Herkese merhaba , Konuyu açma sebebim modemi kötülemek değil. Almayın , kullanmayın gibi algılansın istemiyorum. Sadece ben size nereden almamanız gerektiğini söyleyeceğim. Vdsl destekli ve ileriki dönemde router olarak kullanmak için modem bakarken bir çok olumlu yorumu olduğunu gördüğüm bu modemi aldım ama almaz olaydım. Burada sitemim keenetic'e değil aradaki firmalara. O zamanın kuruna göre en uygun bulduğum site ve satıcı : Hepsiburada / OVY firması ![]() Sipariş verip ,6 kasımda ürünü aldım eve geçtim kurdum. Kopma sorunları yüzünden iade ettim. Burası çok önemli değil şu an. ![]() ![]() Ürüne hiç bir zarar vermeden güzelce paketleyip iade talebini oluşturup gönderdim. ![]() ------11.gün------- (20.11.2020) Görüldüğü gibi 6sında ben teslim aldım 9unda ürün firmanın elinde.Bunun üzerine bir süre bekledim ama ürün bugün ayın 20si olmasına rağmen iade kabul edilmedi. Bir çok yere mesaj attım ama sonuç yok. ------16.gün-------(25.11.2020) İade ile ilgili ne OVY nede Hepsiburada hala bir güncelleme yapmadı. Edit: Hepsiburada wp görüşmem sonucu bana ürünün yetkili servise gittiğini oradan henüz bir bilgi gelmediğini söylediler. ------18.gün-------(27.11.2020) Hala iade işlemi olmadı. Hepsiburada wp üzerinden tekrar bilgi aldım. 2 iş günü içerisinde geri dönüş sağlanacakmış. Döneceklerini düşünmüyorum ama neyse. İş günü diyerek hafta sonunu içine aldılar bir 4 gün daha oyalayacaklar anlaşıldı. ------21.gün-------(30.11.2020) Hepsiburada wp : 12.11.2020 tarihinde satıcı firma teknik servise yollamış. Servis süresi 20 iş günüymüş. Her mesaj atmamda ayrı bir bilgi veriliyor. 10 Aralık günü başka bir bahene duymak üzere bekleyişe başladık bakalım. ------30.gün-------(09.12.2020) Hepsiburada wp mesajıma gelen yanıt : ![]() ------31.gün-------(10.12.2020) 08:19 Hepsiburada talepler kısmında iade olumsuz sonuçlandı mesajı aldım.Hepsiburada wp mesaj atıp iade nedeni ve ürün elime tekrar elime ne zaman ulaşağını sordum. Eksik ürün ve jelatin sökülmüş diye not düşmüşler. Aras kargoya verildiğini söyleyip takip numarasına kadar verdiler. Takip numarası çalışmadığı söyledim gün içinde aktif olacağını söyledi. Bunun üzerine mail yoluyla keenetic desteğe bilgi verdim. 11:53 itibari ile hepsiburada mesaj attı ve iade kabul edildi diyerek ödeme işlemi başlatıldı dedi. Bir ay kadar bir süre geçti ve en sonunda iade kabul oldu. Bu süreçte destek veren DH Keenetic ve Emrah Can(Keenetic Destek) e teşekkür ederim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knucker3 -- 10 Aralık 2020; 13:58:14 > |
_____________________________
|