Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (75. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.624
Cevap
131
Favori
390.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şahsen bu kadar hızlı dönüş yapacaklarını sanmıyordum ama sayenizde 444 1 444 Türk Telekom dan aradılar Burak ben fiber altyapı için gerekli plan proje ekibini adresinize yönlendirdik en kısa zamanda tarafınıza dönüş sağlanacaktır. Dediler gerçekten çok teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burakk1881 B kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah rica ederim hocam. Siz de çok güzel süreç yönetmişsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam bu bana şikayet takip numarası mesaj geldi nerden takip ederim bunu sorgularim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burakk1881 B kullanıcısına yanıt
    Twitter TTDestek hesabına yazabilirsiniz hocam. Onlar size bilgi verecektir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Madde 3 teki en sondaki yazıları (muhatap vekil imza isim soyisim vs.) alt taraf da boş bir yer ayırıp mı yazayım yoksa diğer cümlelerle birleşik mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam konu için çok teşekkürler, Manisa/Salihli'ye ev yaptırdık, oraya taşınacağız. Bu yeni evin altyapısını sorguladığımda hiç bir sitede altyapı yok görünüyor, ADSL bile olsa ben altyapı yaptırmak istiyorum, 16 MBPS bile beni idare eder. Ders videolarım ve online ders vs için kullanmam lazım interneti kesin. En hızlı şekilde nasıl sonuç alırım yardımcı olur musun lütfen.

  • Jzuzudjjdjd kullanıcısına yanıt
    Boşluk bırakıp yazın hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ibrahim Bey I kullanıcısına yanıt
    Merhaba rica ederim. Öncelikle altyapı talep edin ilgili adrese. Tuketici.btk.gov.tr adresinden yazabilirsiniz. Gelecek cevaba göre hareket etmek en iyisi olacaktır ilk etapta.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Merhaba rica ederim. Öncelikle altyapı talep edin ilgili adrese. Tuketici.btk.gov.tr adresinden yazabilirsiniz. Gelecek cevaba göre hareket etmek en iyisi olacaktır ilk etapta.

    "MADDE 1: Binamda/binamızda altyapı yok/telekom şebekesi yok" dilekçesini kullanarak tuketici.btk.gov.tr adresinden mi yazayım hocam? Ben ADSL altyapısı istiyorum şuanlık, bunun için bu sözleşmede değiştirmem gereken bir şey var mı? Bir de ilçedeki bayiden başvurmadan direk burdan başvurayım dimi?

    Ayrıca https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html buradan gönderiyoruz dimi?


    //edit

    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html üzerinden madde 1 dilekçesini gönderdim, twitterda ttdestek'e tweet attım irtibat no istediler onu da gönderdim "konuyu ilgili birimlere ilettik, kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz." dediler, ilçenin belediye parti başkanına da twitterdan dm attım, bakalım ne olacak :D




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ibrahim Bey -- 2 Temmuz 2021; 14:47:9 >




  • Ibrahim Bey I kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Evet hocam ilgili adresten taleplerinizi iletebilirsiniz. :) Hayırlısı olsun, süreç hakkında buradan da bilgilendirme yapın hocam.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ibrahim Bey

    "MADDE 1: Binamda/binamızda altyapı yok/telekom şebekesi yok" dilekçesini kullanarak tuketici.btk.gov.tr adresinden mi yazayım hocam? Ben ADSL altyapısı istiyorum şuanlık, bunun için bu sözleşmede değiştirmem gereken bir şey var mı? Bir de ilçedeki bayiden başvurmadan direk burdan başvurayım dimi?

    Ayrıca https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html buradan gönderiyoruz dimi?


    //edit

    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html üzerinden madde 1 dilekçesini gönderdim, twitterda ttdestek'e tweet attım irtibat no istediler onu da gönderdim "konuyu ilgili birimlere ilettik, kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz." dediler, ilçenin belediye parti başkanına da twitterdan dm attım, bakalım ne olacak :D



    Alıntıları Göster

    ttdestek'e yazdığım irtibat nodan aradılar, talebi ilettik dediler 180 gün civarı sürüyor vs. dediler bize. eğitim durumu için ihtiyaç olduğunu belirttik öne alamaz mıyız vs. yardımcı olucaz denildi bakalım ne olacak.





  • İnşallah çabucak sonuçlanır hocam.

  • Merhabalar XpressMusic34 hocam. Aradan geçen sürede geldiğim noktayı kısaca anlatmak istiyorum.


    Daha öncesinden bilirsiniz, detaylıca başvurularımı yazmıştım.


