< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
...
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
...
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
ist@nbul{lu}
|
|
Ne oldu sizin durum? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Tablet sürüm geri gelsin, bu çile bitsin!
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bu seçeneğe hangi ayarlar menüsünden ulaşılıyor ? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
...
|
|
Dostum henüz fırsatım olmadı. Local Dimming performansını düzelttiler diye okudum ama resmi sitede bununla ilgili bir bilgi yok. En kısa sürede bakar bir değişiklik olursa yeni ayarları paylaşırım. |
|
_____________________________
|
|
Hoparlör sorunu yaşayan dostlara bir takım bilgiler paylaşayım. B&W bu tv'nin hoparlörüdür. Başka bir hoparlör yok. Yani ayarlardan TV Speaker (TV hoparlörü) seçildiyse B&W kullanıyorsunuz demektir. Her ne kadar bir soundbara benzese ve özelliklerini barındırsa da ayrıca bir soundbar gibi kullanılmıyor, HDMI ile bağlanmıyor. TV'nin kendi koparlörü olarak işlev görüyor. Bunu açıkladıktan sonra eğer sesi HDMI/optik üzerinden başka bir cihaza aktarmadıysanız, bluetooth kulaklık gibi bir cihaza da vermediyseniz zaten TV'nin hoparlöründeysiniz demektir. Bu aşamada ses az geliyorsa ve hangi kanalı kullanırsanız kaynak olarak Netflix/USB/Digitürk/Turksat vs nerden hangi kanalı çalarsanız çalın düşük geliyorsa bu bir problem. Ama internetten dizi/film izlerken kısık geliyor ama youtube'da gümbür gümbürse suç TV'nin değil kaynak sitenin ses çıkışındandır. Eğer sorunun TV2de olduğuna kanaat getirdiyseniz TV'ye son yazılım sürümünün yüklü olduğunu kontrol edin. Yazılım güncelleme menüsünden yeni yazılım aratın (ya da USB'den kendiniz yükleyin: Philips LED 4K UHD Android TV - Bowers & Wilkins Ses 65PUS9435/12 için destek sayfasını ziyaret edin https://www.philips.com.tr/c-p/65PUS9435_12/9000-series-4k-uhd-android-tv-3-tarafli-ambilight-ile-bowers-wilkins-ses/destekBu yazılımın sürüm notlarında ses ile ilgili bazı problemlerin giderildiği söyleniyor. Sorununuzu bu da çözmüyorsa hoparlör arıza vermiş olabilir. O zaman servis/garanti yolculuğu başlar maalesef. |
|
_____________________________
|
|
Merhaba mesajinizi yeni gördüm. Tuketici hakem heyeti beni hakli buldu ürün degisimi urun yoksa para iadesi dedi muhtemelen para iadesi yapilacak zararda olucam ama philips servisinin nekadar sahtekar oldugu ortaya çıkmış oldu urunlerinizi servise gonderirken cok dikkatli olun her acidan fotograflarini cekin gelen urundeki barkod ve benzeri herseyi fotograflayin. Servisten degisen parca takilan parca kodlari herseyi isteyin < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BooZeR_54 -- 12 Mart 2022; 21:46:6 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |