Hayırlı olsun. :) İyi bayramlar. |
Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (71. sayfa)



-
-
Merhaba. tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt açınız. İyi bayramlar hocam.
-
Nasıl bir kayıt acmam lazım acaba bir örnegi varmıdr rica etsem
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kayıt acıyorum tuketici.btk dan ama turknet kullanmaktayim şikayet oluştururken türknet mi yoksa türktelekom olarak mı oluşturmam lazım türktelekom kullanmadım için abone bilgim yok naısl yol izlemem lazım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İlgili altyapı çalışması ne zaman tamamlanacaktır deyin hocam. Adresinizi ekleyin ve işletmecinizi seçin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Türknet seçin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sağolun hocam ben teşekkür ederim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
-
-
Merhaba. Evet hocam olumlu bir cevap. Sizin adresinizin olduğu bölge ile ilgili çalışma yapıldığını ve ilgili çalışmanın devam ettiğini bildirmişler.
-
Merhaba. Eğer altyapı sağlanamaz ise başvurunuzu iptal etmeyi unutmayın hocam. Kendiliğinden de iptal oluyor bazen ama siz süreci takip edin yine de.
Rutin bir mesaj hocam, çalışmalar devam ederken gönderilen türden.
-
teşekkürler efendim keşke telekom alt yapı yöneticisi siz olsanız eminim ki bu ülkeye çok büyük hizmetler verirdiniz.
-
-
Estağfurullah hocam, çok çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
-
Aynen hocam, çok az bir işlem kalmış. Eli kulağındadır. :)
-
@XpressMusic34 hocam adresimi sorguladığım zaman saha dolabı çok uzaktaymış gibi gösteriyor ancak diğer sokaklarda her şey olması gerektiği gibi görünüyor. Şuanda türknetten hizmet almaktayım aynı telefon kablosunun (kablolar direkler üzerinden geçiyor takip etmesi çok kolay) geçtiği yan sokağı sorguladığımda 250 metre benim sokakta ise 880 metre saha dolabı mesafesi olduğunu iddia ediyor. Normalde 300ün biraz üzerinde metre gözükmesi gerekirken 850 ve üstünde rakamlar çıkıyor. Bu sistemsel hata için iletebileceğimiz bir dilekçe var mı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unununium -- 24 Mayıs 2021; 15:20:13 > -
Hocamlar merhaba iyi forumlar :)
Konu ile ilgili olarak ben de yardımınızı rica edeceğim. Şimdi bizim binamız yeni sanırım 18 - 20 aylık falan, ben de 14 aydır kiracıyım. Ben dahil 3 dairenin ttnet sisteminde ön başvurusu bulunmakta şuanda, geçen sene 30 mayısta açmışım başvuruyu, yani bir yıldır ön başvurum öyle boşta bekliyor, bir çok yol denedik bölge müdürlüğü ile de ev sahibi sık sık görüşüyor sonuç yok.
Ben de konunuzun bir süredir takipçisi olduğum için dilekçe yöntemine başvurmak istiyorum. Bildiğin kadarıyla şuanda bulunduğumuz sokakta internet var, binanın içerisinde yapılırken hat da döşenmiş, sadece bina ile sokak arasında bağlantı yapılması gerekiyor. Bu sebeple hazırlamış olduğunuz taslaklardan 3 numaranın uygun olduğunu düşünüyorum uygun mudur? Bir de bu sistemde mevcut olan ön başvurularımızı da dilekçede dile getirmeye gerek var mı sizce?
İlginiz için şimdiden teşekkür ederim :)
-
Hocam selamlar. Sizin hattınızın takılı olduğu ankastre kutusunun üzerindeki kod ile saha dolabının üzerindeki kod birbirini tutuyor ise, bu husus ile ilgili tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt açabilirsiniz.
Mesafenin normalden uzak gözüktüğünü, bu sebepten yüksek hızlarla ilgili paketlerin kullanımı konusunda engel teşkil ettiğinden bahsedebilirsiniz. Çünkü sistemde 800metre mesafe gözüküyor ise yüksek hızlı paketler tanımlanırken sıkıntılar çıkabilir. Buradan bahisle bir kayıt açabilirsiniz hocam.
-
Merhaba hocam iyi forumlar :)
Durumunuzu anladım hocam. Bu husus ile ilgili tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt açınız. 3 numara da uygundur. Daha önceki ön başvurulardan da bahsetmeniz menfaatinizedir. Bir kayıt açın hocam, sonuçlansın o bakalım ne çıkacak sonucu. Duruma göre yeni adımlar atılabilir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X