    O günden bugüne değişen bir şey olmadı. Onca başvuru çare olmadı. Kaç defa TT Ceo'suna mesaj attımsa hep Telekom bana cepten dönüş yapıp aynı laklakları söyledi. Neymiş altyapı uygunluğu bekliyorlarmış. Çocuk kandırıyorlar sanki. Bir kişi de yardımcı olmadı. BTK'dan da defalarca başvuruda bulundum. Gelen cevaplara defalarca itiraz ettim. Hatta bir cevaba 3 kez itiraz edince, itiraz özel incelemeye alındı, bizzat BTK tarafından Telekom'un cevabı (Türk Telekom Mobil LTE Modem kullanın önerisi) kopyalanıp yapıştırıldı. Çok sinir oldum.


    "Bekliyoruz" ne demek ya? Kim bekliyor belli değil. Herkes bekleme modunda. Suan bahsi geçen yeni binaya geçiş yapmış durumdayım. Bulunduğum bölgede anten aracılığıyla internet sağlayan firmalardan bile hizmet alamıyorum. Sebebi köy gibi yer olması değil, firmaların bu konuma yakın vericilerinin bulunmaması. Yoksa yakın mahallelerde fiber altyapı çalışmalarına şahit oldum.


    Ne önerirsiniz? Cumhurbaşkanı yeğeni olmadığımız için, torpilsiz, rüşvetsiz işleri yürütemeyecek miyiz?





  • furkangunes04 kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Öncelikle geçmiş olsun. Maalesef, süreçler tıkandığı zaman neden tıkandığını kestirmek çok zor hocam. Mesela yazlık beldelerde altyapı daha kısıtlı olduğundan dolayı, yaz aylarında yaşanan yoğunluklar sebebiyle internet hem mobilde hem de sabitte kullanılamaz hal alıyor. Kapasite arttırımı yapılsa bile, yılın büyük bir bölümü boş kalacağı için, buna da yanaşılmıyor. Zira herkes kendi açısından haklı gözüküyor.

    Umarım problemler kısa sürede çözülür hocam. Siz başvuru kanallarını aşındırmaya devam edin belirli aralıklarla. Bölgenize bakan müdürlük hangisi ise, orada erişim planlama birimiyle de görüşmekte fayda var. En azından neden sürecin tıkandığını öğrenmiş olursunuz. Bir de hocam, yerelde şu şekilde de bir yol izlenebilir. Belediye başkanınıza da mesaj gönderebilirsiniz. Yardımcı olabileceği bir konu var ise, yardımcı olacaktır. Kaymakamlık veya Valilik bünyesinde de Açık Kapı platformu var. Buraları da aşındırmak faydalı olabilir. Maalesef, keşke elimde imkan olsa da internetinizi bağlatabilsem ama ben de normal bir üyeyim bildiğiniz gibi hocam. 😔 Ancak bir yetkili olsaydım, kesinlikle bu tarz konuları çözmek adına çok farklı süreçler geliştirirdim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ibrahim Bey

    ttdestek'e yazdığım irtibat nodan aradılar, talebi ilettik dediler 180 gün civarı sürüyor vs. dediler bize. eğitim durumu için ihtiyaç olduğunu belirttik öne alamaz mıyız vs. yardımcı olucaz denildi bakalım ne olacak.



    Alıntıları Göster

    tüm detaylarıyla yazmaya çalışıyorum buraya, gece Yusuf Kıraç mesaj atmış adres ve iletişim numarasını istedi, ilettim.

    şimdi de btk cevap yazmış abi yan sokağımdakiler internet kullanıyor ben neden kullanamıyorum ki bi direk çekmesi bu kadar zor olmamalı ya:


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    //edit

    yusuf kıraç'a bıraktığım numarayı aradılar, 236(manisa alan kodu)lı bir numaradan arandık, adresi doğruladı sorun ney dedi altyapı yok dedim ben de. keşif için arkadaşlarımı yönlendiricem dönüş yapıcaz dediler bakalım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ibrahim Bey -- 3 Temmuz 2021; 12:4:45 >




  • Ibrahim Bey I kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam. Umarım en kısa sürede keşif işlemleri tamamlanır. Btk dan gelen işletmeci cevabına ise itiraz edebilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 3 Temmuz 2021; 17:18:16 >
  • Geçen gün belediye başkanı, ildeki milletvekilleri ve TT genel müdür yardımcısı dahil herkese ulaşılabilen her yerden (mail, twitter) mesaj attım. Bugün Yusuf Kıraç bey geri döndü. Yalnız çok yanlış bir cevap attım kendilerine Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    Benim komşu çocukluk arkadaşı olan Yusuf Kıraç diye biri de var. Onunla karıştırdım Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 


    İnşallah çok kızmaz

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • furkangunes04 kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 


    Hocam süper olay. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • Adresimde boş vdsl portu kalmamış bu yüzden adsl kullanıyorum.
    Yeni vdsl portu eklemeleri yapabilirler mi
    Başvuru vb yapabilir miyiz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alimmm78 kullanıcısına yanıt

    tuketici.btk.gov.tr adresinden yapabilirsiniz. Port talebi açabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 5 Temmuz 2021; 15:55:39 >
  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.