Şimdi Ara

Türk Net'e dava açabilir miyim? 1 Aydır internet yok. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
100
Cevap
1
Favori
5.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben iptal işlemi başlattım ve bana iptal ile ilgili başlatıldığına dair bilgi geliyor. Türk net daha kendinden haberi yok aşağıdakini gönderiyorlar. Rastgele gönderdikleri için onlarda farkında değil.

    Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020041100070809009 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fpscan kullanıcısına yanıt
    Mahsuru yoksa hangi iss'ye geçtiğinizi öğrenebilir miyiz hocam?
  • 13.04.2020 07:02
    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
    İşlem Zamanı : 13-04-2020 06:45
    Arıza ID : 2020041100070809009
    İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
    Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
    Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 13.04.2020 10:51
    Merhaba, ben Garip P.
    Yaşamış olduğunuz arıza çözüm aşamasındadır. Arızanızın en kısa sürede çözümlenmesi için ekipler gerekli çalışmalar yapmaktadırlar. Çalışmaları yakından takip edip ekiplerden güncel bilgi geldikçe sizinle paylaşmaya devam edeceğim.
    İyi günler dilerim.
  • 13.04.2020 12:04
    Merhaba, ben Ece Ç .
    İletmiş olduğunuz arıza kaydına istinaden bağlantınızı inceledim. Gerekli kontrolleri sağlayıp size bilgi vereceğim.
    İyi günler.
  • 13.04.2020 12:29
    Merhaba Ömercan Bey, ben Ferhat O.
    Yaşanılan sorunun takibini sürdürmekteyiz. Çıkacak sonuçlara göre size geri dönüşler sağlayacağız.
    İyi günler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fpscan

    Evet, BTK'dan her akşam, gece, gündüz şikayet etmeye devam ediyorum. Ertesi gün arıyorlar, biz birşey yapamayız saha ekiplerine haber verdik. Sonrada kaydı kapatıyorlar. Ben yine açıyorum , yine aynı şeyleri konuşuyoruz sonra kapatıyorlar. Bugünde aynı şeyi yaşadık. Şikayet etmeye devam edicem, herkeside davet ediyorum.

    Tüketici hakem heyetinden biraz daha umutluyum, bakalım orada nasıl sonuçlanacak.

    Alıntıları Göster
    hocam tüketici heyet'e başvurdunuz mu . Nasıl sonuçlandı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferözkulluk

    hocam tüketici heyet'e başvurdunuz mu . Nasıl sonuçlandı.

    Alıntıları Göster
    Tüketici hakem heyetine başvurdum, sonucu olumlu veya olumsuz olsun tüketici mahkemesine başvuracağım. Tüketici Mahkemesine gitmeden önce Hakem Heyeti sonucunu bekliyorum. Hakem Heyeti Türk Net'den savunma istedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fpscan

    Tüketici hakem heyetine başvurdum, sonucu olumlu veya olumsuz olsun tüketici mahkemesine başvuracağım. Tüketici Mahkemesine gitmeden önce Hakem Heyeti sonucunu bekliyorum. Hakem Heyeti Türk Net'den savunma istedi.

    Alıntıları Göster
    olumlu olumsuz bir cevap aldıgınız zaman haber verirmisiniz hocam. Bende bir şikayette bulanacagım ama pek umudum yok. Belki sizin sonuç bana umut olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu_

    Mahsuru yoksa hangi iss'ye geçtiğinizi öğrenebilir miyiz hocam?
    Şu an bir yere geçmedim ama Kablo Net, Super Online ve Millenicom ile görüştüm. Süper Online da konuştuğum kişi diğer firmaları kötüleyince onların telefonu kapattım. Kablo Net "Kurulum 2 hafta sürebilir" dedi o yüzden ikinci sıraya koydum. Millenicom 105 TL'ye bir haftaya 50mbit altında verebileceğini söyledi onları başlattım.

    Eğer Millenicom olmazsa Kablo Net sözleşmeli olanına başvuracağım. Türk Net ile olan bu durumu güncellemeye devam edicem. Ne kadar ironik buradaki profilimde ISP olarak Süperonline yazmışım zamanında... Şimdi görüştüğüm kişi rakibinin kötü yanlarından bahsediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferözkulluk

    olumlu olumsuz bir cevap aldıgınız zaman haber verirmisiniz hocam. Bende bir şikayette bulanacagım ama pek umudum yok. Belki sizin sonuç bana umut olur

    Alıntıları Göster
    Yani bence şikayette bulunmak için geç kalmayın zaten 6+6 ay şeklinde ilerliyor. Tüketici Hakem heyetinden önce bu durum daha vahimmiş ben eski kayıtlarada baktım. Şimdi hiç birşey kaybetmezsiniz, internetten başvurabiliyorsunuz Başvurunuz aynı bir kere toplanan heyet tarafından inceleniyor sonra sizi-onlarla ikna etmeye çalışıyorlar. Kabul ederseniz kararı süreç bitiyor. Etmezseniz Tüketici Mahkemesine kadar götürebiliyorsunuz.

