Şimdi Ara

Hafif ticari ve yol tutuş!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
4.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Combo ve Rifter daha güncel arabalar iyi hissettirmesi normal.
    Courier,Doblo,Fiorino gibi araçlar kaç yıldır aynı karoseri kullanıyor onlarda yenilenirse o zaman karşılaştırmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • shkoksal kullanıcısına yanıt
    Hayır kardeşim aslında tam tersi olması lazım. Ticari olduğu için yol tutuşu iyi olması lazım ki yüklü olduğu zaman yoldan çıkmasın çünkü yüklü olduğu zaman daha kolay savrulur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eğer yol tutuşu iyi olan bir ticari araç istiyorsanız ford connect alın. Bu arada courier in yol tutuşu çidden hiç iyi değil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Hocam araclarda anormal bi durum yoksa eger soylediginiz sey fizik kurallarina aykırı

    Alıntıları Göster
    Focus 2ye sekiz yıl kangooya iki yıldır biniyorum. Deneyimleri e dayanarak söylüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sssemih24 kullanıcısına yanıt
    Yok hocam karşılaştırma yapmadım. Tabiki daha güncel araçlar. Ben ford olması sebebi ile beklentiği yüksek tuttum sanırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Liny L kullanıcısına yanıt
    Allah razı olsun demek istediğimi, anlatmak istediğimi, çok güzel özetlemişsin. Gelirkende yüklüydüm

    Araç bana hiç güven vermedi, yol tutuşu yüzünden keyifli bir sürüşle gelemedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aracın performansı, frenlerini çok beğendim misal. Hakkini yemem ama ben yol tutmasını beğenmedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celal_55

    hocam ben herkesin görüşüne saygı duyarım ama galiba senin focusunda büyük bir porblem vardı. Ben focus 2 nin yol tutuşunu biliyorum kangoonun da 1 yıl sahibi oldum. Focusla 120-130 döndüğün virajda kangooyla 90 dönersin anca. Görüş açısı vs gayet güzel kangoo nun ancak yol tutuş dedin mi bir de focus 2 gibi bu işin kompedanı olan bir araç söyledin mi orda dur.


    Sen yanlış hatırlıyorsun büyük ihtimalle.

    He bu arada ben de 2 araçta yok şu anda bambaşka marka araç var.

    Alıntıları Göster
    Hangi viraj acaba denemeye hazırım :) focusun 120 ile döndüğünü kangoo en az 110 ile döner .)

    Ayrıca arkadaşın dediği gibi viraj girişi ve geç frenleme de daha çok güven veriyor ,yükseklikten olabilir daha cesur girilebiliyor,sabuncubeli izmire doğru inişte defalarca deneyimledim viraj limiti focus kadar yüksek değildir ama arada uçurum yok :)

    Yol tutuş olarak focus bir tık iyidir ama fluence değildir ,kangoo fluence den daha iyi yol tutuyor veya güven veriyor ,bu arada mevcut kangoo bizzat scenic II plus dır yani geliştirilmiş versiyonu

    Focusu sanki f1 aracı gibi viraj dönecek sananların sonu yol dışı oluyor :)) alt tarafı bağımsız süspansüyonu var iz açıklığı aks mesafesi belli

    Bugün üretilen C sınıfı ticarilerin (partner doblo kangoo) tamamı B sınıfı binek araçlardan aile için daha güvenli ve de daha iyi yol tutuşa sahiptir(Koltuklu versiyonlar için)
    _____________________________
    Özel Mesajlar bende kapalı maalesef...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AC@DC

    Eskiden bende focus 2 vardı şimdi kangoo var kangoo virajlarda yüksek süratte daha fazla güven veriyor.
    İkisini uzun süre kullanmayan anlayamaz :) ilk kullanıldığında kangoo hafif yatınca tedirgin olanlar yol tutmayacağını düşünebilir ama tutuyor :) ben clio 2 den geçtim mesela elmadağın kırıkkale inişinde otobüsler sollardı çünkü arkasını salacak hissi veriyordu bunda focus gelsin beraber iner hele focus 2 ile arka arkaya iner :)

    Ayrıca yüksek hızlarda 160-180 istanbul otobanında virajlarda hiç tedirginlik vermiyor.

