Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (191. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.624
Cevap
131
Favori
390.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 189190191192193
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RElS kullanıcısına yanıt

    Çaprazdaki binada vardı, onun dışında 600-700 metre mesafede fiber kabini vardı. Tam kapasitedeydi kapasite artırımı sonucu 40 daireye 4 bina bağlandı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ne güzel 100 mbit kullanıyordum ta ki karşı komşu internet bağlatana kadar. Adam internet bağlattı benim hız 100’den 40’a düştü. Arıza kaydı oluşturdum geldiler baktılar. Girişteki kutuya 100 geliyor ama kutudan benim daireye 40 geliyor. Apartman içinde ayrı bir hat çekmemi önerdiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 20 Aralık 2024; 13:28:37 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt

    hocam bazen ekipler cat kabloyu bölüyolar fazladan uğraşmamak için ondan hızın düşmüş olabilir kendine sıfırdan cat6 kablo çeksen işin çözülür gibi anladım ama yine de bilen birinden akıl al boşa masrafa girme benden dolayı Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt

    Hocam öyleyse problem karşı dairenin internet çekmesi ile ilgili değil zira kutuda yüz hız var demişsiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/hat-kablosu-nasil-yenilenir-telekom-kablosu-nasil-yenilenir-kablo-yenileme-nasil-yapilir--142783067


    Bu konuda tarif etmistik hocam kablo cekim islemini.

  • ya maşallahı var valla forumun ben bilsem çok önceden üye olurdum. Yol yordam gösterenlere gönülden teşekkürler. Bir bakınıp çıkayım dedim hocam. Btk ve telekom dan haber yok bu arada bekliyorum hala. Herkese hayırlı akşamlar sevgilerle.

  • Mustafaaaxa01902 M kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam çok teşekkürler. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Gelişmeler oldukça bildirirseniz çok iyi olur. Hayırlı geceler. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • 2 defa geldiler ikisinde de aynı şeyi söylüyorlar. ilk defa geldiklerinde yeni hat çekmemi söylediklerinde pek önemsememiş ve yaptırmamıştım. sonra ne olduysa hat değerleri yükselmişti. bir yerde kaçak gibi bir şey var herhalde, ondan hat değerleri düşüyor, yükseliyor. 

  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt

    Kablonuzda kırılma oksitlenme vb. sorunlar olabilir. En iyisi cat6 kablo çekip bir sorun olduğunda yedekler ile devam etmek. Ben 1-2 senede bir kablonun bağlantısını değiştirtiyorum yoksa hızda sorun oluşuyor.

    Ek olarak binada ne kadar abonelik varsa hız o kadar değişebiliyor. Kapasite/abonelik diyelim. Ankastreye gelen bölünüyor ne yazık ki belli bir abone sayısından sonra.


    Örnek vermek gerekirse bizim ankstreye gelen 75mbit. Abone sayısı 3 iken 55 ulaşılabilir idik şu an abone sayısı 7 ulaşılabilir 33de.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Patron12 -- 21 Aralık 2024; 11:43:16 >
  • Patron12 P kullanıcısına yanıt

    binanız müsaitse ve de sizin elinizden geliyorsa ne güzel. dediğim kablolar en az 20 yıllık maalesef. bir de zil kabloları ile aynı hatta toplamışlar zamanında. hangisi zil, hangisi adsl belli değil. en az 2 kere de zilleri değiştirmek için kurcaladılar kabloları.

  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt

    Yaşadığım çoğu yerde aynı sorunları bende yaşadım. Şuan evimde yaptığım işlemde zaten içten değil dıştan. Doğal gaz hattına klips atarak çektim daire içine kapının üstünden delik açıp. Artık orasını sizin bulmanız gerekecek biz sadece firik verebiliriz her binada tutum aynı şekilde olmuyor  

  • Patron12 P kullanıcısına yanıt

    çok değişken değerler çıkıyor. şimdi de 120 mbit download alabilirsiniz diyor modem. bir saat kadar önce de 45 mbit diyordu. en iyisi ayrı bir hat çektirmek. bari arıza devam ederse gelen teknik elemanların iç hatta mana bulmalarının önüne geçmiş olurum. burada çoğu bilgisayarcı ve elektrikçi böyle ufak işler için gelmiyor maalesef.



