Şimdi Ara

Hız tutkusu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
1.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eski Günler

    bu kesinlikle bir bağımlılıktır ciddi tedaviler gerektirir..şaka değildir.şöyle izah edeyim

    beyinin içinde varolan ve görevi vücuda hormon salgılamak ve pompalamak olan bir merkez vardır..burada peptid denilen kimyasallar üretilir peptidler 20 çeşit aminoasitten oluşur ve bu aminoasitlerin farklı dizilişleri sonucu binlerce çeşit duygunun kendine özel peptidi vardır biz ne zaman o duyguyu yaşasak o peptid orada üretilerek vücuda gönderilir ve hücrelerin içine girerek hücrelerin ne durumda olacağına dair emirler götürür..(mesela heycanlandığımızda kalbimizin atması ellerimizin terlemesi bacaklarımızın bağının çözülmesi kaslarımızın titremesi gibi durumların tümü hücrelere giden bu peptitler sayesindedir) buraya kadar her şey normal..fakat bu noktadan sonra bazı sorunlar başlayabiliyor..mesele şu ki eğer biz her zaman düzenli olarak aynı duyguyu yaşarsak (bu herşey olabilir kızma,sevinme,adrenalin,aşk,heycan) beyinden sürekli o duygu için olan peptidler salgılanarak hücrelerimize gönderilir ve bellli bir süreden sonra farketmeden o duyguya bağımlı oluruz..(mesela sürekli asabi insanlar veya sürekli güleryüzlü insanlar bu duyguların bağımlılarıdır) hücrelerimiz bir çeşit kimyasal olan aynı duygunun peptidlerine bağımlı olduklarında sürekli ihtiyaç duyarlar üstelik çok ciddi şekilde..şimdi sıkı durun çünkü şaşıracaksınız..eroinde aynı merkezi uyararak kendi kimyasalına uygun peptid salgılanmasını sağlar zaten bu yüzden bağımlılık yapoar aşırı şekilde..yani aslında belli bir duyguya bağımlılık ile eroin bağımlılığı arasında bir fark yoktur çünkü ikiside aynı şekilde bağımlılık yapar..peptidler yolu ile..konuyu fazla dağıtmadan şöyle söyleyeyim adrenalinde bir duygudur ve bağımlılık yapar..bu duyguya bağımlı olanlar genbelde sıradışı sporlarla ilgilenen insanalrdır ve bunu bırakamazlar.tıpkı eroin bağımlılığı gibi ona bağımlı olurlar.adrenalin yaşamak için suç bile işlerler polis kovalasında macera olsun gibilerinden.yani bu ciddi bir konu bağımlılık dendiğinde sakız çiğneme alışkanlığı gibi bir şey anlamayın.bu kimyasal bir bağımlılıktır.ciddi tedavi gerektirir

    Alıntıları Göster
    96 veya 97 yılında pozantıda adanaya bir 80 -100 km kala bir otobus kazası olmuştu ve olaya birrkaç otomobil ve kamyonda karışmıştı.. yollara cesetler saçılmıştı.. pozantı adana arasında toroslardan ovaya iniyorsun .. otoban ..çok güzel manzarada çok güzel .. ama kamyonlar için aynı şey geçerli değil .. sürekli fren sürekli fren öyle iniyorlar .. ve balataların ısındığı ve frenlerin tutmadığı anda önünde en sağdan giden pamuk işçisini kasada taşıyan bir kamyonu sollayan bir otobus .. ve ısındığı için tutmayan frenler ..otobanın tüm şeritleri bir anda doluyor ve durdurulamayan araçlar.. sonuç malum ..otobana saçılmış bir sürü ceset..
    hiç trafik yokken veya hiç araba yok iken yola bir baksan ya bu yolda ne sürat yapılır ne büyük hoş bir yol dersin .. otobanlarda çok riskli ..

