Şimdi Ara

Türk Net'e dava açabilir miyim? 1 Aydır internet yok. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
1
Favori
5.864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, telekom'dan gelen bildiridir. Bu bilgiyi online işlem merkezimizde müşterimiz ile paylaşıyoruz. Arızanın uzun sürmesi nedeniyle yazışma başlattık. Ekiplerin tekrar kontrol etmesini talep ettik. Dün bu konuda teknik arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Telekom ekiplerinden bilgi aldığımızda arkadaşım bilgi verecektir.
    Gidin başkasıyla dalga geçin lütfen
  • fpscan kullanıcısına yanıt
    Hocam merhabalar selamlar. Ablam için İnternet servis sağlayıcısı ararken sizin başlığı gördüm. Okuduğum yerde ben delirdim. Stajyer avukatım bildiğim kadarıyla sana bilgi vereyim. Btk ya yapılan şikayet iss ye iletiliyor. İss çözümleyemezse Btk devreye giriyor güya. Bende zamanında 4 5 gün türknet te kesinti yaşadım. Bunun parasını almamaları için Btk üzerinden şikayet açtım. Ancak Btk bu durumda afk. Tüketici hakem heyetlerine Internet üzerinden veya ilgili kaymakamlığa gidip elden başvurabiliyorsunuz. Onlar başvuruyu alıp sıraya koyuyor. Karşı taraftan bir savunma isteyip buna göre karara bağlıyorlar ve karar verilme süresi 6 aya yakın oluyor. Karar lehinize çıkarsa ödediğiniz tüm paraları geri ödeyeceklerdir. Ödemezlerse icra takibi yapabilirsiniz. Eğer hakem heyeti kararı aleyhinize çıkarsa 15 gün içinde tüketici mahkemesinde dava açmanız gerekiyor.

    Süreç hakkında bilgi verdikten sonra işin özüne gelelim. 6502 sayılı kanunun 13-16.maddesinde düzenlenen ayıplı hizmet durumu var sizin olayınızda. Yapacağınız en makul şey sözleşmeden dönmek(sözleşme hiç kurulmamış duruma gelmek) ve ödediğiniz paraların yasal faiziyle tarafınıza ödenmesini istemektir.

    Birden fazla başvuru yapmanıza gerek yok. Tek başvuru işinizi çözecektir. Delilleri tüm bu SMS mail telefon görüşmesi sözleşme örneği(sizde yoksa karşı taraftan istenilmesi) ekleyin. Birden çok başvuru da karşı taraf itiraz edip diğer başvuruları kapattırabilir.

    6 ay çok diyebilirsiniz ancak Türkiye genelinde çok fazla yargıda iş yükü var. Herhangi bir sorunuz olursa özelden yanıtlayabilirim. Allah kolaylık versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ucuz diye boyle dandirik yan sanayi iss ile calısmayın.Türk telekom, superonline ve vodafone gibi 3 ana şirket dışındakiler merdivenaltı 1 şubesi bile olmayan call center şirketleri
    Tavsiyem superonline dır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unnamed324

    Hocam merhabalar selamlar. Ablam için İnternet servis sağlayıcısı ararken sizin başlığı gördüm. Okuduğum yerde ben delirdim. Stajyer avukatım bildiğim kadarıyla sana bilgi vereyim. Btk ya yapılan şikayet iss ye iletiliyor. İss çözümleyemezse Btk devreye giriyor güya. Bende zamanında 4 5 gün türknet te kesinti yaşadım. Bunun parasını almamaları için Btk üzerinden şikayet açtım. Ancak Btk bu durumda afk. Tüketici hakem heyetlerine Internet üzerinden veya ilgili kaymakamlığa gidip elden başvurabiliyorsunuz. Onlar başvuruyu alıp sıraya koyuyor. Karşı taraftan bir savunma isteyip buna göre karara bağlıyorlar ve karar verilme süresi 6 aya yakın oluyor. Karar lehinize çıkarsa ödediğiniz tüm paraları geri ödeyeceklerdir. Ödemezlerse icra takibi yapabilirsiniz. Eğer hakem heyeti kararı aleyhinize çıkarsa 15 gün içinde tüketici mahkemesinde dava açmanız gerekiyor.

