|
Arkadaşlar, HDD üzerinden Dolby Vision destekli film veya dizileri açarken yaşadığım problemi video ve fotoğraflarla LG destek bölümüne ilettim kendileri uzman ekiplere ilettiler ve bana teknik destek kaydı açtılar. Servisten beni aradıklarında durumu anlattım buna bizim yapabileceğimiz bir şey yok cihazınızı alacağız atölyede incelenecek denildi tabii ki böyle bir sebepten dolayı cihazımı vermeyeceğimi ilettim. Yani sorunun kaynağını gayet görsellerle iletmeme rağmen klasik Servis prosedürleri alıp inceleyelim gibi basit bir çözüm sunmaları ne kadar büyük firma olursa olsun hizmet aldığın servisler kadar büyüksün olayıdır... Halbuki bunu LG global yazılım departmanına ileteceğiz bir sonraki güncelleme ile düzeltilmesini umuyoruz demeleri bile benim için yeterliydi... Ne diyeyim inşallah binlerce kullanıcıdan birisi sesini LG ye duyurabilir ve sorunu çözüme kavuştururlar. Tüm sorunlar düzelirse zaten büyük bir faydası yoksa daha güncelleme yapmayacağım televizyona... |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt








