< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (117. sayfa)





-
-
Merhaba arkadaşlar bende söyle bir sıkıntı var yardımcı olursanız sevinirim. Eskiden evimde İnternet vardı 2008 ile 2011 arası kullanıyordum. Sonra kapattırdım bir daha İnternet kullanmadım. başvurusu yapmak istiyorum alt yapı sorgulama yaptığım yerlerde alt yapı yok diye uyarı alıyorum aynı apartmanda diğer daire İnternet var normalde benim kapı numaram 3 alt yapı yok yazıyor ve sistemde diğer kapı numaraları yazdığımda sıra ile 3 5 ve 7 de alt yapı yok ama 1 ve 9 olanlarda alt yapı var gözüküyor. Nasıl bir yol izleriz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaRJiNaL45 -- 23 Ocak 2025; 0:16:1 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Adresinizi yazın ve adres hatası sebebiyle internet hizmeti alamadığınızı ve sistem üzerinden ilgili düzeltmelerin yapılıp tarafınıza bağlantı sağlanmasını talep edin. Düzeldiğiinde istediğiniz işletmeciden hizmet alabilirsiniz
-
Teşekkürler, sağ olun. 3-4 gündür haber alamadım. Yarın tekrar arayıp son durum hakkında bilgi almayı düşünüyorum.
Bu arada şu an Turk Telekom VDSL altyapısını kullanıyorum. Pek memnun sayılmam, bu yüzden Turk Telekom altyapısı için online işlemler üzerinden bir şikayet açtım (fiber için) ve bu şikayet ev interneti birimine yönlendirilmiş. Ancak ne bir link bıraktılar, ne de başka bir bilgi verdiler.
-
-
Rica ederim hocam ne demek
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Hocam buraya girdiğinizde sadece adresi yazın ve "ftth talep ediyorum"deyin başka bir şey eklemeyin
-
Proje onaylanırsa kısa sürede yapılır
Daha net bilgiyi size bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün planlama birimi verebilir süre bilgisi anlamında
-
Hocam gönderdim şuanki durum bu ancak hala benim evime hat çekilmedi
-
Hocam merhabalar şöyle bir cevap geldi,anladığım kadarıyla Müdürlüğe yönlendiriyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Buraya kutu takılacak henüz daha var süreci hocam. Kutu takıldıktan sonra da aktivasyon sürecine girecekler
-
Merhaba evet hocam bağlı olduğunuz müdürlüğün planlama birimi ile temas kuracaksınız
-
Herkese aynı cevabı yazıyorlar. Karşı, yan ve çapraz binalarda fiber kablo çekmiş herifler biz istiyoruz 1990'dan kalma yöntemlerle müdürlüğe gidecekmişim de dilekçe verecekmişim de bilmem ne. Koca binaya fiber çekilmiş bir tane abone yok kullanan. Ne diye çektiniz öyleyse?
Açık kapıya yazdım onlarda btk ya şikayet et diyor. Superonline komple bir mahalleye her kapıya tek tek fiber çekmiş bizde yok.
Bu kadar dertlenmemin sebebi ben genel olarak remote çalışıyorum. RDP bir süre sonra işkenceye dönüşüyor. Superonline'a yazdım onlarda 532'yi arayın demişler. Kafayı yersin.
Köyümde ben müdürlükle falan uğraşıyorum. 3 metre ileride koskoca fiber kablolar döşeli bu kadar zor olmasa gerek uzatma.
-
izmir'de 16 senelik bir binada oturuyorum.. 15 senedir kapıya kadar fiber getirdi kendileri.. 15 senedir kapıya kadar gelmiş fiberi, evlere bakır kabloyla getiriyorlar.. 15 sene..
defalarca "bu niye böyle, şunu eve kadar fiber haline getirseniz ya" diye başvuruda bulundum..
en son az önce haber geldi..
"bölgenizde böyle bir çalışma yoktur, planlama da yoktur, neden olmayacağıyla ilgili bir plan da yoktur" diye cevap geldi..
türk telekom..ne diyeceksin abi.. ne diyeceksin..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler hocam olmadı Superonline nı bekleyeceğiz şu anlık bir geri dönüş olmadı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam aynı durum benim içinde geçerli emin olabilirsiniz.Bir kaç katlı binalara kutu koymuşlar.Bizim binada yok(6 katlı bina)
btk hiç bir şeyle ilgilenmiyor.Hep müdürlüğe yönlendiriliyor.Müdürlüğe daha gitmedim ama gitsemde sorunun çözüleceğini düşünmüyorum.Superonline altyapınız var ise bence oradan deneyin şansınızı.Bana özel mesaj atmışsınız,forumda bir sorun var galiba size cevap yazamıyorum.
Buradan yazacağım umarım faydalı olur.
Merhaba, 0532 532 00 00 numarayı aradım,ilk çıkan müşteri temsilcisine derdimi anlattım,oradan fiber istek,şikayet bölümü tarzı bir bölüm var oraya yönlendirildi.Şikayet kaydı açtılar.Bir geri dönüş olmadı.Superonline nın kendi sitesinde tüketici şikayet bölümü var.Oradan konu hakkında detaylı yazı yazdım 2 gün içinde olumlu geri dönüş oldu.Tabi 1 hafta oldu şu anlık bir geri dönüş yapılmadı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Aynı numarayı aradım çıkan abla ne dediğimi anlamadı birine yönlendirdi o da pek anlamadı bölge temsilcisinin numarasını verdi. Türkçe konuştuğumu düşünüyordum ama "bölgemdeki fiber altyapı çalışmaları hakkında bilgi almak istiyorum yardımcı olur musunuz" cümlesi gayet açık sanki. Komik ya gerçekten. Çok komik. Parasıyla çekelim onada yok. Millet Facebook'ta takılsın diye altyapı getiriyor adamlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamamdır hocam gelişmeleri aktarırsınız
-
Hocam benim yaşadığım tecrübeleri aktarayım belki size yardımcı olur.
İlk olarak
Superonline müşteri temsilcisini aradım,destek kaydı açtılar ama bir geri dönüş olmadı maalesef.Bunu bir kaç kez denedim belli sürelerde,sadece nerelere yazmamı ve neler yapabilirim hakkında çok yardımcı oldular.
twitter(X) üzerinden Turkcell e özel mesaj attım orası hiç yardımcı olmadı.Gelen cevap aynı şu
En son Superonline üzerinden müşteri dışı şikayet bölümünden yazdım.Bir kaç konuşma sonrası aşağıdaki olumlu cevabı aldım ama uzun süredir bir geri dönüş olmadı.( 8 gün oldu)
müşteri dışı şikayet linki:
Şu an beklemedeyim.Alt yapı hazır sadece binaya kutu koyacaklar.Bunu bekliyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bump -- 28 Ocak 2025; 16:11:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X