    Süreç hakkında bilgi verdikten sonra işin özüne gelelim. 6502 sayılı kanunun 13-16.maddesinde düzenlenen ayıplı hizmet durumu var sizin olayınızda. Yapacağınız en makul şey sözleşmeden dönmek(sözleşme hiç kurulmamış duruma gelmek) ve ödediğiniz paraların yasal faiziyle tarafınıza ödenmesini istemektir.

    Birden fazla başvuru yapmanıza gerek yok. Tek başvuru işinizi çözecektir. Delilleri tüm bu SMS mail telefon görüşmesi sözleşme örneği(sizde yoksa karşı taraftan istenilmesi) ekleyin. Birden çok başvuru da karşı taraf itiraz edip diğer başvuruları kapattırabilir.

    6 ay çok diyebilirsiniz ancak Türkiye genelinde çok fazla yargıda iş yükü var. Herhangi bir sorunuz olursa özelden yanıtlayabilirim. Allah kolaylık versin
    Yorumunuz için teşekkür ederim, gerçekten bu tür bir yol gösterici mesaj bekliyordum, tekrardan teşekkür ederim. Dediklerinizi not aldım, akşam kendi plan programamı yapıcam. BTK ve kendi sayfaları üzerinden farklı şikayet başlıkları altında bir sürü aynı mesajları yazdım. Örneğin: Veri gizliliğinin şikayeti altında internetim hala yok yazdım. Tüketici Hakem heyetinde dediğiniz gibi Savunma istendi, oradan takip ediyorum.

    Ben buraya yazdığım şikayetimi hem buradaki hem şikayetvar üzerindeki şikayetlere hemde BTK'ya bir çok kez yazdım. Dünden beridir bana gönderdikleri otomatik mesajları ben onlara gönderiyorum ve artık sistem not ekleme sınırını aştınız diye uyarı veriyor. Göndermesem elim kolum bağlı olduğunu düşünüp kendimi kötü hissedecektim. Bir nevi kendimi rahatlatıyordum flood yaparak, umarım aleyhime işlemez. Tüketici hakem heyetindeki uyarıyı dikkate aldığım iyi oldu orada da yazıyordu birden fazla başvuru, kararı negatif etkileyebilir şeklinde bir uyarıydı.

    Şimdi düzgün bir yol çizip, uygulama sırasında, belki emsal bir karar olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SORANASOKAN

    Ucuz diye boyle dandirik yan sanayi iss ile calısmayın.Türk telekom, superonline ve vodafone gibi 3 ana şirket dışındakiler merdivenaltı 1 şubesi bile olmayan call center şirketleri
    Tavsiyem superonline dır
    Yorumunuzda haklısınız, gönül isterdi ki büyük firmalarda bir sürü tarife değilde güzel 3-5 tarife olsaydı, bugün Süperonline'dan bir hanımefendi ile konuştum. Mesela pozitif özellikleri sayıyor daha sıkıntılı kısma geçiyor. Diyorum ki "peki bu sıkıştırmaların olmadığı bir tarife var mı?" var diyor ama ondada öteki özellikler yok. Yani kayboldum en son hangi tarifeden konuştuğumuzu kaçırdım. Sınırsız diyor ama 100GB aşarsanız şöyle olur, olmamasını isterseniz şu tarife var ama orada da 16mbit değl 8mbit...
  • vdsl kampanyalar burada :
    www.superonline.net
    Limitsiz VDSL Fırsat Kampanyası - TURKCELL SUPERONLINE
    https://www.superonline.net/kampanyalar/vdsl-kampanyalari/limitsiz-vdsl-firsat-kampanyasi
  • Aksaray ilinde turkcell superonline adsl hizmeti veriyor 16 mbps. Türk Telekom kullanıyorduk illallah ettik. Vodafone da bir türlü altyapı sorgusu ekranını geçemedim. En güzel hızı Millenicom veriyor gösteriyor. Bu durumda napacağız hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben BTK veya kendi sistemlerinden kayıt açmayı bıraktım 1 saat önce bana şu e-mail'i attılar, direkt kopyaladığım gibi yapıştırıyorum üst mesaj tarihiyle birlikte, tarihler bile geçmiş tarihler artık...

