Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (331. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
305.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • swerkan kullanıcısına yanıt
    Orası biraz karışık.
    Amazon.de üzerinden gelen robotlar sizin adınıza bireysel ithalat aslında - Amazon TR sadece işlemlere aracılık ediyor.
    Almanya’da garanti bir sene normalde ama sanırım Amazon TR burad yine de 2 sene uygulıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,
    Ecovacs ozmo 950 sahibiyim, yaklaşık bir aydır haritalama yapamadım, cleaning complete bildirimi çıkıp haritalama çıkarmadan, tüm odalara girmeden docka dönüyor, neyi atlıyor ya da yapamıyorum acaba? Atladığım bi şey mi var, cihazı aldığımdan beri sorunlar oluyordu haritalamada ama bu kadar da uğraştığımı hatırlamıyorum, teşekkür ederim.

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese merhaba,


    Cihazım şarj istasyonunu bulamıyor, konuyla ilgili ne yapabilirim? Farklı prizde denedim, cihazı kırmızı tuştan kapatıp tam karşısına koydum. Tekrardan çalıştırdım, bir türlü bulamıyor istasyonu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tracedy6

    Herkese merhaba,


    Cihazım şarj istasyonunu bulamıyor, konuyla ilgili ne yapabilirim? Farklı prizde denedim, cihazı kırmızı tuştan kapatıp tam karşısına koydum. Tekrardan çalıştırdım, bir türlü bulamıyor istasyonu.

    Tam karşısına değil kapalıyken üstüne koyup kırmızı düğmeden açın kendisi yeniden konumunu tanımlasın problem kalmaz. Sonucu burada paylaşırsanız ilerde ihtiyacı olanlara referans olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faforim

    Merhaba,
    Ecovacs ozmo 950 sahibiyim, yaklaşık bir aydır haritalama yapamadım, cleaning complete bildirimi çıkıp haritalama çıkarmadan, tüm odalara girmeden docka dönüyor, neyi atlıyor ya da yapamıyorum acaba? Atladığım bi şey mi var, cihazı aldığımdan beri sorunlar oluyordu haritalamada ama bu kadar da uğraştığımı hatırlamıyorum, teşekkür ederim.

    Cihazı resetleyin kayıtlı haritayı silip tam şarjda bir kez daha deneyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Evet hocam şimdi şarj oluyor, şarj dolsun süpürüp kendi kendine yerini bulacak mı onu da yazacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • princesrator P kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Yerine aynısını almadım. Biraz araştırmadan sonra 360 S9 modelini aldım hepsiburada'dan. Halıdaki performansı beklediğim gibi çıkmadı. Değiştirmek istedim. Kutu açıldığı için iade almıyoruz dediler.

    Arızalı ürün olması durumunda iade kabul ediyorlarmış. Video istediler, video çektim, halıdaki performansını göstermeye çalıştım, ki hakkaten halıda tüyler kalıyordu, bana halıda x2 temizlik yapmamı önerdiler sağolsunlar. Ben de istemediğimi, yerine bir üst modeli (360 S10) alacağımı söyledim ve hatta S9 iade sürecindeyken S10'un siparişini de vermiştim.


    S10 elime ulaştı, ama bu arkadaşların(Sherman) iade talebimi incelemesini bekledim. İade talebim bugün red oldu. S9'u geri gönderecekler. Ben de kutusunu açmadığım S10'u iade edeceğim.

    Hukuki olarak cayma hakkı diye bir şey var. Arkadaşların bundan haberi yok. Ben de bu hukuki süreci başlatacağım. İade süresi dolmadan sadece 1 kez kullandığım ürünü iade edebiliyor muyum edemiyor muyum göreceğiz artık.





  • Benim de 360 S10 ilgimi çekmişti ama amazon.un yaklasimindan dolayı yine siparişimi oradan vermeyi düşünüyorum. Tek sıkıntı 2dir kargom geri geliyor adrese ulasamadi diye. Bugün ptt.deki görevli kendisi tekrar yollamis hatta. Musteri hizmetleri nasil olur koskoca amazon.un adresini bulamiyorlar diyor haklilarda. Ben de ulastirabilsem bi para iadesini alicam ama ulasmiyor iste. Robot süpürge yokluğunda viomi A9 aldim ben de sarjli süpürgelerden. Harita sıkıntısı olmasa ozmo 950.nin temizliginden cok memnundum o yüzden diger robotlara cesaret edemiyorum yine aynısını alicak gibi duruyorum. Sizin yasadiginiz talihsizlige de üzüldüm. Ama tuketici haklarina basvurunca sorununuz çözülür diye tahmin ediyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Hocam şarj olsa da ne yazık ki yerini bulmuyor. Cihazı mı sıfırlayayım ne yapayım? Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tracedy6

    Hocam şarj olsa da ne yazık ki yerini bulmuyor. Cihazı mı sıfırlayayım ne yapayım? Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.

    Sıfırlamadan önce cihaz şarj olurken uygulamadan konum bul tuşuna basıp cihazı nerede görüyor ona bakarsanız iyi olur. Hatta o ekran görüntüsünü buraya atın bir inceleyelim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler
  • tracedy6 kullanıcısına yanıt

    mavi olarak robotu görmen lazım bu ekranda bi kaç kere konum işaretine bas gelmesi lazım. İnternet iyi çekmiyor olabilir mi o alanda?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tracedy6

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    Sizin cihaz haritada görünmüyor. Bu resimdeki gibi şarj dock'u ile cihaz yan yana olmalı. İsterseniz cihazı sıfırlayıp tekrar harita çıkarmayı deneyin. Benim aklıma başka bir şey gelmiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet hocam ne yazık ki gözükmüyor. Cihazı nasıl sıfırlıyoruz acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstadlarım ozmo950’de map1 ve map2 iki haritam var. Şu an map1 de başlıyor. Bunu map2den başlatmak için ne yapabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu ne zaman yine amazon satıcılı olarak düşer acaba?...

  • İki gündür T8 aivi sürekli şarj yerini bulamıyor. Temizliği başlatıyorum, beş dakika sonra küçük bir alanı süpürüp docku bulamıyorum diye uyarı verip temizlik yapmıyor. Başına gelen var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @Hepsirobot ali bey merhabalar, subat ayından berıdır T8 aivi kullanıyorum son 20 gunde evde olmadıgımdan haftada 1 defa ancak bır odayı suputturdum, ancak şimdi şarzın uzerınde olmasına rağmen şarzını%71 gösteriyor, neden boyle olmuş olabılır acaba , yapabilecegım bırsey varmıdır, teşekkurler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kızım_Aleynam K kullanıcısına yanıt
    Bataryalar bazen uzun süre düşük kapasitede kullanıldıklarında performans sorunu yaşayabiliyor, kimyasal bir reaksiyon sonuçta.
    Bir kaç hafta düzenli kullanımdan sonra düzelebilir efendim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Teşekkurler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.