Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (71. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.624
Cevap
131
Favori
390.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6970717273
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Wanzeru kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun. :) İyi bayramlar.

  • skrkrc38 S kullanıcısına yanıt

    Merhaba. tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt açınız. İyi bayramlar hocam.

  • Nasıl bir kayıt acmam lazım acaba bir örnegi varmıdr rica etsem

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kayıt acıyorum tuketici.btk dan ama turknet kullanmaktayim şikayet oluştururken türknet mi yoksa türktelekom olarak mı oluşturmam lazım türktelekom kullanmadım için abone bilgim yok naısl yol izlemem lazım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • skrkrc38 S kullanıcısına yanıt
    İlgili altyapı çalışması ne zaman tamamlanacaktır deyin hocam. Adresinizi ekleyin ve işletmecinizi seçin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • skrkrc38 S kullanıcısına yanıt
    Türknet seçin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sağolun hocam ben teşekkür ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kadir1003 kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • Tekrardan merhabalar hocam. Geçen tam kapanma zamanında Açık Kapı üzerinden FTTH talebimizi iletmiştik. Tam kapanma bitince ise müdürlükten dilekçemizi elden teslim etmiştim.


    Bugün de Açık Kapı üzerinden böyle bir mesaj almış bulunmaktayız. Olumlu bir cevaba benziyor sanırım. Bölge derken neyi kastetmişler acaba? Onu tam anlayamadım.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elden dilekçe verdim apartman için fakat takip numarası gelecek dediler 3 haftadır gelmedi ben de. Desteği aradım filan yeni abonelik için sözleşme yapacağız dediler. 2 Ay yaptırmak istedim fakat kabul etmediler , babamın üstüne yaptırmaya çalışıyordum en son mh'deki kadın beni konuşturmamaya çalıştı amacı çok belliydi 24 aylık sözleşme yapmaktı neyse en son 1 senelik 24mbit sözleşme yaptırınca hattın alt yapısını getireceklerini söyledir. 24 ay süre verdiler Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 


    Kayıt yaptırdığım gün size bir mesajla size haber vereceğiz dediler. bugün ayrıca bir mesaj daha geldi süreciniz devam ediyor diye acaba olağan rutin bir mesaj mı yoksa alt yapı ile ilgili gerçekten bir şey yapıyorlar mıdır ? Yardımlarınız için çok teşekkürler şimdiden.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri




  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Evet hocam olumlu bir cevap. Sizin adresinizin olduğu bölge ile ilgili çalışma yapıldığını ve ilgili çalışmanın devam ettiğini bildirmişler.

  • yabaman kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Eğer altyapı sağlanamaz ise başvurunuzu iptal etmeyi unutmayın hocam. Kendiliğinden de iptal oluyor bazen ama siz süreci takip edin yine de.


    Rutin bir mesaj hocam, çalışmalar devam ederken gönderilen türden.

  • teşekkürler efendim keşke telekom alt yapı yöneticisi siz olsanız eminim ki bu ülkeye çok büyük hizmetler verirdiniz.

  • Aradan 5 ay geçmiş hocam geçen gün sokağa baktım ki işaretlediğim yerler kazılmış ve bir de kapak konulmuş. Bina içerisinde fiber kutusu önceden konulmuştu zaten, kabloyu geçirecekler galiba. Artık az kaldı diyebilir miyiz?


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efsane190789 -- 23 Mayıs 2021; 18:7:17 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • yabaman kullanıcısına yanıt

    Estağfurullah hocam, çok çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • efsane190789 kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam, çok az bir işlem kalmış. Eli kulağındadır. :)

  • @XpressMusic34 hocam adresimi sorguladığım zaman saha dolabı çok uzaktaymış gibi gösteriyor ancak diğer sokaklarda her şey olması gerektiği gibi görünüyor. Şuanda türknetten hizmet almaktayım aynı telefon kablosunun (kablolar direkler üzerinden geçiyor takip etmesi çok kolay) geçtiği yan sokağı sorguladığımda 250 metre benim sokakta ise 880 metre saha dolabı mesafesi olduğunu iddia ediyor. Normalde 300ün biraz üzerinde metre gözükmesi gerekirken 850 ve üstünde rakamlar çıkıyor. Bu sistemsel hata için iletebileceğimiz bir dilekçe var mı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unununium -- 24 Mayıs 2021; 15:20:13 >
  • Hocamlar merhaba iyi forumlar :)


    Konu ile ilgili olarak ben de yardımınızı rica edeceğim. Şimdi bizim binamız yeni sanırım 18 - 20 aylık falan, ben de 14 aydır kiracıyım. Ben dahil 3 dairenin ttnet sisteminde ön başvurusu bulunmakta şuanda, geçen sene 30 mayısta açmışım başvuruyu, yani bir yıldır ön başvurum öyle boşta bekliyor, bir çok yol denedik bölge müdürlüğü ile de ev sahibi sık sık görüşüyor sonuç yok.


    Ben de konunuzun bir süredir takipçisi olduğum için dilekçe yöntemine başvurmak istiyorum. Bildiğin kadarıyla şuanda bulunduğumuz sokakta internet var, binanın içerisinde yapılırken hat da döşenmiş, sadece bina ile sokak arasında bağlantı yapılması gerekiyor. Bu sebeple hazırlamış olduğunuz taslaklardan 3 numaranın uygun olduğunu düşünüyorum uygun mudur? Bir de bu sistemde mevcut olan ön başvurularımızı da dilekçede dile getirmeye gerek var mı sizce?


    İlginiz için şimdiden teşekkür ederim :)





  • unununium U kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar. Sizin hattınızın takılı olduğu ankastre kutusunun üzerindeki kod ile saha dolabının üzerindeki kod birbirini tutuyor ise, bu husus ile ilgili tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt açabilirsiniz. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Mesafenin normalden uzak gözüktüğünü, bu sebepten yüksek hızlarla ilgili paketlerin kullanımı konusunda engel teşkil ettiğinden bahsedebilirsiniz. Çünkü sistemde 800metre mesafe gözüküyor ise yüksek hızlı paketler tanımlanırken sıkıntılar çıkabilir. Buradan bahisle bir kayıt açabilirsiniz hocam.

  • ahmetnbr kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam iyi forumlar :)


    Durumunuzu anladım hocam. Bu husus ile ilgili tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt açınız. 3 numara da uygundur. Daha önceki ön başvurulardan da bahsetmeniz menfaatinizedir. Bir kayıt açın hocam, sonuçlansın o bakalım ne çıkacak sonucu. Duruma göre yeni adımlar atılabilir.

  • 
Sayfa: önceki 6970717273
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.