    başka bir olay daha örnek vereyim .. balcalıda intern doktor iken gecenin bir yarısı acil biren karıştı .. otobanda giderken lastikleri patlamış bir mercedesten gelen kazazedeler .. surat yaptıkça lastik ısınıyor ısındıkça direnci azalıyor ve gravlıyor .. ne mercedes ne bmw ne bilmem ne .. (bu arada ncap 5 yıldızı 65 km/h ile test ettiği araçlara veriyor ) ..o süratlatlarda lastik patldığı anda arabayı düz tutmak mümkün değil .. çünkü panik hali ve saliselik hadiseler.. bir yolun genişliği 30 metre diyelim .. 220 km/h ile giden bir araç bir yolu enine kaç saniyede geçerr :) olayın vehametini siz düşünün artık .. o yüzden bir ara lassa reklamında slogandı ..
    altı üstü 4 lastik üzerindesin ve arabanın altından hava geçiyor :) uçurtma gibi uçarsın alim allah ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altin-orfoz -- 15 Nisan 2007; 12:38:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gismo

    Bana göre 'hız yapmak' göreceli bir kavram. 1994 model sahin ile otoyolda 110 km/h hızla gitmek hız yapmaktır. Ama altında 150 beygirlik son model donanımlı bir araçla otoyolda 110 km/h hızla gitmek normal bir hızdır ve hızlı değildir. Hızlı gitmenin sakıncası durma mesafesinin uzamasıdır. yeni nesil araçlarda 100-0km/h mesafesi 36m civarlarında 2000model araçlarda 45 m civarında. hız sınırları araçların sadece cinsine göre degerlendiriliyor kanunlarda ( kamyon ,binek otomobil vs.) Bence dahada özele inilmeli.

    Herkez aracını tanımalı ve ona göre sürmeli.Kendi aracım 130Km/h den sonra bana güvenli gelmiyor benim hız limitim budur.Hislerimi dizginleye bildiğim sürece bu hızı geçmemeye çalışıyorum bazende mantıksızca davranıp geçiyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gismo

    Bana göre 'hız yapmak' göreceli bir kavram. 1994 model sahin ile otoyolda 110 km/h hızla gitmek hız yapmaktır. Ama altında 150 beygirlik son model donanımlı bir araçla otoyolda 110 km/h hızla gitmek normal bir hızdır ve hızlı değildir. Hızlı gitmenin sakıncası durma mesafesinin uzamasıdır. yeni nesil araçlarda 100-0km/h mesafesi 36m civarlarında 2000model araçlarda 45 m civarında. hız sınırları araçların sadece cinsine göre degerlendiriliyor kanunlarda ( kamyon ,binek otomobil vs.) Bence dahada özele inilmeli.

    Herkez aracını tanımalı ve ona göre sürmeli.Kendi aracım 130Km/h den sonra bana güvenli gelmiyor benim hız limitim budur.Hislerimi dizginleye bildiğim sürece bu hızı geçmemeye çalışıyorum bazende mantıksızca davranıp geçiyorum.


    kusura bakma ama ben sana katılamıyorum niye dersen fren mesafesinin düşmesi hiçbirşeyi ifade etmez sen 180 km gibi bir hızla giderkenmi yoksa 120 km gibi bir hızla giderkenmi yoldaki en ufak hareketlilikleri daha iyi gözlemliyorsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    quote:

    Orjinalden alıntı: gismo

    Bana göre 'hız yapmak' göreceli bir kavram. 1994 model sahin ile otoyolda 110 km/h hızla gitmek hız yapmaktır. Ama altında 150 beygirlik son model donanımlı bir araçla otoyolda 110 km/h hızla gitmek normal bir hızdır ve hızlı değildir. Hızlı gitmenin sakıncası durma mesafesinin uzamasıdır. yeni nesil araçlarda 100-0km/h mesafesi 36m civarlarında 2000model araçlarda 45 m civarında. hız sınırları araçların sadece cinsine göre degerlendiriliyor kanunlarda ( kamyon ,binek otomobil vs.) Bence dahada özele inilmeli.

    Herkez aracını tanımalı ve ona göre sürmeli.Kendi aracım 130Km/h den sonra bana güvenli gelmiyor benim hız limitim budur.Hislerimi dizginleye bildiğim sürece bu hızı geçmemeye çalışıyorum bazende mantıksızca davranıp geçiyorum.


    kusura bakma ama ben sana katılamıyorum niye dersen fren mesafesinin düşmesi hiçbirşeyi ifade etmez sen 180 km gibi bir hızla giderkenmi yoksa 120 km gibi bir hızla giderkenmi yoldaki en ufak hareketlilikleri daha iyi gözlemliyorsun

    Alıntıları Göster
    Birkaç arkadaş yeni nesil araçların güvenliğinden ve durma mesafesinden vs. bahsetmiş, ama ne yazıkki çıta ne kadar yükselirse yükselsin sınırlar yine zorlanıyor, bütün iş karakterde bitiyor, kuş serisinin ağırlıklı olduğu yıllarda şimdiki kadar sık ve feci kazalar olmuyordu, şimdi insanlar bahsettiğiniz güçlerden ve durma mesafesinden falan cesaret alarak kendilerini ferrariye binmiş sanıyorlar, ve sonuç ortada, önemli olan kendini bilmektir, arabanın güvenliği falan ikinci planda ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Birkaç arkadaş yeni nesil araçların güvenliğinden ve durma mesafesinden vs. bahsetmiş, ama ne yazıkki çıta ne kadar yükselirse yükselsin sınırlar yine zorlanıyor, bütün iş karakterde bitiyor, kuş serisinin ağırlıklı olduğu yıllarda şimdiki kadar sık ve feci kazalar olmuyordu, şimdi insanlar bahsettiğiniz güçlerden ve durma mesafesinden falan cesaret alarak kendilerini ferrariye binmiş sanıyorlar, ve sonuç ortada, önemli olan kendini bilmektir, arabanın güvenliği falan ikinci planda ...

    Alıntıları Göster
    teknoloji yada mekanik gelişim falan hikaye arkadaşlar eğer öyle olsaydı F1 yarışlarında kaza göremezdiniz.
    belki dünyanın en iyi en sağlam arabası sizin olabilir ama herkezde sizinki gibi sağlam süper ultra bir araba yoktur. bunu göz ardı etmeyin
    sonuçta asıl olan insandır herkez önce kendi kapasitesini bilmeli belirli bir süratten sonra sadece yaptığımız işe yani yola baklamaya odaklanıyoruz ama etrafımızda ne var ne yok görmüyoruz araba sürmek yada sürat yapmak sadece direksiyon sallayıp pedallara basmak değildir bunu sizlerde benim kadar gayet iyi biliyorsunuz. özellikle sivil kullanımlı yollarda hız yapmanın hiç bir nedeni yoktur bu soruyu kendine soran herkesin cevabı suskunluk yada ne biliyim olur. hız zevkli bir olaydır bunu bir oyun olarak görmeliyiz ama yollar oyun alanı değldir. bu yüzden pistler vardır. neden kimse kendi çocugunu işlek bir caddenin ortasında oynatmaz. Çünkü YOLLAR OYUN ALANI DEĞİLDİR. güvenli değildir cocuklar nasıl kendi oyun alanlarında oynasın istiyorsak bizlerde öyle yapmalıyız bu işi sadece yapılacak yerlerde yapmalıyız. saygılar

    EDİT: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tturnusol -- 16 Nisan 2007; 10:40:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tturnusol

    teknoloji yada mekanik gelişim falan hikaye arkadaşlar eğer öyle olsaydı F1 yarışlarında kaza göremezdiniz.
    belki dünyanın en iyi en sağlam arabası sizin olabilir ama herkezde sizinki gibi sağlam süper ultra bir araba yoktur. bunu göz ardı etmeyin
    sonuçta asıl olan insandır herkez önce kendi kapasitesini bilmeli belirli bir süratten sonra sadece yaptığımız işe yani yola baklamaya odaklanıyoruz ama etrafımızda ne var ne yok görmüyoruz araba sürmek yada sürat yapmak sadece direksiyon sallayıp pedallara basmak değildir bunu sizlerde benim kadar gayet iyi biliyorsunuz. özellikle sivil kullanımlı yollarda hız yapmanın hiç bir nedeni yoktur bu soruyu kendine soran herkesin cevabı suskunluk yada ne biliyim olur. hız zevkli bir olaydır bunu bir oyun olarak görmeliyiz ama yollar oyun alanı değldir. bu yüzden pistler vardır. neden kimse kendi çocugunu işlek bir caddenin ortasında oynatmaz. Çünkü YOLLAR OYUN ALANI DEĞİLDİR. güvenli değildir cocuklar nasıl kendi oyun alanlarında oynasın istiyorsak bizlerde öyle yapmalıyız bu işi sadece yapılacak yerlerde yapmalıyız. saygılar

    EDİT: imla

    Alıntıları Göster
    peki pistlere nasıl gideceğiz ve nasıl hız yapacağız kendi duygularımızı nasıl ve ne kadara tatmin edeceğiz bunu bilen varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    peki pistlere nasıl gideceğiz ve nasıl hız yapacağız kendi duygularımızı nasıl ve ne kadara tatmin edeceğiz bunu bilen varmı?

    Alıntıları Göster
    Türkiye bu bir sorun zaten. Hız tutkusunu yaşaya bileceğin bir yer zor bulursun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kumanda

    Türkiye bu bir sorun zaten. Hız tutkusunu yaşaya bileceğin bir yer zor bulursun.

    Alıntıları Göster
    Allah korusun ufacık bir kaza geçiren bile işin ciddiyetini anlıyor ve hız konusunda tedbirli oluyor ama böyle tecrübeler yaşamayanlara bu tür yazılar veya sözler hikaye gibi geliyor. Kullanırken tamamen kontrolümüz altında zannettiğimiz arabanın aslında en ufak hatamız, dalgınlığımız ile kendimizin veya başkalarının ölüm veya sakatlanma sebebi olabileceğini unutmamak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chakra

    Allah korusun ufacık bir kaza geçiren bile işin ciddiyetini anlıyor ve hız konusunda tedbirli oluyor ama böyle tecrübeler yaşamayanlara bu tür yazılar veya sözler hikaye gibi geliyor. Kullanırken tamamen kontrolümüz altında zannettiğimiz arabanın aslında en ufak hatamız, dalgınlığımız ile kendimizin veya başkalarının ölüm veya sakatlanma sebebi olabileceğini unutmamak lazım.

    Alıntıları Göster
    Hayır, Siz bu konuda yanlış anlıyorsunuz. Uygun şartlarda. Bu hızı yapabileceğiniz yol şartları uygunsa. Hatta hatta araba dahi uygunsa. Şehir içinde yada normal kara yollarında hız yapmakdan bahsedilmiyor.

    Mantıksal olarak otobanlar neden yapılıyor. Normal karayoluna göre daha fazla hız sınırı size tanınıyor. Bir bakıma buda şehirler arası hız sınırından yüksek değil mi? Tıpkı bunun gibi. Özel hız zevkinizi yaşayabileceğiniz en azından buna musait yollar yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kumanda

    Hayır, Siz bu konuda yanlış anlıyorsunuz. Uygun şartlarda. Bu hızı yapabileceğiniz yol şartları uygunsa. Hatta hatta araba dahi uygunsa. Şehir içinde yada normal kara yollarında hız yapmakdan bahsedilmiyor.

    Mantıksal olarak otobanlar neden yapılıyor. Normal karayoluna göre daha fazla hız sınırı size tanınıyor. Bir bakıma buda şehirler arası hız sınırından yüksek değil mi? Tıpkı bunun gibi. Özel hız zevkinizi yaşayabileceğiniz en azından buna musait yollar yok.

    Alıntıları Göster
    Hız felaketir diyenlere kısmen katılıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALph1940

    Hız felaketir diyenlere kısmen katılıyorum

    Alıntıları Göster
    Hız yerine göre felaket yerine göre iyidir

    Almanyada bazı yollar vardırki 200-300 gibi hızlarla herkes basar ama kaza sayısı ise azdır

    yani anlatmak istediğim bizim hıztan çok yollarımızda iş yok


    Bu arada 120 km/h hız sınırı vardır otobanda ama bu 120 km hızla sol şeriti kapatmak değildir, yani arkadan birisi gelip selektör cakarsa sağa geçmek mecburiyetindedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ferdenon -- 19 Nisan 2007; 20:41:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ferdenon

    Hız yerine göre felaket yerine göre iyidir

    Almanyada bazı yollar vardırki 200-300 gibi hızlarla herkes basar ama kaza sayısı ise azdır

    yani anlatmak istediğim bizim hıztan çok yollarımızda iş yok


    Bu arada 120 km/h hız sınırı vardır otobanda ama bu 120 km hızla sol şeriti kapatmak değildir, yani arkadan birisi gelip selektör cakarsa sağa geçmek mecburiyetindedir

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ferdenon

    Hız yerine göre felaket yerine göre iyidir

    Almanyada bazı yollar vardırki 200-300 gibi hızlarla herkes basar ama kaza sayısı ise azdır

    yani anlatmak istediğim bizim hıztan çok yollarımızda iş yok


    Bu arada 120 km/h hız sınırı vardır otobanda ama bu 120 km hızla sol şeriti kapatmak değildir, yani arkadan birisi gelip selektör cakarsa sağa geçmek mecburiyetindedir



    almanyada otobanlarda limitler çok üst seviyelerde olabiliyor ancak onlardaki asfaltla bizim ülkemizin otobanında kullanılan asfalt aynı değil bizde istanbul'dan ankara'ya çık baştan aşağıya yama kaplı araç ikide birde yukarı aşağı oynuyor böyle bir yolda sence 200 yapmak doğru bir düşüncemi.

    tabiki de sol şeritte 120 ile gidemezsin sol şerit yalnızca sollama şerididir. hızına bakarsın ona göre şerit değiştirirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ferdenon

    Hız yerine göre felaket yerine göre iyidir

    Almanyada bazı yollar vardırki 200-300 gibi hızlarla herkes basar ama kaza sayısı ise azdır

    yani anlatmak istediğim bizim hıztan çok yollarımızda iş yok


    Bu arada 120 km/h hız sınırı vardır otobanda ama bu 120 km hızla sol şeriti kapatmak değildir, yani arkadan birisi gelip selektör cakarsa sağa geçmek mecburiyetindedir



    almanyada otobanlarda limitler çok üst seviyelerde olabiliyor ancak onlardaki asfaltla bizim ülkemizin otobanında kullanılan asfalt aynı değil bizde istanbul'dan ankara'ya çık baştan aşağıya yama kaplı araç ikide birde yukarı aşağı oynuyor böyle bir yolda sence 200 yapmak doğru bir düşüncemi.

    tabiki de sol şeritte 120 ile gidemezsin sol şerit yalnızca sollama şerididir. hızına bakarsın ona göre şerit değiştirirsin.

    Alıntıları Göster
    Kaza ansızın oluverir ve bunun keşkesi olmaz. Eğer şanslı iseniz kendinizi aracınızın içinde büyük acılar içerisinde kanlar içinde sıkışmış olarak bulursunuz.

    Belkide morgun soğuk çekmecesinde yakınlarınızın sizi alıp mezara götürmesini bekler bulursunuz.



    Ders almak için çok geç kalmış olursunuz o zaman.




    Hayat sizin hayatınız, tercih sizin tercihiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 21 Nisan 2007; 11:46:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Kaza ansızın oluverir ve bunun keşkesi olmaz. Eğer şanslı iseniz kendinizi aracınızın içinde büyük acılar içerisinde kanlar içinde sıkışmış olarak bulursunuz.

    Belkide morgun soğuk çekmecesinde yakınlarınızın sizi alıp mezara götürmesini bekler bulursunuz.