    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri




  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt

    Selamlar. Üstte hocamızın izah ettiği gibi, ayrıdan ve ek olmayacak bir şekli ile cat6 kablo çekin dairenize kadar. Ankastre kutusunun orada da biraz pay bırakın. Gelen ekibe kabloyu bağlamalarını söylersiniz. Hatta kablonun ucuna bir kağıt yapıp hangi daireye ait olduğunu belirtirseniz daha iyi olur. Bundan hariç şunu söyleyebilirim size, bahsettiğiniz dalgalanmalar kabloda sorun olduğunu net anlatıyor. He şu da var, kabloyu değiştiniz diyelim sorun düzelmeyebilir. Bu durumda en azından şunu diyebiliyorsunuz ki iç hat ile ilgili bir mesele değil. O zaman gelen ekibe de anlatırsınız durumu, yeni hat çektiğinizi vesaire. Yalnız kabloda hiç ek olmamasına dikkat edin yeni çekerken. İlave olarak şunu belirteyim size. Elektrikçiye ihtiyacınız yok. Kaç metre lazım ise kendiniz alın ve kendiniz döşeyin. Plastik kelepceler ile tutturarak götürün örneğin. Üstte bahsedildiği gibi doğalgaz borusuna bağlamak iyi bir fikir. Kablonun ucları için jak almayı unutmayın, evde de bulunsun yedek.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Hocam merhaba, iyi akşamlar dilerim. Ağzınıza sağlık konudaki ilk mesajınızı gördüm, aşırı fazla yazmışsınız. Bizim evde VDSL ve ADSL altyapı var, ben VDSL kullanıyorum 100 Mbps pakette max 70Mbps Download alabiliyorum. Fiber mevcut değil, saha dolabı nerede tam olarak bilmiyorum. Üstelik daha fiber bile bulunmuyor. Türk Telekom Genel Müdürlüğüne mi gitmemiz gerek? 1000Mbps GPON istemekteyim, eğer olursa tabii..  

  • CryFeel C kullanıcısına yanıt

    Merhaba iyi aksamlar

    Estağfurullah hocam



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buradaki formda adresinizi yazın. Devamına sadece şunu ekleyin "ftth talep ediyorum"


    Gelecek olan yanıta göre yeniden konusalım hocam.

  • Yanıtınız için teşekkür ederim. Konu tipini şikayet mi yapmam gerek?

  • CryFeel C kullanıcısına yanıt

    Rica ederim

    Evet hocam

  • 16 imza ile dilekçe verdirttim kardeşime dilekçeyi alan kişi kardeşime "bende çankayada oturuyorum bizdede VDSL var biz önceligi hiç altyapı olmayan yerlere veriyoruz" diyerek almış bize ulaşın kismida böyle diyor ne yapmam lazim

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
    Uzun süredir altyapı için bekliyorum ama sürekli boş port yok diyor türk tekekom. Binada 5 dairede internet var diğer 3 ünde yok. Burda 9'a kadar olanlar boş port değil mi? 4 aydır bekliyorum. Birinin iptal etmesini ya da port artırılnasını bekleyeceksiniz diyorlar. Nasıl çözebilirim port işini?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Kirisute K kullanıcısına yanıt

    Dilekçeniz işleme alınacaktır hocam. Ona verilecek olan yanıt önemli esasen. 2025 e girdiğimizde akıbetini sorgulayabilirsiniz ilgili müdürlükten. Sisteme yazdıkları notu çok dikkate almayın lütfen. Sizin adresinizin projesinin çizilmesini ve onaya gönderilmesini talep edin. Eğer onay gelirse iş programı dahilinde yapılacaktır. 2025 e girelim, yolunuzu dilekçeyi verdiğiniz yere düşürüp akıbet sorgulaması yapın hocam lütfen.

  • Osimhen36 O kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam.



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buradan adresinizi yazıp "internet hizmeti almak istiyorum, port yok hatası alıyorum" yazar mısınız? Gelecek olan yanıta göre yeniden konusalım

  • 
Sayfa: önceki 189190191192193
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.