    quote:


    03.04.2020 12:30
    Merhaba Ben Esra Ç.
    İletmiş olduğunuz arıza kaydına istinaden kontrollerimi sağladığımda modeminizde adsl ışığınızın yanmadığını görmekteyim. Kontrollerin sağlanması adına Turk telekoma ilettim. Bu süre içerisinde sadece modeminizi açık tutmanız yeterli olacaktır.
    İyi günler dilerim.

    03.04.2020 16:45
    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
    İşlem Zamanı : 30-03-2020 18:06

    Arıza ID : 20200330
    İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
    Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
    Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok


    Tabii ben de ayıp olmasın diye denedim çalışıyor mu diye yok, kapattım açtım modemi yine yok, TurkNet sistemden baktım offline evet offline yani ben şunu idrak edemiyorum burada hat özelliklerini görüyorlar şimdi Türk Telekom bunu yazdığı zaman burada hat özelliklerine bakıp hala kapalı olduğunu görmüyorlar mı? Ben zaten bıraktım peşini, Tüketici hakem heyetinin sonucunu bekliyorum, zaten kendi delillerimi ve yazımı vs hazırladım konuşma sırasının bana gelmesini bekliyorum. İnternet bağlatmaktanda vazgeçtik gibi KabloNet belki bağlatabiliriz tam emin değilim telefon internetlerimiz neredeyse yetiyor gibi ama haftaya bakıcam kablonet'e.

    Üzerimde bir aksilik var galiba tam çözemedim hepsiburada üzerinden ürün sipariş ettim teslimat tarihli seçtim. Ayın 1 diye, bugün ayın 3'ü ama ürünlerin hazırlanmamış olduğunu söylediler dedim o zaman niye teslim tarihi seçtim, hazırlanmamış da faturasını niye kestiniz o zaman, bu yüzden iptalde edemiyorum. Galiba üzerimde bir terslik var, hayırdır inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fpscan -- 3 Nisan 2020; 19:30:38 >




  • fpscan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Ekiplerden güncel bilgi istedik ve gelecek olan bilgiyi sizinle paylaşacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Ekiplerden güncel bilgi istedik ve gelecek olan bilgiyi sizinle paylaşacağız.
    Sayın Yetkili,

    Lütfen konuma yorum yapmayın, diğer insanları yanlış bilgilendiriyorsunuz. Bu konuya yorum yapmamanızı rica ediyorum aksi durumda sizi buradan engelleyeceğim. Özel mesajda da izah ettim. Bu yorumumdan sonra, lütfen, bu konudan ayrılın.
  • Arkadaşlar böyle bir e-posta geldi;

    04.04.2020 16:11
    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
    İşlem Zamanı : 30-03-2020 18:06
    Arıza ID : 20200330
    İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
    Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
    Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

    Bende kontrol ettim fakat çalışmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Net kime yazıyor, Türk Telekom tarafında muhatap var mı bilmiyorum ama flood yapmaya bile başladılar. Yanlış bilgilendirme kaydına bile farklı birşey yazıyorlar.Türk Net'e dava açabilir miyim? 1 Aydır internet yok.
  • Hergün en az bir kere yazıyorlar, kotalarını dolduruyorlar;

    quote:

    07.04.2020 09:15
    Merhaba Sayın Yetkili,
    31633072 numaralı kayıtta arıza kaydı oluşturulmuş ve incelenmektedir. Ekiplerimiz incelemeleri yapmaları için saha ekiplerine bildirimde bulunmuşlardır ve incelemeler tamamlanıp sorun çözüldüğünde abonemize bilgi vereceklerdir. Arızanızın boyutuna göre çözüm süresi değişebilmektedir. Sizler de gelişmeleri arıza kaydınızdan takip ederek taleplerinizi dile getirebilirsiniz. Teknik birim olmadığımız için size bu kayıt üzerinden detaylı bilgi aktarımında bulunamıyoruz.Bu aşamada abonemizin kullanamadığı günlerin indirimi sağlanacaktır.İyi günler dilerim.
  • Biraz önce yine e-posta geldi, aşağıdaki gibi yazıyor. Modemi kapattım, kabloyu çıkartıp taktım, arayüze girip kurulumu yapmayı denedim ama olmuyor