    Ders almak için çok geç kalmış olursunuz o zaman.




    Hayat sizin hayatınız, tercih sizin tercihiniz...


    Alıntıları Göster
    sebep olduğunuz bir ölümlü olayda geride kalanları düşünerek hareket edilirse eminimki birçok kuraldışı hareketten vazgeçilir. ibre yükselmeye başladığında çocuklarımı aklıma getiriyorum. ister istemez hızı düşürüyorum. bir deneyin etkili bir yöntem bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maazsalman

    sebep olduğunuz bir ölümlü olayda geride kalanları düşünerek hareket edilirse eminimki birçok kuraldışı hareketten vazgeçilir. ibre yükselmeye başladığında çocuklarımı aklıma getiriyorum. ister istemez hızı düşürüyorum. bir deneyin etkili bir yöntem bence

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: maazsalman

    sebep olduğunuz bir ölümlü olayda geride kalanları düşünerek hareket edilirse eminimki birçok kuraldışı hareketten vazgeçilir. ibre yükselmeye başladığında çocuklarımı aklıma getiriyorum. ister istemez hızı düşürüyorum. bir deneyin etkili bir yöntem bence


    Kendi kendinize yaptığınız bir terapi... Güzel fikir aslında ama inanın o anda kimse gelmiyor akıla birşey olmaz diyerek basılan gaz hiç birşeyi akla getirmiyor o an...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yarbay

    quote:

    Orjinalden alıntı: maazsalman

    sebep olduğunuz bir ölümlü olayda geride kalanları düşünerek hareket edilirse eminimki birçok kuraldışı hareketten vazgeçilir. ibre yükselmeye başladığında çocuklarımı aklıma getiriyorum. ister istemez hızı düşürüyorum. bir deneyin etkili bir yöntem bence


    Kendi kendinize yaptığınız bir terapi... Güzel fikir aslında ama inanın o anda kimse gelmiyor akıla birşey olmaz diyerek basılan gaz hiç birşeyi akla getirmiyor o an...

    Alıntıları Göster
    hayatimda sadece bir kere kız yaptim o da yukard supremum arkdasımızın dedigi gibi acaba ne kadar cikabilirim daha yuksek km lere fikriydi ve yaklasik 150 km ye ciktigimda ise korktum evet bunu soyleyebiliyorum KORKTUMsimdi maksimum 100 km o da otobanda trafikte sadece benim diye dusunmeyelim en iyi araba benim ki diye dusunmeyelim

    supremum arkdasimiz aslinda olayı cok guzel aciklamis tesekkurler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    hayatimda sadece bir kere kız yaptim o da yukard supremum arkdasımızın dedigi gibi acaba ne kadar cikabilirim daha yuksek km lere fikriydi ve yaklasik 150 km ye ciktigimda ise korktum evet bunu soyleyebiliyorum KORKTUMsimdi maksimum 100 km o da otobanda trafikte sadece benim diye dusunmeyelim en iyi araba benim ki diye dusunmeyelim

    supremum arkdasimiz aslinda olayı cok guzel aciklamis tesekkurler

    Alıntıları Göster
    hız tutkusunu yenemeyen ınsanın ehlıyetı hemen ıptal edılmelı!!!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    hız tutkusunu yenemeyen ınsanın ehlıyetı hemen ıptal edılmelı!!!!!

    Alıntıları Göster
    zaten öyle bir test var sanırsam ama efektifmi bilmiyorum 2 kez ehliyetine el konulan sürücü psikolojik yeterlilik testine veya kursuna tabii tutuluyor diye biliyorum..ama uygulanıyormu uygulanmıyormu bilmiyorum (-fikrim yok bu konuda )..
    ne çok biliyorum bilmiyorum olmuş.. en iyisi birkaçını fikrim yok diye yazayım ..
    bu kezde fikrim yok diye fazla oldu .fikrim yokları bilgim yok diyemi değiştirsem acaba ..
    en iyisi siz linke bakın

