test Sürüşü - Artık o da 1 milyon TL! --- https://bit.ly/carviser5Serisi Skoda Scala Test Sürüşü - VW Golf'e alternatif olabilir mi? --- https://bit.ly/carviserScala VW Golf Test Sürüşü - Yarım milyonluk Cumhuriyet Altını! --- https://bit.ly/carviserYeniGolf Mercedes S Serisi Test Sürüşü - 4 milyon TL'lik konfor üssü! --- https://bit.ly/carviserSSerisi Volvo S60 Test Sürüşü - 180 km/s sürati geçmeyen araba! --- https://bit.ly/carviserS60 Fiat Egea Cross Test Sürüşü - Sandero Stepway mi Egea Cross mu? --- https://bit.ly/carviserEgeaCross Dacia Sandero Stepway Test Sürüşü - 190 bin TL'ye alınır mı? --- https://bit.ly/carviserStepway Nissan Juke Test Sürüşü - B-SUV almayı düşünenler mutlaka izlesin! --- https://bit.ly/carviserYeniJuke Mercedes E300 Coupe Test Sürüşü - 1.6 motorlusu gelecek mi? --- https://bit.ly/carviserECoupe VW Caddy Test Sürüşü - Rifter'dan iyi mi? --- https://bit.ly/carviserYeniCaddy VW Caddy İlk Karşılaşma - Bineklere taş çıkartır! --- https://bit.ly/carviserCaddyInceleme Elektrikli otomobillere ÖTV zammı! Fiyatlar ne kadar artacak? --- https://bit.ly/carviserElektrikOTV
    https://www.youtube.com/watch?v=lSFM0W4Jndg
    _____________________________
  • alman etli butlu olur, sesi tok hatta kaba olur ama japon sıska kalsa da yanında daha bağlı olur, üzmez.

    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • Ben sanayiye düşüğüm zaman tüylerim diken diken oluyor. Hindistan gibi her köşeden kavşaktan araba çıkıyor gözlerin tabela arıyor Parası neyse veriyim şu sıkıntıyı halletsin diye gittiğin usta elinin ucuyla iş yapıyor motor üst kapağı çırağa söktürüp bijonlari 13 yaşında çocuğa sıktırıyor. O yüzden japona devam. Orjinal aküsü 16 yıl 170bin km de bitti 2000 yılında sıfır aldığımız corollanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.