    07.04.2020 10:58
    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
    İşlem Zamanı : 07-04-2020 10:40
    Arıza ID : 2020040600070626678
    İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
    Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
    Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

    Sonra adettendir diye Türk Net'in sisteminde sinyal veriyorlar mı diye bakayım dedim ama hala kapalı gözüküyor. Ekrana okunur bir şekilde sığdırabileceğim kadar ekran görüntüsü almak istedim.

    Türk Net'e dava açabilir miyim? 1 Aydır internet yok.

    Bu ekran görüntüsünün geri doğru bu şekilde devam ettiğini düşünün. Sadece bazen yazıları bitişik yazıyorlar ki aynı yazıları kopya yapıştır yapmasına sistem izin vermiyor( Ör: Mizgin F. > Mizgin.F > MizginF > benMizgin F vb.)

    Arıza yok, internet yok, muhattap yok, sinyal yok, telefon yok, cevap yok...




  • quote:

    09.04.2020 10:23
    Merhaba, ben Mizgin F.
    Kurulum ekipleri tarafından yapılan kontrollerden sonra ankastrede sinyalin olmadığını teyit ettik. Altyapı sağlayıcısı olan Türk Telekom ekiplerine detaylı bilgilendirmeyi sağladım. Ekipler tarafından hattınıza müdahale sağlanmasından sonra sistemde de kontrol ederek sizin ile iletişime geçeceğim.
    iyi günler dilerim


    Kurulum ekibi dediği bir kişi, geçen ay geldi sinyal sesi ben bile duydum... artık ne diyeceklerini şaşırdılar.

    Bu kadarı da pes dedim, zaten ailem biraz internette gezebilsin diye dünya para harcadım. Şimdi daha da canları sıkılsında istemiyorum. Aboneliği iptal etmeye karar verdim. Kayıtlarım 2 ay kadar sistemlerinde kalıyormuş. Ben kendi kayıtlarımı kendim kaydettim. Mahkemede aksini idda edeceklerse kendileri artık sağlarlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fpscan -- 9 Nisan 2020; 10:39:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu mesaj yeni geldi, hiç zaman kaybetmiyorlar artık ama en azından işlem tarihini düzeltmeyi unutmuyorlar.

    09.04.2020 11:02
    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 18-03-2020 19:11:29
    İşlem Zamanı : 09-04-2020 10:34
    Arıza ID : 2020040600070626678
    İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
    Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
    Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Bu mesaj silindi.
    Beni kışkırtmak için mi yapıyorsunuz? Size yorum yazmayın bana özel mesaj atmayın dedim. Ben yarın iptal için gerekli belgeleri fakslayacağım.

    Edit: Ayrıca sizi forum yetkililerine şikayet ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fpscan -- 9 Nisan 2020; 19:7:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hiçlikteçürüyorum

    Hocam senle biz abonelikleri en temizi Superonline'a taşıyalım. Bunların bizleri umursadığı yok. Ticket'ıma nasihat içeren hazır cevap yazıp kapatmışlar.
    Müşteri memnuniyeti sıfır.

    Turkcell'in bu günlerde sağladığı internet;


    TurkNet'in verdiği internet:


    İşin komiği ne biliyor musun? Sorun kendilerinden kaynaklı olmasına rağmen, özür dileyip faturamda indirim yapacaklarına bana küstahlık yapıp nasihat veriyorlar.

    Alıntıları Göster
    RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TURKNETTEN UZAK DURUN.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YellowBase -- 9 Nisan 2020; 22:40:1 >




  • İptal işlemlerini bugün başlattım, faks gönderiyorum, birisi cevaplıyor. Faks gelmesin diye de uğraşılmaz... Biraz daha denedim en sonunda gönderdim. Bütün görüşmelerimizi kayıt ettim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.