    Corier dar ve sert yapıya sahip fiorino tarzı kısa olması yüksek hızlarda dez avantaj ,ama alaşım jant ince yanaklı titanium donanım bir tık daha iyi yol tutar baz versiyonda yanaklar yüksek araçda dar olunca normal ,fiorino içinde 140 dan sonra seker derler

    Fiorino corier tarzı araçlar uzun yoldan ziyade şehir içi işler için yapılmış kolay park ufak tefek bagajlar için ,

    Ayrıca avrupa da kangoo partner tarzı KOLTUKLU araçlar hobi aracı olarak geçiyor ve scenic ile aynı para ülkemizde ticarilere tanınan ötv sayesinde ucuz

    Avrupadaki kangoo partner(rifter) SW araçlardan pahalı ama sw lerden çok daha fonksiyonel Türkiye de ticariler bu fiyatayken SW almak mantık dışı ,istinası ise hersene muayene ve hız limitleri olabilir

    Caddy daha yeni Son modelinin(henüz bize gelmedi) Camping versiyonunu rifter gibi tanıttı ,Türkiyede bu araçlar ötv sayesinde ucuz diye başka gözle bakılıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 15 Eylül 2020; 23:16:19 >
    _____________________________
    Özel Mesajlar bende kapalı maalesef...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Hangi viraj acaba denemeye hazırım :) focusun 120 ile döndüğünü kangoo en az 110 ile döner .)

    Ayrıca arkadaşın dediği gibi viraj girişi ve geç frenleme de daha çok güven veriyor ,yükseklikten olabilir daha cesur girilebiliyor,sabuncubeli izmire doğru inişte defalarca deneyimledim viraj limiti focus kadar yüksek değildir ama arada uçurum yok :)

    Yol tutuş olarak focus bir tık iyidir ama fluence değildir ,kangoo fluence den daha iyi yol tutuyor veya güven veriyor ,bu arada mevcut kangoo bizzat scenic II plus dır yani geliştirilmiş versiyonu

    Focusu sanki f1 aracı gibi viraj dönecek sananların sonu yol dışı oluyor :)) alt tarafı bağımsız süspansüyonu var iz açıklığı aks mesafesi belli

    Bugün üretilen C sınıfı ticarilerin (partner doblo kangoo) tamamı B sınıfı binek araçlardan aile için daha güvenli ve de daha iyi yol tutuşa sahiptir(Koltuklu versiyonlar için)

    Alıntıları Göster
    hocam deneyelim de gerek yok. Güveniyorsan c200d var bende onla deneyelim i20 var deneyelim sıkıntı yok. Ben 1 sene sahibi oldum o aracın 200 km hız yapmışlığımda var. Arabayla sonra kuzenim çarptı aracı içim sıkıldı sattım.

    110 la dönemezsin devrilirsin. bir de çok iddialı yazmışsın en az 110 diye. Kangoo dediğimiz araç bu




    Focus 2 astra h bu viraj olayında çok iyi araçlar. Fluence de vardı bende hem de aynı zamanda 2010 yılında hem fluence vardı hem kangoo. Fluence bile daha iyiydi kangoodan.

    Benden sana tavsiye yıllarca hem ticari hem binek araç kullandım.İş yeri sebebiyle. Fiorinodan vitoya kadar hepsi elimizden geçti. Yeri gelir bit kadar honda jazz ile caddy 2.0 exclusive den daha güzel yolculuk yaparsın ticari her zaman ticaridir. Yoldaki hız limitleri,muayene sorunu,vs hiçbir zaman binek tadı alamazsın.
    _____________________________
    an itibariyle malum sitede şahıstan satılık olarak aranan 1200 km ve altı araç sayısı 4519 . Hepimiz araç yokluğundan şikayet ediyoruz ancak inatla da bu alsat yapmaya devam ediyoruz. saygılar.. .