    Ben şöyle düşünüyorum, siz biz ve bizim gibiler gerekli aksiyonu alırsa pozitif yönde değişimler olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fpscan

    Yani bence şikayette bulunmak için geç kalmayın zaten 6+6 ay şeklinde ilerliyor. Tüketici Hakem heyetinden önce bu durum daha vahimmiş ben eski kayıtlarada baktım. Şimdi hiç birşey kaybetmezsiniz, internetten başvurabiliyorsunuz Başvurunuz aynı bir kere toplanan heyet tarafından inceleniyor sonra sizi-onlarla ikna etmeye çalışıyorlar. Kabul ederseniz kararı süreç bitiyor. Etmezseniz Tüketici Mahkemesine kadar götürebiliyorsunuz.

    Ben şöyle düşünüyorum, siz biz ve bizim gibiler gerekli aksiyonu alırsa pozitif yönde değişimler olur.

    Alıntıları Göster
    sizi dinliyecegim hocam. açacagım davayı




  • Ne kadar kötü bir firma imiş konudan öğrenmiş oldum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fpscan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerden gelen bilgide hattın ankastre kutusuna kadar sağlam olduğu bilgisi verildi.

    İptal dilekçesine istinaden de arkadaşlarım kısa süre içerisinde sizden onay alacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba PM bakabilir misiniz ?
    @TurkNetDestek
  • Böyle durumlara karşı santralde mutlaka tanıdığınız birinin olması faydalı oluyor. TTnet kullandığım dönem çalışan hat bağlanmamaya başladı. Arıza kaydı bırakıyorum. Sonraki gün akşamı, arızanız çözümlenmiş diye arıyorlar. Hayır diyorum, yine kayıt bırakıyorlar, yarın akşam yine çözüdlü mü diye soruyorlar. 5 gün böyle gidince santraldeki adamı aradım, kızıyor bana; "Hem İnternet'in çalışıyor, hem bir sürü arıza kaydı bırakıyorsun!" diye bağırıyor. Dedim, manyak mıyım ben İnternet'im çalışırken arıza kaydı bırakayım. Şuan bağlısın diyor, halbuki bölgede elektrik bile kesik, bağlantı diye bir şey yok. Sonra farketti durumu da bir şeyler ayarladı, bir saate İnternet geldi. Benim hattı yanlış yere bağlamışlar nasılsa santralden. Sonra hattım çalışıyor görünüyor ama bende çalışan bir şey yok.
    Ekipler geldiğinde falan her yeri düzgün kontrol etmelerini söyleyin. Çözmeden gitmeyin deyin. Öyle sıkıntılar oluyor ki, kendileri anlamıyor ne yaptığını.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ekiplerden gelen bilgide hattın ankastre kutusuna kadar sağlam olduğu bilgisi verildi.

    İptal dilekçesine istinaden de arkadaşlarım kısa süre içerisinde sizden onay alacaktır.
    Beyefendi ankastreye gelene kadar problem yokta sonrasında mı var? Kablodan niye sinyal sesi alıyorduk o zaman? Kuruluma gelen kişi niye bir saate açılır dedi zamanında? Siz böyle devam edin siz hariç herkes suçlu, battle.net’e attığınız suçtan beri kim size inanır.

    Faks göndermişim imzamı atarak daha neyin onayı? İptal dilekçesi vermişim, şikayet kaydında iptal edin yazmışım. Siz böyle dolap çevirmeye devam edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben iptal olmasını bekliyorum ama Türk Net ise hala aynı oyunu devam ettiriyor...

    quote:

    14.04.2020 14:31
    Merhaba, ben Yakup T. Bu konuda endişenizi anlıyorum aynı hassasiyetle konuyu ele aldığımı iletmek isterim. Durumun aciliyet ve önemi açısından ilgili Türk Telekom ekibine bilgilendirmeyi sağladım. Bilgi geldiğinde sizinle paylaşacağım. İyi günler.
    14.04.2020 14:52
    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
    İşlem Zamanı : 11-04-2020 17:19:00
    Arıza ID :2020041100070809009
    İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
    Santral Ekip Açıklama : Arıza çözümlenmek üzere teknik ekiplerimize aktarılmıştır.
    14.04.2020 17:19
    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
    İşlem Zamanı : 14-04-2020 16:27
    Arıza ID : 2020041100070809009
    İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
    Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
    Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok




  • Daha önce e-posta ile iptal sebebinizi öğrenmek istiyoruz diye yazmışlardı, şimdide otomatik sesli mesaj ile arıyorlar. Burada gerçekten sebebi söylemek istiyorsunuz ama şöyle bir durum var siz bu mesajları yanıtladığınızda sizin iptal sürecinizi ya durduracaklar ya da geciktirecekler. Sebebi görmek isteyen zaten açılan kayıtlara bakar, internet aktif mi değil mi? Değilse neden değil ne zamandan beri değil gibi kısımları inceler.
  • batuhan16007 B kullanıcısına yanıt
    Numara başvurusu yapılmıştır. Yerleşik operatör tarafından bugün onay verilecektir. Şu an bizde bilgi veriyoruz. Gün içerisinde onay verilmiş olacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.