    http://www.ehliyetkursu.com/trafik_guvenligi_psiko_teknik.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altin-orfoz -- 23 Nisan 2007; 18:59:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altin-orfoz

    zaten öyle bir test var sanırsam ama efektifmi bilmiyorum 2 kez ehliyetine el konulan sürücü psikolojik yeterlilik testine veya kursuna tabii tutuluyor diye biliyorum..ama uygulanıyormu uygulanmıyormu bilmiyorum (-fikrim yok bu konuda )..
    ne çok biliyorum bilmiyorum olmuş.. en iyisi birkaçını fikrim yok diye yazayım ..
    bu kezde fikrim yok diye fazla oldu .fikrim yokları bilgim yok diyemi değiştirsem acaba ..
    en iyisi siz linke bakın

    http://www.ehliyetkursu.com/trafik_guvenligi_psiko_teknik.htm

    Alıntıları Göster
    hız herzaman bağımlılık yada ne biliyim adrenelinden falam doğmuyo asıl ve en önemli sebebi uzun yolda 110 la giderken sanki araba duruyo gibi geliyor zaten bide saat e bakıyosun aboo böle gidersem 5 saat daha cekerim bu yolu dediğin anda bi bakıyosun 200 ü bulmuşun 160- 200 hemen varayım diyosun yani sabır cok önemli sabırısız ben otoyolda hız yapmaktan zevk almıyorum zatren koca yol 300 le gitsen ne olcak dümdüz yolda adrenalin nersinde bunun bence tek sebebi uzun yolda hemen varmak gitceğin yere zaten saolsunlar 2 yılda benzin fiyatları sayesinde sabırıda öğrendim önceden oooo ankara bursa 3-30 saatte aldık muhabetti yaparken şimdi ortalama 5.9 yaktı araç muhabetti yapıyoruz sabırı öğretttiler yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    hız herzaman bağımlılık yada ne biliyim adrenelinden falam doğmuyo asıl ve en önemli sebebi uzun yolda 110 la giderken sanki araba duruyo gibi geliyor zaten bide saat e bakıyosun aboo böle gidersem 5 saat daha cekerim bu yolu dediğin anda bi bakıyosun 200 ü bulmuşun 160- 200 hemen varayım diyosun yani sabır cok önemli sabırısız ben otoyolda hız yapmaktan zevk almıyorum zatren koca yol 300 le gitsen ne olcak dümdüz yolda adrenalin nersinde bunun bence tek sebebi uzun yolda hemen varmak gitceğin yere zaten saolsunlar 2 yılda benzin fiyatları sayesinde sabırıda öğrendim önceden oooo ankara bursa 3-30 saatte aldık muhabetti yaparken şimdi ortalama 5.9 yaktı araç muhabetti yapıyoruz sabırı öğretttiler yani

    Alıntıları Göster
    Ne zaman gaza biraz yüklenmeye başlasam aklıma çocuklarım geliyor ve hemen vazgeçiyorum kendi kendime -acelen ne-diyorum.Herkese kazasız bir ömür dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emekli1961

    Ne zaman gaza biraz yüklenmeye başlasam aklıma çocuklarım geliyor ve hemen vazgeçiyorum kendi kendime -acelen ne-diyorum.Herkese kazasız bir ömür dilerim.

    Alıntıları Göster
    Yol boşşa "hadi bi kapatayım kadranı" diyosunuz, araba varsa yolda bu sefer "hadi 1-2 makas atayım" deyip 1-2 ile kalmıyosunuz (bide başka araçlar size katılırsa), güzel virajlarda "hafif bi yan veriyim" die gaza geliyosunuz.. Gazlamak insanın içinde var, bu işi mümkün olduğunca şehir içi yolda yapmamak ve alkollü gazlamamak gerekiyor, alkollü belki daha iyi kullanıyor gibi gözüküyor, silme gidiyorsunuz ama nolursa olsun siz haklı bile olsanız unutmayın alkollü iken suçlu direk sizsiniz ve kasko alkollü iken para ödemez.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.