  • celal_55 C kullanıcısına yanıt
    Bunun sebebinin esp yazılımı olduğunu da biliyorsundur .) tabii o dönem avrupa ticari sınıfın 1.si olması testi almanların yaptığınıda unutmamak gerekir ne kadar sert kırdığı da görülüyor.

    ESP yazılımı düzeltildikten sonra sorunsuz geçti.





    i20 ile olur c200d 2000 altı modelse oda olur gelirim :)








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 15 Eylül 2020; 23:27:29 >
    _____________________________
    Özel Mesajlar bende kapalı maalesef...




  • Liny L kullanıcısına yanıt
    Çok farklı bir bakış açısı, çok yanlış bir bakış açısı.

    Yüklü aracı kullanmayı bilmeyen zaten ticari araç sürmesin. Fizikle her şey hallolur, ticari aracı limitlerine kadar neden zorlayalım?

    Bu arada Focus'un zorlanarak (tam limitte) 120 ile döndüğü virajı kangoo veya herhangi bir ticari ile 110 ile dönmeye kalkarsanız döneceğiniz şey viraj olmaz çok yüksek ihtimal ters dönmek olur.

    Elma ile armutu niye kıyaslıyoruz anlamıyorum. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beni de en çok şaşırtan linea olmuştu.2014 linea ile girdiğim virajlara şu an 2015 clio ile giremiyorum.Biri sedan biri hatchback tabi o da var ama linea beklediğimden 2 3 kat daha iyi yol tutuyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Partner 2.0 yol tutuşu gayet iyi, Fordlara benzer yol tutuşu var, 180 yaptım yolda gayet düzgün duruyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Renault Clio Techno Esprit Alpine 1.0 TCe x-tronic 90 hp
  • Şu çoluğu çocuğu alın şuralardan birde ciddi ciddi cevap yazanlar var he paşam he kangoo iyi yol tutuyor focustan he

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Gelde anlat hocam, tecrübe etmediğim, kullanmadığım araç hakkında yorum yapmam. Ama millet her araba hakkında atıp tutuyor.

    Ben yeni kada kango kullanmadım. Ama focus çok kullandım. Kango ile focusu yanyana getirmek cahil cesareti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • courier zerre kadar sevmediğim bir araç ancak bir yıl kullandıktan sonra şunu söyleyebilirim çoğu binek aracı yol tutuşta cebinden çıkarır.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Bunun sebebinin esp yazılımı olduğunu da biliyorsundur .) tabii o dönem avrupa ticari sınıfın 1.si olması testi almanların yaptığınıda unutmamak gerekir ne kadar sert kırdığı da görülüyor.

    ESP yazılımı düzeltildikten sonra sorunsuz geçti.





    i20 ile olur c200d 2000 altı modelse oda olur gelirim :)





    i20 ile olur c200d 2000 altı modelse oda olur gelirim :)




    hocam tamam sensin en iyi yolu kangoo tutuyor

    Bizim arabalar sana çerez gelir büyük şöförsün sen.


    İşin gerçeği bu arkadaş şeyh uçmaz müridi uçurur hikayesi ile uçmuş. Kangoo uçmamış bu arkadaşımızı uçurmuş. Siz gerçekleri öğrenin diye yazıyoruz yol tutuşları asla bir binek araç kadar iyi değildir çünkü üretilme sebebleri yük taşımaktır. Adı üstünde ticari araç.

    Selamlar iyi akşamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celal_55 -- 16 Eylül 2020; 19:31:15 >
    _____________________________
    an itibariyle malum sitede şahıstan satılık olarak aranan 1200 km ve altı araç sayısı 4519 . Hepimiz araç yokluğundan şikayet ediyoruz ancak inatla da bu alsat yapmaya devam ediyoruz. saygılar.. .




  • Bi arada reno masterci vardi. Puntodan iyi yol tutar focus kivaminda gibi seyler yaziyordu
    Ankarada ticarileriyle denemek isteyen varsa gelsin. Parasina, deposuna iddaaya girilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • celal_55 C kullanıcısına yanıt
    Videoyu izleyince istemsizce güldüm. Yalnız bu denli ceylan gibi seken aracın konforu iyi olur çukurlarda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.